1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

EGR motor diesel la A6 C5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de sestunviorel, 31 Mar 2008.

  1. sestunviorel 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6
    Salutare,
    am cumparat masina, second hand, cu o problema la motor, nu functioneaza EGR-ul..m-am uitat in cartea de service si acolo a fost efectuat un service in care a fost schimbata clapa de la EGR si cu toate acestea problemele inca sunt.Sa fie o problema de fabricatie, se poate rezolva problema? Daca se poate schimba, stie cineva un pret?
     
  2. blizzard

    blizzard Bronze Member

    Înscris:
    3 Feb 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6, 2003, 1,9 TDI 131 CP
    Salut,
    De unde sti ca nu functineaza EGR-ul ??
    Ai pus-o pe vreun VAG-com sa-ti dea defectul sau eroarea ??
     
  3. sestunviorel 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6
    salut,
    am fost si am pus-o pe tester,de doua ori si mi-au dat acelasi raspuns..baietii la care am fost sunt fosti ingineri de la porche si se pricepeau..iar in plus e aprins becul galben in bord..
     
  4. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    ai 2 solutii cu EGr-ul
    1. il schimbi
    2. il cureti
     
  5. sestunviorel 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6
    maine merg la service...sper sa gasesc rezolvare..ar fii super ok daca l-as putea curata pentru ca unul nou este destul de scump din cate am inteles.multumesc pentru solutii.
     
  6. a6hd06rxs

    a6hd06rxs 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi A6 2.5 TDI
    o supapa EGR costa 700 ron,e cam scumpa, se poate curata bafta!!!!!!!!!http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.aspx?B=0&ActiveNr=7.21675.17.0&TypNr=8319&NodeId=100811
     
  7. sestunviorel 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6
    supapa egr

    salutare,
    am fost la service sa rezolv problema cu egr-ul si nu am reusit sa o curat...ceea ce inseamna ca trebuie sa o schimb..saptamana asta voi merge sa rezolv aceasta problema...daca are cineva din Bucuresti habar cum pot procura,sau de unde pot procura,mai ieftin clapeta,i-as fii foarte recunoscator..
     
  8. helisdava 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 2.5 TDI Quattro, berlina, manual, AKN
    a treia solutie pentru egr

    Se pare ca am gasit o alta solutie in afara de curatare sau schimbare a acestei valve.
    Valva se poate placa. Aceasta functie de recirculare nu este vitala pentru auto si deci se poate placa la un service capatul galeriei. Eu merg asa de 2 ani, "reparatie" simpla. Daca vreti sa va cumparati o valva noua e posibil sa ajunga la fel in cateva luni. Conform cu cel care a efectuat lucrarea la a mea, a mai facut peste 100 masini inainte si se pare ca este o problema comuna Audi.
     
  9. vore_dan 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2008
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 2.0
    Va salut,

    Aceeasi problema am avut si eu tot cu A6. Am schimbat-o la Cardinal si problema tot persista. Se pare ca acum face numai la rece si atat. A costat cam 200euro. Se pare ca cica trebuie reistalat soft-ul complet si atunci nu ar mai face probleme...astept un cod de la Porche...din istoricul masinii a reiesit ca a mai fost schimata si a fost reistalat soft-ul...asta nu facuse tipul de la cardianl...dupa telefoane pe la Bucuresti tot la cardinal , zic ca este o problema de soft
     
  10. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    In ce consta ,,placarea'' asta ? Pur si simplu se astupa gaurile unde e pus EGR-ul ? Adica nu mai intra gaze de esapament pe admisie ? Ca de fapt asta e rolul EGR-ului ... sa recircule o parte din gazele de esapament pentru ardere completa si reducere a poluarii ...
    Dar cum se rezolva cu computerul masinii ? Cum vede computerul lipsa EGR-ului ? Se inlocuieste acesta cu ceva care sa ,,pacaleasca'' computerul ?
     
  11. helisdava 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 2.5 TDI Quattro, berlina, manual, AKN
    Placare EGR

    Placarea consta in acoperirea orificiului galeriei care este langa radiator, cum te uiti la motor in partea dreapta. Practic gasesti o tabla de aluminiu pe care o decupezi dupa forma galeriei, ii dai 2 gauri pe unde intra suruburile si apoi o strangi la loc. Poluarea...nu stiu daca face rau la poluare pentru ca dupa acest procedeu a mea nu a mai scos fum de nici un fel.

    Ma gandeam ca o sa am probleme cu pornirea iarna pentru ca aceste gaze recirculate ar trebui sa ajute dar totul este ok iar motorul porneste instantaneu la prima cheie indiferent de temperatura de afara.

    Aceasta reparatie in mod cert este un artificiu dar la mine a mers iar daca nu mai ai solutii si esti dezamagit de cei de la service puteti sa incercati singuri. Daca citeam inainte ce am scris acum scuteam in mod cert 500+ Ron.

    Placare e o solutie buna cred pentru ca chiar daca schimbi valva sau o cureti tot in acelasi stadiu ajunge si ramane intepenita pe inchis (ca o placare naturala) sau deschis si scoate fum mult. Eu eram disperat. Nu stiam cauza, ma gandeam la pompa, injectoare, care mai de care-si dadea cu parerea.

