1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    Salutare. A4 B8-ul meu are 12 k si toti facuti fara nici cea mai mica probl. De o sapt incoace de fiecare data cand pun contactul imi apare pe display-ul mic avertismentul Low Battery si nu imi mai porneste lumina de interior si nici display-ul mare. Ca nu pornesc astea inteleg, bateria e slaba si masina isi rezerva energie pt pornire, dar de ce apare semnul de low battery nu pot pricepe. Merg cu masina in fiecare zi, nu opresc motorul si apoi sa las bordul, farurile, ledurile, muzica, etc. pornite si totusi .....low battery. Exact acelasi lucru ii face si cumnatului meu care are acelasi model si vechime in exploatare.

    A mai patit cineva chestia asta si daca, da, cum a rezolvat? Oricum vreau sa o duc la service in curand...
     
  2. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Este o rechemare cu mesajul pe care il ai tu: apare acest mesaj cand bateria e incarcata~50% si nu e normal la acest procentaj sa te atentioneze ci undeva pe la 20-30%. Eu mi-am facut acest update de soft cu toate ca nu mi-a aparut niciodata acest mesaj.
     
  3. viktor

    viktor 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2009
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    Audi a6 2.0 tdi 2007
    Ai masina cumparata din tara sau din afara ? eu am avut probleme cu bateria din cauza unui sistem GPS montat pe masina de o firma de leasing din germania care nu mi-au spus nimic cind am cumparat eu masina de la ei,masina a fost inainte la o alta firma din Belgia si probabil a avut montat acel sistem ca sa poata supraveghea masina non stop .2 zile a stat masina la PBV 2 pina au depistat sistemul GPS
     
    Nikitean70 apreciază asta.
  4. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    Nu are nimic de genul GPS, masina e luata din tzara de noua. Cel mai probabil e o probl de soft, cum spunea Glumaretzu. O sa merg la service pt update. Merci pt info.
     
  5. mav3rick

    mav3rick 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 , 2.0 TDI , 2008
    Problema A4 B8 Baterie/Alternator

    Am si eu o problema cu masina :( un a4 b8 si as avea nevoie de un sfat... an fabricatie noiembrie 2008 ...s-a intamplat incepand cu zilele acelea la care temperaturile au fost destul de joase ...nu am putut sa o pornesc vreo 3 zile pentru ca am fost plecat si cand am incercat a pornit dar mi s-a aprins Alternator Fault battery not charging ... si dupa ce am oprit`o nu a mai pornit ...am chemat pe cineva cu niste cabluri ..a pornit si cateva zile nu mi-a mai aparut eroarea respectiva ..dupa care a mai dat o ninsoare si iar mi-a aparut ...am pornit iar cu ajutorul altei masini ...am parcat`o intr`o parcare subterana unde este caldura non stop si nu am mai mers cu ea de atunci apoximativ 4-5 zile ...am mai pornit`o dar fara sa o misc ... si astazi iar numai porneste deloc ... stie cineva un service bun sau undeva unde pot verifica tensiunea care vine de la alternator ? pentru ca as cumpara alta baterie dar mi-este sa nu fie de la alternator si sa iau degeaba sa o strice si pe aceea ...
     
  6. zikova4 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2009
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI B8 ; Audi Q7 3.0 TDI
    am patit o si eu

    mi a aparut aceeasi eroare in luna ianuarie 2010. insa nimic nu a patit masina.in urma cu o saptamana cand nu era asa frig mi s a intam plat ca la 30 secunde dupa ce am pornit o sa mi apara aceeasi eroare si am zis ca e la fel ca data trecuta si ca nu are nimic. insa dupa 2 km au inceput sa se aprinda becurile in bord si mi s a oprit motorul. a venit platforma si am dus o la porsche nord. maine ma duc sa o iau.cei de acolo mi au spus ca sunt niste cabluri de la alternator sau ceva de genu.oricum nu au stiut cu exactitate sa mi explice. maine daca aflu mai multe te anunt. am apelat la garantie pt remedierea defectului
     
  7. mav3rick

    mav3rick 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 , 2.0 TDI , 2008
    da intre timp am rezolvat problema :) este cablul care duce de la alternator pana in spate la baterie ... nu am rezolvat la porsche pt ca mi-era ca imi zic un pret exagerat ... am fost la service`ul lui Tanase si mi-a reparat cablul respectiv ...eu am garantie la masina dar porsche nu vrea sa o recunoasca pt ca masina e luata din germania si acolo se fac reviziile din 30 de mii in 30 ... si la noi din 15 in 15 si ma rog ..poblema e complicata ...am sa te rog daca poti sa imi trimiti si mie un pm cu cat ar fi costat reparatia pentru ca , chiar daca o faci pe garantie trebuie sa iti zica :) sunt curios si cablul meu reparat nu cred ca o sa tina o vesnicie ...si asa sa stiu cam cat ar trebuii sa platesc ...
    multumesc mult.
     
