1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Activari / Dezactivari / Setari functii cu VAG COM - VCDS - pentru A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 17 Sep 2010.

  1. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    km stocati in ecu

    a reusit careva sa citeasca km reali ai maisnii ,cei din ecu ,cu vreun vag?
    eu am un vcd 912 ,si nu merge sa citesc pe un a6 4f.
     
  2. lasssk 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2009
    Locație:
    Ocna Mures
    Masina:
    A6 2.0TDI 2005
    Da, cu Vag Com 812.4
     
    yapap apreciază asta.
  3. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    pai care ii treaba cu ecu?
     
  4. bencheacata

    bencheacata Silver Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi Q7 4L 3.0TDI quattro
    Normal ar trebui sa-i citeasca . Eu am citit kilometrii din ecu chiar si cu vcds805 iar daca tie cu 912 nu ii vede inseamna ca a fost lucrat de cineva care totodata a mai coborat ceva din kilometrii de la masinutza respectiva
     
  5. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    am intrat in applications,apoi in edc15-16 mileage,citire ,si dupa primesc un mesaj ca o eroare. este alta modalitate?
     
  6. bencheacata

    bencheacata Silver Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi Q7 4L 3.0TDI quattro
    Procedura de citire e corecta dar daca spui k iti da eroare eu sunt convins ca ti-a sters cineva sectiunea de km din ecu.Faza asta am intalnit-o si eu la multe masini si cele mai multe cazuri la cele aflate pe teritoriul italiei:)
     
  7. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu toate ECU au posibilitatea de a salva numarul de km.Este specificat si in atentionarea data de program!
    Marea majoritate a celor ce modifica km unei masini lucreaza asupra ceasurilor de bord,deci din ecu pot fi cititi.Spre exemplu eu la masina mea nu pot citi km,dar la altele da.Cum masina este in familie de noua,km sunt cei de pe bord si nu s-a intervenit asupra ecu sub nici o forma.Am incercat inclusiv cu vcds original si nu merge
     
    Ultima editare: 23 Sep 2010
    marius_bug93 apreciază asta.
  8. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Am zis sa avem si noi, cei cu A6, un loc unde sa adunam setarile si modificarile imprastiate prin tot forumul asta pentru A6, asa cum au si colegii cu A4. Se prea poate ca multe din setari si configuratii sa fie comune (A4 - A6), dar sunt convins ca sunt si multe specifice fiecarui model sau versiuni...
    Si eu, ca multi colegi, sunt pe cale sa-mi fac rost de interfata si tot ce tine de treaba asta si e interesant sa ne descoperim "secrete" fara sa facem vreo prostie si sa ne ducem pe la tot felul de "meseriasi" in speranta ca ei pot repara, prostiile si experimentele facute de noi, fara o documentare in prealabil. Multi din ei, doar cu testul masinii se ocupa, doar stiti si voi...
    Nu stiu nici ei prea multe. Doar sa vada unde apar eventualele eroari, cum pot fi rezolvate sau de unde se pot anula.
    De ex., unii forumisti vor sa scoata sunetul de atentionare de la centuri, sau sa le scurteze durata atentinarii, altii poate vor altceva, ce nici nu gandeam ca se poate dar ne doream si culmea, suprize-surprize, e posibil sa se configureze.
    Nu trebuie neaparat sa ceara unul altul o parere sau o informatie.
    Daca cineva a reusit ceva, sa posteze, coduri, locatia in program, etc., din propria initiativa. SA SE LAUDE ... :yahoo:
    Sincer, eu care nu am reusit sa ma joc cu un astfel de program, am vazut doar acele teste de motor, de masina, ce le fac mai toti de pe la service-uri.
    Programul asta poate mult mai mult.
    Haideti sa punem totul "gramada" aici...

    (de cum imi gasesc timp, o sa iau forumul la intors si cum gasesc undeva o setare ce se dovedeste din discutii ca e sigura, ca e buna, o pun aici,...ceea ce va invit si pe voi s-o faceti)

    (daca moderatorul crede ca asa ceva este deja - am cautat si nu am gasit, dar poate nu am fost atent - poate sterge aceasta intentie a mea. Multumesc. )
     
    Ultima editare: 27 Noi 2010
    Gabriel_vasilescu și Cristi Mocanu apreciază asta.
  9. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    salut

    nu-i rea ideea chiar de loc. si eu as vrea sa fie totul grupat undeva despre A6. poate ne ajuta cineva care are drepturi depline pe aici sa facem asa, totul intr-un singur loc. de ex. eu am un meniu ascuns foarte stufos si sincer nu prea inteleg din el nimic. cu siguranta sunt multe chestii despre care nici habar nu avem multi dintre noi sau unii au dar, vag. sa incercam cu totii sa stringem toate informatiile despre o masina intr-un singur loc. a fi super. si nu numai A6. deci..................:readit: poate ne ajuta si un moderator ceva in sensul asta. succes.
     
