1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injector cu fir la motor 2.5 TDI A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Ciprian-G, 14 Apr 2009.

  1. Ciprian-G 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2008
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi A6 2,5 TDI Qattro
    salutare tuturor! sper sa nu postez aiurea, dar daca da, scuze!
    sa trec la subiect: A6 de 2.5 180CP qattro. am observat o schimbare in comportamentul masinii, adica nu mai are acelasi demaraj. La o punere pe tester, singura problema aparuta a fost injectorul cu fir defect, dar am inteles ca e o boala des intalnita la ele. As vrea sa stiu daca acest defect afecteaza demarajul/vana masinii, iar daca da, de unde as putea cumpara unul la un pret rezonabil? Am intrebat la un importator de piese ca ar fi vreo 1500 lei, voi stiti alte preturi/surse?
    Astept cu interes raspunsul forumistilor vechi, multumesc!
     
  2. Ciprian-G 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2008
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi A6 2,5 TDI Qattro
    precizari

    trebuie sa revin cu oarece precizari: de curand am desfacut chiuloasele, am schimbat vreo 4 supape, axele, tachetii si culburorii, iar motorul rontzaie frumos si rotund, dar [parca] nu are aceiasi vlaga pe care o avea candva...
    Tot acum am schimbat si vreo 6 litri de ulei + filtru la cutia tiptronic.
     
  3. asg

    asg 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 b8 2012 3.0 diesel and mercedes cls 4matic
    am injectorul cu fir second la 220 euro.
     
  4. Doc 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 tdi quattro
    Chiar daca nu sunt prea vechi pe forum pot sa-ti dau un numar de telefon de unde mi-am luat si eu injectorul nou la un super-pret: 0724470470. Bafta!!
     
  5. dpo Junior Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 Avant, 2.5 TDI, 2003
    Ma scuzati, dar va rog sa-mi spuneti si mie ce rol are acel fir la injector.Daca motorul are intreruperi la ralanti, e posibil ca acel injector cu fir sa fie defect? De ce numai ala, si nu altul?
     
  6. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Acel injector cu fir,e injectorul de referinta dupa care citeste ECU.
     
  7. Ciprian-G 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2008
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi A6 2,5 TDI Qattro
    injector cu fir

    Da, multumesc Doc, intr-adevar, preturi bune:beerchug:
     
  8. Ciprian-G 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2008
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi A6 2,5 TDI Qattro
    injector

    salutare tuturor.
    caut un injector cu fir codul: 059 130 202 F, am gasit la demembrari cu acelasi cod, dar cu litera E la urma, stie cineva daca se potriveste??
    mentionez ca am un qattro din 2002 de 180CP, motot AKE
     
  9. platinium 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2007
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2,5 TDI 150 CP AKN
    te pot ajuta cu un injector...pm please
     
  10. varvaramm 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    CALARASI
    Masina:
    AUDI A6
    ajutorrrrr audi a6 injector??????

    Buna seara la toata lumea!am si eu o problema cu audi a6,2002,1.9tdi(pompe duse,130cp).am trepidatii la relanti(merge intrerupt rau)si scoate cam mult fum negru cand accelerez.am fost la un service mi-a pus masina pe tester, mi-a schimbat un injector dar tot la fel,apoi mi-a zis ca trebuie sa verifice toate injectoarele.eu nu ma pricep deloc,voi ce ma sfatuiti??multumesc anticipat
     
  11. harpagid

    harpagid 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi allroad 3.0 TDI 2007
    Injectoarele se verifica cu calculaorul(VAG-ul)si acolo se vad clar niste cifre care,in mod normal ar trebui sa fie sub 1 adica o,...Daca se inregistreaza valori mari,peste 2,atunci injectorul trebuie schimbat.Problma ta cu trepidatul ar putea sa fie si de la EGR,pe care ar fi bine sa-l cureti sa nu cumva sa fie blocat pe deschis.
     
