1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Probleme turbo A6 C6.Motorul a pocnit in mers.

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lucian190, 15 Ian 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    deoarece nimeni sau aproape nimeni dintre noi nu stim chiar aproape nimic despre masina sau masinile noastre ieri sa produs de ce nu, dezastrul si anume:

    vreau sa fiti foarte ATENTI toti ce detineti motoare de 3.0 si nu numai.....!!!!!!!!!

    - un releu va poate schimba viata sau sa zicem placerea de a conduce o masina care se considera de mare marca. :( nu sunt dezamagit si NU am sa RENUNT NICIODATA la nimic din ceeace in place. deci NU am sa RENUNT NICIDATA la acesta marca A U D I chiar daca astazi sunt foarte trist si super suparat.

    - releu bujii incandescente blocat (el are rolul sa distribuie curent la bujii intre 6 si maxim 9 secunde) dar a ramas sub tensiune fara a indica vreo defectiune - poate se si inchidea si revenea in tensiune si in acest mod, a reusit sa topeasca ATENTIE toate cele 6 (SASE) bujii incandescente cum nimeni niciodata nici cei de la service nu a vazut asa ceva, nici inclusiv eu. toate bune si frumoase ati spune voi se vor schimba bujiile si releul si gata dar.....................nu aveam decit 4.200 tur/min si nu mai putin de 150 km/ora + o depasire. da si cei cu asta nimic? depasesc bine merci tirurile si un BUMMMM scurt. totul s-a oprit de parca ar fi venit martienii deasupara mea si mi-au luat motorul. scot imediat din viteza o la sa mearga din inertie si am ajuns cu sansa in dreptul unei stati de Petrom unde am parcat. imediat fum de parca motorul a luat foc nu alta sar la extinctor si deschid repede capota motorului un fum gros cu un puternic miros de antigel hmmmmmmmmmmm m-am linistit zic eu s-a rupt cureaua de distributie si gata nu-i bai. chem un amic ma tracteaza pina acasa si gata. a doua zi chem platforma ma duc la service si ce sa vezi MOTORUL SPART. au fost scoase toate cele 6 bujii s-a completat cu 2,5 litri apa dupa care s-a executat o presiune simulata cu un aparat precum ca motorul ar fi in functie. ghinion ce sa vezi, apa sarea prin orificiile de la bujii de numai, numai dar...............:( deci in concluzie motorul este plin cu apa si compromis total.

    - ceeace va propun eu si va rog verificati bujiile si schimbati acel releu nenorocit fie ca merge fie ca nu au fost probleme niciodata cu el. acum in acest mod simplu probabil ca va trebui sa cumpar un motor complet sau.............sa-i dau foc. cam asta a fost ce am sa va povestesc. mai multe cind a sa apuc sa desfac motorul cel spart si voi pune si ceva poze. pina atunci va rog sa NU uitati niciunul de poze si de tot ce stiti voi si bune si rele sau ce auziti de la altii postatile aici sa stim toti. altcineva decit noi intre noi nu ne va ajuta NICIODATA. numai bine domnilor. :fart:
    - curelele sunt bine merci la locul lor deci...............
     
  2. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    R.i.p.
     
  3. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Imi pare rau Lucian, chiar e o patanie de care nu am mai auzit.
     
  4. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Nasol :( . Poate ai noroc si scapi doar cu chiuloasele, poate nu ti-s afectate pistoanele.
     
  5. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    groaznic ce ai patit lucian, m-au trecut fiori pe spate citind ce ai patit.
    fara cuvinte. Asteptam vesti.
     
    Marius Alin Scumpu apreciază asta.
  6. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    am sa va tin la curent cu evolutia situatiei. pina atunci ..............numai bine. :drag::think::(
     
  7. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Ce masini sunt astea frate ? Sa mor daca-mi mai vine sa plec cu ea undeva departe ...
    Daca era pe benzina, ai fi zis ca ai folosit gazolina, sau alt combustibil ce printr-o ardere tampita, a topit totul in camera,...inclusiv bujiile.
    Deci la prima vedere, tu zici ca ti-a tinut bujiile aprinse pana s-au topit ?
    Ma rog,...ideea principala e ce-a iesit de aici.

