Stiti cumva daca se gaseste pe modelul C6 optiunea de launch control? am inteles ca trebuie pus in S, scos ESP.
decuplezi esp si bagi in sport. apoi apesi acceleratia tinand piciorul pe frana , dar masina nu o sa dea senzatia ca vrea sa plece, ci doar sta turata..si dai drumul la frana si pleaca brusc. uite aici la q3: http://www.clubaudi.ro/audi-q3/27465-launch-control-q3-discutii-diverse.html#post351938
Cosmyin2004 Din cate am vazut in filmuletul acela. Launch Control nu merge numai la cutiile S-Tronic adica ultimele modele de la audi au iesit cu aceste cutii de viteza. Din cate vad eu la tine ai cutie Multitronic. Nici la tiptronic nu merge am incercat eu cred ca daca mai insistam putin rupeam ceva pe la masina.Keep ride not in Launch Control . Si un an nou fericit plin de bucuri.
Credeti ca e daunator "launch controlul" sau mai degraba tentativa de launch control dupa automatele mai vechi de 2009(atunci parca s a introdus functia) ?. Teoretic si la cele noi si la cele mai vechi rezultatul e acelasi, plecarea dupa loc in forta fara patinaj. Nedumerirea mea este daca la cele vechi transmite turatia in planrtare cand e frana calcata. Daca da, atunci e foarte periculos si sunt sanse sa crape planetarele. Din cate stiu, la cele noi care au program de launch se tureaza pana la un anumit punct fara sa forteze planetarele, apoi ii da drumu turatiei spre roata. Cineva cu experienta sa ne spuna si noua.
Stiu si eu ca nu avem. E o tentativa de launch. eu intrebam daca da in planetare atunci cand accelerezi cu brana apasata. Puterea e transmisa prin planetare la roata. Daca roata e blocata si accelerezi, puterea/cuplu "se revarsa" asupra planetarelor, sau cand e frana pusa Ecu nu transmite turatie la roata
Eu am "facut-o" (de la 3000 rpm, dar apoi "blana", odată cu eliberarea franei) și a fost cu adevărat o experiență mișto. Mi-a dat capul pe spate ca niciodată, asa plecare nu o ai NICIODATĂ din D cu motorul la relati. Clar. Ba, va rog sa credeți, poate spre rușinea mea, am și amețit un pic. :-) Disneyland curat. :-) Mi-am tras niște palme după prima lansare, mi-am "trezit" simțurile și am încercat din nou. Iar m-a luat o ușoară amețeală. :-) La naiba, trebuie sa mă antrenez ca balerinii pentru piruete sau ca piloții de avioane. :-) ... Conduc mașini de când mă știu, dar da, ce-i drept nu de asta. :-) În fine, prin metoda asta o "trezesti" cu adevărat. Dar nici eu nu mai fac așa ceva, se simte ca e o fortare. Nu cred ca-i convine prea mult. De fapt,... deloc. Cutia e tiptronic, nu o fi având funcția asta de la mama ei, așa cum spun unii dintre voi, dar dacă vrei s-o încerci,... se poate. Măcar odată, merita :-)
Nu am incercat niciodata pornire de-asta... intotdeauna mi-a fost frica pentru cutie. Am incercat totusi sa accelerez un pic in timp ce stationam, cu piciorul pe frana si masina avanseaza. Trebuie sa tin frana la maxim ca sa nu porneasca de pe loc cand o accelerez.
Și logic dacă o iei, îți poți da seama ca nu se compară o plecare așa cum am descris-o cu plecatul pe manual de la relanti. Tu pleci de la 770, hai 1000rpm, pe când în felul de mai sus pleci de la 3000rpm. Tu mai sus de 4500rpm nu poți schimba, pentru ca nu te lasă cutia, la fel cum o face singură în programul Sport. Deci, la fel aici. Dacă faci o liniuță în felurile astea, când schimbi a III-a la 4500,...masina de lângă tine e la 3 lungimi în față, efectiv. Eu am văzut/simțit cum sare de sub mine în stilul mai mult sau mai puțin fals/forțat de launch control și stiu diferența. Dacă nu era, nu vorbeam, că oricum nu mă ajută la ceva. Eu v-am împărtășit o experiență și nimic mai mult. Faza cu tensiunile din planetare, grup, etc. sunt normal sa fie. Ca această tensiune e prea mare când accelerezi frânând, o fi, dar nu cred sa depășească forțele la care sunt supuse în timpul accelerațiilor nebune ce le mai facem din când în când pe la vreun semafor. Să miști din loc o "balenă" de 2 tone, repede, nu e de ici colea. În fine, acum, strict despre problema asta, vorbim vorbe, nu stiu nimic concret, dar logic putem sa (încercăm să) gândim. Concluzia? Iarăși zic, merită să încercați, măcar odată, face și asta parte din suita "sa vad cât "prinde" maşina". Nici una nu ajută la ceva, o știu bine. Eu am facut-o de 2 ori si-o tentativă. Eu deci, mi-am făcut damblaua. Dacă va decideți sa încercați, atenție unde-o faceți, sa aveți loc în față să aveți timp/loc să reacționați pentru...frână. Poate că după ce ajunge printr-a IV-a, se apropie de "normalul" cu care ne-a invatat, dar până acolo...e divin.
