1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

concluzii dupa 6 luni de condus bolidul A8

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de cristi1977, 9 Oct 2010.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. cristi1977 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 3000 d an 2006
    din pacate sunt total dezamagit de aceasta masina.este ok pentru cei cu probleme cardiace,,,nu iti ofera nici o senzatie.
    dupa indelungi cautari si verificari(am verificat 7 audi a8 in germania) l am ales pe cel mai ok,km putini ,optiuni gramada, etc.
    mentionez ca masina a inceput sa aiba toate problemele relatate pe forum
    1 navigatia nu se mai ridica
    2 cateodata scoate fum
    3 portbagajul nu se mai trage daca este frig si ramane deskis
    4 distributia tacane la pornire(cica la 120000km se skimba niste intinzatoare, am avut 5 masin i cu distributie pe lant si nu am skimbat nimic la ea)
    5 suspensia fffff sensibila (28000km in romania si a halit deja 1500e, brate superioare,brate inferioare, bucsi bara stabilizatoare)
    6 mergi incet cu ea se aprinde becul de la motor(filtrul de particule se infunda)daca o fortezi nu ai nici o problema
    7 cutia de viteze este o MIZERIE,skimba total aiurea(seful de servis de la pbn imi spune ca trebuie sa o pregatesc dac vreau sa fie mai rapida in depasiri)
    8 consum aberant pentru un motor de 3000cmc
    18- 21 oras

    mentionez ca este a 4 masina cu motor de capacitatea asta si este singura care ajunge larecordurile astea de consum(toate mi au consumat maxim 14 in oras si toate au fost automate) o fi de la quatro?? se poate da 6-8 litri in plus la %??

    8 clima baga total aiurea aer cald sau rece



    m am asteptat la altceva mai bun mai calitativ
    din pacate astea sunt impresiile mele despre audi a8
    p.s.
    audi face masini bune cu motare mici diesel( 4 cilindri)
    dar de la 6 in sus este o problema ,,,nu prea sunt reusite
     
  2. cristi1977 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 3000 d an 2006
    am aavut masini mult mai ieftine care m au multumit si mi au dat acea senzatie pe care o cautam cu totii la volan
     
  3. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    Pentru "senzatii" ar trebui sa treci de diesel la benzina. Quatro consuma 1-2litri an+. Consumul de 18 cred k este real pt o masina d 2tone an oras. Depinde si de ce rotzi ai p masina si stilul d condus. 21 insa e prea mult! Motorul de la portbagaj si rotitzele de la navi sau dus si la mine, dar le-am schimbat si e ok. Sant f multzumit de masina.
     
  4. almic23

    almic23 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8L 4.2 quattro
    Si eu sunt foarte multumit de masina, in afara de bucse pe care le-am schimbat nu am avut nici o problema, nici cu navi, nici cu portbagaju, iar consumul mi se pare foarte mare, am un prieten care are un a8 3.0 tdi cu roti pe 20' si ii consuma in oras undeva pe la 14%...consumul pe care il ai tu il am eu la benzinar :D
     
    Ionut apreciază asta.
  5. crista_silviu

    crista_silviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2009
    Locație:
    Brasov-Bucuresti
    Masina:
    Audi A8L 3000 TDI 2006
    Eu cred ca este suficienta "senzatie" cu un motor de 3.0 TDI chiar si pe un A8L. Cuplul este foarte bun. Am avut A8 W12 si A8 4.0 TDI, fiecare motorizare are proprietatile ei...dar parerea mea este ca motorul de 3.0 l este cel mai potrivit pentru Romania si pentru persoanele care doresc de la o masina si confort si viteza la costuri reduse.
    1. La navigatie se schimba un ax cu o rotita dintata si va functiona din nou...pentru o rabatare mai linistita s-au folosit angrenaje din plastic dar care nu au o viata prea lunga.
    2. Fum scoate orice masina care este alimentata in Romania...cedeaza din cauza calitati combustibilului.
    3. Pentru portbagaj exista un lubrifiant spray care protejeaza sistemul de inchidere impotriva inghetului. Acolo exista un arc ce isi pierde proprietatile din cauza frigului.
    4. Intinzatoarele la motoarele de 3.0 l fabricate pana in 2005 sunt cam sensibile si trebuie schimbate pentru a nu provoca alte probleme.
    5. Suspensia nu este chiar atat de sensibila dar tinand cont ca masina a mai rulat si in afara...cand a ajuns in Romania a cedat.
    6. La un TDI Cu DPF este recomandat mersul mai sportiv. Trebuie stiut ca nr. mare de km poate afecta starea DPF. Esti sigur de km?
    7. E posibil la cutie sa fie nevoie de un schimb de ulei si filtru.
    8. Consumul sincer este cam mare. Eu la masina mea nu am vazut mai mult de 16-17 in Bucuresti la ora de varf.

    Personal cred ca A8 este o masina cu pretentii...este mai greu de pastrat pe drumurile noastre.
     
  6. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    ii clar ca la motorul tau de 3.0 tdi consumul de 18 % nu ii in regula, ar trebui facute niste verificari. Posibil debitmetru aer, sonda lambda.
     
  7. cristi1977 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 3000 d an 2006
    1.motor verificat acum cateva zile .tester etc nici eroare de functionare
    2 km sunt ok ,masina a fost verificata la audi si in germania si la velt auto dupa seria de sasiu ......identica cu cartea sevice ,a facut reviziile numai la audi..in concluzie cred ca sunt reali km
    3. pentru senzatie sa trec pe benzina?
    nu prea cred,nu din cauza consumului,imi plac masinile cu un cuplu mare la turatie joasa si asta o afera numai dieselul
    4 .in legatura cu rotita de la navigatie vi se pare normal ca o masina de valoarea si calitatea spusa de ei sa fac problemele astea?
    5.uleiul la cutie nu il skimb,am avut alata masina cu tiptronic(cei de la audi zic ca nu este obligatoriu de bskimbat) am skimbat uleiul si in 5000km a picat cutia,am amic cu 2,7 tdi are 300mii km si nu a skimbat uleiul
    6.in legatura cu suspensia nu cred ca este normal sa pice asa repede,la alte masini avute nu a picat nimic mai devreme de 50mii km de romania

    nu vreau sa fiu carcotas dar ma asteptam la mai mult
     
  8. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Daca prietenul tau a schimbat uleiul la cineva care poate nu a facut treaba buna, da e posibil sa pice cutia. Multi dintre noi am schimbat uleiul la cutie si nu e nici o problema. La traficul de ROMANIA, tot ce tine de consumabile si lichide este bine sa fie servisat mai des.
    Treaba cu rotita nu e normala si iti dau dreptate, dar pe ce cealalta parte achizitia unei masini SH aduce cu ea si bune si rele.
     
  9. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Nu ii de ajuns sa o bage pe tester si sa vada daca nu are erori. Trebuie facut un log in mers ca sa se vada cum lucreaza turbina, debitmetru. Suta la suta consumul acela nu ii normal, ceva are masina. Nu ii obligatoriu sa iti apare ceva eroare. Si uleiul se schimba in cutie. Uleiul de fabrica din cutie ii garantat intre 150.000 si 200.000 km. Daca ii schimbat cum trebuie si cu ce ulei trebuie nu are ce sa pice la cutie.
     
  10. wolfquatro

    wolfquatro 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A8/4.2 d/2007
    incerc sa ma pun in locul tau.....ai dretate sa fi dezamagit.
    raman totusi la parerea ca a8 este o masina super(calitate/pret/putere/viteza).
    a mea ia 12-13 in oras...mers normal
    afara 8-11...depinde de starea soferului
    am roti pe 18 si motor 4.2d cu abt/400 cai
    cam ciudat consmul tau...poate se forteaza prea tare motorul la caroseria asta
    chiar nu inteleg (sincer cred ca exagerezi putin)

    multa bafta

    ps-la noi la audi la pbn, recomanda schimb ule/filtrui cv la 120,000km. eu am schimbat..
     
