1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Alternator - Baterie - Electromotor la A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de rufusz, 13 Aug 2008.

  1. rufusz 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Sf. Gheorghe
    Masina:
    2001 Audi A6 2.5 Tdi Quattro Tiptronic
    Alternator A6 C5 2.5 TDI - probleme si rezolvari

    Sal

    Am ramas pe drum cu masina (01 A6 2.5tdi quattro) :

    A mers Ok, cand am observat ca s-a aprins pe bord simbolul de acumulator, si voltmetrul a inceput sa sara in jos-sus, simbolul s-a aprins / s-a stins alternativ si un poc si cutia (tiptronic) a intrat in emergency mode. Am tras pe dreapta, si fum a venit din fata, ma gandesc ca s-a ars alternatorul.
    Acum am citit in mai multe locuri ca si releul este acolo, este si ceva rola cu ambreiaj. Poate s-a ars una din astea? Este posibil si sa miroase urat? (Inca nu am demontat alternatorul)
    Acum va intreb, ce s-a putut intampla?
    Unde sa cumpar un alt alternator din dezmembrari?
    Daca cineva are ceva nr. telefon dela dezmembrari (preferabil cat mai aproape de Brasov), sa-mi scrie.

    Ms
     
    Ultima editare: 13 Aug 2008
  2. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Dar cureaua mai e intreaga, adica nu s-a rupt ?
     
  3. rufusz 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Sf. Gheorghe
    Masina:
    2001 Audi A6 2.5 Tdi Quattro Tiptronic
    Nu s-a rupt! Este intacta.
     
  4. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Era o posibilitate sa se rupa cureaua si atunci ai fi scapat mai ieftin, doar cu inlocuirea ei, dar asa ... mergi mai bine la un electrician-auto sa vada exact ce si cum
     
  5. rov_gti 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A6 2.5 TDI 180 cp
    demonteaza l mai intai.e o treaba serioasa.daca nu ai distributia la motor schimbata ,fa si treaba asta.si verifica si demarorul.e pacat de atata munca.am avut si eu o problema asemanatoare si au demontat toata fata masinii.a fost defect releul de incarcare.asta se schimba si fara sa demontezi alternatorul.daca a iesit fum din alternator mai mult ca sigur e statorul ars.eu am cumparat piese de la Al Padrino,e o retea de magazine,nu stiu daca au si in tara filiale.daca iti cumperi second hand ,verifica inaite de montaj carbunii la releu.
     
  6. rufusz 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Sf. Gheorghe
    Masina:
    2001 Audi A6 2.5 Tdi Quattro Tiptronic
    Am dat jos alternatorul:
    S-a dus rulmentul din fata, asa ca rotorul a atins statorul (nu s-a auzit :scared2:), a ars si statorul, si rotorul, deci trebuie schimbat totul.
    Problema e ca nu prea gasesc in tara, este modelul VALEO VL2 cu 120 AMP, stickerul de pe alternator lipseste, dar am facut ceva cautari pe net/ebay si am gasit cateva optiuni care au codul 078 903 016 (cativa au postat cu 140 AMP, dar cred ca 120 e real).
    Daca stie cineva, astept contact.

    Mersi
     
  7. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Groaznica patanie ! Mi se pare mie sau numai in Romania se intampla faze dintr-astea ?
     
  8. rufusz 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Sf. Gheorghe
    Masina:
    2001 Audi A6 2.5 Tdi Quattro Tiptronic
    Problema a fost cauzata de cineva care l-a reparat acum ceva vreme pentru ca are rulmenti made in romania inauntru. Problema nu este ca sunt made in romania, problema ca este ca nu a montat modelul potrivit....
     
  9. pynky 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    audi a6 2.0 tdi 2008
    Am si eu o problema , sa auzit un zgomot ciudat in alternator si pe bord sa aprins becul de la baterie si acul de la voltmetrul era pe 12 am oprit am ciocanit un pic alternatorul am pornit din nou masina am turat-o mai tare si zgomotul a disparut, incarca normal .Am facut de atunci in jur de 600 km si totul e ok. Ce credeti ca a avut? Cineva zice ca a fost rulmentul gripat si ca acum si-a dat drumul si se invarte in carcasa si este posibil sa se blocheze din nou si sa-mi rupa si cureaua.
    Asteft si sfaturile voastre
    MS
     
