1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.4 Benzina la A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de alexutzu79, 21 Ian 2012.

  1. alexutzu79

    alexutzu79 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2009
    Locație:
    oradea
    Masina:
    Audi A6 c7 2.0tdi cod motor:cglc
    Salut,
    Ma poate ajuta cineva: am un A6 C5 2.4 benzina si as avea nevoie de o parere pentru un remediu. Masina consuma circa 18-19 L la suta de km urban si 10-11 extra urban.
    Am schimbat sonde lambda, buji, pompa combustibil, filtre (aer, benzina), am facut testul de gaze (totul este in parametrii). Am fost sa pun testerul pe ea, nici o eroare. Nu stiu la ce sa ma mai uit ce sa verific.
    Ma poate ajuta cineva ? :sos:
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Ian 2012
  2. sorin.art 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 2.4 quattro (C5)
    Salut!
    Nu sunt in masura sa te ajut cu sfaturi, dar vroiam sa iti zic consumul meu, tinand cont ca am acelasi tip de masina (2.4 quattro, cutie automata). Vara, urban: 12-13 litri, extra-urban: 8-9 litri. Iarna, urban: 15-16 litri. Eu merg in general mai economic, dar daca tu ai un stil de condus mai sportiv, nu m-as mira ca pe frigul de acum asta sa fie consumul tau real si normal. Incearca sa conduci mai economic si vezi daca scade consumul. Daca nu scade deloc, poate chiar ai o problema...
     
  3. alexutzu79

    alexutzu79 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2009
    Locație:
    oradea
    Masina:
    Audi A6 c7 2.0tdi cod motor:cglc
    salut

    Merci de raspuns. Dar ce mi se pare ciudat e ca eu cand am luat masina acum 2 ani aveam un consum urban de 11,6 L, test facut la pompa, am facut plin pana a iesit afara, am mers 100 km doar in oras, apoi iar facut plinul. Si mi-a iesit media.
    Habar nu am, ce sa zic, dar apropo, am luat mufa de la debitmetru si am mers asa cu masina si nu am simtit diferenta de nici un fel. Sa fie debitmetrul ? nu stiu cum ar trebui sa reactioneze. A si inca ceva: interesant e ca, gazele de la esapament, pe test imi ies in parametrii.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Feb 2012
  4. mr_x4you 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.5 TDI 2002
    Ti se incalzeste apa la 90 grade ?
     
  5. alexutzu79

    alexutzu79 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2009
    Locație:
    oradea
    Masina:
    Audi A6 c7 2.0tdi cod motor:cglc
    salut

    da apa urca la 90 am schimbat si termostatul e nou.pe tester iarasi nu sunt erori:(
     
    Schatten05 apreciază asta.
  6. alexutzu79

    alexutzu79 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2009
    Locație:
    oradea
    Masina:
    Audi A6 c7 2.0tdi cod motor:cglc
    nu are nimeni idee ce sa mai verific sau ce ar mai putea duce consumul la cifre dinastea?:(:3sadwalk:
     
    Schatten05 apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aici se discuta despre consum la motoare pe benzina. Mesajele Off Topic au fost sterse si in continuare se va intampla la fel daca nu tineti cont de titlul topicului.
     
    Ultima editare: 3 Feb 2012
    Schatten05 apreciază asta.
  8. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    Nu mai verifica nimic... Asta e consumul la temp. astea.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  9. marduksoft

    marduksoft Banned

    Înscris:
    1 Noi 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 2.4i 6V multitronica din 2001
    salut,
    am acelasi motor pe un A6 din 2001 multitronic. consumul este cam 12-14 oars (Sibiu) si 7-8 pe "drumurile" patriei. debitmetru il poti verifica pe vag. all the best
     
