1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A8 4.2L Quattro vs BMW , Mercedes , Porsche

Discuție în 'Audi vs BMW' creată de Audistul, 2 Noi 2010.

  1. Audistul 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi
    Ma uitam la niste filmulete cu audi-uri prin off-road si dau de acest test interesant. Am atasat mai jos filmuletele.
    PS: Aici nu mai sunt role , femei la volan , diferente de urcare etc. Cred ca doar anvelopele sunt diferite. Ba chiar la Porsche si la Mercedes arata anvelopele de iarna. Just See.

    http://www.youtube.com/watch?v=RiR9o7ZsB1o&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=2re5n_MEOI8&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=s4553InixcI&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=NgJx1P3rRkk&feature=related

    Ordine:
    1.Audi A8:)
    2.Porsche Panamera;)
    3.BMW 750Li:(
    4.Mercedes S500L:think:

    Daca am gresit chiar va rog sa ma corectati. Multumesc.
     
  2. TaucheR Bronze Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    BMW 525D
    Cam e cu "dute-vino"... daca esti atent Porsche-ul prima oara urca imediat panta, iar la a2-la incercare se cam chinuie si nu reuseste complet. Am impresia ca depinde de pozitica are o au la plecare, pe gheata deja formata(mai multa gheata sau mai multa zapada sub cauciucuri). Parerea mea...

    Ca si clasament cam toate s-au descurcat ok. Daca e sa ne luam dupa timpul luat de cand incep sa se invarta rotile si pana urca dealul audi e pe locul 3, mercedes pe 4... bmw nu prea imi dau seama.. pare ca si-a pierdut aderenta la un moment dat desi a plecat lansat.. nu prea imi explic, iar Porsche pe locul 1.
     
    Ultima editare: 2 Noi 2010
  3. Audistul 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi
    Daca pe tine te intereseaza la munte spre Paraul Rece sa urci mai repede ca toti , esti tare :)). Mai degraba te intereseaza sa urci acea panta si sa-ti vezi de drum , nu sa te iei la "liniute" pe o panta ,care urca primul. Audi a plecat mai greu deoarece a cam calcato prea tare soferul. Dupa cum vezi ( poate nu ai fost atent ) sunt 4 locasuri din beton dar nici una nu a reusit sa urca si sa se opreasca pe acele locasuri pentru a urca , asa ca audi a prins usor usor si a trecut peste ele , la fel si Porsche-ul eu am pus acest video ca sa vedeti ca idee cum stau aceste masini , eu nu am zis: Haha mercedes si bmw sunt praf , gresit. Audi are un + pentru acest test , gresesc? ( O mica adaugare ar fi ca Audi ( soferul ) nu ne arata gumele , desi cred ca acele jante sunt pe 18-19 , iarna nu prea te prinde bine , parerea mea , nu sunt maxim sigur la aceasta adaugare , cei ce se pricep ma pot contrazice :) )
    TaucheR dupa cum observ Masina ta este un BMW deci , imi cer scuze daca te-am suparat cu ceva prin acest test.
    Te salut TaucheR.
     
    Ultima editare: 2 Noi 2010
  4. TaucheR Bronze Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    BMW 525D
    Stai linistit ca nu m-ai suparat, am avut si eu audi-uri, mai multe...
    Sincer te si intereseaza sa urci si mai repede... in sensul ca altceva e sa faci spre exemplu 15min si alta e 30(asta asa ca o paranteza exclusa din context, la afirmatia ta.)
    Cat despre dimensiunea jantelor, cele de pe BMW sunt de 19", cele mai mici par a fi pe Mercedes 17" sau 18" iar, Panamera 20".

    Mie unul mi-ar fi greu sa aleg intre masinile alea :), una singura as exclude-o, care o consider "aiurea" ...Panamera.
     
    Ultima editare: 2 Noi 2010
  5. Audistul 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi
    De acord cu tine , Pe Panamera nu cred ca sunt 20 , maxim din fab. sunt 19 ( am citit pe pbn.ro , parca )

    Tu esti sofer , eu nu sunt mi se pare normal sa ma inveti :) , dar Audi si chiar si Bmw-ul au urcat repede cat au urcat , viteza cu care urci o panta cu zpada/gheata este ultimul lucru care te intereseaza intr-o situatie zic eu.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Noi 2010
  6. TaucheR Bronze Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    BMW 525D
    Cand am spus repede m-am referit la timp, nu viteza, ca doar nu te-oi apuca sa faci curse pe zapada:)
     
  7. Audistul 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi
    Exact :)) eh , glumeam si eu , doar no sa facem liniute pe zapada....
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Noi 2010
  8. hungimahar

    hungimahar 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Avant 2003 2.5 TDI v6
    Acest test nu este deloc concludent.

