1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Reconditionare A6 c4 2.5 tdi AEL avant

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de maryuzzz, 28 Dec 2010.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Masina am luato cu multe probleme,cateva au aparut de cand o am eu,dar majoritatea le-am rezolvat.
    Acum as avea in plan chesti mai mult estetice cum ar fi:
    1 Sa reconditionez interiorul:
    sa dau scaunele jos si fetele portierelor ca sa pot sa le retapitez cu piele
    pielea mea este foarte deteriorata si nu se mai poate salva
    Daca stie cineva cum se dau scaunele jos i-as fi foarte recunoscator.Si daca stie cineva cum se scot fetele pentru portiera din spate care are geamuri actionate manual(cu macara)?
    2 revopsire+bara S line single frame
    Am gasit un proiect care mie mi se pare foarte tare pe un site din Germania.
    Atasez vreo 2 poze cu produsul finit.
    Voi avea nevoie de suportul grilei si grila in sine de audi a6 4f.Am gasit o bara care a fost pe o masina tamponata in lateral stanga. m-a costat 100 de euro bara in starea in care era(pe mine ma intereseaza doar grila)
    Voi incepe in primavara cand da caldura.pana atunci sper sa pot sa pregatesc bara.
    3. imi voi reconditiona jantele.intamplarea face ca am 2 jante pe 17 si 2 pe 18 aproximativ acelasi model.
    Jantele trebuie indreptate polisate si restu.Poate le voi vopsi negre sa fie in cotrast cu griu-ul metalizat al masinii.


    Atasez vreo 2 poze cu proiectul vazut pe site-ul nemtesc.Sper sa imi iasa si mie ceva asemantor macar.
     
  2. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Scaunele au la partea din faţă la şina centrală de culisare o siguranţă de tablă. O scoţi şi pe urmă-l împingi spre spate ridicând de maneta de ajustare. Cu atenţie, fără să forţezi nimic. Şina de culisate stă pe un umăr de teflon gălbui, fixat prin presare. Dacă nu eşti atent, îl rupi şi acea şină se va poziţiona mai jos în lipsa lui. De aici consecinţa că nu vei mai putea să-l blochezi în poziţia convenabilă, bolţul manetei de ajustare nu mai este aliniat cu găurile din şină.
    Capitonajul interior de pe uşi se demontează începând de la manivela geamului. Se scoate acel plastic de pe manivelă şi sub el este un şurub central pentru şurubelniţă "cruce".
    După asta se scoate ornamentul frontal al cotierei şi sub el vei găsi şuruburile.
    Mai sunt câteva şuruburi pe conturul capitonajului în lateral. După ce le înlături, ridici capitonajul până ce butonul de blocare a uşii iese din locaşul lui, şi tragi spre tine.

    Referitor la tuning, sunt de părere că racordul în zona interioară a farurilor la limita grilei noi, este nereuşit. Mă gândesc că cel care a făcut modificarea, a decupat o parte din capota unui C6 şi a "grefat-o" pe o capotă de C4.
    Dacă grila ar fi puţin mai aplecată la partea de sus spre motorul maşinii , n-ar mai fi necesare acele margini atât de groase ale grilei, de lângă faruri.
    În toată această chestie, dezavantajoasă este bara de C4 pe care s-au făcut adaptările. Cred că cu o bară de C5 s-ar fi armonizat mai bine.

    Poate tu vei reuşi să faci ceva mai frumos.
     
  3. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Multumesc pentru raspuns.Diseara cand ajung acasa incerc in primul rand sa scot scaunele din fata.Bancheta din spate este usor de demontat.
    Referitor la bara de C5:Stiti daca se potriveste bara de c5 pe c4? Ma refer aici ca marime(dimensiuni),sistemul de prindere se poate adapta.
    Si eu as fi incercat sa apropii partea de sus spre motor.Voi vedea in primavara ce imi iese.
    Referitor la tuning.Nu il consider neaparat tuning,e o chestie de design si mi se pare destul de ok ca si bun simt.Intro propozitie:tuning cu bun simt.Nu ceva extravangant spoilere si eleroane gigantice.
    Bara ramane la acceasi inaltime.se pasteaza cea originala.
    Singurele chestii care le cred mai tuning pe masina mea sunt suspensiile care sunt din amortizoare si arcuri Bilstein si jantele care sunt 2 de pe un S8 si 2 de pe un a8.in rest e doar A6 C4 cu niste dotari de S(cred).
     
  4. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Bara de C5 nu se potriveşte pe C4. Se termină altfel, nu are acele flapsuri. Aripa de C5 este continuă, din tablă pe conturul roţii, mult mai jos se întâlneşte cu spoilerul. Mă gândeam doar la partea strict frontală, unde cea de C5 este, în grosime, mai potrivită pentru o grilă de C6. Distanţa în plan orizontal, de la marginea farului până la "buza" barei este mai mică.
    Reuşita unei modificări de acest gen cred că ţine de felul cum se poate apropia grila de faruri, care au poziţie fixă, nu se pot trage mai în faţă. După aprecierea mea, marginile grilei n-ar trebui să stea la mai mult de 3-4 cm. de far, rezultând de aici nişte "aripioare" mai suple pe părţile laterale ale grilei.
    Mai mult, designul frontal al unui C4 n-are nimic comun cu muchiile drepte, totul este rotunjit, acea extensie a capotei care acoperă parţial farul la partea de sus, este "din alt film".
     
