1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie Automata - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Shuny, 30 Noi 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Shuny 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6
    nu de mult am intrat printre mandrii posesori a unui audi a6 din 2002 fapt care ma incanta foarte mult pt ca este o masina pe care mi-o doream de ceva vreme ,masina a fost achizitionata de mine direct din germania ,are un motor de 2,5tdi si 155 cp ,cutie automata ,problema este ca atunci cand franez brusc si apoi accelerez masina parca se ineaca si imi da impresia ca este din cutia de viteze :),nu ma prea pricep la mecanica.ati mai intalnit asa ceva?sa fie dusa cutia?nu se intampla tot timpul dar daca merg prin trafic aglomerat se intampla..daca are cineva cunostinte si vrea sa le impartaseasca as fi bucuros sa le citesc.Va multumesc!
     
  2. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Eu nu cred sa fie de la cutia de viteze, cel mai probabil e ceva de la motor dar trebuie sa faci un test ceva ca sa-ti dai seama mai exact.
     
    Gabi_AUDI apreciază asta.
  3. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    destul de complicat sa spui despre ce e vorba. mergi pana la reprezentanta ca ei iti spun sigur daca e vreo problema
     
  4. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Salutare, s-ar putea sa fie normal. nu stiu cat de tare se ineaca masina ta dar la cutiile automate este normal sa aibe un moment de ezitare cand dupa o frana puternica accelerezi brusc. Asta e din cauza ca, cutiile automate schimba de la mare la mic trecand prin toate treptele (la ambreiaj poti sa franezi si sa schimbi de ex. din a 4a direct in a 2a dar la automatic cutia schimba din 4 intai in 3 si apoi in 2). Chestia asta se observa mai ales daca franezi pana la oprire si apoi pleci in tromba. La masinile noi se vede mai putin dar cu varsta poate deveni din ce in ce mai puternic, pentru ca se mai uzeaza pinioane, sincroane etc. Cel mai bine este sa faci o verificare la un service autorizat, eventual sa mearga un mecanic cu masina si sa-ti spuna apoi daca e in tolerante sau nu...
     
  5. Raj 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2008
    Probleme la cutie automata...

    nu de mult am achizitionat un Audi a6 2,5 tdi 155 cp cu cutie automata,totul bine si frumos pana aici,masina a fost una mult dorita asa ca nu ma gandesc sa o schimb,problema este cutia de viteza care atunci cand accelerez in urma unei franari mai accentuate dar nu totala ,ori atunci cand plec de la semafor se ineaca ,si merge in hopuri pana-si intra in viteza necesara,este ca si cand as merge cu o masina cu cutie manuala si in loc de a 3 as schimba a 4 ,ori in loc de a 2 a 3:meeting: .ma poate ajuta cineva????
     
  6. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Te-ai interesat, nu trebuie sa schimbi uleiul la cutie ? La a mea stiu ca trebuie sa-l schimb la 60.000 Km.
     
  7. sad 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2007
    Locație:
    IS
    Masina:
    A6 2.7 TDI QUATTRO

    Varianta cea mai ieftina este sa schimbi uleiul si cu putin noroc ai rezolvat problema .Daca nu trebuie pusa pe scaner ( cred ca e o problema de refulare a uleiului in cutie) .Cutia este multitronic sau tiptronic ?
     
  8. SaLLa

    SaLLa 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1998 1.9TDI
    eu zic sa pui masina la vanzare remediaza problema si vindeo ;) k dak tia cazut cutia o sa plangi ;) cristi u schimbi uleiu la cutie la 60000 de km ? :|
     
  9. Raj 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2008
    deci sa inteleg ca nu se mai poate remedia???care e diferenta dintre multitronic si tiptronic?cutia mea are 6 trepte,vazusem pe forum cum ca una ar fi cu 5 si alta cu 6.habar nu am in rest,se poate pune la un tester si gasi problema????si unde?sunt din Iasi.
     
  10. SaLLa

    SaLLa 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1998 1.9TDI
    parerea mea este k ori te costa f mult sa o faci ori nu se mai poate face nu stiu oricum inceark sa te duci la un mecanic f bun si makr sa remedieze sa poti sa o vinzi oricum cutia ta e cu 5 trepete sigur

    da la un tester f bun poate sa iti gasesasca este km nasol dak esti din iasi oricum dute la reprezentanta sa faci un test te costa in jur de 100 de E bafta multa in rest nu stiu ce sa zic :(
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Ian 2008
  11. Raj 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2008
    probabil asa am sa si fac,am sa merg la Audi sa vad ce-mi spun,cat despre viteze ..daca dau sa schimb manul imi apar in bord 6 viteze 123456 .
     
  12. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===

    Cat de curand masina mea o sa implineasca 60.000 Km si cutia de viteze fiind una automatica trebuie sa-i schimb si uleiul. Asa mi-au zis de la reprezentanta din germania de unde am luat masina.
     
  13. SaLLa

    SaLLa 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1998 1.9TDI
    nu contrazicem nemtii:) eu unu am tot automata si il schimb la 10000 de km odata cu uleiu filtru de ulei de aer de polen de motorina ...
     
  14. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Poate e alt tip de cutie fata de ce ai tu, doar e si alt motor.
     
  15. raresicu76

    raresicu76 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2007
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a3 Sportback 1.2TFSI S-tronic Pro S-line
    A4 2.5tdi S-line

    Eu am pe masina cutie multitronic si am avut si tiptronic. Este foarte important uleiul,si filtrul. La cutia tiptronic(cea la care simti cum schimba treptele) se foloseste ulei atf iar la cea multitonic (cu variatie continua-nu simti cum schimba) se folosste ulei cvt. Sfatul meu e sa te duci la reprezentanta sa faci o diagnoza si un schimb de ulei. Daca simti ca masina ,,nu trage'' sau ca ar patina discul cind e rece poate sa fie de la senzorul G80. Asta este senzorul care detacteaza deschiderea injectorului. Se afla in injectorul 3(ai sa vezi ca e singurul cu fir). Se schimba injectorul 3, dar il pastrezi pe cel vechi(ii tai firul si il tii de rezerva pt alta pozitie in afara de 3. Daca iti face figuri si la cald poate fii supapa egr. oricum se vade pe diagnoza. Nu te speria de ce spun totii pateii care nu se pricep. ai o masina deosebita si sa ai parte de ea
     
  16. SaLLa

    SaLLa 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1998 1.9TDI
    da totu e posibil a mea e automata simpla 1.2.3.D.N.R.P
     
  17. cubulex 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi Q7 2007
    schimba i uleiul si fai un test cu vag com ul,poate fi o problema simpla, sau?
     
  18. neurok

    neurok 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT 8N, 1.8T 132 KW, 2001; A4 B7, 1.8T 120KW, 2005
    Salut,
    Dupa cum descrii nu cred ca este o problema a cutiei. Posibil turbina sau MAF. Vezi ca este si o chestie ciudata cu o valva unisens pe circuitul de vacum, la ramificatia intre pompa de la servofrana si actionarea valvelor pt. actuatorul turbinei si EGR. Daca este dusa valva aia unisens si ai o problema cu servofrana ( o pierdere de vacuum) ramai fara vacuum si nu mai poate actiona ( eficient) turbina. Dupa ce franezi puternic, ai imediat a doua frana sau nu este la fel de eficienta?
    Trebuie inceput cu o scanare cu VAG COM, daca nu iti da erori trebuie facuta o inregistrare a parametrilor in sarcina ( de catre cineva care se pricepe) si iti poate spune mai multe.
    Referitor la cutiile automate:
    - 5 viteze = tiptronic, producatorul recomanda sa nu schimbi uleiul, dar trebuie verificat nivelul si aspectul uleiului.
    - 6 viteze = multitronic, uleiul se schimba la 60.000 Km ( si filtrul).
     
    Ultima editare: 29 Ian 2008
  19. Raj 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2008
    In primul rand tin sa va multumesc tuturor celor care ati venit cu un reply,nu ma pricep la mecanica mai deloc dar din ce-am citit am dedus totusi ca am o cutie multitronic (6.5.4.3.2.1 asa-mi arata in bord cand schimb manual):),si ca ar trebui sa merg la un tester(stiti vreunu bun in Iasi ???? inafara de reprezentanta????)din ce-am mai discutat cu amici la Sandra(reprezentanta VW si dealer Audi) nu mai au cei mai buni mecanici ,multi din ei ar fi plecat.Ce ulei imi trebuie pt cutie si ce filtru?catzi litri?si la ce costuri sa ma astept??Oricum va multumesc pt sfaturi.
     
  20. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Deci tu schimbi uleiul din cutie la fiecare 10.000 de km? N-am mai auzit asa ceva:unsure:! Si ajuta?
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta