1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Soft -Top / Hard Top - sistemul pentru decapotare la Audi TT Mk1 8N - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de Alin_B, 7 Iun 2009.

  1. Alin_B 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2009
    Locație:
    CLUJ-NAPOCA
    Masina:
    AUDI A4 B6 AVANT,2.0L 131cp,2002
    Salut, sunt nou pe aici!
    Mi-am achizitionat de un an un audi tt roadster si acum am o problema la sistemul de decapotat.Cand decapotez masina merge perfect ,dar dupa ce o capotez geamurile nu se mai ridica si martorul ramane aprins pe bord!Daca ma poate ajuta cineva astept un raspuns!Va multumesc!
     
  2. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    Ai pus-o pe tester ?
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2012
  3. Alin_B 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2009
    Locație:
    CLUJ-NAPOCA
    Masina:
    AUDI A4 B6 AVANT,2.0L 131cp,2002
    masina e la reperezentata in service, o sa rezolve ei problema :D oricum am auzit ca is multe probleme cu masinile decapotabile se cam strica sistem de decapotare:(
     
  4. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    Fiecare masina are buba ei , daca esti perseverent o vei rezolva :thumbs-up:
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2012
  5. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Daca nu ai reusit sa o rezolvi, de multe ori problema ta se datoreaza geamului, care probabil a fost demontat si fixat aiurea, adica putin mai sus sau un pic stramb. Senzorul detecteaza o mica presiune si face ca geamul sa-ti coboare 3-4 cm
     
  6. Alin_B 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2009
    Locație:
    CLUJ-NAPOCA
    Masina:
    AUDI A4 B6 AVANT,2.0L 131cp,2002
    Am rezolvat problema am dus masina la reprezentanta ,era un senzor deplasat si cand capotam masina nu sesiza si geamurile nu se mai ridicau!Multumesc mult pentru sfaturi!
     
  7. BoogieA3c

    BoogieA3c 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2012
    Locație:
    Strejnicu/Ploiesti/Brasov
    Masina:
    A3cabrio, 1.9TDI, 2009
    Te rog spune-mi mai exact ce i-au facut si despre ce senzori e vorba ca si eu am aceeasi problema la un A3 8P.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2012
  8. bodo90

    bodo90 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Toyota RAV 4
    Unde se afla amplasat acest senzor , senzor de decapotare/capotare ??
     
  9. uidivoro 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2010
    Locație:
    onesti
    Masina:
    audi a6,27 tdi,2005
    Salut,mi-am achizitionat de curand un tt cabrio si vreau sa-i schimb panza,stiti pe cineva in tara care se ocupa cu asa ceva?
     
  10. adrian-v

    adrian-v 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2012
    Locație:
    B
    Masina:
    SEAT TOLEDO,2.0 TDI,Audi TT 1.8 270 CP{BAM}
    Probleme cu deflectorul de vant

    Salutare tuturor!
    Am o problema cu deflectorul:am scos acum cateva zile hard-topul,am capotat-decapotat masina,am ridicat-coborat deflectorul,totul a fost ok.
    Ieri cand am decapotat si am vrut sa ridic deflectorul,nimic,doar un zgomot:tac,tac si pe ridicare si pe coborare.
    Cureaua este ok,pare ca e blocat geamul.
    A intampinat cineva aceasta problema?
     
  11. tedulus

    tedulus 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 1,6 8L 2002
    Salutari,
    Imi poate recomanda cineva un atelier care sa imi coasa un plastic transparent ceva in locul lunetei de pe soft top, sau de inlocuit sticla pe un soft top ? Cine stie un atelier ? Merci.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Mar 2015
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    tedulus pana la urma tu despre ce masina vorbesti ? Ti-am mutat mesajele aici unde ai inceput sa scrii initial. Sa stii ca daca vei intreba pe tot forumul nu este obligatoriu sa primesti si raspuns din mai multe motive: nu cunoastem, masina ta este foarte rara aia despre care te-am intrebat nu aia din profil si asa mai departe.

    Pe net ai cautat firme bune de reparatie tapiterie auto ?

    Te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uite-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
    Ultima editare: 26 Mar 2015
  13. Marius_sauca 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi TT roadster, 1.8 turbo, 2000
    Sal, am si eu o problema cu martorul de decapotare din bord care pâlpâie după ce am capotat Masina si sta aprins cand staționezi. Uneori nici geamurile ni se închid pana sus, cand unul, cand altul, cand amândouă. Am foat la tester si m-i s-a spus ca trebuie reinitializare !!!! Daca are careva vreo sugestie, e bine venită. O sera buna!
     
