1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A8 D3 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de sputnik, 25 Mar 2014.

  1. sputnik

    sputnik 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2013
    Locație:
    Balta Doamnei, PH
    Masina:
    A8 Lim. BVN q 4.2 TDI 2006
    Salutare tuturor. Stie cineva la cat trebuie sa fie relantiul pt A8 diesel ? Am vazut la unele A8 de 4.2 (pe net dar si "live") ca la relanti acul statea efectiv la 600 rot/min. La majoritatea insa, acul era la 800. Cum e normal ? La masina mea (A8, 3.000 diesel) acul sta la relanti la 800. Multumesc anticipat
     
  2. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Normal la 3.0 TDI este 800 rm
     
  3. sputnik

    sputnik 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2013
    Locație:
    Balta Doamnei, PH
    Masina:
    A8 Lim. BVN q 4.2 TDI 2006
    Salut isvaly,
    Tocmai ce mi-am schimbat A8-ul diesel, de la 3.000 cmc la 4.200 cmc, iar acum relantiul sta undeva pe la 625 cred, putin peste 600 rpm.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Apr 2014
  4. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
  5. claudiu200747

    claudiu200747 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2014
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi a8 3.0 tdi 2006
    Probleme pornire cald audi a8 3.0 tdi 2006

    Va salut dragi iubitori de Audi!
    Numele meu este Cristian si sunt proaspat inregistrat pe forumul Clubaudi.ro
    Detin un audi a8 3.0 tdi care l-am cumparat din Germania si l-am adus acasa si am incercat sa il pun la punct putin.
    la inceput scotea fum de cand era pornit si pana il opream.si mai mergea si intrerupt.am schimbat 5 injectoare(second) dupa ce am constatat ca cele de pe masina curgeau diuzele.(au fost probate pe un banc de probe manual circa 500-600 bari) si am mai schimbat si clapeta de acceleratie.
    problema este ca inca mai da fum alb la relantiu dupa care se aprinde si se regenereaza filtrul de particule.dar foarte putin in comparatie cu cat dadea pana sa inlocuiesc injectoarele!

    colac peste pupaza..masina porneste perfect la prima cheie dar dupa ce se incalzeste...si o opresti..incerci sa o pornesti si invarte o data-de doua ori si zici ca da sa ramana fara curent...........intr-un final invarte complet si porneste...daca nu o ia din prima ..o lasi sa se raceasca putin si porneste ..am dat jos electromotorul(2 zile de munca)si am schimbat o bucse si rotorul*daca zic bine)si nu s-a schimbat cu nimik problema persista!!!

    va rog sa ma ajutati .cu un sfat in privinta fumului alb si a pornitului.va multumesc
     
  6. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    a ramas tot problema injectoarelor 100%, ori este al saselea care nu l-ai schimbat, ori astea second hand care le-ai pus sunt cu probleme. problema cu pornitul intrerupt la cald o face numai injectoarele. este un topic la aria A6 4F unde este larg discutata aceasta problema.
     
  7. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salut!

    Am scanat cu VAG ul si am doua erori de care nu am mai auzit, dar zeul Google zice sa nu ma panichez. Vreau si parearea fratilor romani posesori de audi. Eu am un A8 3.0 TDI 171kw fara DPF din 2005.

    -17894 : Right engine mount solenoid valve (N145) P1576 001 Short to ground
    -18279 : Transmission mount valve 2 (N263) P1861 001 Short to plus

    Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
     
  8. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Da. Ai doua tampoane cu probleme. Unul la motor și unul la cutie. Sunt de schimbat. Dar nu este cazul să iti faci mari probleme. O să ai ceva trepidații pentru că nu lucrează tampoanele. În rest atât.
     
  9. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Ok mc mult. Am un mic ruliu dupa 70-80 kph, dar la turatii pana in 2000 rpm.O sa incerc sa rezolv problema.Mc inca odata
     
  10. vladdaman 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 3.0tdi 2005
    Eu am intampinat la masina mea acelasi lucru, trepidatii intre 1400-1800 ture dar parca ar fi doar intre 60-80km/h. Un mecanic mi-a spus ca este ori din cauza uleiului din transmise care nu a fost aparent schimbat niciodata si avea o culoare maronie in loc de verde. Am verificat nivelul uleiului din cutie si acesta depasea cu 600 ml, acum efectuez schimbul de ulei filtru si garnitura.
    Am luat de test si niste injectoare second pentru ca masina are si o pornire putin mai grea uneori, injectoare care nu au exact acelasi cod cu cele pe care le am eu pe masina, provin aparent ori de la un A6 sau Q7. Oare daca le pun pe acestea platesc manopera inutil sau exista sanse sa se remedieze problema.
    Oare voi avea probleme cu aceste injectoare ? precizez ca masina are soft ABT.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Sep 2014
  11. mariusripa 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2013
    Locație:
    bacau
    Masina:
    Audi A8, V6, 3L, TDI, 2005 QUATRO
    Cum ai rezolvat problema cu pornirea la cald? Si eu patesc acelasi lucru. La rece se invarte electromotorul fara probleme, iar cand e cald motorul, invarte de doua ori si se opreste. Apoi la a trei-a patr-a cheie o invarte normal si masina porneste. Bateria e ok, am verificat si masa de pe electromotor si e ok. Am inteles de la un prieten ca motoarele de 3 L, au un defect in ce priveste electromotorul si pica des. Altul mi-a spus ca a avut acelasi defect, a fost la AUdi, au inlocuit electromotorul, apoi bateria si face la fel...
     
  12. iulian_1301

    iulian_1301 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    3.0 tdi quattro 2008
    Salutare prieteni! Am achizitionat un audi A8 3.0 diesel din 2004. Mașina merge si arata impecabil. De curând am remarcat un sunet ciudat la motor. Ca un ronţănit,un rulment,un intinzator...habar nu am. Se aude ca si din când în când ar cupla ceva si rontaie. Tind sa cred ca vine din partea dreapta a motorului. Are momente când nu se aude deloc. A mai pățit cineva? Va mulţumesc.
     
  13. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Pot fi mai multe cauze ..
    Dar cea mai des întâlnită problema este intinzatorul sau Lanțul ..
    Se recomanda o vizita la un service autorizat pentru identificare exactă a zgomotului .
     
  14. iulian_1301

    iulian_1301 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    3.0 tdi quattro 2008
    Am fost la un mecanic si am constatat ca sunetul ar venii de la pompa de vacuum... Când apăs frana sunetul dispare. El zice ca poate fi pompa sau un intinzator la distribuitie si ca atunci când calci frâna se modifica si presiunea in intinzator. Voi ce părere aveți?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand stai pe loc si apesi frana, nu influenteaza distributia in nici un fel.
     
  16. iulian_1301

    iulian_1301 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    3.0 tdi quattro 2008
    Deci sa înțeleg că ar rămâne pompa de vacuum dacă mă exprim bine. Sunetul dispare imediat cum apăs pe frână. Ar fi ok sa nu mai desfac la distributie
     
  17. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Pareri pot fi multe .. cel mai bine faci o diagnoza vezi daca iti ofera ceva informatii suplimentare .
    Dar de recomandat este sa te duci la cineva priceput eventual la reprezentanta .
    Asa sa te apuci de una si de alta dupa cum zice unu si altul dupa ureche nu e ok .. sa desfaci motorul ca ai o problema la ABS .. este un exemplu ..
    Este pacat, nu costa mult o constatare la reprezentanta si cu siguranta vei stii ce trebuie sa faci fara artifici
     
  18. iulian_1301

    iulian_1301 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    3.0 tdi quattro 2008
    Nu am avut timp de reprezentantă dar am mai observat ca atunci când scot vacuum.ul de la EGR sunetul se oprește instantaneu.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si atunci ce treaba are pompa de vacuum si intinzatorul de la distributie ? :))
    Du-te la mecanicul precedent si arata-i descoperirea, zi-i ca vrei sa schimbi intinzatorul sa vezi fata ce pune. :))
    Lasand gluma la o parte verifica EGR-ul si traseul acestuia.
     
  20. Mario S8 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 tdi v6, 2006
    Salutare tuturor! De nu foarte mult timp am achizitionat un a8 3.0 tdi, prima mea masina diesel. Am tot avut probleme cu ea, ba am schimbat alternatorul, ba o patina de la lant( am pornit o intr o zi si motorul se auzea ingrozitor, am oprito imediat dandu mi seama ca ceva nu e in regula si spre norocul meu nu a strambat nimic cu toate ca sarise 2 diniti de la punct) ba compresorul de la perne , am curatat egr, electromotor nou,baterie noua originala audi cu cod si multe altele. Acum mai nou intre viteza 40km/h si 50km/h am o micaa vibratie in toata masina. Am schimbat toate cauciucurile noi si jante crezand ca asta e problema, dar se pare ca nu. Si de asemenea cand motorul e rece porneste impecabil iar cand e cald porneste a mai greu, invarte de parca nu ar mai avea baterie cu toate ca e noua si electromotorul la fel. Va rog ajutati ma ca o iau razna. :keule: .
     
    CatalinDTK apreciază asta.

Distribuie pagina asta