Eu unul nu imi dau seama cum plecati din 3000Rpm. Mie mai mult de 2200 nu urca, dar rupe si asa cand ii dau drumu la frana.Cred ca din 3000 e mai senzatie, dar nu stiu cum.
Ei, să știi că "tentativa" aia de care spuneam, pentru asta am incercat-o, sa văd cât mă lasă să o ridic în turație. Nu numai ca am ajuns aproape de 4000rpm, dar ce e și mai "culmea", e ca am reușit cu ESP-ul...activat. Nu am mai vrut să dau acest amănunt, dar se pare ca merge foarte bine și așa. Poate ca dacă o și lansam, atunci si-ar fi făcut simțită prezența și activarea lui. Dacă te uiți în urmă, o sa vezi că am scris că în prima și prima încercare, când eram la un semafor, mi-a dat și mie impresia ca nu mă lăsa să o accelerez mai mult de 1500rpm. Pare acum că mă contrazic, dar tot acum, după experimentele avute, se pare ca inițial doar îmi era frică, sau milă. Cred ca "mila" nu te lasă s-o accelerezi, nu mașina. Acum sincer, dacă chiar te "doare" inima când faci asta, mai bine nu o fă. Dacă totuși încerci și chiar nu te lasă, o să fac un filmuleț și ți-l trimit pe email. Undeva trebuie să fie o explicație, că doar mașinile sunt la fel. Oricum, cred odată o s-o mai fac și eu, dacă trebuie să înregistrez.
Oare mila nu ma lasa sa accelerez? S, frana la maxim, Acceleratie+kickdown 100,6%(e blana blanii:D)) Nu trece de 2200. Asta se intampla si la modelele noi care au optiunea asta. Se poate ca prin minune sa am eu launch control? Mie nu imi patineaza absolut deloc. Acum, nu stiu cum e de la 3000 si ma intreb dece pe mine nu ma lasa. Vi s-a intamplat ca daca in 5-6 secunde nu eliberati frana sa se opreasca din accelerat desi pedala e in blana?
N-am încercat s-o țin atât ambalată, din aceleași considerente ca ale tale. O ambalam fixand-o la turația dorită și imediat, dar imediat ..."GO PLANET"! Am evitat s-o chinui mult timp ținând-o înfrânată. Auzi? Sa-l ia naiba de launch control. Eu nu mai înțeleg nimic, drept urmare o sa cam las baltă nebunia asta. Adică o mașină fără optiunea asta sa poată fi ambalată mai mult? Adică ai avea un avantaj dacă nu ai avea opțiunea? Oricum e o idiotenie,...dar faina. (când ajung pe la mașină, sper sa fie anul asta, o s-o tin 5-6 sec. la 2500rpm și te anunț, dacă tu crezi ca te ajuta la ceva)
Salut Am un audi a6 c6 din 2010 2.7tdi cu cutie multitronic si cand am vrut sa vad daca are lunch control am tinut farana blana si am accelerat blana si spre surprinderea mea sa turat la 4500 si dupaia s.a oprit motorul .m.am speriat de moarte nu mai incerc asa ceva!!!
O fi vreo protecție, nu stiu cum e la multitronic. Totuși e ciudată varianta, în a opri motorul. În fine, cine a făcut mașina știe mai bine. Că veni vorba de protecție, stiu ca atunci când am făcut ITP-ul, fiind în P (N) și trebuind sa accelerez la blană, motorul era limitat la 4000 rpm. În mers (în S sau manual) , normal, urcă pana la 4500 rpm.
Asa este. Nici mie nu imi depaseste 4000rpm in P, dar mi s-a intamplat in acceleratie 100% sa dau gresit de levier(crezand ca sunt in S voiam sa dau in D, dar defapt era in D si ajungea in N) si sa imi intre N. Boom 5000Rpm. Am facut de vreo 2 ori apoi am fost mult mai atent.
A6 C6 3.0 Quattro softat, sedan 0-100 in 8 secunde este ok? Precizez ca la plecare stau in 2 mii de ture iar timpul este de pe interfata OBD.