    Incercati asta si vorbim dupa. Daca doriti sa va dau adresa locului unde am facut reparatia, se rezolva insa daca o faceti singuri scutiti bani de 2 anvelope de iarna :)

    La mine toata reparatia a costat 450 ron + tva. A doua oara as face lucrul asta singur insa am platit ideea pana la urma pentru ca o mai dusesem la Porsche, la Seat Targoviste si la un service cu pretentii din Bucuresti si ...nimic.

    Sper sa va ajute cele de mai sus.
     
  12. helisdava 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 2.5 TDI Quattro, berlina, manual, AKN
    Tot eu

    Am uitat sa va spun ca intreba cineva de tester dupa "operatie". Calculatorul o sa detecteze ceva in neregula vis-a-vis de fluxul de aer care circula si nimic mai mult. Nu e nici o eroare pe bord iar masina merge perfect. Astept vesti.
     
  13. blajinu' 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 1.9 TDI
    Sal'tare

    Pai de ce nu s-a putut curata?
    Treaba este simpla- simpla, si poate fi facuta cu cunostiinte minime de meca nica, dar cu mult bun simt. Daca membrana este etansa, atunci ai toate sansele sa o readuci la viata.

    Odata data jos, o speli frumos cu benzina/motorina. Cu o bucata de lemn de brad cureti depozitele de calamina, daca sunt. Apoi, din partea opusa membranei incearca sa o deschizi impingand cu bucata de lemn moale in ventil ( aici trebuie sa impingi, nu gluma). Daca merge, ii cuplezi un furtun si tragi cu gura. Daca se misca e OK, il montezi la loc. Atentie la demontare sa nu rupi garniturile.

    Sa ai bafta.
     
  14. serjjj

    serjjj 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    roman-neamt
    Masina:
    Audi A4
    Salut

    sallll......aveai cumva si o huruiala pe la 1800-2200 ture?...ca si eu cred ca am aceeasi problema si multi isi dau cu parerea...ba turbina ba egr-ul...ba....nici nu stiu ce sa mai cred....bafta!!!
     
  15. roby_A6

    roby_A6 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2008
    Locație:
    Pe unde apuc
    Masina:
    A6/ O2 RS
    Masina iti trage ca inainte de a aparea acel huruit?, ce motorizare ai? 1.9 ,2.5 ?

    si eu am avut probleme cu EGR cand am luat masina,imi curgea putin ulei ,da masina tragea bine

    ai pus-o p tester?, da mai multe detalii, sa nu fie acel huruit din alta cauza...
     
  16. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    salut

    am avut problema cu EGR sapt trecuta sau acum doua sapt, la mine nu mai inchidea buine clapita, scotea fum negru, nu mai tragea, si avea turatile in suturi, am fost la reprezentanta mi-a blocat egr punand o tabla decupata dupa portiunea care intra in el si mergea ca noua, dar mi-a recomandat sa nu merg mult asa pt ca se duce toate gazele in catalizator, categoric sa aprins martoru in bord care care se arinde cand pui contactu si se stige dupa ce pornesti, am schimbat egr pe original 650 lei nou ca au incercat sa ul curete si nu mergea bine al meu, eu zic ca este o porcarie sa mergi cu el blocat pentru ca astia de la audi nu l-au pus de nebuni acolo, stiu ei de ce la pus parerea mea, de la o piesa se strica pe rand iti zic din proprea experenta eu am avut racitoru de gaze fisurat am mers asa si pe urma sa stricat egr si cred ca mai urmau altele daca nu rezolvam problema. bafta
     
  17. coloratu2001 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2008
    Locație:
    focsani
    Masina:
    audi a6 2.5TDI 1998
    am si eu o problema cu masina! nu mai trage! nu se tureaza decat 2800 de turatii pe liber si cu treapta a 6-a 1700 de turatii,adica vreo 80-90 km/h! am reparat geometria variabila la turbina ca asta credeau mecanicii ca e de vina dar masina face la fel!debitmetru l-am schimbat.sa fie oare avansul ca e prea mic,adica 115 in loc de 130-170. aveti vreo idee ce ar putea fi? va rog daca puteti sa ma ajutati ca m-am saturat sa tot umblu pe la mecanici si sa isi dea fiecare cu parerea! :((
     
  18. bencheacata

    bencheacata Silver Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi Q7 4L 3.0TDI quattro
    Asa mi s-a intamplat si mie la o masina din grupul vag dar nu pot sa iti zic daca e la fel si la tine.Simptomele erau aceleasi unu mi-a zis ca e dbmetru si l-am schimbat nou altu ca e egr si ala nou dar tot nimik.Pana la urma am depistat ca problema era de la intercooler care era spart.Iti papa ulei cumva si scoate fum?
     
  19. roby_A6

    roby_A6 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2008
    Locație:
    Pe unde apuc
    Masina:
    A6/ O2 RS
    filtru de motorina in ce stare e, schimbal, ca s-ar putea sa fie apa sau mizerie prin el,si ar fi si asta una din cauze,injectorarele in ce stadiu sunt,verificai si compresia......

    ai duso pe du tester sa vezi ce zice?
     
  20. coloratu2001 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2008
    Locație:
    focsani
    Masina:
    audi a6 2.5TDI 1998
    am duso pe tester! aseara i-am schimbat o siguranta la calculator si masina a inceput sa tragacu prima si adoua treapta dar la a teia se tura si apoi imi scadea instantaneu turatia si sa nu mai zic de fum, si tractoru scoate mai putin! am sa verific si intercooler-ul dupa ce ma duc la un electronist
     

Distribuie pagina asta