    In primul rand trebuie puse acelasi roti+anvelope pe toate masinile, daca se doreste intradevar testarea masinii si nu a diferitelor tipuri de anvelope. Apoi cum testul este facut intr-un mediu ce nu poate fi controlat (natura), trebuie luate mai multe esantioane pt a trage o concluzie. Nu e suficient 1,2 urcari si gata.
     
  9. Audistul 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi
    Explicami tu cum poti pune roti de BMW pe Audi? Tu crezi ca se potrivesc? Eu nu prea cred. E logic ca Una dintre ele sa fie mai buna ca cealalta. Una poate avea 265 alta 235 ( doar exemplu ) un test exact niciodata nu o sa fie logic dupa parerea ta. Dar iao logic ,tu daca te duci la munte si dai peste o panta ca asta , si altul are anvelope de iarna si tu de all season ce faci? ii ceri acelui om anvelopele sa urci si tu? Eu ma refer la dovada de zi cu zi , nu testul in sine ca doar no sa imi iau si eu anvelope cum are un prieten ca sa merg la munte , cred ca ma intelegi.

    Ca sa fiu mai explicit , rotile nu se pot pune la fel pe masini , dar se poate pune acelasi model de anvelopa dar difera marimea.

    Tine minte , marimea anvelopei poate scade sau mari punctajul unui test , este ideea producatorului , buna sau rea cum o fi ea.

    Sper ca am fost explicit :thumbs-up:
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Noi 2010
  10. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Te inseli.

    Cred ca glumesti ;)
     
    Ultima editare: 2 Noi 2010
  11. Audistul 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi
    M'as bucura daca ai si arugumenta la ce spui , asa ma faci mai bine sa inteleg :p.

    A avut un Prieten un Audi A4 b7 si vroia sa-si puna jante de BMW 325 sau ceva de genul si eu am avut un Passat 1.9 TDI b7 si am vrut sa le iau eu si nu au intrat , si nu cred ca se potrivesc in prezoane , dupa cum ziceam , daca mi-ar explicar ar fi mult mai bine :)

    PS: Am cautat dinou pt panamera si mai mult decat probabil acele jante sunt pe 19-20
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Noi 2010
  12. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Sa le luam pe rand:
    1. Panamera poate sa aiba roti pe 20 potrivit listei de pret Porsche Ro
    2. Nu exista anvelope de Audi sau BMW. Diferentele sunt date de dimensiuni care in general sunt comune indiferent de producatorul masinii. (se exlud clar extremele de gama)
     
  13. Audistul 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi
    Corect! la 1
    La 2 ,m-ai inteles gresit.

    Eu ma refer la jante , ca nu se potrivesc de pe audi pe bmw ( inafara celor aftermarket care le poti cumpara si pune pe aproape orice masina ) dar dimensiunile difera intre ele , cred eu.

    M-ai inteles gresit pentru ca eu ma refer la o actiunea identica reala din viata cu zi cu zi , nu la acest test initial. Sa explic mai bine , dute tu cu Acel allroad 3.0 T la munte si cauta o panta si mai cheama un prieten cu un X5 si el poate urca dar tu nu pentru ca acel x5 are jante si anvelope inguste dar tu ai jante de fabrica si anvelope de iarna , intelegi? eu ma refer la o actiune care ti se poate intampla oricand , normal ar fi ca si acel x5 sa aibe jante din fabrica si gume tot de iarna acelas model ca tine , atunci se va vede cu adevarat care este mai bune in acea panta ( care urca si care nu ). Sper sa ma intelegi ;)

    Si sa nu crezi ca fac misto sau vorbesc aiurea :sadlike: Eu doar vreau sa cer sfaturi de la altii mai mari ca mine si sa invat. Si Multumesc pt explicatie :thumbs-up::thumbs-up:
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Noi 2010
  14. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    In primul rand vreau sa-ti spun ca personal, genul acesta de filmulete, imi pare a fi niste tampenii. Asta pentru ca este imposibil sa creezi conditii optime si identice pentru a compara anumite tipuri de tractiuni.
    Sa revenim la cele spuse anterior de tine ... o actiune care se poate intampla oricand (dupa cum spui tu) este ca eu sa am super anvelope de iarna si X5-ul sa aiba anvelope de vara.
    DEci ... o sa facem polemica de draguk polemicii pana unul dintre noi se va plictisi pentru ca nu exista argumente obiective in a sustine ca una dintre cele 4 masini este mai buna in a urca panta aia inghetata.

    Initial am vrut sa inchit topicul din start dar .... ;)
     
  15. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    :):) ce tare ai fost la faza asta.

    Oricum, trebuie sa recunoastem ca Panamera (desi nici eu nu agreez aceasta masina), a plecat mai bine decat A8-ul nostru care s-a cam chinuit. Si nu e vorba de vreo liniuta ci de faptul ca sistemul 4x4 de la Porche a fost mai bun decat Quattro, ceea ce ma uluieste.
    Dar ce ma pune pe ganduri mai tare e faptul ca un septar sau un S-classe au degeaba 4 roti motrice, ca iarna ramai cu ele ca si cu una normala. :(
     
  16. tiberius_roman

    tiberius_roman 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi
    Testele astea nu au nici o importanta sunt niste tampeni.
    In primul rand nu cred ca au acelasi tip de cauciucuri.
    2. Dupa ce a lustrit gheata A8 normal ca lea fost greu la altii sa urce :p
    3.Nu se face un test cu diferiti soferi la doua urcari de 30m. Sa fim seriosi!!
    Suntem pe forumul Audi, ne place si iubim marca asta dar asta nu inseamna ca este cea mai cea fara nici un defect si toti ceilalti sunt niste prosti
     
  17. hungimahar

    hungimahar 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Avant 2003 2.5 TDI v6
    Ia si citeste atent ce-am zis, n-am spus sa pui roti oem "de bmw pe audi" sau mai stiu eu la ce combinatie te-ai gandit tu, ci sa "fie aceleasi", iar procedura e simpla: desfaci prezoanele, pui roata, strangi prezoanele. Vrei si un filmulet cu precedura?

    Cele din fabrica probabil ca nu, dar sigur poti gasi aftermarket, un numitor comun ca dimenisune a rotilor pt toate modelele care sa se potriveasca.

    Apoi le poti incalta cu aceleasi anvelope, astfel eliminand variabila roata/cauciuc si a testa intradevar sistemul 4x4.

    Cat timp astea difera, filmul ala e degeaba si nu demonstreaza nimic.
     
    Ultima editare: 9 Noi 2010
  18. iCsq

    iCsq 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 allroad 2.5 TDI (BAU) 04' / Audi A3 (8l) 1.6 97'
    Audistule , Hungihamar are dreptate ....

    Dar sa fim seriosi , unde gasim noi un test total corect? Nicaieri Cei mai corect test il facem noi utilizatorii/cumparatorii.
     
  19. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    opinia mea este ca seria 7 a fost clar cel mai bun(plecand ca din pusca de pe loc) si ca soferul a ezitat luand piciorul de pe acceleratie in varful pantei si apoi a apasat din nou. asta se intampla cand pleci accelerand tare, masina urca si apoi de teama ca sa nu tii prea mult apasata acceleratia si rotile sa inceapa sa derapeze, ridici putin iar asta de fapt te costa pt ca in momentul in care iti dai seama ca ai gresit ridicand un pic de pe acceleratie, este prea tarziu sa apesi din nou pt ca ramai blocat.

    eu am facut o data treaba asta sau ceva similar. s-a chinuit cineva sa plece de pe loc la fel ca si cel audi a8. eu am reusit sa plec instantaneu de pe loc rotile nederapand absolut deloc iar ca sa arata ce tare sunt si sa prind si viteza, am apasat si mai tare pe acceleratie si am obtinut un efect invers in sensul ca rotile au inceput sa derapeze si rezultatul a fost ca am pierdut elanul initial. asta se intampla cu fwd-uri.
    ideea este ca nu ai cum sa simulezi astfel incat lucrurile sa fie identice pt toate masinile, pt ca sunt prea multe variabile sunt atatea moduri de a aborda acelasi lucru, diferite tipuri de anvelopa cu diferite uzuri, poti fi mai la stanga sau mai la dreapta cu 5 cm si sa fie o pietricica ingropata in zapada pe care tu sa nu o vezi dar care sa te ajute la plecare samd
    un lucru este sigur clar: mercedes cu tractiune integrala este pura blasfemie.
     
    Ultima editare: 9 Noi 2010
  20. iCsq

    iCsq 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 allroad 2.5 TDI (BAU) 04' / Audi A3 (8l) 1.6 97'
    Corect. Ca sa faci ceva identic cu masini intr-un mediu este ca si cum ai pune un matiz sa traga un tir pe gheata ( joke ) :( E un test "dragutel" dar cum a zis cineva mai pe sus pe aici , macar nu-i facut pentru reclama.

    Las ca o sa invit pe cineva la un off-road usor cu allroad-ul meu... :racer:
     
    Ultima editare: 9 Noi 2010

Distribuie pagina asta