  10. hro

    hro 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 quattro, 120 kw model 2006
    astept si eu cu nerabdare noutati !
     
  11. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Problema e ca suntem intr-un fel in urma colegilor cu A4 si cum eu nu am inca mufa VAG-COM, nu pot incerca sa vad daca merg setarile lor si la noi. Eu zic ca ar trebui sa mearga unele din ele.
    De ex., o chestie simpla dar folositoare, ce vine standard la Ford. Dupa ce stropesti si speli parbrizul (stergatoarele merg singure de 3 ori), dupa o pauza de 10 sec. (in cazul Ford), stergatoarele mai "dau" odata, ca sa stearga eventualele siroaie de pe parbriz, daca a fost stropit in exces.
    Demonstratie video.

    Colegul Tracto (Audi A4 B7 Avant 1.9 TDi - 2006) a spus :
    "Pentru Tear/Drop Wiping pe centrala electrica 09 la adaptari pe canalul 13 (daca nu ma insel) la Wiper setup mai adaugi un 8 la valoarea pe care o ai.

    Atentie !! Tear/drop wiping funtioneaza doar in mers !!"


    Nu cred ca o sa mai postez, fara o incercare prealabila, a setarilor ce merg sigur pe A4. Daca nu merg la noi, nu as vrea sa aglomerez inutil "felia" noastra.
     
    Ultima editare: 28 Noi 2010
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Merge si la A6 C6 Tear/Drop Wiping.

    O seara buna
     
    marius_bug93 apreciază asta.
  13. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Hai mai, nu mai fi "acid". Eu am vazut ca te pricepi la multe si pot pune "baza" pe tine. Da, am zis ca nu am inca interfata, e pe "vine" si chiar daca o aveam, tot nu ma bagam in seama prin setari, pentru ca nu ma pricep.
    As face masina varza. Ca ma pricep la asta. :)
    Am recunoscut asta si suntem multi in "club".
    Daca ai incercat ceva si a mers, postezi si basta.
    Mi-am dat cu presupusul ca un exemplu, ca sa sparg gheata.
    Asa, puneam un link catre forumul A4 si terminam povestea, nu ?
    Dar naiba stie daca sunt bune sau nu ?
    Mai era o chestie interesanta cu iluminatul plansei de bord, dar tocmai din considerentul asta nu am pus aici setarea.
    O sa culeg deocamdata ce e prin sectiunea noastra.
    Nu spun eu ce si cum sa se faca, pentru ca nu stiu. ALTII, spun ca a mers.
    Hai sa nu cadem in polemici inutile ca sunt convins ca ti-ai dat seama de intentie. Ar fi fain sa nu existe niciun post cu pareri, de acord cu tine.
    Imi cer scuze daca te-am deranjat cu ceva, dar hai sa oprim discutia asta aici si sa lasam sa vedem ce iese, OK ?
    Merci.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    G@bryel vorbesti cu mine ? Atentie la limbaj. Toate setarile care functioneaza la A4 merg si la A6. In plus la A6 avand CAN merge si Long Coding. In primul rand sfatul meu este sa cumperi daca ai posibilitatea interfata originala pentru diagnoza de aici http://www.ross-tech.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=VCHUC&Category_Code=VAGCOM.
    Mai departe pune mana si citeste cam tot ce tine de programare in hexa si decimal si pe urma testeaza pe masina ta interfata VAG-COM.
    Citeste si cu atentie manualele de utilizare ale VAG-COM-ului care le gasesti pe net. Sfatul este ca la inceput sa stai pe langa cineva care cunoaste bine modul de utilizare al interfetei VAG si sa urmaresti cu atentie cum procedeaza.
    Este foarte usor sa dai peste cap toate sistemele electronice ale masinii tale printr-o utilizare neadecvata a interfetei VAG.
    Mai bine pentru inceput dai niste bani la inceput cuiva care are interfata VAG si se pricepe bine la asta, ca sa setezi conform dorintelor tale si in limita admisa de electronica masinii si mai ales de catre producator felul de accesorizare si functionare a electronicii de pe masina personala.
    Dupa aia poti trece la pasul 2 adica sa incepi sa deslusesti felul de functionare a interfetei VAG-COM.
    Mai multe detalii poti obtine de aici http://www.clubaudi.ro/discutii-generale-audi/242-vag-com.html. Citeste cu atentie tot acest ultim topic si vei intelege cam cum functioneaza cat de cat interfata si in speta programul de diagnoza.