    Zici sa ne schimbam releul orice ar fi...
    Au aparut altele cu vreo protectie la ultimile versiuni ?
    Ca asa, n-ai vazut sa-l schimbi si sa faca ce ti-a facut tie ? Asa, de nou...
    Unde Dumnezeu e amplasat tampitul asta ? Sa-l caut si sa vad in ce stare e. Poate e ud deja, expus...
    Totusi, daca tot ai patit-o (sincer chiar nu-ti doream asa ceva, pentru ca esti baiat de treaba) incearca sa afli, cand desfaci motorul, de la electrician, de oriunde, ce cauze au determinat toata nebunia asta.
    Ceva ceva a influentat,...pentru ca prea esti singurul cu problema asta...
    Ai spalat motorul, (ti-au) ai pus alte bujii, puii mei,...zic si eu.
    Sa dea Dumnezeu sa gasesti o cale de scapare, cat mai usoara si sa revii in forta.
    Cat despre apa in motor,...lasa frate ca se scoate. Trag motoarele de pe SUV-uri apa pe admisie cand intra in vaduri, se mai duce garnitura si intra apa peste tot. Daca il faci bucati,...nu are cum sa mai ramana ceva. Doar fierul sa fie bun.
    Ma gandesc si eu,...
    Iti tin pumnii...
    Bafta multa...
     
    Ultima editare: 15 Ian 2011
  8. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    releul este din cite am inteles undeva cum privesti motorul din fata sus in stinga sub aparatoarea din plastic cea mare. trebuie data jos si vazut unde este ........
     
  9. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    undeva sub capacul ala de plastic negru ,este o scurgere a apei , care de obicei se infunda cu mizerie si frunze . posibil sa fie aia infundata si adunandu'se apa sa fi facut vreun scurt la releul ala(daca zici ca e situat acolo ) ,si de aici sa fi plecat tot necazul.
    sa ne tii la curent cu remedierea problemei.
     
    Ultima editare: 16 Ian 2011
  10. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    E o situatie care iti vine sa renunti la marca pe cuvant. de ce nu faci o cerere, care sa ajunga la audi, cu poze, cu concluzia semnata de reprezentanta, ce sa intamplat, sunt tare curios ce spun de problema cei de la AUDI. Iti urez noroc poate scapi cu subtire. Uite aici un numar de tel 0762202802 sa suni sa intrebi de motor, sau de componentele care iti trebuie, au motoare dupa masini care au fost in germania la teste, le-am vazut cu ochi mei arata perfect motoarele.
     
  11. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Pai ca sa initieze Audi o actiune, trebuiesc adunate mai multe cazuri de defectiuni ce tin de fabricatie, sa fie poate si cateva procese pe rol :) si asa, deodata, incep sa se gandeasca de faptul ca Audi incepe sa sufere pe piata la imagine. Nu e usor,...nu e ieftin...
    In mod normal, o firma cu prestanta nu asteapta sa se ajunga aici...
    De curand am fost la o actiune Opel, fiind vorba de ceva asemanator de ce vorbea RAC. Au pus un plastic peste calculator, pentru ca au fost cazuri de infiltrare a apei, de la stergatoare...
    Iti dai seama cat costa un plastic de ala, inmultit cu zecile de mii de masini, plus orele (ocupate) de manopera...
    Actiunea de la Audi, cu modulul pentru ventilatoare, nu o mai pun...
    Da, cel mai bine ar fi ca si acest caz sa ajunga unde trebuie. Daca se poate direct la Ingolstadt, ca altfel, se poate pierde printr-un sertar...
    Un e-mail cu tot ce trebuie atasat si...asteptare.
    Mai stii ? Daca se constata ca e chiar un defect de fabricatie si se trezeste lucian ca suporta Audi mai totul...? :) Poate inca mai sunt acolo nemti de generatie mai veche, seriosi...
     
  12. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Audi nu va raspunde in nici un fel. Masina este iesita din garantie sunt prea multe necunoscute in joc, poate ca nici nu e neaparat vina marcii, in fine sa nu te astepti la miracole. In cel mai bun caz poti avea bafta la kolanza, caz in care audi iti da piesele gratis si tu suporti manopera, dar nu cred sa se ajunga aici.
    You are on your own bro' .
     
