Salut am si eu o problema cu o cutie automata de la un audi q5. Cand opresc masina de tot iar ea se afla in drive se opreste motorul.Am observat cand se afla in treapta 2 si vrea sa o schimbe pe treapta 1,turometrul scade la 600 de rotatii ,iar atunci se opreste motorul .In afara de asta,cutia schimba bine ,numai cand scade din treapta superioara in ce inferioara de la 2 la 1.Mi-a spus cineva sa-i fac o resoftare la cutie,ar ajuta cu ceva ?
Buna, ai mai aflat ceva in legatura cu problema masinii? Pt ca si eu am aproximativ aceeasi problema mai putin partea cu muritul motorului. Cand schimba din 2 in 1 se simte un soc, o zguduiala puternica. Si am patit sa se aprinda martorul de "gearbox failure" in bord. O opresc si o pornesc si martorul dispare, dar zguduiala de la 2 la 1 ramane. Am un Q5 3.0 TDI.
Probleme cutie automata Salut ,am nevoie urgenta de parerile voastre daca ati intampinat urmatoarea problema:eroare bord :marsarier non disponibil tradus in romana .Locuiesc in italia si masina efectiv na mai intra in marsarier problema schimbatorului automat era un pic mai veche in sensul ca la temperatura scazuta a motorului schimbul de treapta era mai dificil.Reprezentanta imi cere in jur de 5500 euro spunandu-mi ca trebuie legatura directa cu audi germania pt resoftarea cutiei.Este posibil sa o repar la un alt service?
In mod clar exista si alte solutii . Insa primordial este sa faci o scanare la masina cu vagul sa vezi daca ai ceva erori pe cutie si daca ar exista care ar fi acelea si asa ar fi mai usor de identificat problema ta . De principiu in majoritatea cazurilor este vorba de blocul de valve din cutie .
Parerea celor de pe forum Audi Italia cu problema asemanatoare: senzorul de temperatura ulei cutie ce se gaseste langa cutia mecatronic. Nu stiu exact pozitia din fotografiile primite dar sunt in jur de 15 ore manopera. Mesajul axact din display este: limitare marsarier, masina efectiv nu intra in marsarier simptomele premergatoare erau la treapta 2-1. Ciao
Problema rezolvata: electronica mecatronic ,schimbat senzor temperatura ulei ,ulei cutie ,manopera, 2500 euro.Ciao
Salut, am rezolvat problema. Au fost schimbate discurile de ambreaj si pompa de ulei a cutiei de viteze
Scuze pentru raspunsul intarziat, pompa daca nu ma insel a fost in jur de 1500 de lei iar ambreajul in jur de 4500-5000 de lei
Cutie de viteze audi q5 am vazut topicurile voastre anterioare si ca fost posesor de audi a4 si a6 in ultimii 8 ani sunt pur si simplu stupefiat. ma batea gandul sa trec pe q5 insa am aflat pataniile multora cu motorul de 221cp care manca si 1 l ulei la 2000km rulati si care ca prin magie functioneaza normal dupa ce ajunge in serviceul audi. Cum ramane cu sloganul "progres prin tehnologie"? In ultimii ani Audi ne "rasfata" cu tehnologii asistate soft puse pe o mecanica execrabila! adica exact partea la care se pricepeau nemtii a disparut. Ce ma sfatuiti? motorul de 170cp cu cutie dsg nu cvt ca la cel de 212 (care cade pe majoritatea masinilor)? sau sa-mi iau gandul de la Audi?
Eu personal am motorizarea de 3.0 TDI, 2.0'ul mi se parea ca nu ar fi suficient pt o masina de 2 t. Masina merge impecabil, cand am nevoie de putere are de unde. Cand am achizitionat'o oscilam intre 2.0 TFSI SI TDI'ul si am fost sfatuita de cei de la reprezentanta sa evit benzina. Consumul este acelasi, ba chiar in anumite cazuri mai mare la motorul pe benzina. Diferenta vizibila este la impozit, in loc de 200 lei dau 2200
Salutare, Ma poate ajuta cineva cu o problema: recent am achizitionat un Audi Q5 din 2011 motorizare 2.0 170 cp automata la care am schimbat uleiul si filtre la cutia de viteza. Dupa 2.000 de km am sesizat ca miroase a incins uleiul din cutie. Mai nou e ca la mersul inapoi in panta scapa, mai exact nu mai vrea sa mearga cu spatele. Daca dau in D si pe urma in R mai inaintez putin. Ideea e ca nu am martori aprinsi in bord. Ma poate ajuta cineva ? Multumesc anticipat.
Buna seara si La Multi Ani! Cu ceva timp in urma (vara 2016) a aparut mesajul din atasament - masina mea Audi Q5 2.0 tdi S tronic. Am continuat sa merg cu ea (sotia) chiar daca din cand in cand aparea averizarea pe bord intrucat cutia se comporta normal. Totusi la sf anului 2016 in drum spre Brasov, dupa mai multe erori aparute, masina a limitat posibilitatea de deplasare si a trebuit sa opresc si sa repornesc pentru a ajunge la destinatie. Am fost zilele trecute la Tess Bv si baietii de acolo mi au comandat si inlocuit kitul de mecatronic. Ceea ce cred ca este bine de stiut, cel putin din spusele lor, in viitor nu va mai aparea aceasta problema, respectivul kit rezolvand acest defect! Costul total a fost de cca 4000 Ron cu inlocuirea totala a uleiului din cutie (din care manopera cca 1200 Ron). Sper sa se fi rezolvat problema si va tin la curent cu comportamentul viitor al stronic -ului. Cat despre Tess, au mai fost si ceva mici "neintelegeri", dar am cuvinte doar de lauda ca si nivel de profesionalism (cu toate ca sunt din Buc, imi fac reviziile din 2007 incoace doar la ei!).
Salut, Aveti vreo recomandare pentru un service bun privind o problema la cutia de viteze, am nevoie de o constatare corecta fiindca am fost la un service si domnii vor sa inlocuiesc toata mecanica si electronica din cutie ca "poate" rezolv problema, bineinteles pe banii mei. Problema apare atunci cand merg sportiv cu masina minim 20 minute, imi da cate o smucitura cand schimba din treapta 2 in 1. Daca merg cu masina linistit nu are nicio problema. Motor 3.0tdi, cutie 7 trepte. Multumesc.
Salutare, Ma poate ajuta cineva cu o problema: am un Audi Q5 din 2010 motorizare 2.0 170 cp automata. Am sesizat ca miroase a incins uleiul din cutie. Mai nou e ca la mersul inapoi in panta scapa, mai exact nu mai vrea sa mearga cu spatele. Daca dau in D si pe urma in R mai inaintez putin. Ideea e ca nu am martori aprinsi in bord. Ma poate ajuta cineva ? Multumesc anticipat.
Pai nu mai sta, mergi la un service specializat pe cutii automate sau la reprezentanta sa-ti faca diagnoze, verificari amanuntite. Crezi ca daca doar scrii aici si astepti ''expertii'' sa-ti raspunda acestia vor stii din spatele tastaturii ce probleme are masina ta ?