1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat /- Consiliere achizitie Audi Q7 motor DIESEL

Discuție în 'Audi Q7' creată de ultra19, 23 Apr 2009.

  1. ultra19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2009
    Locație:
    onesti
    Salut!
    Vreau sa mi cumpar un Q7 model 2007 3.0 tdi 233 cp/ cu 68 000 km la bord(masina second).
    Va rog sa-mi spuneti ce ar trebui sa verific la ea?
    Merci!
     
  2. cipri@n

    cipri@n Bronze Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Iași / Catania
    Masina:
    A4 Avant 2002, 1.9 TDI, 131 CP, AVF
    pai te uiti in cartea service vezi daca are service_urile facute la zi, o inspectezi vizual, si o pui pe tester sa vezi daca are erori,etc. cam astea ar fi, masina e relativ ca si noua, plus motorul este unul reusit.
     
  3. ultra19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2009
    Locație:
    onesti
    Multumec pt sfaturi!
     
  4. Laurentiu40 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2012
    Locație:
    Bailesti
    Masina:
    Inca nu , ma documentez
    Q7 preturi

    Am gasit un Q7 in USA. Dar de ce este la jumatate de pret fata de Germania ?
     
  5. corint21

    corint21 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    targu jiu
    Masina:
    audi A4B5
    Salut,
    Sunt posesor de audi a4 b5 si vreau sa-mi iau si un audi Q7. As vrea sa va intreb ce inseamna motor 3.0 pe un audi Q7 (si anul fabricari acestui tip de motor) precum si defecte sau ce trebuie urmarit la o asfel de masina cumparata SH. Va multumesc mult
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Noi 2012
  6. reth

    reth 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, A6,Q7
    Hello,
    Sunt posesor de audi Q7 deci:
    Audi Q7 masini super, insa la noi in Romania se aduc masini cu multi km si asta se stie. Pe piata din Romania aceste masini sunt mai ieftine, fata de Germania, culmea bine dotate si cam 120.000 km asta in visele lor (1 la 100 daca o gasesti si pe aia o platesti domnule. nu cu 17000-18000Eur).
    Daca vrei sa cumperi o asemenea masina proprietarul sa iti faca dovada ferma ca are km reali carte service autentica, istoric la reprezentanta si un test adevarat asta daca vrea sa o vanda. In rest ce sa spun, totul se uzeaza dar cu masura si la timp. O iei cu 260.000 cumperi piese de schimb o iei cu 100000 nu cumperi piese. Depinde de buget. Bafta
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Feb 2013
  7. laseru 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Nu am
    Salut, Pentru un Audi Q7, 2006 cu 220 000km reali, merita sa investesc 15000EUR? Ma mai costa si taxele de inmatriculare dar asta e alta poveste, cu orice m-ar costa la fel. M-ar interesa o parere de la oameni care au folosit sau au vazut Q7 cu numarul asta de kilometri sau mai multi.
     
  8. reth

    reth 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, A6,Q7
    Hello,
    pentru un q7 cu 3000cm din 15 martie platesti taxa 7200eur + alte cheltuieli de inmatriculare ajungi la 22500 eur.cu masina de care spui, km cam multi an 2006. Stiu oferta mai buna.
     
  9. laseru 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Nu am
    As plati taxa doar 1200, nu o inmatriculez in tara. eu ma refer doar pentru pretul de 15000 daca merita si mai ales ce pica la ele pe la numarul asta de kilometri.
     
  10. reth

    reth 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, A6,Q7
    Daca a fost facut service de catre proprietar si a schimbat tot ce trebuia cand trebuia, adica clapete acceleratie,reciculare gaze, (una e cam 2200 lei) senzor presiune diferentiala dpf, discuri frana,ulei filtre cutie viteze, curea distributie (cea de pe pompa) lantul distributiei. Daca a folosit motorina buna nu din galeata asta pentru injectoare si pompa de inalta, ar fi bine.
    Insa, la km astia dpf-ul e pe ultima suta, la caseta de directie apare uzura sub pastile si incepe sa bata, apoi sa curga. etc. De ce crezi ca sunt asemenea masini la pretul asta , nu le intretin cum trebuie si pleaca de la unul la altul descopera defectiuni si repede vinzare. Am cautat pentru un amic in romania o asemenea masina de la bacau la bucuresti de la constanta la satu mare, cluj etc. vroia ceva asa pana in 19000 eur. inscrisa si am venit acasa fara masina.
    De turbo, directie, suspensie care e pe perne nu mai vorbim.( pernele sunt din cauciuc se stie nu de fier sa tina 20de ani) Insa mai sunt si excepti.
     
    Ultima editare: 17 Mar 2013
    FlorinMatt apreciază asta.
  11. mark113

    mark113 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2012
    Locație:
    Craiovia
    Masina:
    Audi Q7
    Salut,
    Te-am vazut vorbind de clapetele de acceleratie si recirculare gaze - parca imi mai spunea cineva ca este problema comuna la motorul asta de 3000 poti sa imi zici cand apare problema la ele in general adica cam pe la cati km.? si o alta intrebare : lantul de distributie de ce sa-l schimbi ? din ce stiu ala tine cam cat tine motorul ? astia la Dacia veche il schimbau vreodata ?
     
  12. reth

    reth 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, A6,Q7
    Hello,
    Clapetele de acceleratie si de recirculare au un ciclu de viata de aprox. 150000 km sau aprox 4 ani,( mai sunt si exceptii, in functie de modul de exploatare autobanda sau oras si motorina) deci nu este problema la motoarele de 3.0TDI problema e la acei posesori de asemenea masini care nu schimba la timp ce trebuie.
    O paranteza vis a vis de Dacia veche, atunci la 80000km trebuia facuta segmentarea si la urmatoarea interventie setul motor acolo intra si lant, pinioane etc. La 30.tdi cei de la service recomanda clar schimbul lantului la 200000km insa majoritatea o intind merg peste. Si nu contest ca nu merge, insa sa nu ne intindem ca riscam si auzim ca sa rupt lantul si a spart baie de ulei,capace, carcasa dist. etc. Lantul uzat se intinde si modifica distributia, mersul sacadat al motroului zgomot etc.
     
  13. mark113

    mark113 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2012
    Locație:
    Craiovia
    Masina:
    Audi Q7
    Multumesc, m-am edificat.
    Referitor la recomandarea "celor de la SERVICE" sa se schimbe lantul de distributie la 200.000 km , da-mi voie sa fiu mai circumspect... imi aduc aminte cum la un Volvo XC90 imi telefonau excrocii astia in fiecare saptamana sa vin neaparat sa schimb distributia dupa ce masina a facut peste 80.000 KM cand in realitate Volvo recomanda schimbarea distributiei la 160.000 Km. In plus, astia voiau sa schimbe si intinzatoarele si role si tot motorul dace e sa te iei dupa ei cand la Volvo in Cadada de exemplu, rolele se schimba la motoare de acelasi tip la peste 400.000 km.Au si ras aia de mine cand le-am cerut "KIT-ul" de distributie complet la o masina de 90.000km.
    Explicatiile "desteptilor " de la service sunt cum ca in Ro. Kilometri sunt mai " lungi decat in Germania... avem mai mult praf ( ca si cand rulmentul ala n-ar fi capsat ) si gropile Domnule... vibratiile care se transmit prin cureaua canelata ???
    Din ce stiu eu- transmisia prin lant e sfanta la modul ca va cade motorul dar lantul nu se rupe...iar daca ar fi sa ne luam dupa "specialisti" atunci va fi ca la doctori - niciodata nu esti sanatos si spaga nu-i prea mare.
     
  14. danymorenno 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2012
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi Q7 3000 2012
    Q 7 achizitie,

    Buna ziua,

    Imi place mult Audi ca masina. Am un Audi A5 B5 Avant de 5 ani care nu m-a suparat deloc. As dori sa imi cumpar un Q7 . Va rog frumos daca imi puteti da cateva sfaturi. Ce motorizare imi recomadati? ce an? care suspensie ar fi mai buna si daca este bine sa-l cumpar din alta tara fata de Germania. Si daca sa-l achizitionez de la persoana fizica sau de la auto haus. Suma pe care am stranso este pe la 25-30 mii euro.
    Va multumesc.
     
  15. Shellshock 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VAG
    Noul Q7 pare foarte reusit, daca mai poti astepta 1-2 ani ca sa gasesti la 30.000e ar fi mai bine.
     
  16. Ali84

    Ali84 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI, 2008, Audi A8 3.0 TDI 2007
    Din auzite cat si din experienta iti recomand modelul din 2006 pana in 2010 adica cel cu euro4, asta daca prinzi unul intretinut sau faceliftul cu nu mai mult de 100k deoarece, am inteles ca nu sunt la fel de fiabile ca primul Q7. Nu de curand o cunostinta a schimbat cutia de viteze la 200k si a costat second 3000 euro. Am cunostinte care au posibilitatea sa cumpere faceliftul din 2010 dar nu o fac deoarece diferentele nu sunt asa de mari pentru 10000 sau 15000 euro in plus. Banii astia nu ajungi sa-i bagi intr-un Q7 primul model daca ai grija de el. Cum zicea shellshock mai sus, mai bine mai stai si cumperi noul model sau iti iei cu 15000 modelul vechi. Un prieten a dat 60k pe modelul cu facelift acum un an iar acum isi lua cu 70k noul model. Oricum aceasta e doar umila mea parere. Problema reala sta in faptul ca taxa este peste 5k la modelul euro4, deci doar sa il iei rulat in tara si cu taxa nerecuperata, si multi prefera masini nerulate in tara.
     
  17. raul audi 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2016
    Locație:
    sUCEAVA
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI 2010
    Salut! Ce parere aveti despre Audi Q7 3.0 din 2007/2008? La ce ar trebui sa fiu atent cand cumpar?
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Prima serie de Q7 a fost una foarte reusita. Intre 2008-2010 au fost ceva probleme la motor si la pompa de motorina. In general nu sunt probleme, daca masina a fost ingrijita, cu toate schimburile la zi. Probleme mai comune sunt:Compresorul si pernele la suspensia pneumatica/Clapete galerie de admisie/Pompa motorina/DPF-ul/Cutia de viteze. Sunt cazuri foarte rare, si asta la masinile cu peste 250.000km.
     
  19. raul audi 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2016
    Locație:
    sUCEAVA
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI 2010
    MarianMaxx Aha. Am vazut ca ai Q7 si il ingrijesti foarte bine. Al tau pe perne? Iar despre consum urban ce zici?
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Al meu are suspensie sport, iar consumul in oras este de 15%, dar consumul mixt, de 12,5%.
     

Distribuie pagina asta