1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Capac rezervor - inchidere capac cu probleme la A6 C6 - cauze si rezolvari -

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de adc, 31 Ian 2011.

  1. adc

    adc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Salut!

    De dimineata am fixat cricul in portbagaj si din greseala am tras tras de parghia care deblocheaza sistemul de inchidere al capacului de la rezervor. In momentul de fata acesta nu se mai incuie. Exista vreo sansa sa-l pot pune singur la loc (si daca da, care?) sau trebuie sa merg neaparat la un service?
     
  2. adc

    adc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Pana la urma am rezolvat singur problema. Totul se face din portbagaj, si trebuie sa ai foarte multa rabdare...
     
  3. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Si daca cineva iti raspundea dupa prima postare tot la fel de sec...."se rezolva prin portbagaj"...erai multumit intru totul ?
    Spune pana la capat cum ai facut, ca sa ramana rezolvarea aici si daca cineva se loveste de aceeasi problema, poate gasi rezolvarea la orice ora din zi si din noapte. E mai corect asa, nu ?
     
  4. adc

    adc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    In portbagaj, in partea dreapta (deasupra bateriei) se afla motorasul si de asemenea, tija care incuie capacelul de la rezervor (tija care este actionata de motoras). In momentul in care tragi acea siguranta (de care am mentionat in primul post), acea tija iese din lacasul ei. Tot ce trebuie sa faci este sa o fixezi la loc. Problema este ca spatiul e foarte ingust si nu este usor sa nimeresti gaurica din care a iesit. Cu putina perseverenta se poate.

    Sper ca aceasta descriere sa ajute ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Feb 2011
  5. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Pai da-ti seama ca era cat pe ce sa-mi ajute... :)
    Crezi ca de ce am tinut sa spui rezolvarea daca o aveai...
    Am dat si eu de ea, am vazut-o prima data in superbul manual in limba germana (pana mai ieri ma uitam in el ca un copil de gradinita, acum m-am lasat si de asta) si am dedus ca e pentru o deschidere de urgenta a capacului.
    Am vrut sa trag de ea sa vad daca se deschide dar opunand oareshce rezistenta,...am renuntat. Dar daca trageam si ramaneam cu ea in mana ? Intelegi ?
    Se prea poate sa se intample cuiva sa mearga...pana la capat si...poate...il ajuta ce-ai scris despre problema.
     
  6. adc

    adc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    G@bryel Pe mine tot curiozitatea m-a facut sa trag de acea siguranta. Bine ca s-a rezolvat relativ usor.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Apr 2015
  7. Dumitrachi Emanuel

    Dumitrachi Emanuel 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6, 2000cmc, 2005
    Salutare

    Am si eu o problema de genu asta cu motorasu de la capacul rezervorului, numai ca la mine e chestia ca merge cateodata in gol si nu se inchide cand blochez masina, sau sta blocat pana ce frec capacul in sus si in jos ca sa-l pot deschide.
    Am fost la un servis si mi s-a zis ca poate sa se duca toata instalatia electrica de pe masina daca face scurt motorasu, asa ca i-am scos mufa si a ramas pe deschis. Intre timp i-am cumparat motoras (OE) si cer ajutorul celor care s-au intalnit cu situatia asta.
    Precizez ca as vrea sa-l montez singur.
     
  8. adc

    adc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Salut!

    Imi vine greu a crede ca se poate distruge toata instalatia electica a masinii din cauza unui motoras... care mai este rolul sigurantelor atunci? :)
    In ceea ce priveste montatul, ai nevoie de indemanare si rabdare. Din moment ce ai scos mufa, banuiesc ca stii locatia si ai vazut cat de ingusta este zona.
     
  9. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Salutare,

    Am pățit și eu problema asta recent. Se aude motorul, dar nu încuie.
    Operația de schimbare a motorașului se poate face doar prin portbagaj? Am văzut că la A4 se face de undeva de afară, dar pare diferit aici.

    Mă programez la service cred dacă e așa, că stau prost cu răbdarea :)
     
  10. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Am rezolvat la Midocar în 5 minute. La mine se pare că doar sărise închiderea și au aliniat-o imediat.
    M-a costat 30 RON :)
     
  11. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Si eu am patit de dimineata acelasi lucru, ma duceam sa alimentez, si nu s-a mai descuiat deloc busonul. Am fost la cineva si mi-a desfacut in dreapta in portbagaj si a tras de un fir de plastic si mi l-a descuiat. Problema este ca acum mi-a ramas asa si nu se mai incuie. Am desfacut plasticul acela unde este cuiul care incuie de la buson si mi-a scapat inauntru acel cui. Am loc prin portbagaj sa umblu la el? Trebuie sa dau toate capitonajele din dreapta jos ....ca nu am acces pana la buson prin portbagaj ??!!
    La mine nu se mai aude motorasul de la incuiat si descuiat portbagajul.
     