    O zi buna
     
  15. bencheacata

    bencheacata Silver Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi Q7 4L 3.0TDI quattro
    Cristi stai linistit ca post-ul colegului era dedicat mie deoarece postasem ceva off-topic dupa care am sters mesajul.
    Confirm si eu ceea ce ai precizat in legatura cu interfata originala si recunosc, ca pana sa imi iau interfata de la ross-tech am ars 3 clone care nu au nici posibilitate de update si se pot deprograma foarte usor(bani aruncati degeaba):beerchug:
     
  16. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Cristi
    Da, asa e,...cu bencheata "dialogam", dar era in gluma.
    Stergandu-si postul, chiar ca a iesit o tocanitza in toata regula. :)
    Asa e cand scrii si nu poti vorbi, se interpreteaza gresit. Intonatii, mimica, etc., ...stiti voi. Poate ca si eu nu mi-am gasit potrivit cuvintele...
    Mie chiar chiar imi place de el pentru ca e un tip activ, le "cunoaste", am aflat si inca mai am multe de aflat de la el..
    Gata.
    Scuze,...
    De cum imi vine interfata (din HK face o luna) o sa ma ocup de familiarizarea cu toata treaba asta. Iti dai seama ca abia astept.
    O sa fiu in schimb foarte atent si o sa-mi notez tot ce fac si ce gasesc acolo, inainte de a schimba ceva.
    Pana atunci nu pot sa fac mare lucru..., doar sa ma documentez cu ce pot.
    Multumesc pentru indicatii.
    Acum, m-a pus "aghiuta" sa mai fac o facultate si vin partialele si sesiunea. Masina sta de mai bine de o saptamana in garaj. Totul e superb, nu am ce zice.
    Imi vine sa mor de ciuda.

    @ bencheata:
    (inca odata te asigur ca nu a fost un raspuns cu tenta rautacioasa. Te rog sa stergi si postul asta pentru ca e TOTAL off-topic. Doar am vrut sa ma explic. Eu vreau sa aflu si sa invat cat mai multe, nu sa ma cert sau sa-mi creez antipatii gratuite. La ce si cum gandesc acum, chiar ar fi culmea. Am zis sa nu aglomeram inutil pe aici si chiar eu scriu OT. Multumesc mult.)
     
  17. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Pentru codare baterie (in urma inlocuirii):

    This procedure details how to replace a battery in a vehicle using a separate battery management control module. See the separate instructions for models where the battery management control module is a slave/subsystem of the gateway.

    The following procedure does assume you are using a battery supplied by VW/Audi, all necessary details for the following steps can found on the battery itself. Make sure to refer to the factory repair manual in order to fulfill all additional prerequisites.

    [Select]
    [61 - Battery Regulation]
    [Coding - 07]
    [Battery Coding Assistant]

    * Enter the new Battery Part Number (10 or 11 digits).
    * Enter the new Battery Serial Number (10 digits).
    * Select the new Battery Vendor.

    [OK]
    [Do it!]
    [Close Controller, Go Back - 06]

    Your new Battery should now be coded and the Battery Control Module should be aware of the new Battery.

    Aici e sursa. E buna si pentru A6.

    Traducere aproximativa cu google.
     
    Ultima editare: 30 Noi 2010
  18. AndyG

    AndyG 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    Doar o completare ... dupa schimbul bateriei la prima pornire se va aprinde in bord un martor de ESP (ABS :uhm:) care se va stinge dupa parcurgerea catorva zeci/sute de metrii, deci nu va speriati, e normal sa se intample asa.
    Untitled-4.jpg
     
    Alx2004 apreciază asta.
  19. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Si eu sunt pentru ...... vreau sa stiu daca pot sa activez quattro la un 2.0 tdi al unui prieten.:banghead:
    A4 ca si electronica difera de A6. In general daca comparam B7,B8 cu 4F, primele sunt mai "destepte" decat 4f. tear drop wiping nu functioneaza la A6. Asa ca mare grija atunci cand postati asa ceva, sa nu cumva sa faceti mai mult rau vreunui coleg. Mai bine documentati-va si pe urma experimentati.
     
  20. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Daca ai observat si eu am spus acelasi lucru. Am postat o chestie ca un exemplu doar, ca sa sparg gheata. Sunt de acord intru totul ca trebuie intai testat. Dar ce te faci daca cineva iti spune scurt ca "Merge si la... !" ?
    Asa cum poate ai experimentat tu si ai vazut ca nu merge, asa ar trebui sa faca toti. Dar sunt si surse de pe alte site-uri straine care confirma daca merge ceva sau nu.
    Eu am crezut ca s-a inteles, desi sunt convins ca totusi s-a inteles si ar fi trebuit sa apara postate doar solutii nu si pareri sau diverse discutii, ca o sa fie si asta o problema discutata pe zeci de pagini ca in sectiunea lui A4.
    Eu am incetat sa mai pun pana nu stiu ceva concret. Deocamdata as vrea sa culeg ce gasesc de pe forum, setari si alte chestii recunoscute de colegi ca functioneaza. Numai sa scap de examenele astea.
    Gata. Eu nu mai comentez in nici un fel de acum, ca prea se aglomereaza.
    Ar fi frumos sa fie puse una dupa alta si nu una la 3 pagini de dicutii.
    Apelez la buna credinta a colegilor, ca tot ce e postat sa fie testat, iar daca nu, sa se spuna, ca sa fim atenti si sa testam cei care putem. E bine de pus si sursa.
    Hai sa vedem ce iese.
     

Distribuie pagina asta