1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A3 8P - antigel - termostat - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Ruxandra, 19 Sep 2007.

  1. Ruxandra 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2007
    Masina:
    Audi A3 sportback 8P 2.0 TFSI 200CP
    Buna ziua! Cum este posibil ca la un Audi A3 din 2005 cu 50.000 km sa se gaureasca pur si simplu radiatorul SI Nu a fost niciodata avariata !!! Chiar daca a trecut perioada de garantie ar trebui ca AUDI sa asigure garantie pentru un RADIATOR. Nu este vorba de un furtun si nici de o anvelopa. Nu credeti ca am dreptate ??? Cred ca ar trebui sa scriu si la Audi germania hmmm... si de ce nu !!!:mad:
     
  2. micu

    micu Bronze Member

    Înscris:
    9 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 18T 8L
    Este posibil sa fie un mic defect de fabricatie.... sincer nu am auzit de asa probleme, decat dupa mai multi ani de utilizare .... Nush ce sa zic cu scrisoarea in germania... sincer nu cred ca te vor ajuta ... :(
     
  3. Ruxandra 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2007
    Masina:
    Audi A3 sportback 8P 2.0 TFSI 200CP
    Question...

    Masina are 2 ani si 3 luni. Asa ti se pare tie ? Un defect mic ? Vreau sa spun ca intr.o saptamana si jumatate am pus aproape 2 sticle de antigel si asta pt ca curgea tot pe la radiator. Culmea este ca s-a spart exact pe la mijlocul radiatorului. Sper sa intelegeti in termenii mei... este o chestie de plastic care probabil, zic si eu, din cauza (acum pot spune o defectiune de fabricatie) gropilor... Spun numai prostii. Nu stiu de la ce.Ce stiu este ca are o gaura exact pe mijlocul radiatorul.
    Stii care sunt importatorii de Audi in Romania ???
     
    Ultima editare: 19 Sep 2007
  4. CIPRIOTTU

    CIPRIOTTU 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Zalau, Salaj
    Masina:
    Audi A 3, 8 L, 1.6 75kw
    Ieste ceva solutie de infundat fisurile in radiator, se gaseste in magazinele de piese auto, se toarna in lichidul de racire, asta ar putea ajuta, iar daca vrei sa fii mai sigura mergi la un service cat de cat serios nu neaparat in reprezentanta, nu e o problema mare, un radiator se poate fisura si de la griblura de pe drum. Succes
     
  5. micu

    micu Bronze Member

    Înscris:
    9 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 18T 8L
    Si BTW, nu e nevoie sa ai asa o atitudine, ca nu te ajuta cu nimic. Eu pur si simplu mi-am spus parerea... Nu iti vor schimba sigur radiatorul daca te duci la ei asa de nervoasa.... vor incerca sa scape de tine si atata tot ...
     
  6. Ruxandra 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2007
    Masina:
    Audi A3 sportback 8P 2.0 TFSI 200CP
    Aaaa, imi pare rau. Nu am vrut sa para chiar asa. Doamne, nu am nimic cu voi si nici cu cei de la service. Imi pare rau ca am lasat impresia asta. Am dat deja comanda de un readiator nou. Nu am ce face. Pana luni mai merg si pe jos. Merci baieti. Conduceti cu atentie bijuurile ;) A, si inca ceva... crede-ma cu nu au cum sa scape de mine Hihihihi. Nu mai, sunt de treaba tipii. Va pup
     
  7. micu

    micu Bronze Member

    Înscris:
    9 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 18T 8L
    :applaus: foarte tare... sa fi rea cu ei, ca merita :P :gun2:

    Stai linistita, probabil aveai o stare mai naspa, si asa ai crezut de cuviinta sa te exprimi:p .. Noi intelegem, si motivul pentru care ti-am spus ce ti-am spus a fost pentru a te calma cat de cat pentru vizita pe care urma sa o faci la service :)

    Ne bucuram ca o sa ajunga asa repede radiatorul. de obicei stiu ca dureaza mai mult ....

    :arco:
     
  8. Ruxandra 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2007
    Masina:
    Audi A3 sportback 8P 2.0 TFSI 200CP
    Nu stiu cum ai facut dar, m/ai facut sa/mi aduc aminte de prima experienta pe care am avut/o cu masina mea. Aveam masina nu mai mult de 2 luni si lichidul de curatare parbriz mi se terminase. Opresc la un peco (spun si firma ca nu ma pot abtine) SHELL si cumpar lichidul, la care un angajat, barbat fiind, vine sa ma ajute. A insistat asa ca l/am lasat pe el sa puna lichidul.Totul ok, plec. Pornesc motorul si inca ma anunta ca nu am lichid :blink: . Dupa cativa km m-am oprit, am deschis capota si descopar ca mi-a pus lichidul in vasul de racire la antigel :ohmy: Cat am platit... inchei povestea aici :tapedshut:
     
  9. micu

    micu Bronze Member

    Înscris:
    9 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 18T 8L
    Fraaaaate.... asta chiar e tare.... cred ca muream cu el de gat ... :sob:
     
  10. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Stai linistita nu este nici un fel de problema nu se poate sa ti se sparge radiatorul asa.
    Esti sigura ca este spart?Vreau sa spun este spart ori gaurit?
    Ca sa ti se sparge sunt sigur, ca ori ai dat pe o piatra si a sarit pe radiator lovinduse pe el ori ai lovit bara din fata tare si fiind ia elasitica nu sa spart si sa spart radiatorul.
    Ai dat masila la cineva?Ceva dubios s-a intimplat!Nu se sparge radiatorul asa de usor la o masina 2005 indiferent de firma.


