Practic cum functioneaza suspensia pe perne? Eu indiferent pe ce pozitie reglez, nu mi se pare vreo diferenta, atat la comfort, cat si la tinuta masinii. Pe dinamic ar trebui sa si coboare caroseria? Mie nu mi se pare ca s-ar misca ceva... Este adevarat ca suspensia se poate cobori putin in urma unui "chiptuning"? Nu mai retin sursa, dar parca pe site ma ABT sau MTM se specifica ceva de genul ca se poate modifica garda la sol a masinii
Cred ca am elucidat singur misterul. Chiar daca am mod de setare pe dinamic, comfort, auto etc, bagandu-ma sub masina am vazut ca am amortizoare cu arcuri. Deci cel putin la mine nu sunt perne. Eventual pot fi amortizoare electromagnetice si in functie de setare sa se intareasca sau sa se orienteze spre comfort
Toate audi A7 si A6 au drive select, chiar daca ai sau nu suspensie pneumatica. Regleaza tot felul de chestii...de la raspunsul motorului, pana la cutie (daca e automata) si cat de tare te strange centura de siguranta. Ca sa iti dai seama daca sunt reglabile in vreun fel, mergi la set individual si vezi daca ai acolo ceva de suspensii. Sincer cred ca exista doar doua variante: pneumatica si simpla fixa.
Da, la mine este fixa. Nu cunosteam foarte mult despre masina cand am postat intrebarea. Intr-adevar am arcuri si amortizoare clasice Si cu toate astea m-am suit intr-un A7 care nu avea deloc functia de CAR cu reglajele respective...De aici am dedus ca la mine ar fi ceva in plus
Wow, nu stiam asta. Eu am A6 2.0 tdi fara prea multe chestii pe el si tot am drive select. Am crezut ca toate au
Buna seara. Am intampinat urmatoarea problema: in mers constant in afara orasului mi-a aparut eroarea “ Air suspension fault “ din senin fara a intra in vreo groapa sau alt motiv. Vreau sa precizez ca masina este mult mai rigida si eroarea nu se mai stinge, in urma cu doua luni am schimbat tijele de la perne pentru a cobori 20 mm garda la sol dar pana acum nu am avut nicio problema. Poate ma ajutati cu un sfat sau poate cunoaste cineva situatia. Sper sa nu fie ceva grav. Va multumesc ! Am atasat o fotografie cu eroarea
Verifica cablajul valvei de pe amortizor, in caz ca e totul ok va trebui sa schimbi amortizorul stanga fata. Din pacate nu se inlocuieste valva, decat amortizorul in intregime. Cel putin conform documentatiei oficiale. #1 - Valva N336 #2 - Cablaj
Va multumesc pentru informatii. Nu am avut unde sa verific cablajul inca, cineva mi-a garantat ca poate fi senzorul de la bratul stang fata. E posibil ?
E posibil, din cate vad ETKA da coduri diferite pentru senzorul de nivel in functie de suspensie (normala sau pneumatica). Deci, cumva exista o corelatie intre cele 2. Dar, daca era senzorul defect trebuia sa ai eroare de Auto-Leveling in bord si sa iti dea eroare la diagnoza. Daca ai posibilitatea incearca cu alt senzor.
Salut, Am si eu o problema la Audi A7 an 2013: am eroarea - air suspension fault. Suspensia este foarte rigida, dar functia de lower/raise merge. Sa fie vorba despre acelasi cablaj ?
Eroarea lui trebuia sa arate cam asa : 00142 - Left Front Dampening Adjustment Valve (N336) Si daca ar fi citit cateva posturi mai sus ar fi vazut ca am mai discutat odata despre asta.
Tot ce trebuia sa faca era sa deschida poza atasata de colegul in postul #6, atunci vedea ca erorile sunt identice. Totusi, e doar 1 pagina de citit.