    Ultima editare: 11 Oct 2010
  11. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Pe aria de A8 cu cit posteaza mai multi cu atat scade consumul:)
    Interesant.
    Masini de 2.5 tone, cu motoare de 3.3 care consuma doar 13-14 in Bucuresti!
    Mai mult chiar, prietenul de mai sus are motor de 4.0..si ABT..400CP..si abia ii ia 13%:jump:
    Unde o tii?;)
     
  12. cristi1977 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 3000 d an 2006
    nu exagerez de loc.asta am si cu asta defilez.
    astea sunt impresiile mele dupa 6 luni si ceva km facuti
    doar ca ma asteptam la o masina ca asta si cu atatea pretentii.
    mentionez ca am avut masini mai ieftine si nu de clasa asteia si care isi faceau treaba mult mai bine(ansamblul motor-cutie de viteze)
     
  13. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Stii vorba aia..alegi pina culegi!
    Asa si tu..de cele mai multe ori este bine sa mergi pe vazut/placut.
    Da randament, la mine a mers..:yes:
    Legat de fiabilitate, multi-inclusiv tu-au impresia ca pretul masinii este direct proportional cu fiabilitatea!
    Gresit!
    Cu bani multi iti satisfaci niste capricii, cum ar fi confort, eleganta, fite, sportivitate.
    Astea nu au nimic de-a face cu fiabilitatea din pacate.
    Traim intr-o economie de piata ale carei legi nu permit ca acel ax de la navi sa fie de metal, sa tina o viata!
    Ca o paranteza, poate te mai linistesti, transmisia maxiscuterului meu(Suzuki)-care de nou costa 10.000 euro-include niste pinioane si roti dintate din PLASTIC, dur, este drept, dar PLASTIC, care trebuiesc schimbate cam la 25.000 km!
    Ca idee generala, cam ultimele modele de masini fiabile au fost facute pina prin 1997.
    Odata cu trecerea la suspensiile multibrat s-a terminat treaba!
    S-a usurat masa masinii, s-a imbunatatit confortul, dar fiabilitatea si pretul de cost a crescut!
    Daca vrei exemple..am avut Mercedes 124 si Audi 100, la care exista o singura bucse, un brat si un capat de bara pe o parte..si astea din metal..nu aveau moarte!
    Concluzia:
    In ceea ce priveste felul tau nu mai fi asa tipicar;)pentru ca viata este una, este frumoasa si trebuie traita fara stres suplimentar, iar in ceea ce priveste masina gandeste-te ca nu ai ce face, astea-s vremurile pe care le traim!
     
  14. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    Am zambit si eu vazand consumul colegilor.... luv stii povestea cu Marmota? Cristi sfatul meu e sa schimbi uleiul si filtrul la cutie!!! Eu asa am facut si nu-mi pare rau. Se simte diferentza. Bafta!
     
  15. wolfquatro

    wolfquatro 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A8/4.2 d/2007
    chiar 4.2 este motorul...facem pariu ca atata ia? -eu pun masina la bataie
     
  16. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    Am "bobinat"cateva zile cu 1A8 4.0tdi si la un condus mai sportiv ia undeva la 18% in oras. Poate k 4.2tdi de 400 de cai consuma mai putzin... Nu stiu. Cu a8 3.0tdi nu am mers,insa a6 3.0tdi mi-a consumat 16% in oras!
     
  17. manuel100 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2008
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    A8 4.2tdi
    Sunt posesor al unui A8 4.2 tdi tunat de ABT. Tin sa-i spun colegului nostru, Wolfquattro, ca acest motor tunat de ABT are puterea maxima de 364 CP, respectiv un cuplu maxim de 780 Nm. Referitor la consum, minim ce am putut obtine a fost 7,3 iar maxim l-am avut si peste 30. In oras(Suceava), consumul se situeaza undeva intre 13 si 20 la suta functie de trafic, anotimp si stil de condus.
     
  18. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    Pesteee 30? Cum ai reusit?
     
  19. crista_silviu

    crista_silviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2009
    Locație:
    Brasov-Bucuresti
    Masina:
    Audi A8L 3000 TDI 2006
    Este posibil...eu am avut un 4.0 TDI si am vazut consum de 28 in Bucuresti.
     
  20. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    M-am dezumflat putin..ma obisnuisem cu un consum de 12/13 dupa spusele colegilor..:blahblah1:
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta