1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Jurnal de bord Q7 4.2 TDI

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de V8TDI, 26 Feb 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Epic

    Epic 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.8 T quattro 2005
    cred ca thread-ul asta a stat "out of sight" prea mult timp..
    masina e prea tare ca sa nu se vorbeasca despre ea..
    what's new?
     
  2. wowo

    wowo 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    wonder land
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI quattro
    nice ride dude! thats hot:)
    sa ai grija de ea ca e un bibelou pe roti si sa ai parte numa de satistactii cu ea!!!!
     
  3. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Pe 12 ianuarie am fost la prima inspectie. Km la bord: 28750. Computeru zicea ca mai merge 1200 de km pana la inspectie dar am profitat ca aveam un pic de timp si am facut-o. Trebuia sa dureze 2 zile. Din motive de ABT uleiul la cutie se schimba la fiecare 30.000 de km, odata cu cel de la motor. Si intra 9,5 litri la cutie si 9 litri la motor. Au dat capacul jos de la cutie sa schimbe uleiul si cand l-au pus la loc, cu suruburi noi evident, au strans suruburile cu cheia dinamometrica la 21 N conform indicatiilor tehnice Audi. Numai ca pe la 18-20 N s-au crapat suruburile si capacul, asa ca atrebuit sa mai astept 2 zile pana a venit noul capac. Pe asta l-au strans la 16 N. Pana acum e ok. A, si a mai fost o actiune: s-a schimbat capacul de la paharul cu lichid de frana (au constatat cei de la Ingolstadt ca ceva nu e in regula cu ele si la toate Q7 se schimba, gratis evident).

    In rest nici o problema, totul functioneaza in parametri normali. Iar B&O face toti banii! Pe orice loc ai sta in masina se aude la fel. Adica super clar, indiferent daca e tare sau incet.
     
  4. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Ai facut revizia la Ingolstadt ? Frumos :)
    Care a fost costul ?
     
  5. claudiu88 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi q7 2009
    eu am zis ca e frumoasa masina lu v8tdi, dar daca tot vorbeam de o masina tunata asa cum o are el, am pus niste poze cu q7 care are un tuning foarte frumos (parerea mea) ......e vreo problema?
    si in legatura cu revizia, am 2 masini de la audi, deci se poate generaliza, cand orice revize la audi este la 15000km (in romania), dar deh`, la tine poate e la 30000km, aici in c-ta trebuie sa faci mai repede :)
     
    Ultima editare: 24 Ian 2009
  6. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Nu la Ingolstadt ci la Audi Frankfurt. A costat 724 eur cu tot cu tva. Si evident cu garantia de mobilitate inclusa.
     
  7. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Da, in Romania, ca acolo vor cei de la service-uri sa castige de 2 ori mai mult. Daca te uiti in toate cartile tehnice de la orice model mai recent de Audi o sa vezi ca long-life se face la 30.000 de km. Chestia cu 15.000 e inventie romaneasca.
     
  8. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    corect spus!! Eu am un prieten, care are un Q7, 3.6 benzina si m-a sunat intr-o zi, era putin stresat ca el a depasit deja limita de 15.000km si deja isi facuse probleme in legatura cu garantia masinii... pt ca cineva de la Audi Timisoara i-a spus ca prima revizie se face la 15.000km! Am vorbit cu Audi Szeged (Ungaria) si am facut o plimbare pana acolo, a venit un reprezentant, a verificat km ramasi pana la service (MMI-ul afisa 13.800 km ramasi) si ne-a spus ca putem merge acasa, fara nici o problema si sa revenim cand apare avertizarea de service in bord!!! Si atunci i-am povestit de colegii din Romania, la care el: "Nu sunteti primii care patesc la fel!!! " Ce sa-i mai spun, am vrut sa platim, la care el: " Dar eu nu am facut nimic la masina!! " , ne-a dat cate o carte de vizita si un pix cu emblema Audi! Cam atat!
     
  9. Epic

    Epic 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.8 T quattro 2005
    intr-adevar, poate sfaturile atotcunoscatorilor mecanici de la noi sunt putin exagerate in ceea ce priveste intervalele dintre revizii, insa nu putem sa trecem cu vederea peste faptul ca starea drumurilor implica uzuri mai pronuntate ale autovehiculului, privind, de ex, articulatiile, filtrul de aer(fiind f mult praf) si altele.

    multi kilometri placuti sub "incidenta" numeroaselor sute de NM!
     
  10. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    astazi am mers cu masina identica ca a ta numai ca era culoare gri perlat si capota si plafonul negru...masina este un vis(prima data cand am mers cu un q7)...mi-as vinde si apartamentul sa imi iau o masina ca asta :)...sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea
     
  11. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    35300 km la bord. Nu se mai deschide capacul la rezervor (clapa aia care este actionata electric din masina). Se pare ca e o problema cunoscuta pentru ca cei de la service mi-au spus initial ca schimba mecanismul de inchidere/blocare dar dupa ce s-au interesat la Audi au zis ca trebuie sa scurteze nu stiu ce si sa subtieze prin pilire nu stiu ce. Am dus-o ieri la service (unde am lasat-o vreo 3 ore) si acum merge ok. Daca voi mai avea probleme o sa schimb tot mecanismul.
     
  12. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Bine ai revenit :)
    Nu te-am "vazut" demult :)
    Ma bucur ca masinuta e fara probleme ...
     
  13. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Merci, am fost cam ocupat in ultima vreme. Felicitari pentru postul de moderator.
     
  14. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    38.000 de km. Am schimbat placutele de frana pe fata. Cam repede m-am gandit eu, dar cei de la service au zis ca au vazut si la 26-27.000 de km. Masina e grea si placutele se consuma mai repede, dar parerea mea e ca au fost un pic subdimensionate din fabrica. Daca stiam, imi luam ceramice. La urmatoarea cu siguranta voi avea ceramice. In rest totul e ok. Consum mediu pe BC 2 (neresetat niciodata) 13,6 l/100. Viteza medie tot pe BC 2 este de 53 km/h, din cauza de (relativ) mult oras.
     
  15. casioclay

    casioclay 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2008
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi Q7, 3.0 TDI,2011 facelift
    Placutele de frana ceramice pot fi montate pe modele 2008, sau trebuie sa ai sistemul complet AUDI CERAMIC? Se importa la noi sau trebuie sa fac comanda in Germania?
     
  16. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Se pot monta dar in Germania costa cam 20.000 de eur cu tot cu montaj, tva, garantie etc. Nu se prea merita. Daca le comanzi din fabrica sunt "numai" vreo 8000 de eur.
     
  17. casioclay

    casioclay 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2008
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi Q7, 3.0 TDI,2011 facelift
    Nu se pot pune doar placutele? Fara sistemul de etriere?
     
  18. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Nu. Sistemul contine placute, etriere, discuri si cativa senzori. Atat pe fata cat si pe spate.
     
  19. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    48300 de km la bord. A trebuit sa schimb modulul de comanda de la panoul usa dreapta spate. Nu se mai deschidea geamul. La inceput ba mergea ba nu mergea, dar dupa vreo saptamana n-a mai vrut deloc. Am schimbat intai motorul dar tot n-a mers, si-atunci cei de la service au zis ca e modulul de comanda. Schimbat pe garantie, deci costuri 0.

    In rest nici o (alta) problema.
     
  20. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    57000 de km la bord. Dupa o ploaie relativ puternica de cateva ore in cursul noptii am gasit pe presul (de cauciuc) de la sofer aproape o jumate de litru de apa. Am scurs-o cu grija afara (mocheta nu s-a udat) si m-am dus la service. Acolo s-a verificat intai scurgerea de sub parbriz sa nu fie infundata. De obicei asta se intampla: de la praf, frunze etc. se infunda acea scurgere si apa ramane in cutia aia si de acolo da pe afara inspre bord. La mine nu era infundata asa ca s-a trecut la urmatoarea faza: au desfacut baietii furtunul de scurgere de la trapa de pe partea soferului, asa cum se vede in imaginile atasate. Se pare ca e o greseala de conceptie caci problema e destul de frecventa: pe partea stanga (sofer) furtunul este presat de capitonaj in niste cleme care tin airbagul de la cap. In timp, datorita temperaturilor ridicate din interiorul masinii si faptului ca furtunul este destul de plastic, acesta se stranguleaza dupa cum se poate vedea, si apa nu mai trece, astfel ca o ia pe langa furtun si se scurge in masina, la pedalier. Se pare ca numai pe partea soferului apare aceasta problema, pe partea dreapta furtunul e mai departe de airbag. Solutia e simpla: se taie furtunul vechi cam la 30-40 de cm sub strangulare si se inlocuie cu un altul, prin lipire cu manson de trecere, care se monteaza un pic mai departe de clemele pentru airbag. Toata treaba dureaza cca. o ora, maxim 2, in functie de cat de priceput e mesterul care repara. Mare atentie la clemele care tin parasolarul sa nu se sparga/crape ca sunt destul de sensibile. Ah, si ce e mai important: e caz de garantie (defect ascuns), deci gratis!

    Si pentru cei care vor sa stie cat consuma, am pus o poza cu ce aparea pe bord dupa ce am facut plinul :). E drept ca mersesem pe tempomat cu 120 km/h ca eram in Olanda si au aia niste amenzi :wacko:... Consumul mediu total de cand am luat masina: 13,4 l/100 km.

    Scuze pentru calitatea pozelor, sunt facute cu telefonul.

    P.S. Mai am cam 1800 de km pana la urmatoarea (a doua) inspectie (asa imi zice computerul de bord). Deci chestia cu Long Life 30000 de km e reala!
     
    Ultima editare: 12 Mai 2010
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta