salutare as dori si eu o parere. ce ati alege intre : - BMW 316 - 1,6 cu 102 CP, '95 - '97, cu pana in 200.000 km - BMW 318 - 1,6 cu 102 CP, 1,8 cu 116 CP, '95 - '98, pana in 200.000 km - AUDI A4 - 1,6 cu 101 CP, 1,8 cu 150 CP, '95 - 98',pana in 200.000 km Masinile se incadreaza pana in 4000 euro, si sunt inmatriculate deja
ce conteaza ce as alege eu?! mergi cu fiecare, vezi care iti place. PS: intretinerea o sa fie scumpa la masinile astea, sunt complicate de la electronica pana la suspensie, nu stiu la bugetul tau daca iti poti permite, asa ca ai grija, mai bine un opel care merge linie decat un premium care bloncane
Eu zic sa scoti din calcul 1,6 de la ambele...consuma mult...si de mers....nu e cine stie ce.... poti incerca bmw318i sau audi 1,8 turbo 150...iar la BMW mai ai o varianta BMW 318is 140 de cai (aspirat) akuma depinde ce-ti place. dar 1,6 zic eu ca nu prea se merita
Nici ala de audi nu e cine stie ce.....adik ambele sunt ok dar aku depinde pentru ce vrei....nu-s rele nici 316 nici 1,6...dar na...
motorul de 1.6 de la audi este sub orice critica nefacand fata absolut deloc nici pe golf. sub nici o forma nu as recomanda asa ceva.
Am avut motor de 1,6 AKL pe Bora si nu am fost multumit de performantele lui, nici de putere nici de consum. Asta in conditiile in care Bora are 1200 kg iar A4 ~1500 kg.
A4 b5 nu are mai mult de 1300, se apropie de 1200 fara quatro/automata/ trapa/piele/clime "bizonice" si tote prostiile. CLAR 1.6i nu se merita audi/bmw. Deci raman 1.8-urile si o fi el audi de 20v dar cel de bmw este ceva mai puternic. Am mers de curand cu un 318is (e36) si pana la 4000 trage cam ca audi-ul, daca nu mai prost, iar dupa, un pic mai bine. Dar e36 e mai greu decat b5, la o liniuta, sincer m-as baza pe audi. Bmw-ul are directie mai buna si suspensia mai buna, nu mai comfortabila, doar mai tare. Aderenta e mai buna la audi care BTW, e reglata masiv pe subvirare. Concluzie: un sofer normal e mai rapid in audi, un pilot care se chinuie e mai rapid in bmw, dar pun pariu ca orice pilot o sa aleaga audi-ul ca masina de strada si daca vrea masina de fuga, isi ia o honda PS: nu are sens o masina neintretinuta, pentru ca e mai prosata decat un logan. Sunt enervat momentan pe baietii cu "pisicute fara telescoape" care imi spun ca masina lor e mai buna pentru ca m3 e mai rapid decat rs4 cu 0,02s pe youtube.
Intre 318is 140 de cai si 1,8 20v 125 de cai kalr bate bmw-ul....mai multi cai si tractiune spate....pleaca garantat primul de pe loc
la super caii astia crezi ca o sa conteze? abia scartaie rotile pe start. La nivelul asta castiga ala cu cauciucurile ma inguste
Ai grija cum vorbesti pentru ca nu e nimic gresit in ceea ce am spus. Spatele nu bate fata oricand, asa cum anvelope cu aderenta mai buna nu sunt tot timpul mai utile pe start. Trebuie turatie pentru a-ti mentine purterea. De ex. matiz pe slicuri de 245 o sa plece mult mai lent decat pe roti originale. Nah, ti-am explicat ca pentru un tocilar care nu ar cunoaste el foarte multe si care ar fi doar pasionat de o anumita sigla. Spun asta pentru ca in general daca slujesc o singura firma au tendinta sa vada doar intr-o directie, iar asta ii cam indobitoceste.
Tractiunea spate pleaca mult mai bine dekt fata si se tine cel mai bine la plekt din loc dupa integrala...iar din mers bate orice tractiune...asa ca pentru tine...si aici vorbim de aceleasi conditiii nu ca unu sta pe gheata si unu pe asfalt uscat...dar infine...
mai gandeste-te knd vb ca spatele bate fata...nu tot timpul. alex87:logic k 318is 140cp bate 1.8 126cp,dar nu ai pus corect motoarele:trb sa pui 318i 116cp cu 1.8 126cp...daca chiar vrei sa pui 318is 140cp pune-l te rog cu 1.8T 150cp si vb dupa acea.inca din anii 94'-95' si pana in prezent nu sa inventat motorul de bmw sa aiba caii la audi de aceiasi capacitate,sau macar egali.
Alege 1.8 aspirtat/turbo la bmw nu pot sa ma exprim, in legatura ca trage tractiunea spate mai bine ca si fata sunt in dubii desi inclin mai mult spre tractiunea fata conteaza multi factori,dar cel mai bine condu ambele masini si o simti diferenta....
Salutare, din propria experienta afirm ca la o masina cu tractiune pe fata, are mai mare sprint-ul decat cu tractiunea pe spate. Desigur sa fie aproape egali la CP.
prima data trebuie sa alegi : audi - tractiune fata, bmw - tractiune spate. La drumurile din Romania, praf, nisip, gheata etc trebuie mare atentie la tractiunea spate, mai ales la modele mai vechi unde nu exista atita electornica pt a controla aderenta. PS nu stiu cate masini din 95-97 sub 200.000 km o sa mai gasesti, aici ma refer la km reali.
Eu am avut B5 1.8 126cp. In sprinturi era cat de cat ok dar, la depasiri dezastru total. Mai ales daca eram si cu mai multe persoane in masina, puturoasa rau... trebuia sa plec deja lansat si la peste 3500rpm ca sa ma pot baga cat de cat "repede". In rest la interior e mai spatioasa si mai placuta ca e36, daca o iei si cu ceva insertii de lemn sau aluminiu e chiar ok!