1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzor temperatura apa - G 62 - la A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de zak2005, 4 Oct 2009.

  1. zak2005

    zak2005 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant 1.9 tdi 2003
    De curand am descoperit ca motorul 2.5 tdi ( ake dar cred ca toate v6 au ) are doi senzori de temperatura de apa - unul linga pompa de injectie si unul identic cu primul (tot cu patru fire ) undeva pe un furtun in partea de jos a radiatorului de apa. Stie cineva care-i treaba cu al doilea senzor cel de pe furtun ? ( V6 nu are ventilatoare electrice pentru racire apa asa ca nu poate fi pentru comanda ventilatoarelor )
     
  2. mircea36

    mircea36 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2009
    Locație:
    brasov
    Masina:
    A6 avant quattro, 2,5tdi, 180cp, 2001
    sal, intre timp ai aflat ceva in legatura cu senzorii de temperatura? si eu am acelasi model si de la o vreme nu imi mai indica la bord temp. apei...
     
  3. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    senzorul de langa galeria de admisie si pompa de inj. este responsabil cu afisarea temp. in bord.Celalalt senzor,atasat pe racordul ce ese din radiator este o termocupla ptr. declansare celui de al doilea ventilator(de clima),in cazul supra solicitarii sau ruperea elicei de motor,aducand racire motorului.
    Daca dupa o perioada de minim 15min, de mers cu masina,acul nu se ridica de loc=senzor bulex,daca se ridica si sta tot timpul pe la 70* este termostatul,care ii blocat pe deschis si trebe schimbat.Sau mai poate fi vascocuplajul( cazul Meu)
    in situatia in care elicea,invarte mult mai tare decat e normal.
     
  4. edoardo 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    a6 audiquatrro 2500cc 2002
    Salut la toti posesori de audi A6 C5. Am si eu o problema cu senzorul de temp G 62 la audi a6 2.5 tdi 180 cp. L-amschimbat cu unul nou si tot imi da eroare pe vag-com.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Feb 2012
  5. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    verifica firele de la mufa.
     
  6. edoardo 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    a6 audiquatrro 2500cc 2002
    Am controlat si firele. 2 fire duc in centralina motor si 1 la masa si celalalt duce in interiorul masini. Daca ii pun mufa la sensorul G 62 se aprinde becul in bord ce de ABS si motorul incepe sa se balbaie si dupa 4-5 sec revine la normal.
    Imediat imi da eroare la motor cod 17583 preinjection turnned off P1175-35-00--
    Iar la centrala ABS imi da cod 01486 sistem function test activated.
    Scot mufa de la senzor si masina merge bine dar nu se mai aprinde in bord ABS-ul. Sterg toate erorile de la centraline si este ok totul. Numai cand bag mufa la senzor merge prost.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Feb 2012
  7. C18AAF

    C18AAF 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2009
    Locație:
    CJ
    Masina:
    (A6, 2.5TDI + AR, 2.5TDI)*quattro
    As fi interesat de rezolvarea problemei de mai sus. Am o problema similara la un AKE. A
    pare intermitent 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 - Open or Short to Plus, fara sa-i pot da de cap.
    Am exclus senzorul (inlocuit de la doi producatori diferiti, verificat cu multimetrul si valorile sunt corecte). Am verificat traseul pana la ECU, nu pare a fi intrerupt.
    Problema e doar pe circuitul care raporteaza temperatura la ECU, indicatorul din bord functioneaza corect. Nu am probleme cu celelalte sisteme, doar raporteaza gresit temperatura la ECU si asta genereaza toate neajunsurile care decurg de acolo: pornire, consum, performanta. Tind sa cred ca-i vorba de cablaj, un scurt la masa, o masa imperfecta.
    Daca stie cineva unde apar probleme de genul asta pe A6 C5, nu ezitati sa aruncati opinii. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Feb 2012
  8. alexx_b

    alexx_b 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C5, 2,5 TDI, 1999
    nici la mine nu indica nimic la temp apei. mi-a scanat cineva cu vag com, si mi-a spus ca este dus senzorul de temperatura motor. Asta care e? e cel de langa pompa de inectie?, cel ce este atasat pe racordul ce ese din radiator??, sau este un al treilea senzor???? (2.5 AKN)
     
  9. allexallex 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, c5, 2004, avf, cutie cvt - GHQ si A4, 2005, BLB, cutie cvt- GYJ
    Salut.:hi:
    Probleme cu senzorul de temperatura si la mine.
    La mine creste temperatura pana la70C asta in decurs de 15 min aprox, apoi cade la 0(acul) si ramane asa. Caldura merge in masina. Ma gandesc ca daca indica pana la 70C merge senzorul pentru bord, dar de ce 'cade' la 0 in 20 min?
    O zi buna.
    Multumesc.:hi:
     
  10. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Asa am patit si eu, trebuie schimbat termostatul.
     
  11. alexx_b

    alexx_b 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C5, 2,5 TDI, 1999
    Termostatul, sau senzorul trebuie schimbat???
     
  12. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Si eu pateam la fel ca tine, nu urca decat pana pe la 70-75 dar aveam caldura in masina. Am schimbat termostatul si apa sta acum la 90.
     
  13. alexx_b

    alexx_b 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C5, 2,5 TDI, 1999
    Si eu patesc la fel, doar ca nu mi se pare logic ce spui tu. ce legatura are termostatul cu ce iti indica in bord? Eu zic ca e de la senzor...
     
  14. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Nu stiu sa iti explic exact pentru ca nu ma pricep. Termostatul trebuie sa deschida la 87 de grade, iar el probabil ca a ramas blocat pe deschis si raceste in continuu. Cel mai bine asteapta sa iti explice cineva care stie mai bine dar tot la termostat vei ajunge.
     
  15. alexx_b

    alexx_b 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C5, 2,5 TDI, 1999
    Termostatul e mecanic. La mine motorul se incalzeste, doar ca in bord nu imi arata. Cateodata face ca si la tine, indica vreo 20 min, dupa care "pica" la 0. Banuiesc ca e de la senzorul de temperatura
     
  16. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Atunci nu stiu ce sa zic. Eu ti-am raspuns pt ca am patit si eu la fel.
     
  17. allexallex 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, c5, 2004, avf, cutie cvt - GHQ si A4, 2005, BLB, cutie cvt- GYJ
    Salut.
    Multumesc de raspuns. O sa vad ce naiba fac. Momentan s-a stins checkengenul. Sper ca a fost de la senzor-de la mufa. Nu am avut timp sa desfac capacul de plastic si sa imping mufa. Poate de la gropile din Bucuresti si-a revenit(or fi si gropile bune de ceva :)), nu numai de distrus articulatiile.
    Macar sa tina pana la vara ca este urat pe frig sa verifc.
    Seara buna
     
  18. allexallex 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, c5, 2004, avf, cutie cvt - GHQ si A4, 2005, BLB, cutie cvt- GYJ
    Bucuria tine 3 zile:)

    Bucuria nu a durat mai mult de 2-3 zile :)
    Deci, checkengenul s-a aprins din nou,dar de data aceasta nici o variatie a turatiei sau mers neregulat. Posibil sa fie afectat doar senzorul (din grupul celor 2) ce trimite semnalul catre bord ( afisare temperatura). Poate este doar contact imperfect, nu am reusit sa bag mana( din cercetari am observat ca senzorul de temperatura G62 la AVF se afla aproximativ sub EGR (mai jos si mai spre bord)- daca ma insel va rog sa ma corectati)
    Apropo, am fost la un 'meserias' si cauta senzorul sub filtrul de motorina, poate o fi la alte versiuni de motor, dar la a mea nu este. Daca nu era ger... ma bagam eu :)
    Seara buna.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pune testerul pe ea si vezi ce eroare da, atunci o sa stii sigur care e problema.
    G62 la AVF este acolo unde ai zis tu, sub pompa de vacuum, putin mai spre exterior, iar pe meseriasul care il cauta sub filtrul de motorina evita-l..
     
    Ultima editare: 14 Dec 2012
    tyrex apreciază asta.
  20. allexallex 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, c5, 2004, avf, cutie cvt - GHQ si A4, 2005, BLB, cutie cvt- GYJ
    Multumesc.
    Cam astea sunt erorile.
    ---------------------------
    Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl
    Part No: 038 906 019 LM
    Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 4913
    Coding: 00001
    Shop #: WSC 02334
    VCID: 6DD5CD870F51
    WAUZZZ4B14N040526 AUZ7Z0C2465264

    1 Fault Found:
    17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
    P1256 - 35-10 - - - Intermittent
    Readiness: 1 1 0 0 0
    ----------------------------
    Address 17: Instruments Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl
    Part No: 4B0 920 933 G
    Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D14
    Coding: 00040
    Shop #: WSC 32271
    VCID: 2759FFAFED2D
    WAUZZZ4B14N040526 AUZ7Z0C2465264

    1 Fault Found:
    01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
    30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
    --------

    Deci nu are nici o variatie de turatie.Dar trebuie sa rezolv.
    O zi buna
    p.s. - multi 'meseriasi' pe lume
     

Distribuie pagina asta