  12. DXY

    DXY 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2008
    Locație:
    Titu
    Masina:
    AUDI A6 S-line 3.0 TDI, Vw Polo 1.2 TDI 6R
    Si eu am avut problema cu capacul de la rezervor, la mine se auzea motorasul, doar ca sarise de la locul lui. Nu trebuie sa desfaci capitonajul, se umbla prin portbagaj, in partea dreapta. Am rezolvat problema cu ajutorul colegului Cata181, in 5 minute a fost gata.
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  13. zuxy 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 Avant 3.0 TDI (CVUA 235 kW) 2016
    Salutare,

    A trebuit sa deschid si eu usita rezervorului prin utilizarea acelei parghii din portbagaj, si acum nu se mai incuie cand actionez inchiderea centralizata. Telefonic cei de la un service autorizat mi-au spus ca trebuie inlocuit tot motorasul. Daca am inteles corect din mesajele anterioare, ar trebui sa ma uit dupa o tija care a sarit din locasul ei? Sau ma poate ajuta un coleg din Bucuresti care a mai trecut prin asa ceva? Sau trebuie schimbat intradevar motorasul, avand in vedere ca a trebuit sa apelez la deschiderea "de urgenta" pt ca usita nu a mai vrut sa se dechida in mod normal?
     
  14. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Daca poti face un drum pana la mine iti pun eu la loc tija.
     
  15. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Salut cata. Si eu am aceeasi problema...Prin ce zona stai? Poate cand am drum, si ai si tu timp ma ajuti si pe mine cu problema respectiva daca nu e ceva sa dureze mult. Multumesc
     
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    poate aveti si poze si ceva tutorial cum se face, caci am si eu aceasta problema, am tras de pirghie si eu neavind ce face, si acum nu se incuie. merci.
     
  17. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Salut

    Am avut si eu aceasta problema. Prima data am rezolvat-o prin portbagaj.

    A doua oara am rezolvat-o prin exterior.

    Am deschis clapeta/usa de la reservor si in stanga este o gaura rotunda din plastic, prin care trebuie sa iasa limba care blocheaza usa. Gaura aia de plastic mai are doua gauri simetrice in raport gaura din mijloc. Este facut in asa fel, ca daca se introduc doua surubelnite micute in gaurile respective se poate desface rasucind spre stanga, ca un piulita normala. Odata desfacut, ramane o gaura mai mare, prin care am introdus o tija magnetica (se poate si cu o sarma indoita in forma de carlig), ca sa pescuiesc limba metalica ce a cazut, din diferite motive, la mine atunci cand am tras de parghia de plastic. Am pescuit tija, am apucat-o cu un patent mic cu cioc lung si am tras-o in exterior. Apoi am pus plasticul negru la loc, rasucindu-l spre dreapta. Am testat din cheie si functiona foarte bine. Daca cumva limba se scoate prea tare cu patentul, se impinge usor la loc sa treaca ușița pe langa limba. Bine inteles ca asta se vede dupa ce plasticul negru cu gauri a fost montat in prealabil.
    Cam asta este... Concluzia mea este ca prin portbagaj e mult mai greu, deoarece fara o scula speciala trebuie date la o parte diferite componente electronice.
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Merci mult Victoras, cind am timp incerc si eu.
     
  19. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Cu placere, intre timp am facut si o poza.

    [​IMG]
     
  20. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Acum la masina mea nu mai merge decat o data din cinci. Ori de cate ori scot tija si o pun la loc usita tot deblocata ramane, ca motorasul nu merge decat cand vrea el. Ma gandesc sa cumpar altul, ala si-a facut treaba 220-240.000km...

    Imi e teama sa nu umble cineva sa imi toarne zahar in rezervor sau stiu eu ce... sa ma trezesc ca iese vata de zahar pe tobe, nu fum. Eu sunt paranoia cand e vorba de posibilitati deastea.
     
    Ultima editare: 6 Feb 2016

Distribuie pagina asta