1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amorrtizoare - modificare - inlocuire arcuri si amortizoare la Audi A6 C4

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de dodoloi, 31 Ian 2011.

  1. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    Am cumparat masina din profil A6 C4 2.5 TDI 140 HP 6 gears :P an 1996 berlina , cu suspensie super sport provenita de pe un S6 2.2 turbo. Problema mea e ca nu ma obisnuiesc nicicum cu suspensia rigida si ca masina are garda la sol mica. Ce imi recomandati sa fac sa fie mai soft ? Poate e vreun coleg interesat de vreun schimb cu suspensia mea in schimbul uneia stock! Orice parere e binevenita ! Am sa atasez si cateva poze maine cu garda masinii.
     
  2. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Aceasiasi chestie o am si eu.Masina mea e echipa cu suspensii S6 si cu distantiere.pot sa zic ca stabilitatea e criminala in curbe,dar pe drum oleaca mai prost pot sa zic ca simt fiecare denivelare.
    La mine intre calea de rulare a anvelopei si aripa sunt 3 cm.Cand am cumparat-o incercam sa trag de ea intro parte si in alta cu mana,sau sa ma las pe ea, debia misca. si mi-a spus prorietarul ca este vorba de suspensia S.
     
  3. myth1692 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2,5TDI 1995
    Salutare,

    Masina mea are un sistem hidraulic al suspensiei spate - creste presiunea in telescoape functie de incarcarea pe respectivul telescop. Dar telescoapele au murit si unul nou costa 3.000 lei.

    Sunt in cautare de asa ceva (second hand) dar ma gandesc si la o varianta de reconditionare. Stiti pe cineva in Timisoara care se ocupa de asa ceva?

    In cazul in care nu reusesc nici asa, nici asa, ma gandesc sa le inlocuiesc cu unele normale. Are cineva experienta in acest sens? Adica, cel putin teoretic, ma gandesc ca sistemul hidraulic trebuie cumva anulat. Si, in al doilea rand, nu sunt convins ca sistemul de prindere a telescoapelor normale este identic cu cel al telescoapelor existente, caz in care ar trebui aduse modificari la nivelul caroseriei. Stie cineva mai multe despre acest subiect?

    Cu respect,
    Paul
     
  4. NEMESYS66 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2011
    Locație:
    REMETI
    Masina:
    A6 1Z 1996
    sal eu am un a6 1,9 1z si ma intereseaza dar nu stiu daca se poate schimba direct s6 e un pic mai lat sau asa l-am vazut eu nr meu 0752 814 303 suna-ma si vb:respekt:
     
  5. sgdarius

    sgdarius 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 1.9 TDI
    Salut ,si eu as fi interesat ,pt. ca mi-am luat roti de S6 si acum sunt prea late si imi trebuie suspensii rigide ca sa nu atinga rotile .Dar nu stiu daca se potrivesc intre ele pt. a face schimbul eu am A6 C5 1.9 tdi .
     
  6. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Salut,
    Am revenit cu o dilema.Masina mea e echipata din fabrica cu suspensie sport(sau un mix de arcuri sport,telescoape stock).
    Chestia e ca telescopele pe fata au inceput sa curga.Pe spate am luat de la colegul Dodoloi 2 telescoape Koni cred.Pot sa zic ca si in ziua de azi sunt ok,eu le-am luat second de la el,deci probabil sunt la mana a-3-a ca sa zic asa si inca sunt foarte multumit de ele.
    In schimb pe fata am KYB si pot sa spun ca mai mult de 10 luni nu au rezistat.
    Are cineva o recomandare pentru niste telescoape bune?Sau unde pot sa gasesc
    2 telescoape Koni pe fata.
     

Distribuie pagina asta