1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Planetare la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de giurgeaflorin, 31 Oct 2014.

  1. giurgeaflorin

    giurgeaflorin 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2012
    Locație:
    tecuci/italia
    Masina:
    fiat doblo 1.6 m jet 2011
    Salut,am observat azi ca am burduful/mansonul de la planetara crapat la partea dinspre cutie.Sa demontez planetara nu e o problema insa ce ma nelamureste este cum se scoate acel burduf?tot prin bataie ca si la capul planetarei sau are vreun secret de care trebuie sa tin cont? Daca scot capul la planetara si introduc burduful din partea opusa,prin fata,reusesc?
    Multumesc.
     
    Ultima editare: 31 Oct 2014
  2. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Prin bataie. :) Este o chestie unde bataia da rezultate fara plangeri...
     
  3. alex_paval 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2014
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A6 , 2.0 tdi BLB, 2005
    Salut ! Cand scoti afara planetara, tai burduful vechi cu un cutter si ai sa vezio siguranta inspre capat, defapt este o sarma otelita care tine capatul de planetara pe teava. Se desparte cu doua surubelnite si dai afara capatul de planetara. Sa speli bine orice mizerie (cu benzina, diluant. orice) inainte de a baga burduful nou si apoi vaselina. La montarea capatului de planetara, nu se mai desparte siguranta, se baga cu forta si intra. Succes !
     
  4. giurgeaflorin

    giurgeaflorin 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2012
    Locație:
    tecuci/italia
    Masina:
    fiat doblo 1.6 m jet 2011
    Multumesc pt informatii deocamdata,cand va iesi un pic soarele voi demonta.O alta nelamurire,trebuie sa desfac vreun brat/pivot sau e deajuns sa desfac suruburile cu cap de inbus de pe cutie si,inclinand planetara un pic,va iesi?bineinteles desfacand si surubul din capul planetarei.
     
    Ultima editare: 2 Noi 2014
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu trebuie sa desfaci nici un brat, desfaci tot si iei maxim de volan si iese si gura.
     
  6. giurgeaflorin

    giurgeaflorin 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2012
    Locație:
    tecuci/italia
    Masina:
    fiat doblo 1.6 m jet 2011
    Multumesc,devine din ce in ce mai usor :arco:
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca este incapatanata si nu iese nici prin virarea volanului la maxim, ridica pe cric partea care este cu probleme si atunci cu siguranta va iesi si gura.
     
  8. giurgeaflorin

    giurgeaflorin 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2012
    Locație:
    tecuci/italia
    Masina:
    fiat doblo 1.6 m jet 2011
    Multumesc pt idee,oricum o fac pe cric:)n-am elevator.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are cineva idee ce marca sunt planetarele OEM la A6 ?
    A inceput sa bata una in viraj maxim si vreau sa o schimb. Nu gasesc decat Spidan, Cifam, GSP, Metelli, Triscan. N-am auzit in viata mea de ele, stiu ca Spidan sunt low-cost, GKN nu exista ptr. modelul nostru ? Stiu ca la C5 am pus GKN.
    Inca ceva ... din cate am inteles toate vin cu burduful dintr-un material plastic foarte rigid, si dupa un timp crapa. Din cate am citit pe aici e recomandat burduf de la SKF, care este dintr-un cauciuc mai maleabil si rezista mai bine.
    Deci, orice cap planetara as lua, dupa aia sa cumpar separat un burduf SKF ?
     
  10. Vabis

    Vabis 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2014
    Locație:
    Marte
    Masina:
    Benz....Mercedes-Benz
    Burduful SKF este excelent si nu prea scump.Are cineva de acum 70.000 km rulati in RO si nu s-a dus, pe cand cel OEM la 112.000 din care vreo 30.000 in RO a "cedat" ca sa zicem asa .Planetarele nu stiu ce marca sunt insa pot intreba daca vrei
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am 300.000 si sunt originale pe masina. Nu am burduful crapat deloc.
    Oricum o sa pun SKF cand schimb capul de planetara. Dar vad ca nu gasesc GKN pt. C6.
     
  12. curtmola 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2012
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6, 2,7l,quattro,automatic, 2007
    Pentru inlocuirea burdufului dinspre roata, capul se scoate usor sau siguranta elastica se blocheaza si nu elibereaza capul. E cu clema (siguranta) elastica ? Am o oarecare teama in a ma apuca de asta daca nu se scoate cu usurinta. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Dec 2014
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Deci, dintr-o intamplare, am un prieten care a schimbat planetara la un A6.
    A comandat de la un magazin de piese auto capul de planetara marca Spidan, dar supriza, pe cutie scria SPIDAN si inauntru pe planetara si burduf GKN.
    Am observat ca pe cutie scrie Spidan ORIGINAL GKN PARTS. Imi pare rau ca nu am facut o poza.
    O fi valabil peste tot treaba asta ? Spidan ambalator si piesele GKN ?
    La fel situatia si cu Lobro, tot GKN vin.

    Sa inteleg ca orice as cumpara, Lobro sau Spidan, tot GKN e in cutie ? E diferenta de pret de 50 lei intre ele, nu ca ar fi relevanta.

    Ceva sfaturi ca nu stiu ce sa mai cumpar. :)
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru cei interesati am gasit aici kit cap planetara SKF ce cuprinde capul de planetara, burduful, vaselina, colier, surub, siguranta. Cod 4F0 498 099 A. Eu zic ca este rentabil fata de celelalte firme Starline, Mapco, Metelli, etc. la 200-250 lei, macar e SKF.
    Am atasat si o poza cu modelele compatibile.
     
    Ultima editare: 20 Mar 2015
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai nou se pare ca SKF este Made in Italy.
     
    Ultima editare: 25 Mar 2015
  16. cristianpopa85 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F, 2.0TDI, BLB, 2005
    Salut, nu stiu daca am postat tocmai bine (rog moderatorul sa mute mesajul daca nu e ok aici), dar banuiesc, ca ar fi capatul de planetara. In momentul cand virez aproape de maxim dreapta si urc o bordura de 5cm cu max 10km/h, pe partea soferului la roata se aude un mic troncanit, a mai intalnit cineva problema? Ce ar trebui schimbat?
    La service nu se clinteste roata cand e verificata.
    Bieletele antiroliu sunt schimbate de cca 10.000km si sunt firma buna.

    Pls help.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cine cauta sa schimbi capetele de planetara (spre roata) la A6 C6 2.7 TDI 2005-2011 (BPP/BSG/CANA/CANB) sa stiti cu numai brand-urile din lista de mai jos se gasesc.
    Pozele de mai sus cu SKF erau pentru un 2.0 TDI.

    AUTEX MEYLE
    AYWIPARTS NK
    CDX ODM-MULTIPARTS
    CIFAM PASCAL
    DENKERMANN PROTECHNIC
    GSP RUVILLE
    IPD SHAFTEC
    LYNXauto STELLOX
    METELLI TRISCAN

    In cutiile Ruville nu se stie ce este, iar restul sunt de trecut cu vederea.
    Deci va recomand sa luati OE, undeva la 400 € sau 250 € cu piesa veche la schimb. Posibil sa fie asa scumpe din cauza ca se gasesc si pe RS6 2008-2011.
    Partea buna este ca tripodele se gasesc pe SKF. :)
     
  18. Mocanu.adi

    Mocanu.adi Bronze Member

    Înscris:
    13 Feb 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C6 4F - 2011- S-line - 2.0 TDI (CAH) 170 CP
    Salut colegii, sper ca scriu unde trebuie , la viraj maxim stânga cu pornire mai agresiva de pe loc se aude un "trăncănit" fara bătaie in volan doar afara si sunetul nu il aud decat daca am geamul deschis , pana sa vina frigul la Oradea nu am auzit sa fie oare o coincidenta ? Vreo parere care ar putea fi problema ? Sa imi fac o idee pana apuc sa merg săptămana asta la service .
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Posibil planetara .
     
  20. Mocanu.adi

    Mocanu.adi Bronze Member

    Înscris:
    13 Feb 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C6 4F - 2011- S-line - 2.0 TDI (CAH) 170 CP
    De asta imi era frica :keule:. Mulțumesc #nucugheri
     

Distribuie pagina asta