1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze automata la A7 - diverse probleme cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A7' creată de adiyyyyta, 17 Noi 2013.

  1. adiyyyyta 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A7 , 3.0 TDI QUATTRO , 2011
    Salut, am achizitionat de curand un Audi A7 3.0 TDI (245 cp) quattro.
    Ei bine, nici nu am apucat sa ma bucur bine de ea ca a fost nevoie sa o duc pe platforma la service, locuiesc in Craiova, am luat-o din Bucuresti, am facut drumul de la Bucuresti plus inca cativa km prin oras. In total vreo 400 km.
    (masina are in jur de 48.000 km).
    Sambata seara, am plecat cu ea de acasa spre un amic curios sa o vada, toate bune si frumoase, parchez la el in fata si cand ma dau jos observ o pata destul de mare de ulei, nu imi vine sa cred ca e de la masina mea, o mut 10 m mai in fata, din nou alta pata la fel de mare, ma aplec si vad ca se scurge ulei de sub ea, chem pe cineva de la un service, se uita la fata locului si imi spune cum ca ar fi ulei de transmisie si ca sa nu o mai pornesc si sa o duc pe platforma la service. Zis si facut, insa service-ul e inchis in weekend, asadar am lasat masina ieri acolo iar astazi am cautat peste tot o explicatie, sa stiu la ce sa ma astept, insa nu am gasit nicaieri nimic. Mentionez ca nu am lovit masina in nicio groapa nu am facut absolut nimic iesit din comun...:(

    Are cineva vreo idee in legatura cu ce s-ar fi putut intampla?!?

    Va multumesc!
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nimeni pe ghicite nu stie ce ai patit la masina. Poate ai agatat o conducata de ulei care se afla la cutia automata (asta daca ai cutie automata), sau poate s-a intamplat ceva la cutie.

    Cand mai scrii mesaje invata sa scrii si codul de motor al masinii si sa faci referire la ce fel de cutie de viteze ai pe masina. Asteapta un raspuns de la service. Degeaba ai scris pe forum pentru ca nu o sa primesti niste rapunsuri sigure 100 % despre ceea ce ai patit. Si ca sa stam sa ghicm sau sa ne dam cu presupusul, tu tot nu rezolvi nimic. Bafta, ca ai nevoie.

    P.S:

    Ti-am redenumit topicul si te rog sa revii si cu rezolvarea daca tot ai deschis topic despre problema care o ai acum pentru ca pe viitor alti colegi daca intampina o problema asemanatoare, la tipul/modelul asta de masina, sa stie cum o rezolva.
     
  3. adiyyyyta 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A7 , 3.0 TDI QUATTRO , 2011
    Vreau doar sa stiu daca s-a mai confruntat cineva cu o problema asemanatoare. Cutia 7+1 (S tronic 7 trepte).
     
  4. adiyyyyta 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A7 , 3.0 TDI QUATTRO , 2011
    Astazi am primit raspunsul, dar cu explicatia , "nu ne dam seama cum s-a intamplat".

    Carcasa filtrului de ulei a cedat si mi s-au scurs 3 l de ulei de transmisie.

    Astept sa vina piesa, maine, poimaine iar apoi sa o scot la un test impreuna cu cineva de la service sa ne asiguram ca nu a patit cutia de viteze nimic.

    Toata distractia , filtru + ulei a ajuns la 1500ron.
     
  5. vladsuciu24 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2014
    Locație:
    italia
    Masina:
    Audi a7 3.0 tdi 2011
    Salut.

    As vrea sa cumpar un Audi A7 si am vazut ca multitronicul de 204 cp e putin mai ieftin. Am vazut ca multitronicul e pus la un 3.0 tdi de 204 cp iar stronicul la 245 cp si quattro. M-ar interesa cat ar costa o reparatie daca ar pica cutia sau ce pica la ea propriu zis. Merita mai mult cea cu dublu ambreaj S-tronic ? La aceasta cutie ce pica si cat costa o reparatie, ce se strica defapt la ele ? Care dintre ele este mai fiabila ? Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Feb 2015
  6. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Din cate stiu, cei de la Audi pe viitor nu vor mai echipa nici o masina cu multitronic, ea va fi inlocuita de S-tronic, concluzia o tragi tu.

    Cea cu dublu ambreiaj (S-tronic, adica DSG) e mai sportiva si rezista la un cuplu mai mare fata de multitronic care a axata mai mult spre comfort (cel putin eu asa stiu).

    Ca si reparatii, amandoua sunt scumpe de reparat, dar nu exagerat la o masina de genul asta. Bafta.
     
  7. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Dar ca idee stie cineva care sunt cele mai des intalnite probleme la cutia S-tronic? Pica blocul de valve? Pica discurile de frictiune? Electronica ei? Se sparge pur si simplu mecanic? Are cineva un clasament cat de cat aproape de realitate? Si atunci cand "pica" ce anume se intampla? Intra in avarie, sau smuceste la schimbarea treptelor, sau pur si simplu face poc?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sondajul asta cred ca tine si de cum utilizezi/intretii cutia.
    Daca iti bati joc de ea posibil sa pice chiar caca ii faci revizia la timp, daca nu schimbi uleiul superi blocul de valve si partea mecanica, daca ai ghinion iti pica calculatorul. :)
     
    janeulescu apreciază asta.
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Incerc ajut putin cu niste date tehnice, poate va vor fi de ajutor. Din ce vad in Elsa, la cutia S-Tronic cu dublu ambreiaj nu se schimba uleiul la o anumita perioada, ca si la multitronic(60.000 km). Acesta doar se verifica si se completeaza, se schimba doar la interventia asupra ambreiajelor. Oricum sunt doua tipuri de ulei, unul la ambreiaje si unul la quattro/diferential. Cel putin asta am dedus eu, dar nu am studiat amanuntit aceste pdf-uri. Verificati mai exact, sa nu gresesc. Bafta.
     
  10. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Ca sa sterg praful de pe topicul acesta, si ca sa am un feedback avand in vedere ca multi colegi m-au ajutat pe mine cand puneam intrebari, revin cu noi date despre cutie.
    Cam de pe la 140 000 km masina mi-a dat o eroare (gearbox malfunction - you can continue driving). Nu s-a comportat cu nimic ciudat, doar ca a aparut eroarea respectiva. La scurt timp i-am schimbat uleiul si filtrul. Au mai trecut cca 2000 km si a aparut iar eroarea. Foarte rar , doar cand era rece si fortam putin, masina smucea din a 2 intr-a 3. Dar foarte rar. Am verificat nivelul la ulei si am completat cca 150 ml.

    Masina a mers iar bine cca 1000 km dupa care iar a aparut eroarea. Cam de la 144 000 km a inceput sa imi apara din ce in ce mai des, cateodata chiar zilnic. Masina in continuare rula foarte ok, fara nici o problema. Daca nu aparea eroarea respectiva nu ai fi zis ca are ceva. Ca si eroare pe tester imi dadea ca unul dintre discuri se supraincalzeste. Foarte rar, cand stateam la semafor cu masina in D venea un miros de ulei de transmisie.....probabil atunci se supraincalzeau discurile si se elibera mirosul

    Am dus-o la mecanic, o persoana foarte recomandata in zona mea. Omul a spus ca pot fi multe cauze dar pentru a putea fi sigur si pentru a imi putea da garantie sa schimbe tot ce este consumabil. Asadar au fost schimbate discurile mari, discurile mici, 2 valve la mecatronic, cablajul, conducte, uleiul de ATF, uleiul intern , selectorul si poate mai era ceva dar nu imi mai aduc aminte. Costul total inclusiv demontat - montat cutie a fost 1800 Euro. Cand mi-a aratat piesele vechi spunea ca doar unul dintre discuri era putin mai inegrit restul aratau bine, valvele functionau destul de bine (nu ca noi dar mai mergeau) . Asta ma face sa trag concluzia (chiar daca nu sunt mecanic) ca principala cauza ar fi fost cablajul - piesa care pica foarte des la tipul asta de cutie si nu mai da impuls cum trebuie la valve sa deschida

    Momentan nu ma pot pronunta in legatura cu reparatia pentru ca nu am facut decat 50-60 km cu masina. Dar eu sper sa fie totul bine si sa mai intru pe topicul acesta doar sa pot da sfaturi, nu si sa pun intrebari :):)
     
  11. AndrOR 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2012
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    audi A5 sportback
    Am o mare nelămurire. Toate cutiile de viteze la Audi A7 au probleme ? Cum stiu cu ce cutie de viteze este echipata mașina ?
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu toate au probleme, doar cele neangrijite (forja sau lipsa schimbului de ulei la timp).
    Pe A7 este montata cutie manuala sau S-tronic.
     
  13. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Din spusele celor care se ocupa cu reparatii, cam toti spun acelasi lucru - nu neaparat ca toate se strica, dar sunt facute sa fie "consumabile". Mai devreme sau mai tarziu toate vor pica....e ca si o anvelopa...pe orice drum ai merge si orice stil ai adopta tot se va toci. Intr-adevar, cele care nu au fost ingrijite pica mai repede si foarte important e schimbul de ulei. Conteaza si cum se foloseste masina...una e sa auzi de cutie de 200-300 000 km care nu a picat dar a circulat pe autostrazile din Germania unde poate a facut sute de km zilnic si una e sa se circule in traficul din Bucuresti unde poate in decurs de 15 km masina schimba de 100 de ori

    Pe A7 s-a pus multitronic la motorul de 204 cp, S-tronic la cel de 245 si tiptronic la cel de 313 cp. La benzina e S-tronic la cel de 3.0 iar la cel de 2.8 nu am idee. Din cate stiu eu nu exista A7 cu cutie manuala
     
    EddyT apreciază asta.
  14. zamolxis 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2014
    Locație:
    buzau
    Masina:
    a4 b8 2.0 tdi 2010
    salut , vreau sa-mi achizitionez un a7 2012 245 cp 8+1 , stie cineva ceva de cutia de viteze ? este la fel de pacatoasa ca cea de 7+1?
     
  15. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Ambele cutii sunt ft ok daca le intretii cum trebuie.
     
  16. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Cutiile sunt ok singura problema a celor de la audi care au comis o este ca au inlocuit firele din cupru cu fire de aluminium in toata masina cat si in cutie si se prajesc firele si atunci nu mai functioneaza logic :D si aceeasi problema mai este si la mufa din cutie ..
     
    AudiFannn apreciază asta.
  17. Dragos2195 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 140 CP model 2010 facelift
    Salutare. La cutia S-tronic am observat o chestie ciudata. Cand plec dimineata cu masina rece (abia pornita) cum franez si ajunge la 20 km/h imi da o mica smucitura ca un ghiont nu stiu cum sa explic...Ideea e ca nu ma tine mult . Maxim 1 km iar apoi se comporta absolut normal. Tin sa precizez ca are mecatronicul schimbat si mai am 2 ani garantie la PORSCHE pe cutie . Sunt curios daca a mai observat cineva chestia asta . Pe tester nu da nimic la cutie si totul pare in regula la ea..,
     
  18. sorin2009x 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A7 2011 3.0tdi CDUC 245cp
    Salut.
    Achizitionat A7.
    1. Mesaj Gearbox Malfunction - You may continue driving. Oprit - Repornit , mesajul disparut.
    2. Pus masina pe test soft, mi-a spus ca e o eroare pe o supapa din treapta 2 spre 3, de recomandat schimbat uleiul + filtre si dupa de vazut daca mai apare. M-am programat peste cateva zile.
    3. Aseara am simtit o smuncitura cand am pus de pe p pe d/s si azi de dimineata dupa pornire apare Mesaj Gearbox Malfunction - You may continue driving - Limited Functionality - (1,3,5,7 + reverse), intorc masina acasa si caut un service pentru cutii fara rezultat.

    Vreun sfat ? se poate merge cu masina asa pana la service ?
    De mentionat ca in 3 zile am facut 1000km iar la condus sportiv se simtea un miros de incins probabil de la cutie, acum la pornirea motorului cand se apasa frana pentru a baga din p in d/s, se simte ca un mic click in nuca cutiei.
     
    Baetu apreciază asta.
  19. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Schimbul uleiului nu va rezolva problema. Dauna e deja produsa. Cel mai probabil e cablajul, dar daca tot se umbla, e bine sa se verifice si valvele "manual". Daca e cazul se vor schimba si valvele care au probleme
     
  20. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Este normal sa faca acel click in momentul in care apesi frana de picior.
     

Distribuie pagina asta