  10. paul_cardas 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a 4 8e , 2,5 ,tiptronic, navi , xenon
    Salutare ,
    Am citit pataniile voastre si am si eu una Problema a inceput asa :nu pleca de pe loc se accelera dar fff greu pleca am oprit o si am incercat din nou a mers f putin bine si a inceput sa nu mai traga , am zis ca e debitmetrul am scos mufa si am dat o tura ,masina a plecat bine de pe loc dar dupa citeva minute aceiasi problema nu mai tragea dupa citeva minute mi a aparut in bord bateria sau stins luminile din bord si farurile am tras pe dreapta am oprit o si cind sa o pornesc nu mai pornea . am chemat un prieten mi ai dat curent si a pornit imediat dar a inceput sa scoata mult fum negru .am pus vag com pe masina au a parut 5 erori dar nici o eroare de alternator ,vreau sa va intreb cum se manifesta cutia cind intra in safe mode ? nu mai trage masina? motorul se tureaza si cutia nu raspunde ? daca era releul de incarcare trebuia sa mi apara o eroare nu?
    postez si erorile si astept raspunsuri
    multumesc,
    5 Faults Found:
    2 - Needle lift Sensor (G80)
    30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
    5 - Valves for Engine Mounting; Stage 1
    31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
    2 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
    31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
    9 - Fuel Pump Relay (J17)
    31-00 - Open or Short to Ground
    5 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
    31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
     
  11. zak2005

    zak2005 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant 1.9 tdi 2003
    Dupa ce ai sters erorile a mai reaparut vreo una ?
     
  12. paul_cardas 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a 4 8e , 2,5 ,tiptronic, navi , xenon
    da ramin , se sterg dar apar din nou
     
  13. zak2005

    zak2005 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant 1.9 tdi 2003
    prea e ciudat sa apara toate cinci deodata. as incerca sa caut o legatura de masa comuna care nu mai face bine legatura sau ceva electric.
     
  14. paul_cardas 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a 4 8e , 2,5 ,tiptronic, navi , xenon
    salut ,
    m am gindit si eu la asta dar de unde sa incep :anbet:?anul trecut am testat o si am avut urmatoarele erori si am mers cu masina fara probleme
    00542 - Needle lift Sensor (G80)
    30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
    01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1
    31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
    01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
    31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
    01259 - Fuel Pump Relay (J17)
    31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
    Readiness: N/A
    apoi au aparut cele 2 erori noi
    Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
    31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
    - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
    31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
    am sa iau cablaria la verificat. ms
     
  15. clau.b 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6
    Salut
    Am probleme cu alternatorul, s-a aprins martorul de baterie in bord si nu mai incarca nimic.
    Stie cineva un electrician sau un service bun in Timisoara?
    Merci.
     
  16. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Schimbă periile la regulatorul de tensiune, sau schimbă regulatorul. Operaţia e simplă, o poţi face şi tu, cu condiţia să nu fii cofetar, plăpumar sau frizer.
     
  17. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Te uiti pe alternator si iei codul de pe el, cu care te duci la un magazin de unde iei un kit de reparatie (regulator de tensiune cu carbuni cu tot ... de preferat si rulmenti ca sa nu mai umbli prea curand) ... apoi la un electrician sa le inlocuiasca ... daca nu-l cunosti stai linga el ca altfel va schimba numai ce-i vinovat de problema ... restul de piese le pune la altul.
    Sau te duci intai sa-l demonteze si sa cumperi numai cei bulit ... de obicei astea sant piese care se afla pe stoc la orice magazin mai rasarit.
     
  18. xpLLLLL

    xpLLLLL 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI FULLLL, A4 2.0TDI CAGA 2009 143CP
    Si eu am aceiasi problema..cu martorul din bord de la baterie...knd se aprins bateria incepe sa scada..se stinge martorul incarca din nou..am inteles k la mine e releu din alternator..astept si alte pareri. Ms
     
  19. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    In cazul meu au fost periile(carbunii) de vina, sa comportat:in urma cu o sapt. sa cada de tot,mi-a facut o figura scurta,nu a mai incarcat circa 10min. dupa care si-a revenit .Apoi a cazut de tot...noroc ca eram prin oras si am ajuns repede acasa. oricum ca sa te apuci de reparat la el ii cam naspa ca trebuie sa dai toata fata jos,slabesti intinzatorul de la cureau de accesorii si suruburile lui de sustinere.
     
  20. KillerOPS 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 quattro 2.5, 2000, AKE, tiptronic, adaptive air suspension
    cand face faza intermitent cu becu de la baterie si cu tensiunea, ii clar ca ii bai cu periile, posibil si cu colectorul de pe rotorul alternatorului. Patzit, rezolvat prin schimbare rotor + perii (care is cu tot cu releu).
     

Distribuie pagina asta