1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Indicator motorina - Sonda Litrometrica rezervor - Rezervor combustibil la Audi A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de acm0001, 24 Feb 2009.

  1. acm0001 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    galati
    Masina:
    Audi A6 quattro 2,5 TDI 150 CP
    Salutare!
    Am in probe un A6 2,5 TDI din 2000 si de curind am ramas in "pana prostului" desi indicatorul de combustibil imi indica ca mai am un sfert din capacitatea rezervorului. Cei de la service mi-au zis ca masina are doua rezervoare si o pompa de transfer si ca de vina e acest indicator care nu mai indica corect...dar deoarece le-a trebuit doua saptamini ca sa-mi dea acest diagnostic am luat-o de la ei si le-am urat si multa, multa "sanatate".
    Nelamuririle mele sunt urmatoarele:
    1. e posibil ca pompa de transfer (si nu numai) sa fie afectata datorita penei de combustibil? Am dat numai vreo 2-3 chei...
    2. daca rezervorul e din doua corpuri atunci sunt mai multe indicatoare de nivel?
    Mentionez ca inainte cu 5 min. de a mi se opri masina (timp in care am parcurs vreo 10 Km) mi s-a aprins, in bord, lampa ptr. bujii incadescente si a inceput sa clipeasca. Cei de la service mi-au zis ca asa e normal dar, parca, nu mai am incredere dupa ce am vazut proba de profesionalism.
    Ceva idei?

    Multumesc anticipat.
     
  2. zak2005

    zak2005 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant 1.9 tdi 2003
    Welcome in the club !
    Asa e - inainte de-a se opri din cauza lipsei de motorina combinat cu un indicator de motorina defect se aprinde indicatorul de bujii.
    Pot sa pariez ca masina e quattro - doar astea au rezervorul impartit in trei - si au trei indicatoare de nivel de motorina in serie. Pompa din rezervor are rol doar de a muta motorina dintr-o parte in alta. O solutie ieftina nu exista. Am incercat de mai multe ori sa curat si sa remediez sondele de motorina dar au functionat corect putin dupa care problema a revenit. Gasesti la reprezentanta set de trei sonde undeva pe la 800 ron ( eu nu am gasit decat pe original ) le schimbi si rezolvi problema. Pana atunci fa plinul si monitorizeaza cati km mergi si nu te mai lua dupa indicatorul de motorina. Oricum cand ramai fara motorina dezamorsezi pompa de inalta si e naspa - se amorseaza f. greu - ai nevoie de o pompa manuala intercalata pe circuitul de intrare in pompa, desfacut vreo doua conducte la injectoare si dat la automat si pompa pana o ia.
     
  3. acm0001 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    galati
    Masina:
    Audi A6 quattro 2,5 TDI 150 CP
    Ai intuit bine. E un quattro cu motor AKN.
    Stii cumva daca le pot schimba si singur sau trebuie sa merg iar in service?
     
  4. zak2005

    zak2005 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant 1.9 tdi 2003
    Depinde cat de indemanatic esti. E destul de greu, mai bine apeleaza la un service.
     
  5. dexy46 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2009
    Locație:
    Ovidiu,constanta
    Masina:
    audi A6,1900 cc,2002
    Indicator motorina - Sonda Litrometrica rezervor la A6 C5- probleme diverse - cauze si rezolvari

    Am o problema cu sonada de la rezervor:Acul la indicatorul de motorina de la bord imi indica,ca e la jumatate,iar cand coboara putin mai jos,mi se aprinde jos,la ceasul de temperatura pompa de peco,ca si cum nu mai am motorina......Ma ajuta si pe mine cineva?

    Nu se poate repara?

    Si inca o intrebare: Sonda este sub mocheta de la portbagaj ?

    Va rog sa ma ajutati si pe mine!Cum pot demonta litrometrul de la rezervorul de motorina, vreau sa-l schimb......
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Apr 2012
  6. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    S-ar putea ca problema ta să nu fie în rezervor ci sub bord. Am intervenit acum câţiva ani pe maşina unui prieten, tot un A6 dar din 2000 şi cu motor de 2,5, care avea aceiaşi problemă. Acul la plin, indica aproximativ trei sferturi. Cauza a fost modul de fixare a indicatorului litrometric pe placa de bord. Placa are o folie de cupru şi piuliţele erau zincate. Efectul electrochimic a creat un strat de oxid care introducea o rezistenţă suplimentară în circuit. Am înlăturat oxidul de pe piuliţe cu şmirghel şi le-am scufundat într-o baie de cositor. Am montat ceasul de motorină la loc şi totul a reintrat în normal (două ore de lucru).
     
