1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Achizitionare Audi TT Mk1 8N / Sfaturi diverse si recomandari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de victor_borovina, 24 Iun 2007.

  1. victor_borovina 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2007
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A3 , 1.6 MPI , 2005
    Probleme,pareri,opinii despre Audi TT

    Salutare la toata lumea pe aceasta cale si felicitari pt forum !
    Sunt nou pe aici si vroiam sa ma lamuresc cu TT'ul asta...ma gandesc sa il achizitionez,modelul din 2000 1.8 180 cai si am vazut un coleg forumist de aici care are acest model.
    As dori daca se poate sa ne spuna cate ceva despre masina,nu numai el, toata lumea e invitata sa isi dea cu parerea,daca stie de probleme aparute la acest model,etc....orice e binevenit aici !
    Si inca nu sunt hotarat pt ca de cealalta parte mai ramane MBZ C180 sportcoupe din 2001 :cool: si inca nu sunt hotarat care pe care :p
    Multumesc tuturor colegilor si felicitari inca o data,keep up the good work !
     
  2. vagu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2007
    Masina:
    Audi TT 1.8 180 PS
    Salut Victor si bine ai venit intre noi :) . Toti suntem noi pe forumul asta si speram sa vina cat mai multi audisti pe aici. Revenind la TT, eu am un model 2002 cumparat de 6 luni si sunt multumit de el. Am tot auzit ca ar avea probleme electrice.
    Problemele pe care eu le-am avut au fost:
    - oglinda din dreapa nu s-a mai incalzit
    - daca las masina oprita 2-3 zile trebuie sau dau de 2-3 ori la cheie sa porneasca.
    In rest totul pare sa fie OK. Ceea ce m-a determinat sa o cumpar au fost aspectul sportiv si quattro-ul.
    In ceea ce priveste Mercedesul nu pot sa iti dau detalii pentru ca inainte am avut tot un Audi (A6). Totusi dupa mine daca ar fi de ales intre cele doua, nu as merge pe Mercedes :cool:
     
  3. francezul28

    francezul28 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2007
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A8 4.2L 300cp '99 & A4 1.8T 150cp '99
    Nu am intrat intr-un TT pana acum, dar imi spun si eu parerea :).

    In primul rand daca te atrage mai mult partea sportiva, mergi pe TT...ai 50 de cai putere in plus, pe care sunt sigur ca ai sa-i simti. Da, C180 sportcoupe e dragut, dar mi se pare mai mult o masina de fitze, desi nu stiu daca m-am exprimat corect. Pare sportiva, dar sub capota e destul de cuminte.

    Oricum, daca vrei putere, mergi pe TT.

    Just my 2 cents.
     
  4. victor_borovina 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2007
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A3 , 1.6 MPI , 2005
    Si daca se mai poate cate ceva despre TT'ul tau colegul VAGU :)
    Cam ce consum ai cu el,costuri,revizia,casco,asigurare,etc...si daca cunosti cumva ce euro are modelul din 2000 ? Am gasit mai multe aici in Italia cu km 80 90k si vroiam sa stiu daca dupa ce il cumpar mai tre sa bag iar bani in el,daca or sa mai fie probleme,etc....
    Multumesc de informatii ,suntei de ajutor !
     
  5. Ice 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2007
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDI Attraction 2001
    Acum am observat topicul asta. Scuze ca intervin, dar am si eu o mica intrebare legata de Mercedes C180 sportcoupe. Ce parere ai de el? Ai apucat sa-l conduci? Si eu am primit o oferta de schimb cu un A3 plus cativa banuti (ceva mai multi) :). Pana acum nu m-am gandit prea serios la schimbul asta, dar daca merita...cine stie.
    Daca ma poti ajuta cu vreo idee lasa-mi si mie un raspuns in topicul pe care l-am deschis in sectiunea Audi vs Mercedes, sa nu stricam discutia de aici.
    Aici e topicul: http://www.clubaudi.ro/audi-vs-mercedes-benz/38-mercedes-benz-c180-sportcoupe-vs-audi-a3-1-9-tdi.html

    Mersi.
     
  6. vagu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2007
    Masina:
    Audi TT 1.8 180 PS
    Eu la TT-ul meu am un consum de 13-14 in oras si cam 7-8 afara, dar umblu mai mult prin oras. Cheltuieli serioase cu masina nu am avut (cel putin deocamdata) :) . Nu am schimbat nici distributia, ca asta a fost schimbata de vechiul proprietar. Pe CASCO platesc in jur de 1400 EURO pe an.
    Din cate stiu eu modelul din 2000 are EURO3, dar parca am auzit ca ar fi si cu EURO4. Daca masina a fost intretinuta bine de proprietar s-ar putea sa nu ai nici o problema mult timp, dar dupa cum ziceam asta depinde de proprietar.

    Eu sunt multumit de TT-ul meu si ma gandesc pe viitor sa imi fac un upgrade la noul model. :cool:

    Dar tu totusi pe care parte esti mai hotarat sa mergi, Audi sau MBZ?
     
  7. victor_borovina 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2007
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A3 , 1.6 MPI , 2005
    Multumesc de informatii colegu VAGU....ce sa zic,pana acum,am tot stat pe net sa ma informez de TT si cam toata lumea se plange de cate ceva din pacate si asta ma indeamna sa merg mai mult pe mana Mercedesului....
    Inca o data mersi si o zi buna tuturor!
     
  8. micu

    micu Bronze Member

    Înscris:
    9 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 18T 8L
    Salut Vagu, spune-mi te rog cati KM are masina ta? nu de alta, dar avem acelasi motor, si inca la mine nu se intampla treaba cu pornitul.... vreau sa stiu pe la ce KM ar trebui sa ma pregatesc :confused:

    Multumesc!
     
  9. roby 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    hai noroc!

    am si eu un audi tt 1.8t din 2000,in mare sunt foarte multumit insa cu catevA mici exceptii de natura electrica.
    in primul rand esp-ul se dezactiveaza de la sine fara sa l poti activa la loc ..becul pur shi simplu ramane aprins shi mashina ramane fara controlul tractiunii...o a doua eroare e cea de "bec ars" care se aprinde periodic fara ca vre un bec sa fie ars se ne la locul lui,,,
    stie cineva ce implica service-ul la 90.000 km in afara de ulei ,filtre shi placute frana?
     
  10. Emeraldu

    Emeraldu 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    B
    Masina:
    Audi TT quattro 225 cp
    Lai la 90.000 trebuie sa schimbi neaparat cureaua de distributie.
    Din cate am inteles de pe alte forumuri din afara - punctul slab la TT ar fi cureaua de distributie care poa' sa crape dupa numai 75.000 km :(.

    LA 90.000 te uiti si la bujii, curea alternator, furtunele de la galeria de admisie etc...
     
  11. cata71n 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2007
    Locație:
    deva
    Masina:
    suzuki swift
    SALUTARE
    am o mare dilema......
    intre tt 225 si honda s2000
    voi ce parere aveti?...argumente....
    in primavara vreau sa fac o astfel de achizitie
    astept pareri si scuze de offtopic...:uhm:
     
  12. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    @Cata71n - depide ce cauti, performanta? alege TT, prezenta? alege Honda.
    ambele sunt niste masini superbe ca si puncte forte as spune:

    TT:
    1. quattro
    2. turbo
    3. stil
    4. calitate
    5. audi...

    S2000
    1. drift, burn, donuts
    2. v-tec
    3. japan car
    4. desing
    5. sunet

    e o alegere grea...daca vrei performanta, o obti mult mai usor cu TT. daca nu asta cauti neaprat ia S2000.
    PS: pana al urma si S2000 poate suporta un kit turbo :D
     
  13. micu

    micu Bronze Member

    Înscris:
    9 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 18T 8L
    mai e o mare chestie .... sigur nu ca e f f important, dar totusi ...

    TT 4 locuri (sunt de fapt 2 locuri fata + 2x1/4 locuri in spate)

    Si S2000 doua locuri
     
  14. cata71n 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2007
    Locație:
    deva
    Masina:
    suzuki swift
    tt roadster .......
    altfel nu le puteam compara
     
  15. roby 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    salut

    daca ai de ales..alege TT-ul..in primul rand nu poti compara calitatea germana cu cea asiatica..apoi ai quattro,ai turbo..cu putini banuti o poti ridica doar din soft si modificari minore la 300 cai (vezi CZR-ul).Eu am tt ,am avut ocazia sa conduc si un s2000..si un rx8..dar crde-ma "sutul in fund" atunci cand accelerezi in orice treapta si orice turatie de la tt e unic ...
     
  16. cata71n 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2007
    Locație:
    deva
    Masina:
    suzuki swift
    te cred
    eu vreau ceva performanta si sa nu ma rupa la consum
    da sa fie fiabila si mai mult de 300cp......:weight_lift2:
    am gasit ceva kituri de turbo si cel mai interesant e de la APR tuning
    sau stie careva mai ieftin?
     
  17. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    APR are un Big turbo kit puternic si de calitate, foloseste turbo garrett dar este ffffff scump.Eu am gasit un turbo kit VF series la jumatate de pret ,am vazut si pe la un site romanesc tot asa de ieftin!! In orice caz pentru big turbo kit trebue sa schimbi si biele ptca cele stock nu rezista atita presiune!!
     
  18. cata71n 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2007
    Locație:
    deva
    Masina:
    suzuki swift
    multumesc pt info.
    poate imi dai un pm cu link-ul...:anbet:
     
  19. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Nu mai stiu LiNK_ul:(
    Intreaba pe Adibose, acolo a resoftat AMK-ul
     
  20. dentocrat 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2007
    Locație:
    Roman
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 2001
    Opinii despre TT

    Am masina de un an si nu mi-a creat probleme deosebite !
    Se ineaca atunci cand e rece motorul , claxonul nu mai e bitonal , rugineste perseverent , amortizoarele sunt obosite ,dar per ansamblu e o masina ce are rara calitate ca marge la fel de bine pe cat arata !
    AUQ -ul de pe TT-ul meu e Euro 4 !
    Cert este ca daca va veni vremea cand voi cheltui mai mult de 1000 euro pe an pt reparatii obisnuite sau nu (fara revizii ) o dau rapid !...
    Din alte motive NEVER , pt ca e deja o masina cult , care nu cred sa se demodeze vreodata !
     

Distribuie pagina asta