audi A3 2.0 TFSI 4CILINDRI-197 CP 0-1OOkm/h-7.4 SECUNDE VITEZA MAX 228 km/h pret vinzare uk 33163 euro(25510£). BMW 125I 6 CILINDRI 3.0 LITRI-215CP 0-100 6.8 SECUNDE VITEZA MAX 236km/h pret 34000euro(26000£) care credeti ca va avea cel mai mare succes pe piata in functie de calitate,pret performante?
sincer sa fiu, mi se pare ratat spatele la BMW seria 1 cabrio. Si din lateral pare sa fie un Fiat Punto din anii 90...
E mai frumos Audi cu moolt ... Seria 1 de la bmw nu e reusita deloc, cel putin ca aspect nu-mi place nimic la ea.
Pacat ca nu imi plac cabrio, insa seria 1 de la BMW este singura care ma incanta, atat ca aspect cat si la performante raportate la pret.
Nu stiu cum sta la capitolul spatiu A3-ul ca nu m-am dat cu el dar la bmw e ingramadit rau interiorul ca l-am vazut. Sunt sigur ca AUDI o sa aiba mai mult succes decat bmw si nu o spun doar pentru ca sunt fan AUDI
aceste motoare sunt cam greu de comparat din cauza cilindreei,pe bmw e motor de 3 litri iar pe audi de 2 litri,18 CP in plus pt bmw ,dar si 1000 cmc in plus la motor....deci....cat despre design e mult mai frumos A3-ul
sa sti ca acelasi VS a fost saptamina trecuta in ziarul THE SUN la pagina MOTOR si ce crezi specialisti au votat din nou BMW ca tot se poarta anul asta A3-iul a cistigat detasat la design si interior asa ca no commentau motoare mai bune si mai performante
ce scoate bmw din aspirate nu prea scoate nimeni seria 1 a fost de umplutura pt ca nu avea (hot)hatch`uri ... au atacat si segmentu asta da s`au cam grabit ... design acceptabil , motoare bune , interior execrabil ... la un moment dat oscilam intre a3/s3 si seria 1 ... la pret+dotari castiga bmw da tot audi era peste ... audi a castigat da se pare ca momentan m`am procopsit cu buburuza asta
Audi din toate punctele de vedere. Sa lasam deoparte design-ul exterior si interior, unde A3 e clar cu mult peste seria 1 si sa ne ocupam putin de performante: deci e diferenta de 18-20 de cai, dar de 1000 de cmc. Asta se traduce astfel: puteri aproape la fel, cu un foooarte mic avantaj la seria 1, in schimb cilindree cu muuult mai mare la seria 1, asta insemnand muuulti mai multi bani de scos din buzunar: consum (care e principala sursa de zburat banii din portofel), asigurare obligatorie si impozitul la primarie. Deci e clar ca si la capitolul motor tot Audi castiga. Deci ca o concluzie.... Audi: o masina cu performante foarte apropiate de seria 1, design exterior si interior cu mult peste seria 1, spatiu cu mult mai mare decat seria 1, pret mai mic cu 1000 de euro decat seria 1... e clar ce as alege eu
de unde esti asa sigur ca au motoare mai bune si mai performante?Nu zic ca nu au si plusuri fata de audi la mototare dar au si minusuri .Cu ce ti se pare ca e asa performant aceste motor cu 1000 cmc fata de audi si are doar 18 cai in plus?hai sa fim seriosi.daca punea si pe audi motor de aceiasi cilindree,fi sigur ca producatorul din Ingolstadt avea un plus in fata
"Nu te lăsa păcălit de numele său, 125i este, de fapt, un motor de 2996 cc unitate. Tuned for fuel efficiency, it produces 218 horsepower instead of 265 / 272 hp and 199 lbft of torque instead of 232 lbft, but it possesses the same rev eagerness, creamy smoothness and musical engine note of traditional BMW straight-6. Reglat pentru eficienţă a combustibililor , care o produce în loc de 218 horsepower 265 / 272 kW şi 199 lbft de cuplu in loc de 232 lbft, dar posedă aceleaşi rev eagerness, creamy smoothness muzicale si motor de act de drept tradiţionale BMW-6." bmw incearca de ceva timp sa faca masini cat mai "verzi" ... e vorba si de un benzinar aspirat deci e normal raportul cai/cilindree
Sincer imi place mai mult A3-ul compact fata de seria 1 compacta, dar cabrio parca arata mai bine BMW-ul. Plus k sunt unele finisari mai nasoale la A3, acolo unde se imbina acoperisul cu caroserie. Nu m-as fi asteptat de la Audi, mai ales k sunt tatici in finisari.
acel motor este un motor de 3000 cm aspirat, fara turbina. motorul de 2.0 litri de la audi este cu turbina si de asta este aproape ca valoare de motorul bmw. bmw nu prea obisnuiesc sa puna turbina pe motoare si de asta puterea este relativ mica pt un motor de 3000. daca acel motor avea si turbina era un monstru. 3.2 fsi-ul de 265 cp este aspirat(fara turbina). OMG tu nu esti flacaul din drumul taberei, flacau prezent si pe clubford.ro ? man, daca da, sa stii ca eu sunt "edit" de pe acolo.
de aceea prefer eu turbo. La ce bun sa te plimbi cu un ditamai 3.0 care ar putea fi un monstru, dar nu e
da , eu sunt "flacaul" din dr taberei ) te salut si pe alt forum decat clubford ...chiar daca am planuri sa`mi duc buburuza in 150-170cp , moartea mea tot audi ramane si in scurt timp astept un a3/s3/q5 sa intre in familie on : cum a zis si traian si decebal bmw prefera sa faca motoare aspirate ... e traditie pt ei ... pun (puneau) pasiune in benzinare si "muzicaliatea" motoarelor nu are multi rivali ... bmw benzinar aspirat functional la 350k km fara interventii la motor am vazut , benzinar turbo nici macar la 200k km ...
e un articol in supercar in care compara bmw125i convertible cu a3 1.8 TFSI cabrio. Desi comparatia e deplasata ...pe mine m-a last cu gura cascata pretul 125 -ului ....54.000 euro ddp in conditiile in care audi era 35.000. Doamne sfinte...mai mult cu 20.000 !!!Adica inca o masina buna.Sincer desi imi plac si BMW-urile cred ca trebuie sa fii nebun sa dai atatia bani pe seria 1 fie el si cabrio.