Go Back   Club Audi Romania - Forum cu discutii despre modelele Audi > Modele Audi > Discutii generale Audi
Inregistrare Regulament Lista membri Galerie foto Calendar Cauta Mesajele de azi Mark Forums Read

Discutii generale Audi Pareri, impresii generale despre marca Audi. Discutii care nu sunt specifice unui anumit model.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #291  
Old 29th June 2012, 23:41
G@bryel's Avatar
G@bryel G@bryel is offline
Platinum Member
Masina mea: Audi A6, 3.0 TDI Quattro, DPF, 2005.
 
Join Date: Oct 2010
Location: Romania
Posts: 1,082
G@bryel is on a distinguished road
Default

Spune-mi te rog,...in afara de martorul aprins, ai mai observat ceva la comportamentul masinii ?
__________________
Audi A6 - 3.0 TDI QUATTRO

PROBLEME...PRIN...TEHNOLOGIE Peace !
Reply With Quote
  #292  
Old 1st July 2012, 13:47
Cpv's Avatar
Cpv Cpv is offline
1st Gear Member
Masina mea: A4 , 1.8 T
 
Join Date: Mar 2012
Location: Bucuresti
Posts: 17
Cpv is on a distinguished road
Default

Sincer acum dupa ceva timp ,mi se pare ca numai are "zvacul" ala care il avea pana sa apara martorul.adik atunci cand apas acceleratia,masina nu raspunde imediat,ci cu un delay de 1-2 sec, dar asta o spun ca un simplu sofer,si din faptul ca atunci cand am cumparat-o nu avea problema asta.
Am pus-o pe terster si mi-a dat cateva err., pe care le atasez aici.

http://dl.fisier.ro/files/kimdof8g7b..._0180.JPG.html

http://dl.fisier.ro/files/4ed4l1pfgc..._0181.JPG.html

Multumesc frumos pentru raspuns, si sper sa ma lamuresti ce e de facut in continuare.
__________________
Reply With Quote
  #293  
Old 1st July 2012, 18:45
G@bryel's Avatar
G@bryel G@bryel is offline
Platinum Member
Masina mea: Audi A6, 3.0 TDI Quattro, DPF, 2005.
 
Join Date: Oct 2010
Location: Romania
Posts: 1,082
G@bryel is on a distinguished road
Default

Un pic off-topic,...dar se poate intampla.
Pana iti raspunde cineva ce le "are" cu diagnosticarea, sa vezi ce-am patit eu cu "zvacul" masinii,...de rad si acum.
Am spalat masina la interiori si am plecat. Am observat si eu in ceva timp, ca masina parca raspundea mai greu la demaraje. A, am observat ca scaunul e un pic mai in spate...l-am dat mai in fata, ajungeam mai bine la pedala,...hm, o imbunatatire. Dupa un timp,...paaaarca tot nu era bine.
Nu stiu ce-mi vine si bag varful piciorului sub pedala de acceleratie...si surpriza, covorul era intors asa ca trebuia sa apas ceva mai tare. Aproape imperceptibil,...dar trebuia. L-am intins...si masina si-a revenit...
Nu e frumos ?
Asa ca, dupa ce va spalati masinile, mai uitati-va cum pun aia covorasele ca nu se stie.
__________________
Audi A6 - 3.0 TDI QUATTRO

PROBLEME...PRIN...TEHNOLOGIE Peace !
Reply With Quote
  #294  
Old 1st July 2012, 22:55
Cpv's Avatar
Cpv Cpv is offline
1st Gear Member
Masina mea: A4 , 1.8 T
 
Join Date: Mar 2012
Location: Bucuresti
Posts: 17
Cpv is on a distinguished road
Default

Multumesc pentru raspunsul tau,dar nu cred ca ai vaz si ceea ce am atasat.Nu are nici o legatura cu covorasele,sau alte artificii de genul asta.
__________________
Reply With Quote
  #295  
Old 1st July 2012, 23:09
G@bryel's Avatar
G@bryel G@bryel is offline
Platinum Member
Masina mea: Audi A6, 3.0 TDI Quattro, DPF, 2005.
 
Join Date: Oct 2010
Location: Romania
Posts: 1,082
G@bryel is on a distinguished road
Default

Nu nu, nu a fost un raspuns. Doar am zis ca sunt un pic off. Am vrut doar sa vorbesc de o chestie de 2 bani, dar care iti creste tensiunea. Se poate intampla oricui. Am mers asa vreo 2 zile...si poate ajungeam si la VAG din cauza asta.
__________________
Audi A6 - 3.0 TDI QUATTRO

PROBLEME...PRIN...TEHNOLOGIE Peace !
Reply With Quote
  #296  
Old 6th July 2012, 17:49
G@bryel's Avatar
G@bryel G@bryel is offline
Platinum Member
Masina mea: Audi A6, 3.0 TDI Quattro, DPF, 2005.
 
Join Date: Oct 2010
Location: Romania
Posts: 1,082
G@bryel is on a distinguished road
Default

Va salut...
Din ce am cautat pe forum pana acum, am intalnit doua (UNU #41, DOI #36)cazuri cat de cat similare, din pacate, userii nu au acelasi motor cu mine.
In plus la ei scrie in diagnistic apare "Electrical Malfunction", iar mine "Implausible signal"
Dupa ce am curatat clapeta de acceleratie, am fost la reprezentanta sa controlez, sa vad daca si cat e infundata tubulatura aia de plastic, neagra si EGR-ul. Totul era OK, eram si in criza de timp, asa ca nu am mai curatat nimic altceva.
Dupa vreo luna (nu prea am mers cu masina), mi s-a aprins iar martorul galben "Check engine".
Oare sa fi atins mecanicul de la reprezentanta ceva pe acolo ?
Am facut o autodiagnoza la un atelier si...:
"Supapa pentru pompa/injector cilindru 12, semnal implauzibil (STO)
Cod eroare: 19582"


Pe alt program: "19582 P3126 Valve for Pump - Jet Cylinder 12 (N308) Implausible Signal"

Codul 19582 nu-l avea in baza de date, nici la ross-tech nu l-am gasit.
Din ce am vazut la cei doi forumisti de mai sus, e vorba de un cablu din interiorul motorului. Cineva spunea ca in cazul motorului 3.0TDI e in afara.
Habar nu am ce-ar insemna acel "Jet Cylinder 12".
Sigur nu e al 12-lea cilindru.

Sa spunem ca trebuie sa inlocuiesc cablul, sau sa strang acei papuci,..dar la care injector ?
Cum il pot identifica ?
In rest, masina nu tremura, nu are niciun simptom de "boala".
Poate a pierdut din putere, dar nu-mi dau seama (demaraj superb, viteze si peste 200 la ora).

Sper sa nu fie ceva grav, trebuie sa plec in concediu si as vrea sa rezolv cumva treaba, sau macar sa stiu despre ce e vorba, cat de grav e.
Daca sterg eroarea,....ramane asa o perioada. De aparut (de vreo 2 ori a reaparut pana acum) apare cand o taie capul. Odata cand mergeam cat de cat tare, ieri, mergeam la pas prin Bucuresti.
Multumesc mult.
__________________
Audi A6 - 3.0 TDI QUATTRO

PROBLEME...PRIN...TEHNOLOGIE Peace !

Last edited by G@bryel : 6th July 2012 at 18:08.
Reply With Quote
  #297  
Old 7th July 2012, 14:08
G@bryel's Avatar
G@bryel G@bryel is offline
Platinum Member
Masina mea: Audi A6, 3.0 TDI Quattro, DPF, 2005.
 
Join Date: Oct 2010
Location: Romania
Posts: 1,082
G@bryel is on a distinguished road
Default

Intre timp am gasit ceva DATE despre problema, pe un site olandez.

(traducere Google)
cod de eroare : 19582 P3126
com Injector supapă 12 (N308), dă un semnal de neînţeles
du Ventil für Pumpe / Duse Zyl. 12 (N308) unplausibles semnal
şi Pompa-Jet Valve: Cilindru 12 (N308) semnal Metode neplauzibile
Informaţii suplimentare cu privire la coduri de eroare. intermitent

Posibile simptome:

De conducere nu este "frumos"
A redus capacitatea
Motor rulează dur
Valorile de emisie deteriorate

Posibile cauze:

Intervale de timp de injectare a depăşit
A lua legatura cu rezistenţă

Soluţii posibile:

Verificaţi injectorului şi cabluri de ea
Valoare de măsurare a se vedea rubrica 018
Verificaţi rezistenţa a injectoarelor / cablare



Care ar fi problema, din variantele de mai sus si care ar fi injectorul cu problema ?
Repet, nu vad/simt modificari in functionarea motorului...
Daca nu ar aparea martorul,...ar fi totul Ok.
Pe luni incerc sa iau legatura cu cineva de la reprezentanta, nu pot sa jung acolo, dar sper sa ma lamureasca.
Oricum, astept si parerea voastra, ca sa nu ma las doar la "mana lor", ca stim cu totii la ce ne asteptam din partea lor...
Merci...
__________________
Audi A6 - 3.0 TDI QUATTRO

PROBLEME...PRIN...TEHNOLOGIE Peace !
Reply With Quote
  #298  
Old 21st July 2012, 09:45
otyman otyman is offline
1st Gear Member
Masina mea: audi a4 b6,2.0i,2001
 
Join Date: Jun 2012
Location: Timisoara
Posts: 21
otyman is on a distinguished road
Default

Salut,
Am si eu o problema cu martorul asta motor: de ceva vreme a inceput sa palpaie si motorul nu mai trage la fel. Mi-a zis mecanicul ca era arsa bobina de la cilindrul 4 si am schimbat-o + bujii si la fel face. Exista posibilitatea sa le fi montat gresit ? sa fie ars ceva ? cum verific ?
Daca stie cineva sau a patit cineva la fel va rog poate ma ajutati si pe mine. Multumesc.

Last edited by Cristi : 21st July 2012 at 09:49.
Reply With Quote
  #299  
Old 15th October 2012, 00:36
piromi's Avatar
piromi piromi is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi A4 B6 2.0i 2002
 
Join Date: Oct 2012
Location: Timisoara
Posts: 10
piromi is on a distinguished road
Default

Buna seara. Am si eu aceiasi problema ca multi altii. Mi s-a aprins martorul check motor. Rugamintea mea este daca ma poate ajuta cineva cu un nr de telefon al unui meserias pentru diagnoza VAG-Com in Timisoara. Multumesc anticipat.
__________________
Audi A4 B6, 2.0i, 2002

Last edited by piromi : 15th October 2012 at 00:41.
Reply With Quote
  #300  
Old 4th November 2012, 21:22
PcP PcP is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi A4B6, 2002, 1,6
 
Join Date: Jul 2012
Location: Suceava
Posts: 11
PcP is on a distinguished road
Default

Salutare,
Vin și eu cu o problemă pe care o am la mașina personală. După ce am cumpărat-o, în drum spre casă s-a aprins martorul de la ”check engine. Mi s-a spus că face figuri sonda lambda de la combustibil și am crezut că așa e. S-a resetat eroare, însă problema a persistat..
După mai multe vizite la mecanic s-a ajuns la curațarea EGR-ului (mi s-a spus că era blocată supapa, s-a șpreiat în zonă pentru curațare) după care pe tester mașina la relanti dar și la turații superioare se încadra în parametrii normale de funcționare a celor două bancuri de pe sonda lambda.
Totul bun și frumos, însă după aprox 150-200 km mi-a reapărut martorul în bord și bănuiesc că pentru aceeași problemă.
Mașina rulează bine în rest, consumul cred că e un pic măricel ( 8,5 % mixt). Aștept sugestii și păreri, poate a mai fost cineva în situația asta. Masina este Audi A4B6 1,6 motor ALZ.

Last edited by Cristi : 4th November 2012 at 22:00. Reason: Foloseste functia Edit data viitoare. Nu mai posta consecutiv. Poti Edita un mesaj timp de 60 minute de cand a fost scris.
Reply With Quote
Reply

« Coduri PR - Codurile 3 cifre/litere din cartea service - Traducere optiuni cu care a iesit masina diun fabrica | Capacele de la motor si baterie lipsa la A4 - B5 / B6 / B7 - discutii diverse »


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Martor ESP aprins in bord la A6 C6 - probleme - cauze si rezolvari jacobson Audi A6 C6 (2004 - 2011) 60 27th March 2014 18:53
Senzor ulei aprins la TT Mk2 8J - cauze - probleme si rezolvari madnees Audi TT Mk2 (8J) (2006 - prezent) 3 1st January 2012 15:24


All times are GMT +2. The time now is 06:58.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0
Copyright ©2007 - 2014 Club Audi Romania
Club Audi Romania este un site independent si nu este afiliat in niciun mod cu Porsche Romania sau Audi AG. Orice referinta la marca Audi este facuta in scopuri exemplificative si noncomerciale.
Mesajele publicate aici apartin exclusiv celor care le-au exprimat si nu implica responsabilitatea detinatorilor acestui site sau a marcii Audi.
- Martor Motor Electronic - Check Engine - aprins - cauze probleme si rezolvari - Forum Audi -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100