Buna ziua, am o probleme cu masina mea, Audi Q7, 3.0 tdi din 2008, si anume, cand o proptesc intr-o bordura, si vreau s-o urc nu ma lasa s-o turez mai mult de 1000 ture nu trece, ca si cum s-ar plafona, a mai intalnit cineva problema asta ? Va multumesc
socuri la accelerare Buna ziua ! Am un Q 7 , din 2008 , achizitionat nou ,din Germania. Am cca 65000 de km la bord , si il conduc doar eu ,si preponderent in oras. Masina , a respectat toate termenele pentru revizii , la service audi . In primavara 2012 , inainte de a pleca la un drum in afara , am mers in service , ptr revizie , plus ca am schimbat capul de planetara , baietii ( buni) de la service mi-au rupt prezoanele (zic corect ?! ) de la o roata si bineinteles ca au avut tupeu sa le schimbe pe toate apoi ...pe banii mei desigur ( asta am mentionat-o si ca ce ATITUDINE pot avea cei de la service audi ...sper ca eficienta si profesionalismul sa fie mai bun totus ). Si acum vine si problema ptr care am postat pe forum. Dupa tot ce v-am povestit , la acest drum spre germania , conduce sotul meu , si in momentul in care practic accelera mai brusc /mai puternic masina , aceasta parca primea o lovitura din spate , se simtea ca si un soc /zmucitura dupa care nimic....mergea absolut normal. E adevarat ca eu , femeie fiind , nu fac astfel de ...sa zicem demaraje , dar de cateva zile am observat ca la urcarea unei pante (nu foarte mare) ...masina parca nu se accelereaza suficient , cu toate ca apas acceleratia .....constant si progresiv ...dar nu brusc. Daca as apasa brusc pedala pana la capat , apare acel soc . Am fost la service , mi-au spus ca au pus-o pe tester ( NU au iesit pe sosea cu ea la probe ) si ca nu apare nimic la cutie . Deci ??? De cateva saptamani , dupa ce a aparut prb cu socurile la accelerare ...., se aprinde si se stinge pe bord martorul motor. Le-am spus si celor de la service acest lucru ( atunci cand m-am dus la ei , martorul nu era aprins ) si mi-au spus ca trebuie sa schimb nu stiu ce CLAPETA partea dreapta ....costa in jur de 2300 ron . Si ca probabil de acolo si socurile ....a incheiat dl de la service. Intrebare : aveti idee ce ar putea fi cu aceste socuri care apar doar cand accelerez mai puternic masina - ca ptr o depasire sa zicem ? Credeti ca e o politica a service-ului de a lasa anumite probleme poate minore in faza initiala- in coada de peste adica cei de la service spun "stiti nu apare nimic pe tester , probabil e aia /ailalta sau ...nu stiu ce sa zic " , ptr ca ulterior sa ajungi la reparatii mult mai costisitoare ? Intelegeti ce vreau sa zic . Va multumesc ptr timpul acordat , si astept cu interes raspunsuri. ps . un service ok , profesional atat din pct de vedere al dotarilor cat si al angajatilor , imi puteti recomanda ? zona Ardeal .
Martoru de bord portocaliu poate sa insemne clapeta de admisie (mai ales daca faceti si proba pe tester acesta problema poate sa fie detectata si pertul este acela insa .... fara nici o legatura cu problema de care ziceati cu lovitura din spate (zic eu )
Problemele se pot depista insa este nevoie de interes si timp din partea serviceurilor. Cititi topicurile dedicate de pe A6,A4 motorizare 3.0 tdi problemele sunt asemanatoare.
1. Verifica nivelul la ulei-daca este peste nivel rezulta problema la injectoare 2. O diagnoza ar fi oportuna, asta deoarece iti poate oferi mai multe informatii. 3. Un test de compresie.
q7, 3.0 tdi, 2007 scote fum dens la acceleratie viteza mica (trepte 1, 2 si 3), cam odata la 2 - 3 zile, dupa ce se incalseste motorul. am verificat de 2 ori nivelul uleiului. este ok. cineva zicea ca poate o-ringuri sau pompa motorina. injectoarele cred ca sint ok, nu am trepidatii si nici nivelul uleiului crescut. are cineva vreo idee ? o sa merg samabata sa ii fac un test, dar ma gandeam ca poate a mai avut cineva problema asta. multumesc
Salut, am un audi q7 3.0tdi din 2006 si am o nedumerire. In acesta perioada am observat ca imi creste nivelul la ulei peste maxim. Cei de la service imi spun ca este normal ptr. motoarele cu filtru de particule(toate fac la fel). Cand am plecat in concediu, in Romania, era peste, ajuns in Romania a revenit la normal. Acum ca am iceput sa parcurg distanze mai scurte a recrescut. Mecanicul a spus ca nu am probleme cu injectoarele(credeam ca aceste-a sunt vinovate). Voi aveti aceeasi problema?
Depinde, doar iti creste nivelul sau iti baga motorina in ulei ? Cauze pot fi multiple, de la O-ringurile injectoarelor pana la injectoare, turbina, ovalizarea gaurei injectorului din chiuloasa, chiuloasa fisurata, etc.
Salutare tuturor. Astazi am facut o scansiune la injectoare si am obtinut urmatoarele rezultate : Poate cineva sa imi spuna care este starea lor ? Multumesc frumos !
Stai linistit, ai niste valori foarte ok. P.S : Se vad clonele de VCDS de la o posta, ai Cylinder 4 de 3 ori.
Nu exista clona de VCDS. E tot VCDS, dar fenteaza licenta. Daca da Cylinder 4 de 3 ori, va da si pe original, doar ca acolo poti sa te plangi la Ross Tech, ori sa iei ultima versiune in care, posibil, duda sa fe reparata deja. Personal, consider ca pretul e OK pentru Statele Unite, dar pentru Romania ba, si de aici si "solutia", ilegala pana la urma. La 350 USD si cautare mare, se va gasi intotdeauna un student care sa faca o comparatie intre cu originalul licentiat si sa faca un patch.
salutare tuturor, de ceva timp încoace ma confrunt cu urmatoarea problema: mi se opreste motorul in mers. am facut diagnoza si am obtinut urmatoarea eroare P1040 supply voltage for injector 1, circuit malfunction. mecanicul mi-a spus ca trebuie schimbat injectorul. zis si facut. dupa 1000 km eroarea reapare. sters eroare cu VCDS, mers cateva sute de km apare alta eroare: P0262 Fuel Injector 1, Circuit Short to Plus. mecanicul imi spune ca trebuie schimbat iarasi injectorul. aveti idee care ar putea fi cauza acestor erori si care ar fi rezolvarea. Va multumesc PS mecanicul nu este acelasi. am cerut pareri diferite.
Dar cablajul injectorului l-a verificat cineva ? Schimba injectorul cu cel de langa el, fa o rocada, vezi daca se muta eroarea sau ramane aceeasi. Daca ramane aceeasi e clar ca ai o problema de cablaj si schimbi injectoare degeaba. Daca se muta eroarea e problema cu injectorul.
Salut, Dupa multe verificari asupra cablajelor, ECU, si multe semne de intrebare am ajuns si la un rezultat. Intre timp a aparut eroarea si pe injectorul cu nr 2. luat la purecat calculatorul masinii, asta merge ca ceasul elvetian. nervii intinsi la maxim.intrebat la reprezentanta ce ar putea fi, aia strang din umeri. ca cica ei nu au mai patit sa se opreasca si apoi sa porneasca iarasi. intr-una din zile se apuca electonistul la care a ajuns masina sa puna un injector suplimentar(rezerva) in locurile celorlalte, prin rotatie. credea ca totusi e din unitatea masinii. vroia sa aiba consumator electric si sa poata citi parametrii din ECU. cu primele 2 injectoare suspendate(si inlocuite cu rezerva) motorul moare. ajunge la nr 3 si ce sa vezi? merge. asadar din patania asta am ajuns la o concluzie clara. nu mai am incredere in ce zice vag-com-ul. chiar si original. cu speranta ca v-am putut ajuta in caz ca vi se intampla(Doamne feri) va doresc asfalt uscat si fara gropi. O seara minunata
Verificatul injectoarelor cu VCDS este pur si simplu informativ. Adevarata verificare a injectoarelor se face pe banc, dar multa lume cand vede valori ok pe VCDS nu se mai deranjeaza sa le demonteze si sa le verifice pe banc.
Deci, hai sa fim seriosi. Cata lume se pune pe verificat parametri de la injectoare la banc(chiar daca constructorul o recomanda) atata timp cat masina merge bine. Este drept ca ce iese pe diagnoza nu trebuie luata de buna, dar o stare discreta se vede din consum, fum, regenerare PDF unde este cazul, pornire, etc. Din cauza costurilor si a lipsei de interes din partea celor mai multi mecanici, acest lucru este amanat pana in ultima zi. mihaitd este bine ca pana la urma ai reusit sa ii dai de cap acelei probleme. Uneori diagnoza este sigura, alteori este mai usoara metoda eliminatorie, important este ca rezultatul sa ne multumeasca pe noi. Numai drumuri bune si sa nu mai auzim de probleme!
Cand masina nu merge ok, pe VCDS arata injectoarele in parametri dar tu sau mecanicul banuiti injectoarele, eu zic ca merita sa le demontezi si sa le pui pe banc. Parerea mea. Un exemplu este un injector care nu inchide complet, pe VCDS arata valori in parametri, masina merge ok dar dupa ce opresti masina el picura, rezultand o pornire nu tocmai ok. Daca masina porneste greu sau cu fum, mecanicii te trimit sa reconditionezi electromotorul, schimbi bateria, etc, in niciun caz sa verifici injectoarele pe banc. Bineinteles, este alegerea fiecaruia.
Va salut,am si eu o problema daca ma puteti ajuta cu o parere.Am un audi Q7 3.0 tdi(BUG) aseara s-a oprit in mers si de atunci nu mai vrea sa porneasca.Pe VCDS am urmatoarele erori: Va multumesc!Cu respect!
Ai erori pe aproape toate modulele. Cred ca de vina este bateria. Fa o proba eventual cu alta baterie. Inainte sterge toate erorile si vezi daca porneste. Vazand ca bateria este sub scaunul soferului, pune redresorul pe masina daca iti este mai usor. Dupa ce este incarcata, incearca ce am spus mai devreme.