  5. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Din cate am citit pe site-ul de unde am imprumutat proiectul au incercat mai multe incercari si cea care a necesitat mai putine modificari a fost de A6 4F.
    Moficarea consta in decuparea din bara in forma grilei.Oricum iese ceva mai in fata.Asta daca nu vrei sa afectezi bara de protectie din metal.iar dupa cate am vazut eu pe bara de 4F s-ar putea da mai spre motor.
    Pe langa faruri nu sunt foarte multe modificari.
    Cei care au realizat proiectul in Germania au dorit in mod explicit sa le iasa in asa fel bara ca sa poata sa faca acea prelungire a capotei,sa includa si acele pleoape pentru fara in caporta.
    Eu cel mai probabil voi lasa forma farurilor asa cum este ea.
    Nu ma pasioneaza acea extensie a capotei peste far.Mi se pare care ca obtureaza lumina.
     
  6. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Armătura barei de C4 este de fapt o simplă bucată de tablă ambutisată de 1 mm., poate c-ai văzut pe acel site. Să-i schimbi forma acelei armături este foarte uşor.
    Dac-ar fi să m-apuc eu de aşa ceva, de la acea armătură aş incepe, corelând toate celelalte modificări în funcţie de cât îmi permite alinierea de-o parte şi de alta a grilei faţă de bară. În acea zonă m-aş limita la o evidenţiere a conturului grilei fată de locurile de intersecţie ale acesteia cu bara, de maxim 2 cm. Poate ieşi ceva efectiv frumos fără acele îngroşări (se pare, căutate în mod deliberat) laterale. Despre aşa zisa pleoapă, mi-am spus părerea.
     
  7. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Pai daca imi va permite locul voi face in asa fel incat linia dintre bara si capota sa fie mult mai lina.Debia astept sa incep efectiv proiectul.Sper ca la finalul lui sa iasa ceva frumos,sa se merite investitia.
    Pana una alta ma voi ocupa de aspectele care sunt mai accesibile momentan si anume demontarea scaunelor si reconditionarea lor.
    Sper cu ocazia asta sa rezolv o problema mai veche:Nu imi functioneaza incalzirea in scaunul meu(al soferului).In scaunul pasagerului functioneaza perfect.
     
  8. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Ca orice modificare si asta face un compromis.
    Problema care incurca estetic aici este farul la C4, mai precis forma lui, dreptunghiulara.
    Daca acea pleoapa din capota nu ar cadea peste far atunci ar arata ca Bora cu o grila de 4F, adica, ca porcu'.
    Asta din cauza farului care la C4 este dreptunghiular(ca la Bora), iar la 4F este alungit, cu semnalizarea inclusa.
    Ca sa intelegi diferenta incearca sa acoperi pe poza lor cu un deget imbinarea dintre far si semnalizare, in asa fel incat sa para far dintr-o bucata si o sa vezi ca da mult mai bine.
    Ideal ar fi fost sa folosesti si farurile de 4F, dar asta implica alte costuri si modificari inclusiv la aripi si prinderi, reglaje, etc.
    Imi aminteste de Mercedes W124, la modelul facelift dupa 1993, care avea sticla farului tesita acolo unde o acoperea capota, cam ca aici.
    Evident ca aici nu poti face asa ceva, dar compromisul este bun, dupa parerea mea.
    Nu te gandi ca nu obtureaza in niciun fel fascicolul luminos.
    Insa trebuie sa iei in calcul mai multe aspecte:
    -Partea financiara;
    Te va costa destul de mult tapitarea interioara a a panourilor de usi si a scaunelor cu piele, citeva sute bune(spre 1000 poate)de euro.
    Tinichigiul care-ti face modificarile trebuie sa fie cam artist, ma gandesc ca cine stie de-astea este si costisitor la pret.
    -Costurile ulterioare in cazul unei avarii frontale(doamne fere') datorate acelei grile+toate modificarile aferente, care trebuiesc facute tot de acelasi tinichigiu care a efectuat lucrarea.
    Daca asta pleaca sau nu mai dai de el este cam nasol.
    Daca ai luat toate astea in calcul si este ok atunci iti doresc succes de pe acum, C4 sunt masini super, am avut si eu una avant quattro de 2.6 si stiu de ce-ti place!
    Eu in locul tau as lasa fata asa cum este(eventual as lua o grila de S6, complet neagra, cu plasa, gen Kamei) si mi-as umfla aripile fata spate, sa arata ca un S6.
    As folosi gentile alea si mi-as lua si distantiere, atunci ara arata foarte bine cu aripile umflate.
    Trebuiesc insa si aici bani bagati in bara fata/spate de S6+ornamentele de pe aripi, dar tot proiectul mi se pare mai de efect si mai putin costisitor decit modificarea totala la fata.
    Un meserias bun iti face prelungirile la barile tale din fibra de sticla si vor arata la fel ca cele de S6(in sensul ca nu mai dai banii pe bari).
    Refaci interiorul tot in piele si o sa arate beton.
    Fata de C4 arata foarte bine, eu i-am vopsit pur si simplu grila in culoarea masinii(inclusiv ornamentul cromat)si am lasat doar emblema cu cercurile si arata complet diferit.
    Nu vreau sa te zapacesc, iti sugerez doar..
    PS:Avand in vedere ca toata masina este gri metalizat eu cred ca nu dau bine jantele negre.
    Negrul micsoreaza si ascunde, avantul este o masina mare si impunatoare, va arata caraghios cu gaurile alea negre in loc de roti.
     
    Ultima editare: 28 Dec 2010
  9. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Şi la C4 farul este rotunjit lângă calandru. În imaginile luate de pe internet, acea maşină albastră este Audi 100 cu caroserie de C4.
     
  10. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Inainte de toate m-am gandit la toate posibilitatile.Oricum bara am la un pret convenabil fiindca este distrusa in partea drepta.mie imi trebuie doar grila si suportul grilei.
    Pentru piele si reconditionare trebuie doar sa iau materialele,mi le rezolva cineva in timpul lui liber(mai exact o ruda care este tapiter,cei drept e tapiter de canapele dar a spus ca a facut si scaune de masina :D )
    Panourile usilor nu au nici o problema.ele sunt din material textil.Ma gandeam sa le imbrac in piele sa fie in acelasi ton cu scaunele.
    Plus ca am ceva lucru la portiere:schimb boxele.cele din portiera de pe spate au membrana rupta.

    Apropo de faruri.ar fi o varianta destul de faina pentru faruri dintr-o singura bucata de la Dectane.
    Atasez cateva poze(unele sunt reale)
    Numai ca nu au proiectoare de ceata.
     
    Ultima editare: 28 Dec 2010
  11. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    N-aş putea spune că-mi plac. Plus că sunt de 100 nu de A6.
     
  12. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Intradevar nu sunt stralucite.Ca si prindere si lacas se potrivesc de la 100 C4 la A6 C4 doar ca ramane problema proiectoarelor de ceata.care ar trebuii incorporate in bara
     
  13. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Nu se potrivesc. Capota la noi este altfel. Unui far de 100, pus pe un A6 i se sparge sticla la prima închidere a capotei. Invers cred că merge (far de A6 pus pe 100)
     
  14. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Am vazut pe net mai multe Audi 100 cu faruri de A6 C4.Ma indoiesc sa nu mearga si invers.Pe unele site-uri sunt prezentate care potrivire :A6/100 C4
     
    Ultima editare: 29 Dec 2010
  15. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Uită-te la colţul din stânga sus. La 100 sticla formează un unghi cu latura mărginită de capotă. La A6 sticla are racordul curbat cu aceiaşi latură. Capota de A6 urmăreşte această curbură.
     
  16. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Da, nu se potrivesc.
    Pai tocmai astea erau motiv de facelift, la A6 95-97.
    Daca ai vazut audi 100 cu faruri de a6 inseamna ca le-au schimbat cu bara cu tot.
    Exact acelasi lucru la Mercedes W124 de care pomeneam mai sus, la facelift dupa 1993 au alungit bratele capotei care acoperea acum partea superioara a farului, la fel ca la A6.
     
    Ultima editare: 29 Dec 2010
  17. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Intradevar difera muchia pe care calca capota.Interesant e faptul ca pentru audi A6 C4 nu s-au facut faruri aftermarket,sau cel putin eu nu gasesc.Ceva care sa fie tot dintro singura bucata.
     
  18. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Bara putea rămâne de 100, desi sunt şi la bară nişte diferenţe (100 are grila unică din margine-n magine) în timp ce la A6 este împărţită în trei. Capota era obligatoriu de schimbat, pentru că s-ar fi văzut marginea cauciucată a farurilor, pe care capota de 100 n-o acoperă.

    Cea mai reuşită schimbare de look la un C4 am văzut-o pe un site polonez care din păcate nu se mai deschide. Era acolo o combinaţie foarte inspirată (cu modificări la aripi în zona semnalizatoarelor), cu faruri de Octavia penultimul model, şi o grilă de C6 (cred) sau poate era custom. Oricum ideia era că acea grilă se ridica împreună cu capota, dar la poziţia capotă închisă, grila era petrecută peste nivelul barei acoperind vechiul loc al numărului şi închizându-se puţin mai jos de el.
     
  19. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Cateva poze cu audi C4 mai mult sau mai putin reusite ca modificari.
     
    Ultima editare: 29 Dec 2010
  20. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    ..Am vrut sa spun capota, dar de la oboseala am scris bara,,.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta