Am o mica curiozitate. Sa spunem ca as putea lua un Mercedes C180 sportcoupe (129 cai) cu un A3 1.9 tdi (101 cai) + 2500 euro. I-am spus tipului respectiv ca am sa ma gandesc, desi nu prea as vrea sa renunt la A3. M-am atasat destul de mult de el si ma gandeam sa ii aduc si cateva modificari in viitorul apropiat. Nu pot spune ca arata rau C180-le...pare sa se comporte bine pe drum, dar nu stiu. Nu am mai condus pana acum un Mercedes si am retineri in privinta schimbului. Stiu ca e ceva mai sportiva, avand aproape 30 cai putere in plus, dar cred ca si daca nu ar fi diferenta aceea de pret (2500 euro) tot m-as mai gandi. Vreo parere? Mentionez ca ambele masini sunt din 2001.
Salutare ! Din pacate inca nu am avut ocazia sa fac test-drive...am intrat in ea decat,am observat'o dar atat momentan... In leg cu schimbul sincer eu cred ca e in favoarea ta ( mai ales si cu cei 2500 euro in plus...). M'am tot interesat pe net ,pe forumuri,review'uri de acest sportcoupe si nu am vazut pe nimeni sa zica ceva de rau ,ca ar avea probleme sau altceva,decat ca nu e asa puternic motorul de 1800 si ar fi mai bun cel de 200 ..... ( acum depinde si de tine ,pt mine unul e de ajuns 1800 ) (pe langa TT'ul la care ma gandeam si tot citesc mai peste tot ca are ceva probleme ....nu zice numai o pers asta.....) Si cred ca o sa calc peste aspectul super-sportiv si caii in plus de la TT si o sa aleg sportcoupe'ul pana la urma.... Eu mai am inca cateva luni pana sa ma hotarasc,tocmai in sept sper sa rezolv cu toate actele si sa imi aprobe creditul ( eu fiind in Ita...) In concluzie parerea mea sincera ca nu iesi deloc in pierdere la afacerea asta si esti in avantaj clar ( asta daca e bun si MBZ'ul si e totul in regula cu el ) P.S. : Bafta si sa ne anunti si pe noi ce ai hotarat ! :P
hm.. greu sa iei asemenea decizii , te cred ca-ti vine greu sa te desparti de A3 , dar nici C180 nu-i de lasat .De notat ar fi schimbarea de la o tractiune anterioara la una posterioara (atentie la asfaltul umed ) si consumul , desigur . Bafta !
Intr-avedar grea decizie, eu sunt un impatimit AUDI dar, nu e deloc de neglijat linia sportiva a C180-ului, uitandu-ma mai atent la cateva poze..am ajuns la concluzia ca nu ma pot exprima fara a incerca si Mercedesul. Dar totusi cred ca tind spre C180, imi place cum imbina eleganta cu sportivitatea. alecS3, observ ca nici tu nu ai dat un raspuns hotarat..ce ai face in situatia lui?
mi-ar fi sincer foarte greu sa decid , mai ales ca de curand in familie am achizitionat un SLK 200 Kompressor care mi-a schimbat (in bine) imaginea despre Mercedes .. Cred ca fiecare decide in fond masina care il caracterizeaza cel mai bine , feelingul e foarte important . Pana acum spuneam ca Mercedesul imbatraneste proprietarul cu cel putin 10 ani dar modelele sport sunt cu adevarat frumoase
Va urasc . Si cate planuri mi-am facut cu A3-ul asta. Am sa incerc sa fac un mic test drive cu C180 sa vad daca ma impresioneaza cu ceva. Daca o sa-mi placa si nu are probleme am sa ma gandesc serios la un schimb. Ma intreb cum am sa ma impac cu tractiunea spate ... nu am mai condus pana acum astfel de masini. E mare diferenta?
tractiunea posterioara are un lejer avantaj (daca se poate spune asa) la plecarea de pe loc , demaraje , etc .. in schimb e ceva mai pretentiosa pe sosele umede sau acoperite de zapada . Poate are si altcineva o idee , sa ne povesteasca experienta avuta cu tractiunea posterioara . Prea multe nu stiu sa zic , am avut un 318i timp de o luna (dar vara) iar SLK -ul asta mi-l da nevasta doar sa-l spal
Tractiune spate mai mult ai nevoie pentru un condus sportiv. Un avantaj ar fi demarajul ceva mai bun decat cel al tractiunii fata. Un dezavantaj e supravirarea in curbe, mai ales la viteze mai mari. Pentru oameni normali, sa zic asa, e mai recomandata tractiunea fata pentru stabilitate si e ceva mai usor de controlat. Tractiunea spate cere ceva mai multa experienta din partea soferului, mai ales in conditiile in care aderenta e mai scazuta. Tractiunea integrala e mai buna :P, dar si ea are dezavantajele ei, in primul rand consumul mai mare...si consturile de intretinere. Concluzia ar fi...Esti un om normal, mergi pe tractiunea fata, daca nu, pe cea posterioara. Sau daca iti permiti, mergi pe cea integrala .
Poate ca mi-ar face mici probleme la inceput tractiunea posterioara de la Mercedes, dar nu cred ca mi-ar trebui mult sa ma obisnuiesc cu ea. S-ar putea chiar sa-mi placa mai mult decat Audi-ul de acum . Azi am trecut pe langa C180-le acela, are mici zgarieturi dreapta spate...una destul de urata...in rest pare destul de ingrijita...la fel si in interior...ma rog, cat s-a putut vedea de afara. E ceva ce nu imi place la ea, dar inca nu mi-am dat seama ce. Oricum, astept sa vad daca pot face rost de un test drive cu el sa imi fac o parere mai clara.
Separat de pasiunea pentru Audi , oferta e buna, iar C180 de ce sa nu recunoastem ...e mult mai exclusivist si mai rar.In legatura cu propulsia (aka tractiune spate) va fi un pic dificil.Tu esti obisnuit cu FWD la care e destul de greu sa pierzi controlul si chiar si atunci redresarea e usoara.Experienta mea la RWD se refera la BMW-uri nu la Mercedes, dar in principiu teoria e cam la fel.Trebuie sa eviti mai ales in conditii de umezeala (ploaie zapada) manevrele bruste, accelerarea in curbe stranse, franarile bruste si alte obiceiuri care la FWD nu sunt penalizate atat de dur.De semenea mi se pare important ca suspenia sa fie tare (si la modelul despre care discutam e mai sportiva) pentru ca balansul prea mare de asemenea poate duce la derapaj. Oricum fa o plimbare cu masina si convinge-te pe propria piele daca iti place.Sunt multe detalii care te pot face sa te hotarasti + sfaturile noastre, dar in final decizia e a ta si va trebui sa fii impacat cu ea. Succes
Eu am avut inainte de audi un opel omega. Astea sunt cu tractiune pe spate. pot sa spun ca pentru mine la inceput a fost greu sa ma invat cu tractiunea fata deoarece pierdeam foarte repede aderenta la demaraj. Dar sa stiti ca nu e draku asa negru la tractiune spate. Iar mertanul cred ca are si asr si control stabilitatii, deci nu cred ca va fi o problema. Personal raman totusi pe audi.