1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 4.2 L la Audi Q7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de mircea7063, 28 Dec 2011.

  1. mircea7063 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 4.2 FSI 2008
    Am un Audi Q7 4.2 FSI 350CP din 2008, 142000km, toate reviziile numai la reprezentanta, de un timp am observat consum mare de ulei cand conduc masina in forta ( pe autostrada la mers constant peste 4500 rot/min ) imi consuma 1 litru la 50 km !!! La mers normal, pana in 3000 rot/min nu am observat modificari de nivel pe joja de ulei nici dupa 3000km.
    Aveti vreo explicatie ?
    Ce ar trebui sa verific ?
    Multumesc anticipat pt raspunsuri.
     
  2. duud40

    duud40 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2009
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    Audi rs4 2007
    1 litru la 50 de km ... E in 2 timpi ? LOL


    Mai serios acum : pune-i sa iti dea jos galeria de admisie, sa curete supapele de mehlem (ai sa te crucesti ce gasesti acolo) si sa schimbe supapa de sens de pe galerie si piesa aia care ar trebuii sa scoata uleiul din aerul de admisie (oil separator ii zice) . De asemenea la 1l la 50 de km ai putea sa incerci sa schimbi si semeringul de pe ambielaj (ala din partea cu volanta sau convertizorul de cuplu , dupa caz) .
     
  3. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Un motor asa de mare sa consumle ulei ?!
    Mircea in primul rand turbina vezi posibil sa o fi luat pe ulei.
     
  4. duud40

    duud40 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2009
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    Audi rs4 2007
    N-are .... Turbina
     
  5. mircea7063 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 4.2 FSI 2008
    Sal, precum zice DUUD motorul nu are turbo, este aspirat, in urmatoarele zile trebuie sa schimb bujiile, timp in care o sa verific si compresia la cei 8 cilindrii, apoi o sa verific cele recomandate de Duud. O sa va tin la curent.
    Multumesc de raspunsuri.
     
  6. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Am inteles,scuze :)
    Mi-am imaginat ca este un tfsi.

    Partea neplacuta este ca nu o sa gasesti detinatori de fsi-uri foarte multi pe forum,iar cunoscatori foarte putini.
    Succes.
     
  7. mircea7063 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 4.2 FSI 2008
    Astazi am schimbat bujiile si am facut si compresia, au rezultat urmatoarele valori :
    Cilindrul 1 - 14.50
    Cilindrul 2 - 14.70
    Cilindrul 3 - 14.50
    Cilindrul 4 - 15.00
    Cilindrul 5 - 14.60
    Cilindrul 6 - 15.10
    Cilindrul 7 - 14.90
    Cilindrul 8 - 15.30
    Se pare ca problema nu este din compresie.
    Mecanicul a spus ca ar mai putea fi si din cauza semeringurilor de la supape, schimbarea lor inseamna demontarea motorului de pe masina :banghead:
    Astept in continuare pareri, ms.
     
  8. duud40

    duud40 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2009
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    Audi rs4 2007
    Semeringurile ... De la supape ?
    Nici scaunele nici ghidurile de la supape nu au nimic.
    Zile sa dea jos galeria , sati curete supapele ( dah admisie ca numai alea sunt problematice) si sa schimbe supapa de sens unic de aer ( de pe traseul de vacuum ) si epuratorul de gaze . Ai sa gasesti pe net un document , cel mai des pe forumurile de rs4 numit 4.2 fsi study guide (self service study) . In el ai sa gasesti mecanismul de separare a uleiului de aerul din carter. Ala e o piesa de plastic , undeva in spatele galeriei.
     
  9. duud40

    duud40 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2009
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    Audi rs4 2007
  10. mircea7063 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 4.2 FSI 2008
    Mersi duud, ai idee pe unde/cum se pierde ? nu am balta de ulei sub masina si nici nu scoate fum.
    Pe masura ce verific va tin la curent :3sadwalk:
     
    Ultima editare: 23 Ian 2012
  11. duud40

    duud40 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2009
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    Audi rs4 2007
    Il mananca masina. Este vaporizat foarte fin si il baga in camera de ardere. E vorba de vaporii de ulei din carter care din cauza ca e tinut in vacuum (printro legatura cu galeria de admisie ) transmite o parte din ulei catre galerie si implicit camera de ardere.

    Nu ai balta sub masina pt ca nu ai nici o scurgere din circuitul de ulei. Circuitul de ulei (per se) e inchis si etans.

    Nu scoate fum pentru ca relativ la consumul de benzina , consumul de ulei e mic.
    Si vorba aia ... dece mai ai catailzatoare si tot traseul ala de 30 kg de tobe daca mai scotea si fum ?

    Mie cel mai mult mi-a mancat 1l la 1000 km . Cel mai putin 1l la 10.000 km (cam singura data cand am tinut uleiul asa mult) .
    Masina mea consuma minim 14-15 l/100 km si banuiesc ca nici a ta nu scade sub cifra asta.
    La 1.000 de km ai 150 litri de benzina consumati si la 3.000 de km ai 450 l de benzina consumati.
    La raportul de 1/150 si 1/450 nici motoarele in 2 timpi nu scot fum (desi poti sa masori timpul de functionare in minute la raportul asta de ulei).

    Ca idee . Eu nu am dat de nici un ulei care sa tina mai mult de 8000-9000 de km si sa pastreze indicele de vascozitate si nici modificatorii . Sfatul meu este sa mergi cu un ulei bun dar sa il schimbi la maxim 10.000 km . De asemenea bujiile alea cu 3 electrozi care le ai tu acum nu sunt tocmai minunate. Eu am avut rezultate foarte bune cu o bujie cu cap extins, un singur electrod si gama termica 8 . Ardere mult mai completa chiar si cu protoxid de azot sau alcool . Incearca niste NGK bkr8eix (tre sa le reglezi luftul la 0.9 mm ).


    La compresia masurata de tine poti sa tragi urmatoarele concluzii : Nu ai probleme de etanseitate in camera de ardere .


    Bujiile le tii 30k km sau 3 schimburi de ulei. Te apropii de 160k km sau intervalul de schimbare al intinzatoarelor si lantului de distributie (uit daca 4.2 fsi cu cod diferit decat bns au lant sau curele la distributie ).



    Concluzie : ulei schimbat la 10.000 km si bujii la 30.000 km.


    Spor.
     
  12. mircea7063 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 4.2 FSI 2008
    Bujiile care sunt pe masina sunt NGK Laser Platinum Premium, cod NGK 5547 PFR6W-TG cu un singur electrod, schimbate la interval de 60.000km.
    Uleiul folosit este Castrol Edge 5W30, schimbat la 15.000 km.
    Distributia este pe lant ( cod motor BAR ), am schimbat-o la 140.000 km ( s-a rupt un ghidaj de plastic )
    Am comandat piesele recomandate de duud40, supapa de sens unic de aer si epuratorul de gaze, saptamana viitoare trebuie sa le primesc, apoi montajul.
    Va tin la curent cu rezultatele.
     
    Ultima editare: 9 Mar 2012
  13. mircea7063 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 4.2 FSI 2008
    :salute:
    Ieri am primit din Germania si piesele, separtorul de ulei, doua furtune si un capac :
    079 103 209 AM FURTUN ( cel mic ) 30.60 EURO
    079 103 464 D SEPARATOR ULEI 108.56 EURO
    036 131 510 CAPAC 3.45 EURO
    079 103 783 H FURTUN ( cel mare ) 10.23 EURO

    Supapa de sens unic aer, mi s-a spus ca trebuie schimbata doar daca motorul nu merge rotund la relanti.

    Saptamana viitoare le montez pe masina :racer:
     
  14. mircea7063 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 4.2 FSI 2008
    Astazi am schimbat separatorul de ulei ( contine si supapa de sens unic aer ) si urmeaza rezultatele.
    In separatorul vechi era o clapeta din plastic rupta.
     
  15. duud40

    duud40 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2009
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    Audi rs4 2007
    Daca tot esti pe acolo prin zona punei sa curete si supapele de depuneri . Mai reduci pierderea de putere cu pana la 30 cp.
     
  16. mircea7063 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 4.2 FSI 2008
    Daca stie cineva care este clindrul 3 la un motor 4.2 FSI BAR, multumesc anticipat.
     
  17. mircea7063 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 4.2 FSI 2008
    Intre timp m-am documentat, atasez o poza.
     
  18. Tony M

    Tony M 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2014
    Locație:
    Russia
    Masina:
    Audi Q7 4,2l FSI Benzina 350 cai
    Salutari la toti de pe forum,Mircea 7063 as dori sa iau legatura cu tine,un nr de tel se poate ? Skype id ? yahoo id : Masina imi mananc ulei nu stiu exact cat ca abia am cumparat-o,in urmatoarele zile o sa verific ce si cum si revin,intre timp as dori sa iau legatura cu tine Mircea avand in vedre ca locuiesc in Russia imi este cam greu sa le explic la astia de aici desre supape etc.
    4,2litri FSI 350cai

    Multumesc.

    Audi Q7 4,2l FSI 350 cai mananca ulei : Luni ma duc la service ,problema e ca locuiesc in Russia si daca nu duc asa nepregatit ma vad astia aici (strain,Q7 asta e magnat) trebuie ars bine,,,ma poate ajuta cineva? cause si rezolvarii ? si cam cat ar costa remedierea asa in mare?

    Mersi mult.
     

Distribuie pagina asta