1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren rulare (suspensie - brate - rulmenti - etc. ..) A6 C6 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de mariusel86, 4 Dec 2010.

  1. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    am observat ca de ceva timp ca atunci cand merg drept volanul sta f putin spre stanga( atunci cand merg paralel cu axul drumului)... mentionez ca acum un an am facut directia(geometrie...etc) doarece cand am achizitionat masina tot asa era volanul.... de la ce ar putea fi? ... un mecanic mai putin experimentat s a uitat la roti si mi a zis ca nu joaca rotile dar ca sunt putin slabite (imbatranite) bucsi bara stabilizatoare si cred ca si bieletele putin..... chiestia a aparut dupa ce am mai luat cateva gropi.plus drumurile '' bune'' ale patriei.... voi ce credeti ? de la ce ar putea fii ?
     
  2. danemil 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    buzau / rm.sarat
    Masina:
    audi a6 2,5 tdi 162 cp anul 2004
    sigur este din geometrie!
     
  3. AndyG

    AndyG 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    Eu cred ca atunci cand a fost facuta geometria volanul nu a fost centrat adica s-au facut reglajele cu volanul usor spre stanga. Sau poate ca dupa un schimb de bielete s-au reglat gresit.
    Se poate rezolva din reglajul bieletelor stanga si dreapta. Nu mai stiu sigur daca nu cumva afecteaza usor si sistemul de ESP daca volanul nu e centrat mecanic corspunzator iar dpdv electronic pozitia de 0 e corecta. Cred ca e bine sa-i faci si o readaptare a volanului pe VAG-Com dupa reglajele mecanice. Asta doar ca sa fi sigur ca si din punct de vedere electronic volanul este adaptat corespunzator pozitiei corecte cand rotile sunt perfect aliniate.
     
    Ultima editare: 4 Dec 2010
  4. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    ms de raspunsuri..personal nu cred ca e problema mare....si avand in vedere ca iarna nu merg asa mult (cam 2000km pana in primavara) m am gandit sa mai astept (evetual atunci o sa schimb bieletele fata si bucsile bare stabilizatoare..acestea din urma sunt cam uzate dupa cum am spus...) ...
     
  5. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    la denivelari ,sine de tramvai , gropi, simt ca puntea fata nu amortizeaza bine...roata cade in gropa parca fara sa amortizeze suspensia....ce bucsi ar trebui sa verific pe fata sau altceva ? (nu se aude zgomot gen fier pe fier ....):whistle2:
     
  6. cristirar 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2009
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    audi a6 3.0 TDI 2005
    mda..... se pare ca e aceeasi problema si la mine am demontat scutul si suportul bucsei din spate constatand ca aceasta e rupta iar bucsa din fata (hidrolagar) nu este foarte vizibila dar se vede ulei scurs si o fisura pe partea cauciucata. Am comandat 4 bucsi noi originale 105 ron cele din spate si 110 ron cele din fata iar vineri o sa le schimb si o sa revin cu concluzia

    daca vrei trimite-mi un pm cu nr tau de tel sa ne intalnim si imi dau si eu cu parerea
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Mar 2011
  7. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    unnde sunt pozitionate aceste bucsi??
     
  8. cristirar 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2009
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    audi a6 3.0 TDI 2005
    in partea din spate a puntii fata(sau cadru motor) doua si alte doua in fata deasupra suportului de la bara stabilizatoare
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Mar 2011
  9. bogdan_m1986

    bogdan_m1986 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4, 2.0TDI 16V, 2005
    Va rog o parere !!!

    salut, eu am o pb similara si nui pot da de capat sau cel putin nu am dat de un mecanic competent.
    la gropi mici, linii de tramvai, guri de canal se aude o zdranganeala (similara cu flansele de amortizor uzate). Apoi la apasare frana scurt se aude o bataie, la fel si daca o smucesc de pe loc, in special in marsalier. Mentionez ca am schimbat flansele de la telescop, si suportii motorului (unu era dus mi-a dat pe tester), si bieletele de la bara stabilizatoare. Degeaba! Am facut un test de telescoape la statie itp sunt inca bune.La verificare cu levier etc nu misca nimik. Am fost la doi mecanici nu stiu ce are, unul presupune ca ar fi telescoapele care fiind de s-line sunt 1800 lei, altul crede ca e caseta care de altfel e scumpa. Nu pot sa le iau prin eliminare mai ales ca am vazut la unii din voi au fost piese banale gen o bucsa ascunsa etc, sa schimb ceva scump si sa fie altceva e absurd, plus ca sunt patit.
    ce parare aveti? sa fie caseta? nu am vibratii in volan, nu pierde ulei.
    Pentru mine e clar undeva exista un joc atat pe verticala cat si pe orizontala, intrebarea e unde apare acest joc.
    :wtf:
     
  10. cristirar 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2009
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    audi a6 3.0 TDI 2005
    verifica totusi bucsile puntii fata , osa incerc sa incarc o poza sa vezi cum aratau ale mele
     
  11. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    cum se numesc bucsile astea ce le-ai schimbat ? si unde sunt pozitionate?
     
  12. cristirar 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2009
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    audi a6 3.0 TDI 2005
    in partea din spate a puntii fata(sau cadru motor) doua si alte doua in fata deasupra suportului de la bara stabilizatoare
    se numesc bucsi punte fata
    4F0 399 415C-PARTE FATA
    4F0 399 419E-PARTE SPATE
    dar totusi prima data trebuie sa le verifici sa nu desfaci degeaba si in al doilea rand sa verifici sa fie aclasi cod ca la mine
     
    Pletosu Catalin apreciază asta.
  13. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    si dupa schimbarea lor se simte diferenta ? e masina mai legata pe fata ?


    uite o poza..se pot localiza mai exact pe ea ceea ce ai schimbat?
     
  14. cristirar 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2009
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    audi a6 3.0 TDI 2005
    da acelea doua si cele doua din fata , acum e foarte mare diferenta nu mi se mai aude nici un zgomot pe fata
     
  15. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    cred ca si la mine exact astea sunt..ca altceva nu are ce, pt ca am fost luna trecuta la service si au tras de roti au verificat pe acolo si ziceau ca toate sunt ok(inclusiv cu levierul de unele bucsi)....astea care le-ai schimbat cred ca se verifica mai greu... si la acelea de pe puntea fata de la cadru(cele din spate) mi se vedea buza aceea de cauciuc rupta asa...dar ei ziceau ca buza nu afeceteaza...:)


    cat te au costat cele 4 ? si ce marca ia pus ?

    ps: am corectat bine poza?
     
  16. cristirar 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2009
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    audi a6 3.0 TDI 2005
    Da acelea!
    Au costat 105 ron bucata originale, si intr-adevar asa erau si ale mele privite din exterior se vedea doar marginea cauciucului rupta dar trebuia sa iti desfaca placa triunghiulara care este peste bucsa sa poti vedea cum arata la interior
     
  17. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    ce o trebuit desfacut ca sa ajunga sa scoata bucsele alea ?
     
  18. cristirar 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2009
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    audi a6 3.0 TDI 2005
    Procedura oficiala spune ca trebuie sa dai puntea fata jos(pt inlocuire) dar am reusit sa le schimb pe rand (prima data spatele si a doua fata) dar trebuie mare atentie la calatul motorului si al cutiei de viteza pt ca sunt fixate pe punte. Noi am folosit o cala intre cutie si traversa spate si un dispozitiv de sustinere cutie la jumatate.Sa ai grija ca s-a schimbat bucsa dupa 2006(cred) cea noua avand 80mm diametrul exterior fata de 76mm la modele mai vechi. Am folosit o trusa de bucsi si a trebuit sa facem la strung inca o camasa exterioara cu diametrul interior de aprox. 106 mm(in ea se sprijina surubul presei si trage bucsa veche afara)
     
    Jhonson apreciază asta.
  19. bogdan_m1986

    bogdan_m1986 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4, 2.0TDI 16V, 2005
    o sa fac si eu verificarea asta in zilele urmatoare si o sa revin cu un raspuns....

    mersi:hi:
     
    Ultima editare: 5 Mar 2011
  20. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    se poate ca volanul se stea putin inspre stanga din cauza gropilor ? acum 1 an am facut geometria/directia fata spate ...pt ca volanul era tot putin spre stanga...dupa 1 an inccet incet a revenit la pozitia de atunci ? ce ar trebui sa verific inainte de o noua directie/geometrie ....
     

Distribuie pagina asta