    *Prezinta-te si tu la sectinea noilor membri:)
     
  11. Ruxandra 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2007
    Masina:
    Audi A3 sportback 8P 2.0 TFSI 200CP
    Vreau sa intelegi si sa ma crezi ca nu a fost niciodata lovita masina, niciodata nu am dat/o la nimeni iar radiatorul este gaurit. Are o gaura exact pe mijlocul radiatorului. Arata ca si cum a fost ros de ceva. Intelegi ? Am vazut cu ochii mei cand au pus masina pe rampa. Oricum am fiu langa ei cand il vor da jos si atunci durere pe ei ce va fi daca este ceva mai minor. Adica sa nu necesite schimbare si oricum am sa-mi i-au radiatorul vechi acasa :jester: . Am sa merg cu el la bratz numai sa nu/l las lor. :friends: :rulez:
     
  12. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Te cred,este foarte ciudat dar gaura nu s-a facut singura .Radiator este de duraluminiu si este destul de gros si se gaureste greu.
     
  13. Ruxandra 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2007
    Masina:
    Audi A3 sportback 8P 2.0 TFSI 200CP
    Sunt si eu foarte nerabdatoare sa vad exact cum arata. Am sa va dau de veste indata ce am noutati. Sper sa fie luni asa cum au promis. Dar, spune-mi te rog, este periculos sa circul cu masina in situatia asta ? Voi tine cont ca tot timpul sa am antigel. Crezi ca e un pericol ?
     
  14. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Da este f periculos sa circuli fara antigel or cu nivel foarte scazut.Masina este noua si scumpa si este pacat de ea sa o pui in pericol.Nu risca asteapta.Sambata noapte poti sa iesi cu TAXI:)
     
  15. micu

    micu Bronze Member

    Înscris:
    9 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 18T 8L
    ideea e ca trebuie sa fii cu ochii pe ceasul de temperatura... in momentul in care nu ai destula apa in masina, motorul se incinge, si poti sa il calezi ... e foarte grav daca patesti asa ceva . Daca poti, incearca sa nu mergi cu ea.... Oricum,. nici atunci cand pui apa in motor, nu prea e bine sa pui cand e motorul cald...
     
  16. enache 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2007
    ruxandra, cat te-a costat radiatoru nou? din curiozitate. ms mult
     
  17. alex84 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2008
    Locație:
    CONSTANTA
    Masina:
    AUDI A3 SPORTBACK 2.0TDI
    am un audi a3 sportback fabricat in 2005 motor de 2.0tdi 103kw si de ceva timp completez antigel cel putin odata pe saptamana(curge...si nu stiu pe unde),probabil pierde foarte putin pe la un colier dar se usuca instantaneu de la caldura motorului!mai nou mi se aprinde martoru la apa "coolant"!si inainte se aprindea cand trebuia sa completez cu antigel!in seara asta cand parcam masina iar sa aprins martoru si temperatura apei a sarit de 90 grade!m-am uitat in vasul de expansiune si antigelu avea putina spuma!(tot c am schimbat la masina este de cea mai buna calitate)tin sa precizez ca pompa de apa este schimbata odata cu distributia si termostatul este schimbat!zilele astea o sa o pun pe tester...ar putea fi garnitura de chiuloasa?sa fie arsa?masina are 81000km...o am de la 45000km si nu mi-am batut joc de ea...chiar am avut grija de ea ca de ochii din cap...va rog cine se pricepe sa ma lamureasca si pe mine care este prob...:(:crying:
     
  18. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Salutare, din cate stiu eu antigelul este reflectorizant la lumina UV, asa ca cel mai simplu ia o lampa cu UV si vezi pe unde ai scurgerile. Sub masina n-ai remarcat nici o pata?
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Noi 2011
  19. alex84 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2008
    Locație:
    CONSTANTA
    Masina:
    AUDI A3 SPORTBACK 2.0TDI
    salut,nu apare nici o pata sub masina...eu ma gandesc k d la caldura degajata de motor antigelul se evapora!dupa ce opresc masina culmea este ca in vasu de expansiune exista presiune...nu imi explic fenomenul...ma depaseste:)cert este ca sunt f dezamagit...dar temperatura,de ce oare depaseste limita normala de 90 grade...?
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Noi 2011
  20. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Ciudat :think:! Temperatura la apa poate creste din urmatoarele motive:
    - ori nu e suficient amestec antigel (cantitativ), ceea ce inseamna ca pe undeva ai o pierdere
    - ori e prea mult antigel in amestec (de retinut ca antigelul pur are temperatura de fierbere de cca. 150 de grade C, si de aia trebuie combinat cu apa intr-un raport maxim pe care nu-l mai stiu acum (ceva de genul 1 parte antigel la 4 parti apa) dar e scris in cartea masinii); in cazul in care scade nivelul de antigel in vasul de expansiune eu stiu ca se completeaza numai cu apa, pentru ca numai apa din amestec se evapora.
    - ori termostatul e defect si deschide prea tarziu (chiar daca e nou nu inseamna ca nu poate fi si defect)
    - ori instalatia nu e aerisita si atunci aerul face ca circuitul de racire sa aibe "sincope"
    - ori pompa de apa nu lucreaza asa cum trebuie

    Acuma nu stiu de cand ai tu simptomele astea: de dinainte de a schimba distributia sau dupa. Daca ar fi garnitura de chiuloasa ar trebui sa intre apa in ulei (si atunci ai avea spuma pe busonul de ulei) si nu invers.

    Pune-o intai la un tester si vezi daca iti da vreo eroare si apoi cauta un mecanic bun sa verifice de aproape posibilele cauze pe care le-am enumerat mai sus.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Noi 2011

Distribuie pagina asta