  14. uidivoro 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2010
    Locație:
    onesti
    Masina:
    audi a6,27 tdi,2005
    salut

    Salut,

    la ce service ai fost, ti-a reparat senzorul sau unde este pozitionat ?



    Marius_sauca ai rezolvat problema cu decapotarea ? Si eu am aceeasi problema.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Aug 2015
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    uidivoro te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uite-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  16. cristysir

    cristysir 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A5 Coupe, 1.8 TFSI 170 CP, 2009; Audi TT Roadster, 1.8T 225 CP APX, 2000
    salutare,

    problema martorului aprins in bord si a geamurilor care nu se ridica atunci cand se acopera masina provine de la senzorul din partea stanga(cel de deasupra volanului, la modelele cu volan pe stanga!).
    "maneta" care blocheaza soft-top-ul are doua "carlige". cel de deasupra volanului impinge "clapeta" unui senzor. la mine acel senzor era deplasat cred! si am lipit doua straturi de banda dublu adeziva pentru a reduce distanta dintre carlig si senzor(solutie temporara pana demontez si vad ce-i acolo ca sa remediez).
    acum nu mai am probleme cu geamurile si nici cu martorul luminos din bord.

    succes,
     
  17. Ravnic Ciprian

    Ravnic Ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi tt, 1.8 ajq, 2000
    Salutare. De cand mi-am cumparat masinuta din imaginea profilului meu am cumparat-o cu o problema pe care atunci nu am sesizat-o. Aceasta problema vizeaza deflectorul de vant si se manifesta in urmatorul fel: cand apas butonul sa ridic deflectorul se ridica doar dintr-o parte, partea din spatele soferului, oblic, vreo 10 cm apoi se blocheaza pt ca partea din spatele pasagerului nu se ridica deloc. Eu nu sunt mecanic, dar am desfacut panoul din spatele deflectorului si am observat ca sunt doua tije filetate care ridica deflectorul. Pe partea stanga ( cea care se ridica ) este un motoras jos care invarte tija, pe partea dreapta nu este nimic. Daca actionez alternativ butonul deflectorului si rotesc de tija din dreapta pana la urma il duc pe pozitie si sta asa, dar beleaua e cand capotez masina deflectorul tinde sa coboare automat si ce sa vezi, coboara tot partea din stanga pana se blocheaza, dreapta ramanand pe pozitie. Asa ca am preferat sa stau cu deflectorul coborat tot timpul decat sa raman cu el oblic blocat dupa ce capotez masina. Consider insa ca e timpul sa remediez aceasta problema, fiind genul de om caruia ii place sa functioneze absolut totul pe masina lui. Va rog sa ma ajutati pentru ca nu cunosc structura care actioneaza deflectorul, nu am vazut nici unul live functionand sa stau sa ma uit in el. Cineva mi-a spus ca lipseste motorasul din partea dreapta. Are sens, asa ca va intreb: sunt 2 motorase , cate unul pt fiecare tija care actioneaza concomitent? Sau e decat un motoras care prin nu stiu eu ce alte modalitati actioneaza ambele tije? Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc anticipat !
     
  18. cristysir

    cristysir 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A5 Coupe, 1.8 TFSI 170 CP, 2009; Audi TT Roadster, 1.8T 225 CP APX, 2000
    salut, este foarte posibil sa ai rupta curelusa de transmisie a rotatiei motorasului electric din partea stanga in partea dreapta(acolo unde nu se ridica la tine). practic acea tija din partea dreapta nu are cine sa o puna in miscare. oricum trebuie demontat acolo si vazut. iti atasaz o schita sa vezi despre ce vorbesc.

    cu respect,
     
    Ravnic Ciprian apreciază asta.
  19. Ravnic Ciprian

    Ravnic Ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi tt, 1.8 ajq, 2000
    Mersi frumos! Exact ce aveam nevoie!
     
  20. Ravnic Ciprian

    Ravnic Ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi tt, 1.8 ajq, 2000
    Am demontat la locul cu pricina si ce sa vezi, cureaua zimtata nicaieri! Acum vine marea intrebare: cat costa si de unde pot sa o iau? Am cautat dupa codul ei 8N7862997 cam peste tot pe unde am stiut si nu am gasit-o. Dintre cei care vand piese de audi ma poate ajuta cineva cu o curea dintata pt deflectorul de vant?
     

Distribuie pagina asta