    Wass apreciază asta.
  8. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    apropo de baterie. Eu mergea cu masina in fiecare zi. Daca ma opream o ora cand porneam imi aparea batery low. Am fost la service si au facut un update la softul de management baterie si totul e ok de un an incoace.
     
  9. mav3rick

    mav3rick 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 , 2.0 TDI , 2008
    eram totusi curios sa aflu cat ar costa inlocuirea acelui cablu la reprezentanta ...eu nu am mai avut probleme de cand cu reparatia cablului la service`ul mentionat mai sus.
     
  10. Silviu 28

    Silviu 28 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2009
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TDI 2018 Quattro
    Baterie descarcata!

    Va salut!
    De cateva zile imi apare o eroare de genul batery week si imi spune sa pornesc motorul ca celelalte componente se vor inchide in cel mai scurt timp. Masina are 3 ani si 4 luni. Ce sa fac ? Ma gandesc sa cumpar alta baterie oare asa de repede s-a dus in 3 ani ?
    Eroarea imi apare cand ascult muzica cu motorul oprit o data la cateva zile. Si daca ar fi sa imi cumpar alta ce amperaj sa pun pe ea ? Cu siguranta va fi un Varta ca sunt foarte bune din ce am auzit. Si daca schimb bateria nu mi se pierd setarile ?
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Dec 2011
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Mergi la un electrician care sa iti masoare atat voltajul bateriei cat si, foarte important, incarcarea. Daca nu e buna incarcarea, o bateriue noua inseamna doar bani aruncati pe geam pentru ca problema nu e rezolvata.
    Asadar, prima oara trebuie sa identifici care e problema (bateria sau alternatorul) si abia apoi sa iei o decizie asupra ce inlocuiesti.
    Amperajul... iti sugerez sa il pastrezi in jurul aceluiasi pe care il ai si acum.
    Varta, Bosch si chiar Banner sunt brandurile pe care ti le recomand eu.
     
  12. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Stie cineva daca trebuie baterie cu cod la A4 B8 si daca aceasta trebuie codata la schimbare?

    Eu am schimbat bateria, iar pe tester nu mi`a cerut sa bag vreun cod. Am pus baterie da 110 ah, mai mare fata de ce am avut pe masina. Mecanicul a zis ca am luat degeaba baterie cu cod pentru ca nu apare nici o eroare pe tester si pe volmetru imi baga 14,50 v.
    La reprezentanta am platit 120 lei dar cred ca i`am dat degeaba. Le`am zis sa imi bage noul amperaj sa vada calculatorul cat sa incarce. Au zis ca au rezolvat problema. Nu mi sa spus concret ca trebuie baterie cu cod si nu stiu ce sa mai cred. Am revenit la ei si le`am zis de acel updata la baterie si dadeau din umeri.

    Imi apare si mie low battery uneori, imi stinge luminile in habitaclu, apoi in ziua urmatoare nu am nici o problema, nu mai afiseaza nici o eroare . Nu stiu ce sa mai cred pentru ca bateria este noua si as fi cumparat mai bine alta marca pentru ca nu am incredere in bateriile originale. Am mai cumparat la alt A4 si nu ma tinut mai mult de un an. Daca lasam masina o saptamana in garaj, nu mai pornea. Mai bine iau un bosh cu data fabricatiei recenta si cred ca e mai bine.

    O sa merg din nou la reprezentanta sa imi faca update la softul bateriei, poate chiar asta e cauza si la mine.
     
  13. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Nu are legatura incarcatul cu capacitatea bateriei. Alternatorul baga curent in mod constant atata timp cat motorul merge si este fizic imposibil ca un calculator de masina sa limiteze incarcarea bateriei. Daca nu codezi bateria poate aparea o problema legata de descarcarea accelerata a ei (modulele nu mai intra in stand-by asa repede pentru ca primesc valori eronate de la senzorul de pe borna negativa - parca - a bateriei) sau mesaje in bord, declansate din nou de citirea eronata a bateriei. Cei de la reprezentanta fac fite si mutre ca sa le dai o comanda de o baterie noua. Bateria in mod normal merge sa fie codata daca masina suporta acel format. Nu poti sa pui baterie de 110Ah la un motor de 1.6FSI de exemplu, dar te uiti in cartea masinii si vezi ca iti spune la un moment dat. Daca nu, in ETKA. Atentie insa ca la codarea bateriei, daca s-a schimbat amperajul/ora fata de bateria initiala, trebuie pe langa resetarea "contorului"(calculatorul masinii a fost programat cu prima data la care i-a fost montata bateria, iar acum trebuie sa fie anuntat ca i-a fost pusa una noua, pentru ca in functie de vechime, el urmeaza anumite protocoale cu stand-by-ul, etc) mai trebuie facuta si schimbarea datelor de amperaj, care va necesita o recodare a calculatorului masinii. De aceea in mod obisnuit va sfatuiesc sa cumparati acelasi tip de baterie (daca e AGM, lichid, gel etc,) cu aceiai Ah, pentru ca necesita doar o simpla si banala resetare.
     
