1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la Q7 - curatare - inlocuire - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de landshut, 1 Noi 2015.

  1. landshut

    landshut 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2008
    Locație:
    Filiasi Dolj- Landshut Germania
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 100 ps, audi Q7 4l 240ps
    Am o problema cu filtrul de particule. Mi s-a aprins spirala aceea in bord si nu mai am putere la masina. Am pus vag comul si imi dadea senzorul G450. l-am schimbat si am gasit ca in unul din furtune nu intra nici o teava. Problema e ca nu o gasesc niciunde acea teava. Imi poate spune cineva unde trebuie sa duca celalalt furtun. Masina e Q7 3.0 din 2008 240 PS. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Noi 2015
  2. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Nu intra nicaieri. Presiunea diferentiala se efectueaza prin comparatie cu presiunea atmosferica. Acum nu stiu exact daca la tine la 2008 este la fel, am intalnit asta pe masini mai noi.
     
    Cristianpaizon apreciază asta.
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Salut. In urma ultimei scanari a filtrului de particule, am vazut ca vaoarea volumului de cenuse in ulei este de 0.51 in loc de 0.46, care daca am inteles eu este valoarea maxima.
    Nu am nici un martor aprins , nu am avut niciodata.
    In 50000 km facuti de mine am observat doar 3 regenerari, acum masina are 218000 km.
    Intrebarea mea este: o las asa, sau sa ii pun un aditiv pentru curatare?
     
    Ultima editare: 13 Noi 2015
  4. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Aditivul pentru curatare e frectie la picior de lemn. DPF-ul se curata doar prin temperatura extrem de ridicata (regenerare). Restul sunt metode care pot distruge elementul ceramic din interiorul filtrului sau infunda si mai rau. In mod normal daca nu ti s-a aprins martorul DPF nu ai nicio problema cu el. Nu cred ca Oil Ash Volume este la nivelul critic (cum ai mentionat). Am vazut si valori mai mari si s-a regenerat filtrul fara probleme.
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Aceasi parere o aveam si eu. Acum trebuie sa fac service-ul, deoarece am ajuns la 2 ani de la ultimul, si am facut 20000km. O sa vad daca dupa se modifica ceva.
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pentru acei ce folosesc Metabond Megasel plus pe motoare disel cu filtru de particule :
    cum se comporta filtrul dupa folosirea acestuia?
    a urmarit cineva valorile inainte si dupa?
     
  7. audirs

    audirs Bronze Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 avant 2.0 tdi 2009 full led wheels 18" 2.7 turbo and remap,stage 3
    Cand am folosit solutii de curatare injectoare nu am simtit nimic in plus sau minus (o faceam preventiv), dar cand am folosit solutia pt filtru de particule,cea care se pune in rezervor si care are rolul sa scada temperatura la care se aprinde motorina in filtru pt a se curata a fost o diferenta de la cer la pamant in comportamentul masinii pt 25 ron....
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Diferenta in ce sens, a lungit timpul de regenerari, au scazut valorile filtrului, sau doar ca masina trage mai bine?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Marian, solutiile alea pentru curatat DPF-ul sunt frectie la picior de lemn si rosti sa faca mai mult rau decat bine. DPF-ul nu se curata decat prin regenerari sau fizic.
    Produsele la 25 lei vandute in peco probabil au un pret de producator de 10 lei, deci slabe sanse ca un produs la 2€ sa faca minuni DPF-ului.
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ce reprezinta masa de carbon, si care este valoarea ei maxima? La mine a iesit 17.
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Astazi am facut o scansiune la DPF, si am observat ca a facut regenerare, la 800km +/-.
    Masa de carbon a scazut de la 17 la 8, deci cred ca este undeva la acea valoare.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cam dese regenerarile, mergi mai mult urban cred. :)
    Stii ca DPF este "consumabil" si in jurul la 200.000 incepe sa faca probleme ... Pentru un pic de fum la accelerari bruste va incapatanati sa il tineti pe masina. :)
    Regenerarile dese afecteaza si injectoarele, cu cat sunt mai dese cu atat sunt mai afectate si risti sa ramana 1 sau mai multe injectoare blocate.
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Merg doar urban. La anulare inca nu m-am gandit, sincer la aceasta regenerare nu am sesizat absolut nimic.
    Trebuie sa fac si un control la injectoare, sa vad daca stau bine, dar acest lucru ma depaseste.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai nu sesizezi nimic pana nu iti ramane vreun injector blocat, atunci vei sesiza o mare gaura in buzunar. :) Doamne fereste !
    Eu din ce am in plan, urmatoarea masina va fi cu DPF si doar 2 variante sunt valabile pentru mine. Ori DPF OFF si scap de o grija, ori dat jos DPF-ul si curatat manual la o firma specializata. Au tendinta sa te lase cand ti-e lumea mai draga.
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    O regenerare corecta la cati kilometrii se face, la un mers in general doar urban?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu la Q7 dar am un amic cu A6 3.0 TDI cu DPF, ii face regenerarile cam pe la 1500 dar in weekend vede si autostrada, nu doar urban. Bine, acum nu iti imagina ca aveti amandoi DPF-urile incarcate egal pentru a avea regenerarile la fel.
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Din pacate nu am ce face, trebuie sa mearga asa, cand se strica, daca nu merita reparatia ii dau foc si cumpar una de 20 de ani, ca sunt mai bune.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se mai fac masini ca acum 20 de ani, din `95 incoace zici ca sunt facute la norma. :))
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Asa este. :)
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca este infundat si iti davaloarea 0, inseamna ca ai senzorul de presiune defect. Investigheaza asupra acestuia. Verifica daca este bun.
    Pune rezultatele de la scansiune DPF aici sa vedem ce valori ai.
     

Distribuie pagina asta