    Ultima editare: 4 Noi 2009
  7. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    ai incercat sa-i faci plin si sa vezi daca atunci arata corect?
     
  8. dexy46 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2009
    Locație:
    Ovidiu,constanta
    Masina:
    audi A6,1900 cc,2002
    Deci atunci cand acul indica peste jumatate,totul este ok,numai cand coboara sub jumatate imi da eroarea,tind sa cred ca e sonda.Va mai rog inca o data sa-mi spuneti unde este pozitionata sonda (litrometru),sub bancheta din spate,sau sub mocheta de la portbagaj?Va multumesc anticipat.
     
  9. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    sub mocheta din portbagaj
     
  10. dexy46 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2009
    Locație:
    Ovidiu,constanta
    Masina:
    audi A6,1900 cc,2002
    Am descoperit unde se afla litrometrul dar nu pot sa-l desfac!Imi puteti explica si mie cum se demonteaza?Va multumesc....
     
  11. dexy46 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2009
    Locație:
    Ovidiu,constanta
    Masina:
    audi A6,1900 cc,2002
    Am si eu problema cu sonda litrometrica,am desurubat inelul de plastic,i-am scos mufa,si nu stiu cum ies cele doua furtune,vreau sa o schimb!Va rog sa ma ajutati si pe mine....Multumesc!
     
  12. dobarazvan

    dobarazvan 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    dej
    Masina:
    Audi A3 1,9TDI an:2001 kw:96 131cai
    Furtunele au niste lamele in varf care trebuie apasate si in acelasi timp trebuie tras si de furtun.
     
  13. dexy46 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2009
    Locație:
    Ovidiu,constanta
    Masina:
    audi A6,1900 cc,2002
    Multumesc mult pentru ajutor!voi incerca astazi.....
     
  14. andrein

    andrein Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    piatra
    Masina:
    Audi
    unde este ? spune-ne si noua ..ca si eu am o problema asemanatoare !
     
  15. dexy46 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2009
    Locație:
    Ovidiu,constanta
    Masina:
    audi A6,1900 cc,2002
    Litrometrul se afla sub mocheta din portbagaj,scoateti mufa,dupa care cele doua furtunase(au cate o clema la baza pe care tineti apasat si trageti),apoi desfiletati surubul din plastic(nu uitati ca are o garnitura care trebuie scoasa)dupa aceea scoateti sonda afara si culisati plutitorul uitanduva la bord cu mufa bagata,daca indicatorul indica normal.....La mine e cu totul altceva,la fel am demontat si eu,si am aflat ca sonda este buna.Cred ca defectiunea este la ceasul de la panoul din bord.Imi explicati si mie cum pot demonta bordul,este simplu sau s-o las balta?Trebuie demontat volanul air bag-ul....etc.?
     
  16. andrein

    andrein Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    piatra
    Masina:
    Audi
    mersi de info.
    Ca sa ajungi la bord ( in strument cluster) nu trebuie sa dai jos nici volan .nici airbag.
    Trebuie dat jos capacul acela de plastic dintre volan si bord ..si desfacute niste suruburi pe acolo ... asa in mare spus !
    Sunt curios daca poti umbla la instrument cluster (bord) pt ca eu stiu ca e "sigilat". ..dar poate ma insel si retin gresit !

    Bafta,
     
  17. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    nu este sigilat,are cateva cleme care se desfac foarte usor
     
  18. vesaadrian 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2009
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi A4 ADP 1996
    fratilor daca nati rez problema..... ascultatima ....indicatorul sau litrometrul cum ai spuneti este in rezervor montat pe pompa sau inpreuna cu pompa sa zicem asa are o piulita mare sai zicem asa... este o bucata de tabla ca o saiba mare care se vede cum este insurubata cu un sfert de tura cu patru geare pe dedesupt normal o lovesti cu dalta si ciocanul putin si se desface mai departe atentie cum scoti tot ansamblul de acolo pt ca dupa curatare tre sal bagi la loc si tot odata atentie la garnitura!!!!!
    succes
     
    sv06hig apreciază asta.
  19. noizzze

    noizzze 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 Quattro 2002
    salut tuturor , as avea si eu o intrebare :-? dupa ce se aprinde martorul de motorina cat , combustibil mai ramane in rezervor :-? , am un A6 quattro de 2,5. va multumesc.
     
    Xayron88 apreciază asta.
  20. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    de obicei 6-7 litri de combustibil circa 100km de autonomie asta si in functie de cit de bine este reglat plutitorul
     

Distribuie pagina asta