  14. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Poti sa pui baterie mai mare si pe motor de 1,6... poti sa pui chiar doua la modelele mai vechi, pentru ca nu au senzori care sa impiedice cumva incarcarea lor si alternatoarele sunt facute sa incarce mai multi amperi decat este trecut pe baterie.
    Am pus pe masina mea a doua baterie pentru muzica, iar alternatorul nu o incarca, chiar daca pe volmetru arata ca incarca. Nu am facut altceva decat sa descarc bateria masinii. Pe modelul asta de A4 nu merge pusa si a doua baterie pt ca nu o incarca... doar atat am reusit sa aflu pana acum! De ce si cum? Se pare ca deocamdata nu are cine sa`mi raspunda si ma lovesc iarasi de lipsa de neprofesionalism din tara asta.
     
  15. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Cati volti iti arata? Parerea mea este ca alternatorul nu face fata, nu poate incarca 2 baterii in acelasi timp pentru ca consumul tau este mult prea mare (parerea mea). Crede-ma ca din punct de vedere fizic, este absolut si complet imposibil ca alternatorului sa i se limiteze incarcarea. Cu alte cuvinte, ori incarca, ori nu incarca (situatie in care are el o problema). Nu are cum un calculator sa limiteze incarcarea...
     
    Ionut.ylc apreciază asta.
  16. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Arata 14,50 pe ambele dar eu acum nu mai am a doua baterie pe masina. Am vandut`o demult, tocmai in ideea asta ca o am degeaba pe masina. A doua baterie a descarcat-o pe a masinii si ajunsesem cu doua baterii pe masina, nu aveam curent sa ascult radio.
    Problema mea e cu actuala baterie de 11o Ah care este noua si imi apare mesajul de baterie descarcata.

    Am fost astazi, din nou la reprezentanta si am discutat si cu baiatul care se ocupa cu softurile. A verificat dupa seria masinii si am mai aflat ceva nou, ca masina mea nu are soft sau calculator de management al bateriei..nu stiu daca ma exprim corect. Deci nu are cum sa`mi faca upgrade la managementul bateriei pentru ca masina mea nu are acel calculator pe baterie :think: Nu mai stiu ce sa mai cred, unele au , iar altele nu. A zis ca am doar pe casetofon si pe inca ceva dar nu ma interesat.
    Asa ca nu am reusit sa fac acel upgrade dar a ramas stabilit sa las masina o zi la ei sa caute, sa vada ce anume se intampla. Calculatoarele intra in stand by dupa doua ore , apoi sa masoare probabil sa vada ce consumuri sunt pe masina, pentru ca altfel nu au cum sa`si dea seama unde este problema.

    Sa intamplat ceva asemanator la un A8 si dupa doua zile au gasit pe la calculatorul de telefon o defectiune. Din ce am inteles eu problema poate fi de la un calculator care nu intra in stand by sau de la un consum de curent suplimentar, instalat pe masina.

    Am stat si m`am gandit si s`ar putea ca problema mea sa fie de la deckul instalat de mine in bord. Acesta are un consum de 0,003 miliamperi / ora cred, si in momentul cand este oprit. Adaugand cateva zile cat mai stationeaza masina se strange destul cat sa apara eroarea de baterie descarcata. Va trebui sa montez un buton si pe acesta ca sa`i tai alimentarea definitiv pe perioada cat sta masina. O sa incerc si varianta asta sa vedem ca se mai intampla dupa. Nu are rost sa ma duc la audi sa las masina pe mana lor, iar apoi sa`mi spuna ca din cauza casetofonului.
     
