Go Back   Club Audi Romania - Forum cu discutii despre modelele Audi > Modele Audi > Audi A6 > Audi A6 C5 (1997 - 2004)
Inregistrare Regulament Lista membri Galerie foto Calendar Cauta Mesajele de azi Mark Forums Read

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #111  
Old 25th May 2012, 10:37
eu.shumy eu.shumy is offline
2nd Gear Member
Masina mea: Audi A6,2.5TDI,2000
 
Join Date: May 2012
Location: Constanta
Posts: 41
eu.shumy is on a distinguished road
Default

Salut la toata lumea,
Imi vine motorina cu bule cand o turez.. Cum as putea sa o fac sa nu mai vina cu aer ca parca nici nu fuge cum trebuie sa fuga. Sa fie din cauza asta si sa nu fuga cum trebuie ?

Last edited by Cristi : 25th May 2012 at 23:19.
Reply With Quote
  #112  
Old 26th May 2012, 09:38
deddy's Avatar
deddy deddy is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi A4, B5, ADR 1.8 5v, 125 hp
 
Join Date: Sep 2009
Location: Giurgiu
Posts: 20
deddy is on a distinguished road
Default

Si eu am problema cu aerul si este naspa ca porneste greu, la mine nu se vad bule cu motorul pornit ci imediat dupa oprire.

Last edited by Cristi : 26th May 2012 at 10:11. Reason: Te rog nu mai folosi TZ, K, SH sau limbaj de mess sau chat si/sau prescurtari ale cuvintelor pentru ca nu ai voie conform regulamentului. Mesajul a fost editat. Multumesc.
Reply With Quote
  #113  
Old 26th August 2012, 14:00
Bogdan C Bogdan C is offline
1st Gear Member
Masina mea: A6 2.5tdi quattro Av 2001
 
Join Date: Sep 2011
Location: Sfantu Gheorghe
Posts: 1
Bogdan C is on a distinguished road
Default

Salut frati AUDIsti, A6 AKE 2.5 tdi quattro: in prima faza prindeam aer pe instalatia de alimentare, ma chinuiam, o amorsam PORNEA. Dupa ce o porneam mergea nu avea treaba trage la fel se comporta normal, dupa ce opream masina mai mult de 5-6 ore, se dezamorsa iar. O idee ce ar putea fi ?

Last edited by Cristi : 28th August 2012 at 10:59.
Reply With Quote
  #114  
Old 31st August 2012, 09:50
AudiFannn AudiFannn is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi a6 c5,2.5 TDI 132kw,AKE-2001
 
Join Date: Apr 2012
Location: Pitesti
Posts: 29
AudiFannn is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to AudiFannn
Default

Salut,
Ma numesc Daniel si de curand am cumparat un Audi A6 C5 2.5 TDI 180 cp. Nu stiam ce probleme pot sa apara pana nu m-am lovit de sfaturile mecanicilor si ale celor care au asa ceva. Nimic de zis: masina superba, confort, adrenalina dar si daca te lasa..
In sfarsit sa nu va plictisesc. Aseara eram pe rosu, nu mai aveam multa motorina. Masina arata 50 km ca mai pot parcurge. Eu stiam ca mai aveam vreo 2 litri in rezervor. Am inceput sa se ingatuie pe romaneste adica sa mearga cu intreruperi nu se mai accelerea si pana la urma s-a oprit motorul, precizez spirala galbena se aprindea intermitent..
Acum nu vrea sa pornesca cu spray in admisie, incearca sa porneasca, insa imediat se aude un piuit si se aprinde in bord o lampa o canistra din care picura si scade din nou turatia. Precizez ca nu porneste, incearca sa porneasca. Am mai ramas fara motorina si a pornit cu spray in admisie. Eu sunt constient ca daca e ceva grav nu o mai pot repara mi-am cheltuit toate economiile sa o am asa ca astept sfaturi, inainte sa incep sa o investighez mai amanuntit.
Orice sfat e bine venit. Va multumesc.

Last edited by Cristi : 31st August 2012 at 09:58.
Reply With Quote
  #115  
Old 31st August 2012, 12:23
mikici mikici is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi A6 2.5 TDI quattro, sport 180 CP, 2000
 
Join Date: May 2010
Location: Maramures
Posts: 11
mikici is on a distinguished road
Default

Salut,
La fel am patit si eu cu a mea sa aprins in bord spirala galbena intermitent si dupa vreo 2-3 minute de mers s-a oprit.
Am slabit doua piulite de la conductele de motorina ce vin la injector si am dat la automat vreo 2 minute dupa care a pornit (dupa ce porneste motorul strange piulitele inapoi cu motorul pornit) de atunci nu am mai avut probleme.
Sper sa-ti fie de folos.