    Schatten05 apreciază asta.
  10. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    salutare domnilor
    ce as putea sa va spun eu despre acest tip de motor avand in vedere ca am si eu la fel
    in primul rand nu este normal ca pe timp de iarna sa consume 18....19%
    De exemplu a mea consuma iarna pana in 15 in oras si 8,3 afara,vara scade in oras in 14 si in 8 afara
    Am avut si eu probleme cu consumul, imi lua la fel cum zice colegu mai sus 18.....19,dar am remediat problema
    Eu ti-ar recomanda in cazul in care deja ai schimbat termostatul sa verifici circuitul de retur de la benzina sa nu fie sugrumat si regulatorul de debit de pe retur care se afla deasupra motorului
    Eu asta am patit am dat intr-o groapa si mi-am indoit teava de retur(adica am sugrumat-o) si in mom acela sa marit presiunea pe tur respectiv sa marit presiunea injectata in motor
    dupa ce am schimbat teava de retur am rezolvat problema
    parerea mea este ca aici ai putea sa umbli sa vezi ce se intampla
     
  11. viper_blk

    viper_blk 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2011
    Locație:
    Braila
    Masina:
    In cautare de a6
    Eu nu pot sa imi dau seama cum mergeti voi de scoateti consum desta exagerat. Eu am probleme la ea cu furtunele la vacum si nu mai stiu ce alte furtunase pe unde trage ea aer (masina e acum in service se remediaza problema) si automat nefacand amestecul de carburant cum trebuie consuma mai mult, dar eu cu 50 de lei fac 80 de km in oras probabil dupa ce ii rezolv problema o sa fac 90-100 cu , eu zic ca este un consum foarte foarte ok pentru motorul asta. E posibil alex sa ai aceiasi problema pe care o am si eu cu furunele lui peste. Nu stiu exact care sunt aceste furtune dar daca dai de un meserias care stie cu ce se manaca mecanica sa iti rezolve problema. Acum stiu ca traficul din braila nu este la fel ca in alte orase cum ar fi bucurestiul dar totusi 15 % e mult.
     
    gfv și Schatten05 apreciază asta.
  12. luif 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2009
    Locație:
    curtea de arges
    Masina:
    a6 c5,2.4i quattro,negru,2001,
    Salut,
    Sa o stapanesti sanatos. Ce pot sa iti spun, am si eu acelasi motor, am avut aceeasi problema, dar cum spunea Marian si eu am avut returul infundat din pompa de benzina. Ea are o supapa care se inchide automat atunci cand nu baga pompa cum trebuie si acum i-am scos returul si consuma normal (cu 70 l de benzina cu returul infundat am facut 400 km, sau mai bine cu 2 l de benzina 11 km) acum imi consuma 10 mediu, dar depinde si cum mergi. Sper sa rezolvi problema. Mult succes.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Apr 2012
    Schatten05 apreciază asta.
  13. DarkAzarel

    DarkAzarel 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A8, 3.0i(ASN) Multitronic, 2005
    salutare tuturor,
    deceva timp, cateva luni, cand ma bucuram ca merge prea bine masina, a aparut o "problema"...
    masina este un A6 motor 2.4 benzina, cutie multitronica 6 trepte an fabricatie 2001.

    voi incerca sa explic cat mai bine:
    motorul merge foarte bine, dar din cand in cand daca opresc la semnafor,cutia ramane in D, turometrul o ia razna, motorul nu mai functoneaza rotund...scade de la 800 la 700-650 de tue si apoi revine la 800, scade iar... ca si cum ar functiuona in 5 pistoane. daca o scot din D in N nu mai face asa "uart", dar tot se simt ceva mici vibratii...nu totdeauna apare aceasta problema...apare mai des daca franez brusc.de cand a venit frigul, am observat ca daca opresc aeroterma si cutia ramane in D nu mai face....
    am un film in care se vede cum se maniferta problema...

    ceva idei?
    am fost la un service si a spus mecanicul ca ar fi o clapeta de la admisie defecta...si de acolo ar fi problema....


    va multumesc,
     
  14. ionut112 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2013
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a6,2,4 2002 octavia 1,9 2001
    audi a6 nu trage si consuma mult

    salut am citit pe aici dar nu am gasit nimic asemanator,am audi a6 2,4 benzina 2002 125kw nu are forta pe autostrada la 120-130 km/h konsuma 13-14 l am facut diagnostica cu vag-ul si imi arata asta:
    Address 01 ---------- -------------------------------------- -------
    Controller: 3B0 907 552 BJ
    Component: 2.4L V6/5V G 0001
    Coding: 11752
    Shop #: WSC 33278
    WAUZZZ4B22N105252 AUZ5Z0B1068084
    5 Faults Found:
    16815 - Pre-catalyst: series 2 Too little effect
    P0431 - 35-00 -
    17544 - Board 1: Customizing mixture (add.) System too lean
    P1136 - 35-10 --- Intermittent
    17887 - Vacuum brake system mechanical failure
    P1479 - 35-10 --- Intermittent
    16805 - Pre-catalyst: Board 1 Too little effect
    P0421 - 35-00 -
    17546 - series 2: Customizing mixture (add.) System too lean
    P1138 - 35-10 --- Intermittent
    Readiness: 0010 0001
    ce poate fi catalizatoru sau sonda lambda?a mai avut cineva asa ceva?
     
    Schatten05 apreciază asta.
  15. ionut112 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2013
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a6,2,4 2002 octavia 1,9 2001
    am facut testul acesta:

    BLOC 002 LOAD REGISTRATION

    verificati citirea MAF (mass air flow sensor) la relanti.Motorul trebuie sa fie la temperatura de regim si cu AC-ul oprit.Mergeti in blocul 002 si cititi valoarea in campul 4 ( field 4).Valoarea la relanti trebuie sa fie intre 1 si 25g/s.Daca este mai mica decat 1 g/s atunci este o scaparde aer fals in tubulatura de aer.
    aici in field 4 imi arata 2,80

    BLOC 030 OXYGEN SENSOR REGULATION

    Mergeti in blocul 030.Field 1 este un numar din trei digitzi care indica starea senzorului de O2 pre-cat.Field 2 este pentru senzorul post-cat.Acest numar din trei spune daca incalzirea sensorului functioneaza si de asemeni daca sensorul functioneaza ca atare sau nu.Valoarea trebuie sa fluctueze intre 111(sensor incalzit)si 011 ( sensor neincalzit).Ultimele doua digit-uri pot fluctua intre 0 si 1 dar ar trebui sa fie predominant 1.
    aici field1-111,field2 000-100fluctueaza,field 3 la fel ca 1 si field 4 la fel ca 2

    BLOC 032 OXYGEN SENSOR CONTROL LEARNED VALUES

    Mergeti in blocul 032. Field 1 indica amestecul la relanti si Field 2 indica amestecul la sarcina partiala ( in mers de ex.)Valoarea tre sa fie intre -10% si +10%.Valoare negativa - amestec bogat, valoare pozitiva - amestec sarac.Daca valoarea este la cca +25% ( valoarea superioara limita) atunci MAF sensor este terminat( gunoi).Daca valoarea este intre +10% si +25% atunci sensorul O2 pre-cat este terminat sau exista aer fals in galeria de admisie sau MAF sensor este terminat.Valoarea in general ar trebui sa fie undeva la +1.6%, +1.8% ca toate sa fie OK.
    aici am field1 6,4,field2-3,9 field3 5,8 field4 -3,9

    BLOC 033 PRE-CAT OXYGEN SENSOR CONTROL

    Mergeti in blocul 033.Valoarea data in Field 1 este reprezinta controlul sensorului O2 pre-cat.Aceasta valoare trebuie sa fluctueze cel putin cu 2% in intervalul -10% si +10%
    aici am field1 -1,6 field3 -1,6

    BLOC 036 POST-CAT OXYGEN SENSOR CONTROL

    Mergeti in blocul 036( acest test trebuie facut in basic settings si nu in measuring blocks).Apasati si tineti asa pedala de frana ptr ca testul sa se autoinitieze.Turatia motorului ar trebui sa creasca la cca 1400rpm.In Field 1 este valoarea voltajului pe sensorul post-cat.Trebuie sa fluctueze usor intre 0 si 1V.Field 4 va spune de asemenea" TEST ON/OFF" inainte sau in timp ce testul ruleaza si de asemeni "B1-S2 OK" ( sensor bun) sau "B1-S2 NOT OK" ( sensor terminat) dupa ce testul s-a terminat.Ridicati piciorul de pe pedala de frana dupa ce testul s-a terminat.
    aici field2 R1-S2 OK field4 R2-S2 OK

