1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 2.0 TDI VS BMW 320D

Discuție în 'Audi vs BMW' creată de RadOne, 8 Apr 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. RadOne

    RadOne Banned

    Înscris:
    6 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    vezi avatar
    Am deschis acest topic dupa indelungi cautari pe internet cu referire la aceasta comparatie ! Rezultatul nu a fost unul pe masura, informatiile fiind minore ! As dori cu ajutorul membrilor sa facem o comparatie intre aceste 2 masini cu aceste 2 motorizari in absolut toate performantele lor !

    Aici intra:
    - cai putere,
    - viteza pana la 100 km la ora,
    - viteza dupa 100 km la ora,
    - stabilitate,
    - manevrabilitate,
    - confort,
    - asezarea pe sosea in functie de conditiile atmosferice
    ETC. ( chiar va rog sa veniti cu adaugari )

    As prefera daca se poate ca aceasta tema sa fie tratata in mod obiectiv si NU SUBIECTIV ( chiar daca suntem fani Audi ) tocmai pentru a ajunge la niste concluzii reale !
    Toate bune !
     
  2. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Ar trebui sa precizezi la ce generatie te referi. 320D trebuie sa-l compari cu motorul 2.0tdi,170cp;318 are motor de 2000cmc,140 sau 143cp. Te referi la A4 B8?
     
  3. RadOne

    RadOne Banned

    Înscris:
    6 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    vezi avatar
    Pai comparatiile intre aceste masini se fac la nivelul acelorasi generatii ! Adica se compara A4 B7 2.0 Tdi 140 cp cu BMW 320d ( penultimul model ) 150 cp, sau A4 B7 2.0 Tdi 170 cp cu BMW 320d ( ultimul model ) 163 cp ( nu cred ca B8 are varianta de 170 cp) ! Eu asa ma gandesc sa fie facute comparatiile. Nu ?
    Cel putin la toate emisiunile de specialitate comparatiile intre A4 si seria 3 diesel se faceau la nivel de A4 2.0 Tdi si 320d ! Nu aparea 318 mai pe nicaieri. Eu asa stiu.
     
    Ultima editare: 9 Apr 2009
  4. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Nu am avut de unde sa stiu la ce generatie te referi tu daca nu ai mentionat.;) A4 B8 are 2.0tdi,170cp.318d are 143cp,deci concureaza cu 2.0tdi,143 cp. Mie unul seria 3,E91 mi se pare o masina anosta atat exterior cat si interior. Modelul anterior arata mult mai bine in opinia mea.
     
  5. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Raducule ... avand in vedere ca esti mare pasionat de liniute, probabil ca acest versus ar trebui sa se indrepte in directia performantelor ... sau nu ? :)
     
  6. RadOne

    RadOne Banned

    Înscris:
    6 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    vezi avatar
    Da, in mare parte este adevarat ce ai zis tu nashule, dar cu liniutele nu prea. Nu detin o masina buna de liniute si in plus nu am chef sa-mi apara diferite probleme din cauza asa ziselor "liniute" ! In primul rand ma intereseaza performantele deoarece m-am saturat sa-i aud pe toti care si-au luat un BMW 320d ( mai ales cei cu generatia pana in 2003 ) ca fac orice A4 2.0 tdi fara probleme ! Asa ca o concluzie : DA vreau sa facem o comparatie intre performantele scoase de fiecare masina in parte specificate in primul post din acest thread !
     
  7. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    o intamplare de pe autostrada:eu 143 cp iar ala avea 320d cu 150cp.
    mergeam unul in spatele celuilalt si la un moment dat i-am dat un flash. tipul a accelerat si am mers in acelasi ritm pana la 190 km/h si apoi am inceput sa ma apropii de el iar omul s-a retras in banda 1.
    l-am depasit pe intervalul 190-210 si cred ca ambii am inceput sa acceleram din treapata a 6-a. eu cel putin asa am facut.
    noi eram doi insi in masina si cred ca ei erau 3 sau 4.
    deci motoarele sunt pe acolo. omul avea bmw e39(parca asa se numeste penultima generatie) si era model cu facelift.
     
  8. sorrow666draku

    sorrow666draku Bronze Member

    Înscris:
    1 Mar 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 (B7), 2006, 2.0TDI -140cp multitronic 7+1
    @traian si decebal - la BMW - sedan - [stiu datele de pe de rost, pt ca anul trecut oscilam intre e90 si b7, am preferat cerculetele pt comfort, multitronic si pt ca nu-s "sportiv":)]
    - e39 e platforma pt seria5 modelul vechi 1996-2004 [520d = 136cp]
    - e60 e platforma pt actualul seria 5 - E60/E61 2004-pana azi [520d = 163cp]
    - e46 e platforma pt seria 3 pana in 2005 [320d = 150cp]
    - e91 e platforma pentru noul seria 3 [320d = 163cp]
    - e91 e platforma pentru noul seria 3 [320d = 177cp]