Last edited by Cristi : 31st August 2012 at 12:26. Reason: Este interzis Quote la mesajul anterior. Ca sa scrii foloseste functia Post Quick Reply. Multumesc.
Reply With Quote
  #116  
Old 2nd September 2012, 15:45
erickerick erickerick is offline
1st Gear Member
Masina mea: audiA6,motor2500TDI,1999
 
Join Date: Sep 2012
Location: buzau
Posts: 1
erickerick is on a distinguished road
Default pompa de alimentare la audi A6 quoattro

Stie careva daca la audi A6 C5 quattro pe traseul dintre rezervor si filtru mai se gaseste vreo pompa ? unde este pozitionata siguranta de la pompa electronica de combustibil (EKP) ? Multumessc anticipat pentru raspuns.

Last edited by Cristi : 2nd September 2012 at 17:56.
Reply With Quote
  #117  
Old 2nd September 2012, 23:00
AudiFannn AudiFannn is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi a6 c5,2.5 TDI 132kw,AKE-2001
 
Join Date: Apr 2012
Location: Pitesti
Posts: 29
AudiFannn is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to AudiFannn
Default

Salut mikici,
Am intrebat m-am interesat, V6-le porneste foarte greu daca ramane fara motorina si pot aparea probleme. Eu nu am stiut fratilor nu le lasati pe rosu, compputerul mai poate da eroare in leagtura cu km si combustibilul. Am amorsat pompa, nu eu, am un prieten mecanic, din rezervor care la mine are rolul de a duce motorina in filtru, era un furtun care baga inapoi in rezervor si nu venea motorina, prin sita a facut el ceva acolo a venit motorina a pornit. Am mers cu 25 de litri 170 km, mie imi consuma mai putin.
Am ramas fara motorina nu mai venea curent la pompa, am umplut rezervorul am legat pompa la baterie a pornit masina. Pe drum se aprindeau martorii Esp si Abs ambii in acelasi timp si nu se mai accelera scotea si fum treaba asta se intampla 2-3 secunde dupa mergea corect 2-3 min si reaparea problema.
Acum orice sfat e bine venit. Marti ma duc cu ea pe tester dar inainte din cele spuse de mine. Problema ar fi improvizatiile facute de mecanicul ala, o sa le anulez o sa o pun la punct, dar de ce consuma mult si se aprind martorii si nu se mai accelereaza ?
Repet are perioada cateodata merge si mai mult de 5 minute normal si 20 nu. Are legatura asta cu martorii cu alimentarea si cu faptul ca am ramas fara motorina ? Inainte sa ma duc la mecanici si sa ma sperie sau sa imi dea un verdict cu pompa de injectie sau stiu eu ce. Multmumesc.

Last edited by Cristi : 3rd September 2012 at 08:58.
Reply With Quote
  #118  
Old 13th October 2012, 21:59
dumyalex94 dumyalex94 is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi a6 , 2,5 tdi , 2000
 
Join Date: Oct 2012
Location: tg-jiu
Posts: 1
dumyalex94 is on a distinguished road
Default

Salut !

Am ramasa fara motorina la un audi a6 model 2000 , si am dat la automat si cred ca mi-a prins aer pompa de motorina ... cum trebuie sa o amorsez ? imi puteti da niste sfaturi ??
Reply With Quote
  #119  
Old 19th October 2012, 10:39
gbrlaguna2008 gbrlaguna2008 is offline
1st Gear Member
Masina mea: audi a6,2,5l,2000
 
Join Date: Oct 2012
Location: valenii de munte
Posts: 1
gbrlaguna2008 is on a distinguished road
Default salut toti audistii

Fratilor sunt turbat, sa va explic ce mi se intampla cu masina mea.
Detin un audi A6, 2,5L, 150cp fabricatie 2000, care in urma cu 2 saptamani l-am lasat pornit in fata unui magazin iar cand m-am intors la masina motorul se oprise. Mentionez ca am mers aproximativ 3 km cu becul aprins la motorina. Am mers la un mecanic care mi-a pus un furtun pe tur cu o pompa manuala si a inceput sa o amorseze. A pornit in cele din urma dar dupa 5 minute de mers motorul a inceput sa se subtureze undeva la 3-400 rpm si s-a oprit. Nu am mai reusit sa o pornim in nici un fel. Am dus-o la tester si mi-a dat ca este un releu si ca nu vine curent la pompa. Mecanicul a facut o modificare si pana la urma i-a dat curent.
A aparut o alta problema: pompa nu functiona, adica nu baga motorina in retur. Am cumparat o alta pompa de la dezmembrari am inlocuit-o pe cea veche dar am fost surprins cand am vazut ca de fapt, pompa aduna motorina din rezervor si o baga in vasul de unde sorbul trage motorina.
In fine, cum v-am spus, am schimbat pompa si surpriza: masina nu a pornit cu toate ca in acelasi timp o amorsam si cu pompa manuala. Am sunat la alt mecanic care mi-a spus sa ii dau cu spray. I-am dat dar electromotorul deja era prea solicitat si dadea semne ca ma lasa asa ca am renuntat. Pana la urma am hotarat si am tras-o cu o alta masina in viteza a 3-a si in acelasi timp i-am dat si la automat. Dupa cateva sute de metri a pornit motorul. Am mers si am alimentat si am plecat la drum sa vad cum se prezinta. Dupa cativa km a inceput sa se balbaie si s-a oprit.
Nu stiu ce sa mai fac si unde sa o mai duc. O chestie pe care mi-a spus-o un mecanic este sa ii schimb rezervorul pentru ca are o tubulatura in el cu niste oringuri care cu timpul se duc si ca asta este problema la aceste modele de masini.
Daca cineva ma poate ajuta va rog din suflet sa o faca pentru ca sunt disperat. Va multumesc anticipat

Last edited by Cristi : 19th October 2012 at 10:53. Reason: Ca sa intelegem ce vrei sa spui.
Reply With Quote
  #120  
Old 12th February 2013, 13:15
dark000moon's Avatar
dark000moon dark000moon is offline
5th Gear Member
Masina mea: Audi A6 Avant 2.5 AKE Quattro
 
Join Date: Oct 2007
Location: Bucuresti
Posts: 112
dark000moon is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to dark000moon
Default

Salutare, mai intai sa va spun despre ce masina e vorba:

Audi a6 fabricatie noiembrie 2000, motor 2.5 tdi AKE, quattro.

Acum doua zile nu a mai pornit, fara a avea vreun simptom inainte, pur si simplu dadeam la automat si nu facea nimic. Primul lucru care l-am facut a fost sa verific sigurantele, apoi daca pompa din rezervor baga (nestiind ca are rolul doar de transfer dintr-o parte in alta si nu de a duce motorina catre pompa de injectie) prima oara am scos furtunul din filtru de motorina si am dat la automat si nimic. Vazand ca nu vine motorina am desfacut pompa de sub bancheta cea din stanga pe undeiese furtunul de alimentare, find foarte nervos de problema si inghetat de frig nu m-am gandit sa ma uit cum vin mufele si le-am scos apoi nu am stiut exact cum sa le pun la loc. Lem pus intr-un fel nu stiu daca le-am pus bine. Sunt doua mufe una alba una neagra cu cate doua fire ma refer la mufele din interior nu cele de deasupra o sa atasez si o poza.
Va rog daca are cineva posibilitatea sa verifice si sa imi spuna exact cum vin puse sau sa imi faca o poza cu locul unde vin mufele si in ce fel pot fi bagate pentru ca intra in ambele locuri si pot fi puse si in ambele sensuri adica polaritate. Ma intereseaza care este pozitia lor exacta stanga dreapta si cum vin cu firul din stanga la fiecare ce culoare are pentru a le pune corect si la mine.
Din ce am vazut eu ea face treaba dar nu stiu daca o face corect
ideea e sa nu fi pus invers si sa ma trezesc ca nu mai umple vasul de unde trage motorina.

Problema cu pornitul am rezolvat-o amorsand pompa de injectie cu o pompita de amorsat de mana pusa pe tur, am dat pana a bagat motorina in pompa si s-a intarit pompita apoi am desfacut piulitele de la injectoare si am dat la automat pana a iesit motorina pe la injectoare. Dupa asta am mai insistat ceva dand la automat un minut, doua continuu pana a pornit bineinteles dupa ce am strans piulitele de la injectoare. Acum astept sa vad ce se mai intampla zilele astea, eventual o sa pun o supapa de sens pe tur inainte de filtru de motorina, am avut si cateva erori o sa pun prinscreenuri cand o sa primesc pozele de la baiatul care a venit cu interfata de diagnoza.
Astept un raspuns sper sa ma poata ajuta cineva.
Attached Images
File Type: jpg pompa-motorina.jpg (128.9 KB, 66 views)
Reply With Quote
Reply

« Probleme trapa electrica A6 C5 - cauze - probleme si rezolvari | Carlig de remorcare la audi A6 C5 - instalare ulterioara - diverse probleme si rezolvari »


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Indicator motorina - Sonda Litrometrica rezervor - Rezervor combustibil la A6 C5- probleme diverse - cauze si rezolvari acm0001 Audi A6 C5 (1997 - 2004) 55 14th August 2014 20:38
Amorsare pompa motorina - metode si rezolvari pentru motor diesel bsimion Modele clasice 7 24th May 2011 15:38


All times are GMT +2. The time now is 17:31.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0
Copyright 2007 - 2014 Club Audi Romania
Club Audi Romania este un site independent si nu este afiliat in niciun mod cu Porsche Romania sau Audi AG. Orice referinta la marca Audi este facuta in scopuri exemplificative si noncomerciale.
Mesajele publicate aici apartin exclusiv celor care le-au exprimat si nu implica responsabilitatea detinatorilor acestui site sau a marcii Audi.
- Pompa motorina din rezervor la A6 C5 - probleme - cauze si rezolvari - Forum Audi -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101