1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel si/sau pierdere Ulei la A6 C5 - Avertizare Presiune si de Nivel Ulei aprins in Bord

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de HARFO66, 20 Apr 2010.

  1. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    De ceva timp am scurgeri masive de ulei(cam 200ml la 2 sapt.),urmele de ulei vin din zona pompei de apa..din spatele ei si se prelinge peste tot motorul.
    Am dat capacul de la distributie jos si asa am depistat zona de unde curge,initial suspectand capacul de la culbutori,dar acolo e uscat.
    Acum vreau sa ma apuc de treaba,sa remediez aceasta scurgere..dar nu stiu ce garnitura sau ce ii acolo.Operatia o fac cu un prieten care lucreaza in service.
    *Stie cineva cam de unde vine aceasta scurgere si ce trebuie schimbat?
    *Mufa din poza 2,stie cineva ce rol are,ca la mine balangane pe dedesubt.Este situata in partea dreapta a motorului
     
  2. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    eu zic ca e un semering la distributie daca ai asa ceva :p
     
  3. valimiu

    valimiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Brănești
    Masina:
    Audi A4 2.4 2003
    Tot modelul asta l-am avut si eu 2.5 tdi '98 de 150 hp si scurgerea asta e buba comuna la modelul asta adica am avut si eu asa cv..
    acum nu stiu dc e aceeasi cauza , sincer nu mai stiu ce s-a skimbat dar stiu ca era o garnitura si a fost nevoie d silicon..oricum nu e nemaiauzita problema..si nu e cv foarte scump oricum!
     
  4. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Este vorba de un semiring sau garnitura de chiuloasa !
     
  5. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    garnitura de chiuloase a fost schimbata anu trecut si nu au fost probleme dupa.Vreun semering la distributie suspectam si eu,dar nu sunt inca sigur.
    *Are vreun coleg o poza de pe etka ceva,sa vad mai clar despre ce este vorba?
    *Despre poza 2 nu stie nimeni nimik?
     
  6. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    nu ma ajuta nimeni? :think:
     
  7. lost_angel_76_r 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2008
    Locație:
    Italia
    Masina:
    AUDI S4 - B5
    despre mufa din poza 2, mai fa 2-3 poze cu locul de unde iese sau vine... Verifica in lungimea cablului cam unde ar putea sa ajunga, poate ai ceva anulat. verifica dupa rugina de la contacte cam de cand nu este folosita....
     
  8. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Mufa nu are contacte,este doar din cauciuc.Am sa ma uit maine mai bine sa vad de unde vine firul..oricum m-am uitat si cand era pe elevator dar nu imi dau seama unde ar putea veni.
    Se poate sa fie un senzor de soc ptr. airbag?
     
  9. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    unde ii situata mai exact mufa asta ?
     
  10. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Maine vin cu un raspuns exact,eventual si poze..oricum e in partea dreapta langa compresorul de clima.
    La faza cu uleiul,nu are nimeni vreo poza ceva mai detaliat cum este asamblat acolo?
    Multumesc.
     
  11. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Arata ca senzorul de temperatura.
    Acesta este prins de intaritura barii, pe interior, dar firul vine din partea stanga a motorului.
    Verifica daca ai acel senzor, inafara de asta.
     
  12. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    In bara nu am gasit nici un senzor si nici vreun lacas unde sa intre acesta.Firul vine intr-un cablaj impreuna cu firele de ventilator AC.
    Oricum este gresit daca il las prins aiurea pe acolo?
     
  13. redface_vali 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
    Pierde mult ulei

    Salut baieti,
    Am si eu urmatoare problema cu masina din semnatura: De cateva saptamani pierd ulei pe sub masina. Scutul este plin de ulei si dupa o seara nemiscata gasesc cateva picaturi bune de ulei pe jos. Am crezut initial ca este vorba despre vre-un semering la axele cu came deoarece cureaua de distributie era plina de ulei. Am demontat toata distributia si la axele cu came nu era nici o problema, in schimb am obs mici pierderi la semeringul de la arborele cotit pe care l-am schimbat. Dupa cateva mii de km iar a inceput sa piarda ulei si nu stiu pe unde. Cureaua de distributie este in continuare plina de ulei.
    Tin sa precizez k am completat 1 L ulei in 5000 km ceea ce este forte mult tinand cont k intre schimburi nu completam nici un gram. Uleiul este pe tot scutul si a ajuns pana si pe puntea spate.
    Are cineva vre-o parare?
    Din mai multe parerei poare reusesc sa depistez problema.
    Va multumesc!
     
  14. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Salut,eu pierdeam mult ulei pe la capacele de la culbutori,garniturile din jurul injectoarelor(este o garnitura de cauciuc care vine cu tot cu capac)pe la galeriea de admisie si colierele de la furtunul ce duce la intercoler.
    Mi-am rezervat o zi si am desfact tot ce am scris mai sus si am inlocuit garniturile,am pus silicon rezistent la temp si acum e curat.
    Eram speriat si eu,deoarece era ulei peste tot,dar el era imprastiat pe tot motorul si pe cutie din cauza curentului/vantului ce intra pe acolo si ducea uleiul peste tot. Pot sa zic ca daca lasam masina dupa un drum mai lung di ceva forja,gaseam o mica balta sub ea.
    Eu nu mai am scutul si poate din cauza asta era raspandit pe tot motorul si pe cutie.
    Am pus o poza,ce e marcat cu puncte/linie alba,era traseul pe unde curgea/umezea uleiul si din ce am desfacut,era la un pas sa cada pe cureaua de distributie,se vede si in desen,dar eu am gasit capacul murdar de ulei.
     
  15. redface_vali 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
    Merci de raspuns. E o posibila cauza. Acum am alta intrebare: a trebuit sa dai jos distributia pentru a remedia problema?
     
  16. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Nu,am desfacut conductele la injectoare si am tras putin de ele in sus si am dat jos carcasa de filtru aer.
    Zilele trecute mi-am schimbat si termostatul si nu am umblat la distribuie,dupa cum spun multi.
    Sincer nu am vazut vreun 2.5 care sa nu umezeasca putin ulei,decat cele cu reparatii capitale in acest scop,adica sa se inlocuiasca toate garniturile si semeringurile.
     
  17. redface_vali 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
    La mine pierde deja prea mult. in ultima luna am completat 1.5 L dar am facut si multi km. o sa merg cu ea la mecanic sa vad care e parerea lui si daca se balbaie ma apuc eu de ea sa vad pe unde are pierdere.. Merci de raspuns.
    Daca mai aste cineva cu problema de genul acesta e rugat sa lase un replay. MS!
     
  18. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Eu completam cam 1L la 2 sapt.
    Cel mai bine spala motorul la o spalatorie,da sa dea bine de tot,sa dea si pe dedesubt,sa fie cat mai curat si apoi sa te duci la mecanic si sa vezi dara de ulei de unde vine.
     
  19. redface_vali 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
    Asta ar fi o idee buna dar daca am scut trebuie sa ma bag sub ea sa il scot si apoi la spalatorie. Chiar ar trebui sa fac asta ca sa fiu sigur de unde curge!
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Sep 2010
  20. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Da scutul jos singur daca ai pozibilitatea si il pui pe vreo 2-3 plase in portbagaj si la spalatorie il scoti sa dea si pe el.
    Tre sa o speli bine de tot,sa dea cu multa spuma sa se duca toata mizeria si apoi sa se vada de unde vine dara.
     

Distribuie pagina asta