    BLOC 034 AGING OF PRE-CAT OXYGEN SENSOR ( VARSTA SENSORULUI DE 02 PRE-CAT)

    Mergeti in blocul 034( testul trebuie facut in basic settings si nu in measuring blocks).Apasati si tineti asa pedala de frana.Turatia motorului ar trebui sa urce la cca 1400 rpm.In Field 1 este turatia motorului.In Field 2 este temperatura catalizatorului.Valoarea din Field 3 spune cat de imbatranit este sensorul O2.In Field 4 va aparea ca si in blocul 036 "test on/off" , "B1-S1 OK" sau B1-S1 NOT OK".Valoare care ne da gradul de imbatranire al sensorului trebuie sa fie deasupra de 0,80.Valoare ptr un sensor nou este 1.99.Valoarea scade odata cu varsta sensorului.Ridicati piciorul de pe pedala de frana dupa terminarea testului.
    aici field3 0,80 field4 R1-S1 OK

    BLOC 046 CATALYTIC CONVERTER ( VERIFICAREA CAT-ULUI DACA MAI E BUN SAU NU).

    Mergeti in blocul 046 ( testul trebuie facut in basic setting si nu in measuring blocks).TESTUL 034 TREBUIE FACUT IMEDIAT INAINTE DE ACEST TEST (046) ACESTA SA SE POATA AUTOINITIALIZA.
    Apasati si tinesi asa pedala de frana ptr ca testul cat-ului sa porneasca automat.( cat-ul trebuie sa se incinga la cca 400 grade C ca sa se obtina o citire exacta).Turatia motorului ( Field1) trebuie sa creasca la cca 1400 rpm.Field 2 este temperatura cat-ului.Aceasta de asemeni se va ridica in timpul testului.Field 3 arata capacitatea de conversie a catalizatorului ( starea lui).Daca cat-ul este bun atunci valoarea tre sa fie undeva sub 0.50 la terminarea testului.Field 4 va indica daca cat-ul mai este sau nu bun si anume "CAT B1 - OK" sau "CAT B1 - NOT OK".Ridicati piciorul de pe pedala de frana imediat ce testul se termina.
    aici field3 0,14 field4 KAT R1 NOT OK
    daca valoarea kat-ului tre sa fie sub 0,50 ca sa fie bun iar eu am 0,14 de ce imi arata ca nu este bun sa fie dus ?
     
  16. danclaudiuanton 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a 6,aml,2,4l ,benzina,2001,cutie manuala,tractiune fata
    Probleme motor 2.4 benzina

    salut! numele meu este claudiu
    am achizitionat un audi a 6 model 2001 2,4l benzina,cod motor aml
    fostul proprietar a schimbat distributia si consumabilele
    de cand am luat masina apare urmatoarea problema:
    la pornire apar cateva fluctuatii de turatie in afara faptului ca porneste destul de greu....... iar la accelerare da sa moara...ca si cand ar fi ceva ce nu o lasa sa creasca in ture..... apoi de multe ori se intampla sa apara si cateva rateuri.... si cu greu apoi se accelereaza..... este cineva care are idee ce se intampla? ce recomandari aveti? am observat ca bujiile raman umede si afumate....
     
  17. inspektoru 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2011
    Locație:
    gorj
    Masina:
    audi a6 2.4, 165ps din 2001
    sal danclaudiuanton

    ai rezolvat problema am si eu aceleasi simtome cu a mea este acelasi motor aceiasi masina lasa-mi te rog um email la inspektor_dragos@yahoo.com ca sincer nui da nimeni de cap ms.
     
  18. alexutzu79

    alexutzu79 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2009
    Locație:
    oradea
    Masina:
    Audi A6 c7 2.0tdi cod motor:cglc
    aceeasi problema si la mine si nu stiu ce sa verific:shrug:
     
  19. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Verifica sistemul de aprindere - senzori fise bobina regulator ... ( daca bujiile sant umede )
     
    Ultima editare: 6 Oct 2013
  20. roberto28 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6, 2.4 , 2003
    am si eu o problema asemanatoare doar ca la mine termostatul a ramas pe inchis.unde este pozitionat.l-am cumparat nou dar un il gasesc ca sa il schimb. stie cineva?
     

Distribuie pagina asta