Go Back   Club Audi Romania - Forum cu discutii despre modelele Audi > Modele Audi > Audi A6 > Audi A6 C5 (1997 - 2004)
Inregistrare Regulament Lista membri Galerie foto Calendar Cauta Mesajele de azi Mark Forums Read

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #11  
Old 22nd April 2010, 21:46
l.u.v's Avatar
l.u.v l.u.v is offline
Bronze Member
Masina mea: Audi A6 2.5 TDI Quattro
 
Join Date: Oct 2009
Location: Bucuresti
Posts: 248
l.u.v is on a distinguished road
Default

Arata ca senzorul de temperatura.
Acesta este prins de intaritura barii, pe interior, dar firul vine din partea stanga a motorului.
Verifica daca ai acel senzor, inafara de asta.
Reply With Quote
  #12  
Old 24th April 2010, 14:11
HARFO66's Avatar
HARFO66 HARFO66 is offline
Bronze Member
Masina mea: a6 2.5 150HP
 
Join Date: Oct 2008
Location: iasi
Posts: 283
HARFO66 is on a distinguished road
Default

In bara nu am gasit nici un senzor si nici vreun lacas unde sa intre acesta.Firul vine intr-un cablaj impreuna cu firele de ventilator AC.
Oricum este gresit daca il las prins aiurea pe acolo?
Reply With Quote
  #13  
Old 20th September 2010, 13:59
redface_vali redface_vali is offline
3rd Gear Member
Masina mea: Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
 
Join Date: May 2008
Location: Bucuresti
Posts: 69
redface_vali is on a distinguished road
Default Pierde mult ulei

Salut baieti,
Am si eu urmatoare problema cu masina din semnatura: De cateva saptamani pierd ulei pe sub masina. Scutul este plin de ulei si dupa o seara nemiscata gasesc cateva picaturi bune de ulei pe jos. Am crezut initial ca este vorba despre vre-un semering la axele cu came deoarece cureaua de distributie era plina de ulei. Am demontat toata distributia si la axele cu came nu era nici o problema, in schimb am obs mici pierderi la semeringul de la arborele cotit pe care l-am schimbat. Dupa cateva mii de km iar a inceput sa piarda ulei si nu stiu pe unde. Cureaua de distributie este in continuare plina de ulei.
Tin sa precizez k am completat 1 L ulei in 5000 km ceea ce este forte mult tinand cont k intre schimburi nu completam nici un gram. Uleiul este pe tot scutul si a ajuns pana si pe puntea spate.
Are cineva vre-o parare?
Din mai multe parerei poare reusesc sa depistez problema.
Va multumesc!
Reply With Quote
  #14  
Old 20th September 2010, 16:25
HARFO66's Avatar
HARFO66 HARFO66 is offline
Bronze Member
Masina mea: a6 2.5 150HP
 
Join Date: Oct 2008
Location: iasi
Posts: 283
HARFO66 is on a distinguished road
Default

Salut,eu pierdeam mult ulei pe la capacele de la culbutori,garniturile din jurul injectoarelor(este o garnitura de cauciuc care vine cu tot cu capac)pe la galeriea de admisie si colierele de la furtunul ce duce la intercoler.
Mi-am rezervat o zi si am desfact tot ce am scris mai sus si am inlocuit garniturile,am pus silicon rezistent la temp si acum e curat.
Eram speriat si eu,deoarece era ulei peste tot,dar el era imprastiat pe tot motorul si pe cutie din cauza curentului/vantului ce intra pe acolo si ducea uleiul peste tot. Pot sa zic ca daca lasam masina dupa un drum mai lung di ceva forja,gaseam o mica balta sub ea.
Eu nu mai am scutul si poate din cauza asta era raspandit pe tot motorul si pe cutie.
Am pus o poza,ce e marcat cu puncte/linie alba,era traseul pe unde curgea/umezea uleiul si din ce am desfacut,era la un pas sa cada pe cureaua de distributie,se vede si in desen,dar eu am gasit capacul murdar de ulei.
Attached Images
File Type: jpg pp.JPG (51.3 KB, 153 views)
Reply With Quote
  #15  
Old 22nd September 2010, 08:27
redface_vali redface_vali is offline
3rd Gear Member
Masina mea: Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
 
Join Date: May 2008
Location: Bucuresti
Posts: 69
redface_vali is on a distinguished road
Default

Merci de raspuns. E o posibila cauza. Acum am alta intrebare: a trebuit sa dai jos distributia pentru a remedia problema?
Reply With Quote
  #16  
Old 22nd September 2010, 13:45
HARFO66's Avatar
HARFO66 HARFO66 is offline
Bronze Member
Masina mea: a6 2.5 150HP
 
Join Date: Oct 2008
Location: iasi
Posts: 283
HARFO66 is on a distinguished road
Default

Nu,am desfacut conductele la injectoare si am tras putin de ele in sus si am dat jos carcasa de filtru aer.
Zilele trecute mi-am schimbat si termostatul si nu am umblat la distribuie,dupa cum spun multi.
Sincer nu am vazut vreun 2.5 care sa nu umezeasca putin ulei,decat cele cu reparatii capitale in acest scop,adica sa se inlocuiasca toate garniturile si semeringurile.
Reply With Quote
  #17  
Old 22nd September 2010, 14:06
redface_vali redface_vali is offline
3rd Gear Member
Masina mea: Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
 
Join Date: May 2008
Location: Bucuresti
Posts: 69
redface_vali is on a distinguished road
Default

La mine pierde deja prea mult. in ultima luna am completat 1.5 L dar am facut si multi km. o sa merg cu ea la mecanic sa vad care e parerea lui si daca se balbaie ma apuc eu de ea sa vad pe unde are pierdere.. Merci de raspuns.
Daca mai aste cineva cu problema de genul acesta e rugat sa lase un replay. MS!
Reply With Quote
  #18  
Old 22nd September 2010, 20:09
HARFO66's Avatar
HARFO66 HARFO66 is offline
Bronze Member
Masina mea: a6 2.5 150HP
 
Join Date: Oct 2008
Location: iasi
Posts: 283
HARFO66 is on a distinguished road
Default

Eu completam cam 1L la 2 sapt.
Cel mai bine spala motorul la o spalatorie,da sa dea bine de tot,sa dea si pe dedesubt,sa fie cat mai curat si apoi sa te duci la mecanic si sa vezi dara de ulei de unde vine.
Reply With Quote
  #19  
Old 23rd September 2010, 07:50
redface_vali redface_vali is offline
3rd Gear Member
Masina mea: Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
 
Join Date: May 2008
Location: Bucuresti
Posts: 69
redface_vali is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by paryzyanu View Post
editat
Asta ar fi o idee buna dar daca am scut trebuie sa ma bag sub ea sa il scot si apoi la spalatorie. Chiar ar trebui sa fac asta ca sa fiu sigur de unde curge!

Last edited by Cristian S. : 23rd September 2010 at 07:51. Reason: nu mai folosi quote la ultim post.
Reply With Quote
  #20  
Old 23rd September 2010, 13:32
HARFO66's Avatar
HARFO66 HARFO66 is offline
Bronze Member
Masina mea: a6 2.5 150HP
 
Join Date: Oct 2008
Location: iasi
Posts: 283
HARFO66 is on a distinguished road
Default

Da scutul jos singur daca ai pozibilitatea si il pui pe vreo 2-3 plase in portbagaj si la spalatorie il scoti sa dea si pe el.
Tre sa o speli bine de tot,sa dea cu multa spuma sa se duca toata mizeria si apoi sa se vada de unde vine dara.
Reply With Quote
Reply

« Temperatura ulei motor la A6 C5 - probleme si rezolvari | Planetare la A6 C5 2.5 TDI »


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Avertizare Presiune si de Nivel Ulei aprins in Bord / Consum ulei la A4 B5 - probleme cauze si rezolvari valy2 Audi A4 B5 (1994 2001) 253 11th April 2014 09:03
Avertizare Presiune / Nivel Ulei aprins in bord / Consum ulei - Verificare nivel ulei la A4 B6 - probleme si rezolvari jane_a4 Audi A4 B6 (2001 2005) 60 9th April 2014 14:23
Avertizare presiune Ulei si Indicator Nivel Ulei minim - la A3 8L - cauze - probleme si rezolvari carmens Audi A3 8L (1996 2003) 6 9th October 2012 18:20
Presiune ulei avertizare ulei minim la audi motor 1.8 turbo - cauze si rezolvari koczigym Motoare si transmisii 27 8th September 2012 19:01
Consum Ulei de motor - avertizare Presiune si de Nivel - cauze probleme si rezolvari oncete83 Motoare si transmisii 555 16th January 2012 19:28


All times are GMT +2. The time now is 14:16.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0
Copyright 2007 - 2014 Club Audi Romania
Club Audi Romania este un site independent si nu este afiliat in niciun mod cu Porsche Romania sau Audi AG. Orice referinta la marca Audi este facuta in scopuri exemplificative si noncomerciale.
Mesajele publicate aici apartin exclusiv celor care le-au exprimat si nu implica responsabilitatea detinatorilor acestui site sau a marcii Audi.
- Nivel si/sau pierdere Ulei - motor Diesel - A6 C5 - aprindere senzor ulei la minim - ulei peste nivel -cauze si rezolvari - Forum Audi -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100