  17. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Poate intr-adevar sa fie vorba de vreun calculator care nu intra in stand-by, caz in care va trebui sa ti-l schimbi, numai ca detectarea lui necesita sa lasi masina la reprezentanta seara de exemplu, iar ei a doua zi, inainte sa o porneasca, sa lege scanerul la calculator (poate reusesc sa citeasca o eroare). Altfel trebuie luat pe bucati si verificat dupa ce intra masina in stand-by, unde inca mai are consumatori, munca cam anevoioasa. Eu as face un drum de 100 km, as merge acasa, as scoate bornele, as masura incarcarea bateriei, si as lasa-o 2-3 zile, dupa care as masura din nou incarcarea bateriei, ca sa ma asigur ca nu e de la baterie. Daca zici ca incarca, atunci ar trebui sa ii tai toti consumatorii pusi de tine si sa refaci toata treaba, sa vezi daca mai sunt probleme. Deck-ul instalat de tine l-ai legat direct la baterie sau la vreun cablu de prin bord?
     
  18. dexsmart

    dexsmart 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A$, 2 Litri, 2009
    Va salut!

    Am un model A4 2008 2.0 TDI - septembrie - la care am schimbat bateria anul trecut in aprilie, tocmai din aceleasi motive pe care le am mai citit la alti detinatori de A4 de pe forum. ( la frig pornea mai greu ). Si am zis ca anul acesta sa nu mai intampin aceste probleme.

    Mentionez ca la prima baterie s-ar fi gasit un defect si s-ar fi trimis la fabrica chiar daca ea era iesita din garantie. O alta chestie dubioasa: ea trebuia sa-mi fie data si nu trimisa la fabrica, aruncata la gunoi, etc. sau ce or mai fi facut cu ea.

    Cum a venit frigul mai tare, acum in februarie de 2 ori nu a mai pornit - si am fost nevoit sa caut alternator...Este posibil asa ceva, la o baterie care are mai putin de 12 luni, masina tinuta in garaj, drumuri in fiecare zi...!?!!?

    Am fost nevoit sa o las la service, pentru acest aspect, intrucat nu puteam sa risc sa nu o pornesc o zi, pentru ca a 2-a zi puteam sa am aceiasi surpriza sa nu pornesca. Dupa 2 sapatamani de teste au ajuns la concluzia ca bateria se incarca normal, si din cauza ca am multi consumatori pe ea, acesta ar fi motivul pentru care am avut aceste necazuri chiar daca eu mergeam mai mult cu ea in ultima vreme ca a 2 a zi sa nu am surprize cu ea.
    Dupa 3 ore dupa ce am luat masina de la service (mers prin oras cu treaba) imi apare in bord baterie rosie (fara avertisment de baterie descarcata) direct baterie rosie, asta dupa 2-3 ore de mers. Am oprit motorul am stat si a disparut acel semnal. La 10 minute imi apare la fel doar ca de aceasta data nu mai pornea masina.

    Sun inapoi la AUDI, reprezentanta si imi spun ca motivul este contactul, intrucat la modele A4 din 2008-2009 acestea sunt facute in Romania si multe pica.

    Va rog sfaturi, pareri, daca ati mai patit asa ceva..

    Urmeaza sa ma duc la o reprezentanta concurenta chiar nu stiu ce sa mai fac.

    Va rog, astept un sfat, o parere.

    Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Feb 2012
  19. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Foarte ciudat. Vezi sa nu ai probleme cu cablul care vine de la alternator la baterie. Mai sunt colegi pe forum care au schimbat acest cablu.
    Si in continuare ce sa mai intamplat? A pornit, contactul mai functioneaza? Dupa parerea mea bateria cu rosu ar trebui sa apara cand nu mai incarca alternatorul.

    Eu am instalat astazi un buton pe plusul de la casetofon ca sa opresc definitiv consumul de curent pe perioada cand masina stationeaza mai multe zile. O sa urmaresc o perioada ce se mai intampla cu bateria. Astfel sper sa fi rezolvat problema.
    Casetofonul, invertorul, car pc`ul si ledurile ambientale le am legate de sub bord, de la un plus destul de gros.
     
  20. dexsmart

    dexsmart 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A$, 2 Litri, 2009
    Salut si multumesc de raspuns.

    Momentan contactul merge. Ce sa zic poate nu respectam nici eu pasii corecti la pornire.

    1. deblocare volan
    2. aprindere bord ( si sa astept sa dispara unele semnale cum ar fi cel de la bujii incandescente ).

    Dar cu toate acestea bateria, originala Audi, nu ar fi trebuit sa cada asa la primul ger.

    Ma gandesc daca lipseam 1 saptamana, sau daca as fi nevoit sa plec regulat. In cazul asta as sta cu alternatorul dupa mine toata ziua..

    Aici nu inteleg problema..Daca e ditamai Brandu', firma cu pretentii..cu de au probleme tocmai la baterie..:wtf:


    Cei de la service, au pus o pe tester, au facut cam tot ce se face. Era vorba sa inchida pas cu pas toti consumatorii..dar se pare ca nici asa nu au dat de cap..
     
    AlexNfs apreciază asta.

Distribuie pagina asta