    In acest caz ar tb facuta comparatia asa::arco:
    A4 b7 - 140cp 2.0tdi versurs BMW 320d - 150cp[e46] specif carte: 0-100km Audi 9,7sec VS Bmw 8,8sec
    A4 b7 - 170cp 2.0tdi versurs BMW 320d - 163cp [e90] specif carte: 0-100km Audi 8,6sec VS Bmw 8,4sec
    sau A4 b8 - 2.0tdi 170cp versus BMW 320d - 163cp [e90] specif carte: 0-100km Audi 8,3sec VS Bmw 8,4sec
     
    Ultima editare: 10 Apr 2009
  9. klaus_cluj 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2009
    Locație:
    cluj
    Masina:
    a4 2,0 tdi 140 cp 2007 multitronic
    am avut vreo 4 ani un 320d(150cp) din 2002,acum conduc un a4 2.0 tdi(140cp) din 2006. audi ar trebui sa aiba un mic avantaj,generatia respectiva a aparut in 2001-cu facelift in 2005,in timp de bmw-ul a fost lansat in 1998,cu facelift in 2002.
    acceleratia pana la suta este usor in favoarea bmw,la fel mersul in linie dreapta la viteze mari,unde a4 este ceva mai nesigur,pe virajele rapide bmw castiga clar(poate si din cauza ca am imbatranit,dar sigur si datorita tractiunii spate). ambientul interior imi place mult mai mult la audi,chiar daca acel bmw nu era atins inca de revolutia bangle. nu am avut probleme iarna cu bmw-ul,cata vreme am folosit cauciucuri adecvate si nu am exagerat cu pedala,cu atat mai putin am avut cu a4.
    una peste alta,as alege ,mai ales referindu-ma la generatiile actuale,a4(care parca e dintr-o categorie superioara seriei 3 de la bmw),dar ramane intrebarea: de ce audi se incapataneaza sa ofere tractiune fata standard?
     
    Ultima editare: 10 Apr 2009
  10. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    sorrow -e46 era.
     
  11. motzo 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 2.0 TDI
    am si eu doua intamplari , amandoua cu 320d de 150 cp.. p autostrada soarelui.. am mers in spatele lor cativa km.. dar cand am ajuns la 220 ( masina fiind limitata la viteza aia ) i am depasit usor usor.. fara probleme si au ramas in spate :D , am uitat sa mentionez ca in ambele situatii eram 4 oameni in masina mea si doi in BMW
     
  12. cristian3411 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2009
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    audi a4 2003 1,9 tdi 131 cp
    audi vs bmw

    salut,ieri mergeam pe autostrada a1 dinspre bucuresti.aveam vreo 150 si din spate imi da blitzuri un bmw 320 .l-am lasat sa treaca si am calcat-o pana la 210-220,l-am depasit ,l-am lasat in urma ,si toata autostrada ,vreo 90 km s-a chinuit sa ma depaseasca cu caruta lui,bineinteles fara succes.am un a4 131cp din 2003 insa rupe ,am ramas si eu mirat cum trage.drumuri bune
     
  13. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Nu e limitata de loc...atata poate. Singurele limitari la masinile grupului VAG sunt facute la 250 km/h si asta la motoare mult mai puternice decat ce ai tu.

    Daca era BMW generatia ta cu motor de 150 CP, SIGUR nu a vrut sa te depaseasca sau avea o problema majora la masina. Sau s-a "chinuit" mergand lejer cu masina in timp ce tu erai cu pedala apasata la blana si cu ochii in retrovizor mandru ca nu esti depasit.

    Inteleg ca sunteti mandrii de faptul ca aveti Audi, dar nu mai veniti cu povesti din astea. Un BMW cu motor de putere similara (nu zic cu diferenta de 20 CP in plus) si cu tractiune spate va lasa in urma Audiul...puteti sa plangeti, sa va suparati, sa nu recunoasteti...dar din pacate acesta este adevarul.

    Sunt fan Audi, puteam sa imi iau BMW dar nu am facut-o. Dar trebuie sa recunosti cand cineva are ceva mai bun decat tine. Motoarele BMW sunt peste...si tractiunea spate este superioara tractiunii fata la liniutze, plecari, etc.

    Nu mai veniti cu povesti din astea incredibile "de autostrada" ca rade lumea. Si eu am "facut" un R8 pe A1 pt ca eu aveam consum 7% si el 24% la 130 km/h...si omul mergea la consum, pt ca daca o calca un pic ma depasea cu 200 de TIR-uri dar ajungea la 40%...si nu il interesa sa imi demonstreze nimic, sunt convins. Si pe mine m-a "facut" unu cu o dacia Logan care mergea ca idiotul cu 160 si eu aveam chef de mers lejer cu geamul putin deschis si beam o cafea si fumam o tigara pe banda 1. Probabil si el se lauda ca a "facut" un A4, nu?

    Get real!

    Si poate ar fi bine sa revenim la ideea acestui topic, care nu era ce "liniutze" de autostrada au fost castigate de A4 si cate de BMW. Radu vroia sa stie niste diferente intre cele doua masini din punct de vedere al performantelor, motorizarii, handling-ului, etc...in doua pagini de topic, dupa primele posturi care se refereau la subiect, ati inceput sa o dati in experiente personale care pe care a "facut".

    La motoare comparabile ca si CP, BMW este superior din punct de vedere al tractiunii (daca nu luam in calcul QUATTRO), al motorizarii si handling-ului. Audi este peste (din punctul meu de vedere) la designul interior si exterior, confort, dotari si modul cum sunt implementate acestea (de ex la scaune incalzite, BMW are 3 trepte si Audi 6). Strict pt liniutze sau dat pe curbe, BMW-ul este mai bun (asta pt ca tot spunea cineva ca pe Radu asta il intereseaza).

    Pretul consumabilelor sau al pieselor este ceva mai ridicat la BMW si de asemenea pretul de revanzare al masinii este mai scazut. Un BMW din acelasi an si cu dotari similare costa cu aprox 1000-2000 EUR mai putin decat un A4.
     
    Ultima editare: 6 Mai 2009
  14. Ionutz M

    Ionutz M 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2008
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A4 B5 1,6 benzina '96
    Scuze daca e umpic :sign_ot: , dar povestea asta e cam asa.... 22910 :hi:
     
  15. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Rapier,
    un A4 2.0tdi 140-143cp are sanse egale cu bmw 320d e46 136-150cp la liniutele pe autostrada ce merg peste 200km/h.
    la plecarile de pe loc, audi nu are nici o sansa din cauza de FWD.
    la statul pe curbe, bmw are un avantaj insa conteaza de cat de curajos este soferul pt ca nu am intalnit nici un posesor de bmw care sa poata scoate totul din masina prin serpentine astfel incat sa ma lase in spate.
    nu am absolut nici un fel de complex fata de nici un bmw cu cp echivalenti si posesorul acestuia si nu doar ca nu am nici un complex, chiar nu am ce alege din nici un bmw echivalent si din soferul lui.
    incercat de numeroase ori prin toate serpentinele romaniei.
    si ca sa vedeti cat de important este soferul, singura masina careia nu i-am putut face fata a fost o dacie papuc noaptea prin defileul jiului, sofer ce pe langa faptul ca stia drumul la perfectie(era cu numar de jiu) avea cu siguranta o boala de cap. eram un grup de 3 masini: eu, un vectra C de 1.9 si 120cp si un grande punto de undeva peste 80cp. cand ne intalnim deseori ne mai aducem aminte de intamplarea cu pricina.
     
    Ultima editare: 6 Mai 2009
  16. ovydiu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    botosani
    Masina:
    a4/1,9/2002
    depinde ce anume vrei de la masina,audi e confortabil de condus pe drumurile din romania,bmw sta mai bine la tinuta de drum.
     
  17. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    traian si decebal, ai foarte mare dreptate cand spui ca soferul conteaza foarte mult. Totusi, atunci cand intr-o discutie se compara doua modele de masina, se presupune ca soferii sunt egali sau este acelasi sofer care merge cu ambele. Aici era vorba strict de performantele masinilor si diferentele intre ele, nu de cat de bun este un sofer si ce poate face cu un Audi sau un BMW. De asta am spus cele de mai sus.
    Liniutele nu se fac pe autostrada la +200 Km/h ci cu start de pe loc pe 401m iar acolo dupa cum spui, Audi nu prea are sanse. In plus nu se ajunge la viteza de 200 km/h la distanta asta decat daca ai motoare mult mai puternice...altfel ajungi pe la vre-o 150-180 km/h maxim in 400 m. Chiar si daca te dai "din mers" (a 2-a de la 40-60 km/h) situatia nu se schimba si este tot in favoarea BMW. Trist, dar adevarat.

    Intr-o discutie mai veche si dupa ce am citit pe mai multe forumuri, am gasit un calcul conform caruia, pentru a bate o masina cu tractiune spate (tu avand tractiune fata), ambele fiind de greutate asemanatoare, ai nevoie de aproximativ 10 CP in plus la masina cu tractiune fata. Diferenta de cai este mai mare in caz ca este vorba de o tractioune integrala versus una fata.
     
  18. Bocanelu

    Bocanelu 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI multitronic 7 trepte
    fac pe draqu
    pe mine nu m-a facut niciun 320 si am alergat multe
     
  19. klaus_cluj 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2009
    Locație:
    cluj
    Masina:
    a4 2,0 tdi 140 cp 2007 multitronic
    asta cu "facutul" depinde de ansamblul masina+sofer. de exemplu,pe mine ma "fac" si loganurile pe autostrada,cata vreme mi se pare de bun-simt sa folosesc o viteza de croaziera care nu depaseste 150-160 km/h.
    probabil ca acelasi sofer ,cu pretentii de pilot,urcat in ambele masini,ar scoate timpi ceva mai buni cu 320d-ul.in alte conditii chiar ca nu are rost comparatia intre masini.
     
  20. Bocanelu

    Bocanelu 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI multitronic 7 trepte
    foarte multa soferie nu-ti trebe sa dai schimbatorul pe S si sa calci brusc acceleratia la fund
    :p
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta