1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie pneumatica/aer la A7 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A7' creată de barladi, 21 Mai 2015.

  1. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Practic cum functioneaza suspensia pe perne? Eu indiferent pe ce pozitie reglez, nu mi se pare vreo diferenta, atat la comfort, cat si la tinuta masinii. Pe dinamic ar trebui sa si coboare caroseria? Mie nu mi se pare ca s-ar misca ceva...
    Este adevarat ca suspensia se poate cobori putin in urma unui "chiptuning"? Nu mai retin sursa, dar parca pe site ma ABT sau MTM se specifica ceva de genul ca se poate modifica garda la sol a masinii
     
  2. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Cred ca am elucidat singur misterul. Chiar daca am mod de setare pe dinamic, comfort, auto etc, bagandu-ma sub masina am vazut ca am amortizoare cu arcuri. Deci cel putin la mine nu sunt perne. Eventual pot fi amortizoare electromagnetice si in functie de setare sa se intareasca sau sa se orienteze spre comfort
     
  3. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Toate audi A7 si A6 au drive select, chiar daca ai sau nu suspensie pneumatica. Regleaza tot felul de chestii...de la raspunsul motorului, pana la cutie (daca e automata) si cat de tare te strange centura de siguranta.

    Ca sa iti dai seama daca sunt reglabile in vreun fel, mergi la set individual si vezi daca ai acolo ceva de suspensii. Sincer cred ca exista doar doua variante: pneumatica si simpla fixa.
     
  4. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Da, la mine este fixa. Nu cunosteam foarte mult despre masina cand am postat intrebarea. Intr-adevar am arcuri si amortizoare clasice :)
    Si cu toate astea m-am suit intr-un A7 care nu avea deloc functia de CAR cu reglajele respective...De aici am dedus ca la mine ar fi ceva in plus
     
  5. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Wow, nu stiam asta. Eu am A6 2.0 tdi fara prea multe chestii pe el si tot am drive select. Am crezut ca toate au
     
  6. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    Buna seara.
    Am intampinat urmatoarea problema: in mers constant in afara orasului mi-a aparut eroarea “ Air suspension fault “ din senin fara a intra in vreo groapa sau alt motiv. Vreau sa precizez ca masina este mult mai rigida si eroarea nu se mai stinge, in urma cu doua luni am schimbat tijele de la perne pentru a cobori 20 mm garda la sol dar pana acum nu am avut nicio problema. Poate ma ajutati cu un sfat sau poate cunoaste cineva situatia. Sper sa nu fie ceva grav. Va multumesc !

    Am atasat o fotografie cu eroarea
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica cablajul valvei de pe amortizor, in caz ca e totul ok va trebui sa schimbi amortizorul stanga fata. Din pacate nu se inlocuieste valva, decat amortizorul in intregime. Cel putin conform documentatiei oficiale.

    #1 - Valva N336
    #2 - Cablaj
     
    Ultima editare: 3 Dec 2017
    Cristian Dinache și Claitman Dan Adrian apreciază asta.
  8. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Verifica cablajul mufei de dampening din stanga-fata.
    LE: Ai informatia deja mai sus....
     
    Claitman Dan Adrian apreciază asta.
  9. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    Va multumesc pentru informatii. Nu am avut unde sa verific cablajul inca, cineva mi-a garantat ca poate fi senzorul de la bratul stang fata. E posibil ?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pe ghicite poate fi orice.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E posibil, din cate vad ETKA da coduri diferite pentru senzorul de nivel in functie de suspensie (normala sau pneumatica). Deci, cumva exista o corelatie intre cele 2.
    Dar, daca era senzorul defect trebuia sa ai eroare de Auto-Leveling in bord si sa iti dea eroare la diagnoza. Daca ai posibilitatea incearca cu alt senzor.
     
  12. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    Multumesc, cand aflu ceva sau rezolv problema va anunt .
     
  13. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    S-a rezolvat. Cablajul de la pernă rupt, problema rezolvata in 30min. :) Multumesc inca o data
     
    audi66 și Mitiy apreciază asta.
  14. a7.313 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2018
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a7, 3.0, 2013
    Salut,
    Am si eu o problema la Audi A7 an 2013: am eroarea - air suspension fault. Suspensia este foarte rigida, dar functia de lower/raise merge. Sa fie vorba despre acelasi cablaj ?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Noi de unde sa stim ? De ce nu faci o scanare ?
     
  16. a7.313 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2018
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a7, 3.0, 2013
    Salut,
    Am facut diagnoza. Cablajul era ok.

    067C61A9-3FB1-4507-9DF2-9C05078A7AF8.jpeg
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza cu VCDS nu cu altceva. Bafta.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eroarea lui trebuia sa arate cam asa :

    00142 - Left Front Dampening Adjustment Valve (N336)

    Si daca ar fi citit cateva posturi mai sus ar fi vazut ca am mai discutat odata despre asta.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand nu te pricepi nu poti face niste asocieri. E mai usor sa intrebi. :)
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tot ce trebuia sa faca era sa deschida poza atasata de colegul in postul #6, atunci vedea ca erorile sunt identice.
    Totusi, e doar 1 pagina de citit. :)
     
    Cristian Dinache apreciază asta.

Distribuie pagina asta