  12. vicanu2006

    vicanu2006 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2008
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a6 ,2,7 TDI , 180CP , fab. 2005
    cutia nu mai schimba la timp

    salutare prieteni .........
    este priima postare pe care o fac ......sper sa ma si descurc .........
    am un a6 , 2002 , 2,5 tdi , 180cp , quattro , tiptronic............recent am schimbat tot chitul de distributie dupa care mi-a aparut o problema la cutie :(
    mai exact ......nu mai schimba vitezele cand trebuie , trebuie sa ma duc cu ea mult in turatie si abia schimba ........mentionez ca am mers cu uleiul aproximativ 40.000 km...........im poate da cineva vreun sfat ???????
    multumesc anticipat:beerchug::beerchug::beerchug:
     
  13. zak2005

    zak2005 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant 1.9 tdi 2003
    s-ar putea sa ai o problema cu puterea motorului dupa schimbarea distributiei si cutia sa nu aiba nimic. daca nu e pusa distributia cum trebuie sau reglat avansul s-ar putea sa ai probleme cu motorul si nu cu cutia.verifica si furtunasele de vacum de la turbina, egr si actuatoarele de comanda - e posibil cand au umblat la motor sa fi scos din greseala unul.
     
  14. raresvintea 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Golf 7 GTD CUNA 184cp
    intrebare prosteasca: nu pot sa pacalesc pt teste ecu ca ar avea un injector bun? deoarece imi da eroarea cu pricina si imi e frica sa nu fie ceva din interiorul injectorului ceea ce ma va costa suplimentar.

    Repara cineva astfel de injectoare?
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Apr 2011
  15. Manuel Cristea

    Manuel Cristea 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti/iasi
    Masina:
    A8,D3-2004 S420,w140
    Nu repara nimeni,la injectoarele astea se duc electrica din inauntr-ul lor,pui unul sh pe la 3-400lei si e ok.Scoate mufa lui si vezi daca se schimba comportamentul motorului.
     
  16. dobermann_tdi 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6, 1.9 tdi awx
    referitor la intreruperile relantiului.

    Va salut, problema asta am avut-o si eu, rezolvarea a fost sa urc relantiul de la 820 rpm la 903 rpm cu ajutorul vagcom-ului, apoi am schimbat oringurile tuturor injectoarelor, se numesc elring,(cod piesa 434.650); apoi trebuiesc schimbate cele 4 (038103385A)suruburi cu care se prind injectoarele, apoi cele 8(038103714A) suruburi care vin prinse pe capac, care se strang intr-un anumit fel, nu la ochi.
    Dupa aceasta operatiune nu mai am nici o problema.

    bafta.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Apr 2011
  17. jimmy 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2011
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a6 2500 tdi 2001
    salut !! sper sa nu gresesc postarea... dar am vazut ca se discuta de injectoare si asi avea si eu nevoie de un sfat unde asi putea gasi un servis sa imi reconditioneze injectoarele la un pret mai bun sau vreo informatie legata de pret.. acum nu mai pulberizeaza cica (pisa )) motorina .. e vorba de un audi a6 2.5 tdi .. cu stima!!
     
  18. Manuel Cristea

    Manuel Cristea 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti/iasi
    Masina:
    A8,D3-2004 S420,w140
    Daca nu gasesti in SV,cea ce ma indoiesc,poti veni pana la Iasi.
     
  19. raresvintea 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Golf 7 GTD CUNA 184cp
    Precizez ca la cald proneste chiar usor, dar la rece ma rog de ea. Ce sa fie, injectorul cu fir?
     
  20. raresvintea 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Golf 7 GTD CUNA 184cp
    Mersul motorului nu s-a schimbat cand am scos mufa de la injector, eroare ramand aceeasi adica intermitent B+ etc.

    Vad ca nu imi citesti valoare avansului BTDC si banuiesc ca de aceea motorul porneste foarte greu fiind rece. Cand e cald porneste lin si mai usor, asta in comparatie cu 1.9tdi ALH care porneste doar daca gadili cheia.
     

Distribuie pagina asta