  13. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Pai actiunea cu modulul la Audi a fost facuta pe o masina de 5 ani, deci ?
    La Opel, masina era de un an iesita din garantie,...
    Asta se pare ca nu conteaza. Atata timp cat un lot de masini are probleme, il cheama in service oricand...
    Asta la unele marci...
    La Dacia, in afara de treaba aia cu cricul la Logan, in primul an, au mai avut vreo actiune ? Poate doar prin Franta sau Germania,...ca acolo nu-si permit sa se joace. Acolo nu merge cu "Las' ca merge si asa...", sau cu "Lasa fraieru sa plateasca.."
     
  14. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Nici Germania nu mai e ce a fost, nu stiu de ce mai credeti in miracole. Daca erau cinstiti spuneau ce serii de masini au avut injectoarele cu probleme si le reparau pe banii lor, ati vazut asa ceva ? Problema cu injectoarele a afectat toate motoarele BMK, indiferent de marca. S-a despagubit cineva ? Era un damage prea mare pentru ei. Una e un releu pentru ventilatoare si alta e sa schimbi 6 injectoarele la sa zicem 5000 de masini.
     
  15. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    eu sunt de parere ca merita incercat acest lucru, se poate intampla la oricare dintre noi, acel releu trebuia sa aiba o protectie ,de la o piesa de doi bani ajungi de iti farame tot motorul, nu e corect.
     
  16. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    multumesc baieti la toti ca ginditi pozitiv dar..........cind o sa fiu sigur ca asta a fost in exclusivitate buba si nimic altceva poate am sa fac o scrisorica la mama lor acasa. dar cu zice si Gicu cine este timpit sa recunoasca ca a gresit si chiar grosolan (va dati seama la costurile totale per/auto). sigur ca as fi fericit sa-mi dea macar piesele si atit dar.........dupa cum si nemtii au prin gustul banilor si gustul de a cistiga usor bani, imi este foarte greu sa cred ca se va intimpla ceva mai ales ca stiti cu totii foarte bine ca noi ca romani nu contam pentru nimeni in Europa mai ales pentru ei. raspunsul probalbil va fi :veniti cu masina la noi sa-i facem test la motor sau nu recunoastem oficial niciun service din Romania deoarece, nu sunteti pe harta de service pe plan mondial sau european. asa ca...............vedem. v-am promis ca o sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor si nu numai. pina atunci aveti grija de voi. :hi::hi::hi:
    injectoarele nu costa 2 lei iar ca sa te pui contra vintului cu un concern de marimea lui Audi ori esti nebun ori nu ai ce face cu banii. orice s-ar intimpla va dati seamna ca ei cunosc orice despre orice masina, eu au ingineri - doctori in motoare si pot sa faca in asa fel incit NICIODATA rezultatul cel adevarat sa fie de partea altora si in niciun caz decit de partea lor si pentru ei atit. deci...............
    iar despre panaramele astea ale noastre de aici Porsche, Midocar, VW - Audi.... sau cum s-ar mai numi ei, ce sa vorbim............hahahahaha ce voi nu stiti pe propia piele ca sunt niste desculti care nu au nici chiloti pe ei. ei sa zica merci ca ii mai tin unii dintre noi in viata si cei care nu sunt aici adica cei cu bani multi care nu ii intereseaza catu-si de putin costul reparatiei sau inlocuirii de piesa/piese in rest un mare ZERO peste tot de altfel peste tot in tara asta.
    sper sa nu aveti probleme cu masinile voastre niciodata dar nu mai tirziu de ieri am vazut un A8 cred 2008 sau 2009 care fumega la semafor la fel de frumos ca a mea sau ca a multora dintre noi deci ce sa mai zicem si de motorina asta nemaipomenita care incet, incet ne-a si ne va distruge motoarele. eu nu tin cu nemtii ca sunt roman dar aceste masini nu vor putea merge NICIODATA CU ACEST J E G de combustibil numit de catre chimistii nostri dragi si super destepti MOTORINA sau BENZINA asa ca nu am ce sa mai spun ca as scrie pina miine dimineata lucruri pe care voi toti le stiti dar ca si mine nu aveti ce sa faceti. asta este traim in Romanica si asta ne ocupa tot timpul. hai sa aveti o zi frumoasa domnilor.
     
    Ultima editare: 17 Ian 2011
  17. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Stii, era vorba aia, dar sa o adaptam... "Daca nu scrii la Audi, ce castigi, iar daca scrii, ce pierzi...?"
    Ce sa zic si eu,...da, nu e inteligent sa te pui cu un concern,...dar poate de asta actiunile impotriva unora ca ei, de oameni simpli, au rupt gura targului pe mapamond.
    Nu trebuie sa te certi cu ei...
    Si asa deja incepi sa ti-o faci singur, asa ca.....ce-ar fi sa faci, intr-un fel, o colaborare cu ei, ca sa te perceapa altfel..
    Adica sa le prezinti problema, sa le ceri sfatul, sa-ti spuna ce sa faci, ..adica sa le ceri asistenta...
    La urma urmei, daca e o chestie ce ii intereseaza,...da, o urci pe o platforma si te duci la ei daca te cheama. Oare iti convine asa ? Sa o duci si sa o iei peste o luna ..shtantza,...facuta de Audi ?
    Ca poate e o problema noua pt ei si sunt interesati sa o studieze, fara sa-si bage altii nasul acolo, inaintea lor...
    Si stii ceva ? Orice e bine venit de la ei, daca vor sa te ajute cu ceva, ca nu se stie...
    Si da, poate chiar surpriza ce le-o faci contactandu-i (ditamai concernul), o sa-i faci sa se uite la caz si nu sa te combata. Poate daca ar fi contactati de o firma de avocatura, sa fie instiintati ca sunt dati deja in judecata...iar face sa-si puna in aplicare sistemul de "aparare"...
    Ca nu se uita la noi si ca incearca tot felul de prostii sa scape,...cred ca e o imagine facuta tocmai de "reprezentantele"de la noi...
    Vezi tu ce faci in final... Primul pas,...vezi daca gasesti unde si cui poti sa te adresezi... Cat mai sus... Daca ai desfacut motorul, sau o sa-l desfaci pana atunci, poate si poze cu piesele afectate...
    Bafta multa...
     
    Ultima editare: 17 Ian 2011
  18. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    deci nu vreau sa va alarmati asa de rau si sa credeti ca aceste masini nu au nicio valoare. poate cei de la service au gresit diagnosticarea facuta fara a vedea efectiv reala problema. a fost doar presupusa cauza dar......... aveti rabdare pina desfac motorul sa vad efectiv ce a fost in cazul in care voi cumpara un alt motor sau aveti rabdare pina voi desface si repara motorul existent actualmente pe masina. v-am promis ca va voi spune totul pas cu pas inclusiv poze si dupa, vedem ce facem si cum facem si cu nemtii astia. deci pentru moment fiti linistiti. :hi::respekt:

    P.S. eu cel putin nu cred ca asta ar fi cauza principala sau nu cred ca este singura cauza. dar vedem pot fi injectoarele, poate fi turbina. deci inca o data aveti rabdare. si eu sunt la fel de curios si uimit ca si voi. deocamdata incerc sa-mi revin din nervi, incerc sa vad ce variante am si sa vad de unde fac rost de ceva bani care sigur nu vor fi putini asa ca.......................incet.
     
    Ultima editare: 17 Ian 2011
  19. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Mda..cam ultimele masini bune au fost facute pina prin 1994/1997.
    Ultimul A6 adevarat a fost C4..de atunci incoace sunt bunuri de consum.
    Cu cit au bagat mai multa electronica cu atat le-au facut mai predispuse la defectiuni..
     
  20. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Parerea mea ca din punc de vedere mecanic ceea ce a patit motorul lui gabriel nu poate proveni de la acel releu. Explicatia e simpla: si anume chiar daca el ramane blocat, sa presupunem, bujiile devin incandescente si raman asa. Ok, atunci cel mai rau lucru care se poate intrampla este arderea bujiilor, ele functioneaza pe principiul unei rezistente ce ajuta la aprinderea combustibilului atunci cand motorul este rece. Bun sa presupunem ca s-au topit si au produs o temperatura foarte mare, insa acolo motorul suporta o mult mai mare temperatura daca tin minte undeva la 400 de grade in camera de ardere.
    Ceea ce a patit motorul tau eu nu am intalnit decat in astfel de conditii : fie apa ajunsa in capul pistoanelor din diverse motive, fie se rupe vreun lant, fie cedeaza ceva in interior. Atentie si la axul turbinei care daca se rupe poate produce inundarea cu ulei a pistoanelor. Sunt curios daca nu ai auzit ceva zgomote ciudate inainte.
    Atept vesti de la tine, sper mai bune insa retine altceva e vinovat.
     
    Ultima editare: 18 Ian 2011
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta