1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia de racire motor - temperatura apa - termostat la TT Mk1 8N

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de al1n, 13 Sep 2008.

  1. radupro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2009
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi TT quttro,1.8T,180 cai
    ideea ca la mine tot ce e anormal se intampla dupa ce opresc motorul adica dupa vreo 2 minute face ca si cum ai sufla in vas din cand in cand
     
  2. radupro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2009
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi TT quttro,1.8T,180 cai
    astazi i-am bagat si antigel ca am mers 2 zile cu apa ca am zis sa mai curete motorul de vaselina etc
     
  3. radupro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2009
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi TT quttro,1.8T,180 cai
    ce vreau sa stiu si eu voua la cat va pleaca termocupla (ventilatorul) la ce temperatura(de pe climatronic)?
     
  4. TTTT 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi A6
    Salut,
    Nu te mai agita Radule!
    Deschide capacul de la baterie , acolo ai sa vezi cateva sigurante , una e arsa ;)! e posibil sa fie topit un pic si plasticul din jur... iei un spray de contacte ii dai bine acolo, lasi 2 minute si apoi pui alta noua(vezi ce amperaj are)
    o schimbi si apoi calare pe cai :thumbs-up: ...
     
    Doryan apreciază asta.
  5. radupro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2009
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi TT quttro,1.8T,180 cai
    salut,nu am zis ca nu-mi porneste ventilatorul doar vroiam sa stiu si eu la ce temperatura pleaca,si prin oras la ce temperatura ajungeti cu apa
     
  6. TTTT 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi A6
    pai temp apei nu trebuie sa depaseasca 90. daca iti depaseste atunci ai o buba pe undeva ;)
     
  7. radupro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2009
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi TT quttro,1.8T,180 cai
    90 in bord dar pe climatronic? pe 49c?
     
  8. radupro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2009
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi TT quttro,1.8T,180 cai
    salut azi am curat clapeta de acceleratie si am pus-o sus totul normal doar ca din cate stiam se calibraza asa ca zis si facut cu KTC am facut calibrarea si rau ,jale mare masina da rateuri cand o ambalez se ineaca...bun am facut o calibrare si cu TEXTAR la fel ......toate sunt programe cu licenta.....habar n-am ce sa-i fac dar fereasca domnu de o depasire ca e gata
     
  9. radupro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2009
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi TT quttro,1.8T,180 cai
    Chiar nimeni nu ma poate ajuta cu temperatura apei????

    In mai multe randuri am incercat sa va spun povestea mea cu TT-ul care face probleme.:)) ce vreau sa va intreb sau sa-mi da-ti o sugestie masina da sa se incalzeasca cand sta pe loc in mers apa e la 89-90 indiferent de viteza cum opresc la semafor incepe sa urce incetisor 91-92-93......100 (pornesc ventilatoarele pe la 97 scade pana la 94....iar urca pana la 102...106 chiar 107 pornesc ventilatoarele iar scade.Merg cu masina pana in .........indiferent apa pe 90.Ajung la destinatie opresc masina o las 1 minut pun contactul apa 106 dau sa plec apa imi scade la 90 dupa 5-10 secunde.Valorile vi le spun de pe climatronic la fel imi arata si acul.Acum am facut motorul,chiloasa....la fel facea si inainte.......distributie noua.......de fiert nu fierbe........doar ca ma obsedeaza ideea de 100 de grade eu zic ca e prea mult apai ce trece de 100 iar e belea tin sa mentionez ca au fost cazuri de mi-au plecat ventilatoarele si la 102-104 prima treapta........deci am inceput sa ma intreb si s-o iau pe nimereala.......am schimbat azi busonul la apa aceeasi problema,maine vreau sa schimb si senzorul de temperatura cu toate ca ma insoiesc ca nu da nici o erroare pe calculator dar am zis ca cine stie.......si inca o intrebare s-ar putea sa fie radiatorul infundat??am zis ca e ultima solutie care o mai incerc...habar n-am ce sa-i mai fac....propuneri sugesti orice mi-ar fi de ajuns am vazut ca cineva mai avea problema asta aici pe forum dar nu reusesc sa dau de el...habar n-am il cheama m3lc are si el un thread deschis poate el si-a rezolvat problema ca nu reusesc sa dau de el poate il cunoaste-ti....hai s-o rezolvam cumva ca am inceput sa incaruntesc langa masina asta
     
  10. radupro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2009
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi TT quttro,1.8T,180 cai
    pana la urma cum s-a rezolvat cu temperatura apei....si eu am aceasi problema si nu-i dau de cap???
     
  11. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Este suficient deschiderea unui singut topic privind aceeasi problema.Le-am lipit,atentie pe viitor.
     
  12. radupro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2009
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi TT quttro,1.8T,180 cai
    am inteles scuze poate ma poti ajuta tu cu vreo sugestie??
     
  13. radupro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2009
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi TT quttro,1.8T,180 cai
    tin sa mentionez ca termostatul nu e OE ci BEHR
     
  14. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Pana la urma ai schimbat senzorul de temperatura din sistemul de racire? Chiar daca e un banal senzor si chiar daca nu iti da eroare, sunt foarte mari sanse se fie decalibrat: el sa creada ca apa are 90 de grade si in realitate sa fie mai mare temperatura. Eu am patit-o in trecut.....nu aveam probleme sa treaca de 100 de grade, insa tot era decalibrat cu cateva grade. Oricum, merita sa incerci, mai ales ca nici nu e scump senzorul asta :)

    Multa bafta :)
     
  15. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    din ce ai postat vad ca ai schimbat multe la motor.de ce nu ai schimbat si senzorul de temperatura?fluctuatiile de temperatura intr-un timp relativ scurt (aratate in bord) ti le da sigur senzorul de temperatura al apei.eu zic ca merita sa incerci mai ales ca nu e foarte scump.termostatul iti poate deschide mai devreme sau mai tarziu dar nu poate avea fluctuatiile alea mari de temperatura
     
  16. radupro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2009
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi TT quttro,1.8T,180 cai
    am schimbat senzorul de temperatura intradevar acum in mers imi arata 86-87-89 maxim in stationare 95-96 si la cocsuri udeva pe la 97-98 dupa ce ma opresc problema e ca daca opresc motorl dupa ce ii dau un cox si ramane ventilatorul sa functioneze dupa ce-i pun contactul apa are in jur de 104 si daca o pornesc sacde pe la 95-96 asa in decursul a 10 secunde poate si mai repede.....fenomenul se intampla la mine dupa ce opresc motorul......tipul motorului e ajq si din cate stiu eu nu are pompa auxiliara de apa ca sa recircule apa dupa ce stationez.......daca mai are cineva vreo sugestie ar fi binevenita
     
  17. sorin2009x 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A7 2011 3.0tdi CDUC 245cp
    am si eu exact aceiasi problema. dupa ce am tinut-o intre 220-230 cateva ore pe autobahn la un semafor temperatura au iesit aburi din capota, oprit, un cot era fisurat si l-am . acum ma uit pe climatronic si temperatura e 95 si acul pe 90.
     
  18. radupro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2009
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi TT quttro,1.8T,180 cai
    si ce fel de cot e vorba unde se afla ca la mine e belea....pe climatronic imi arata 92-93 inca aburi nu ies dar borboriseste ceva in borcan
     
  19. vl07spy 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2010
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    Audi TT 1.8t quattro
    Salut am aceeashi problrma.. am pus-o pe tester si mi-au spus ca nu e nici o probleme.. masina la care acul sta fix la 90 de grade au de fapt o temperatura la motor intre 80 si 110... chiar azi m-am intalnit cu un baiat care are si el aceleasi simptome.. deci cred ca nu e nici oproblema.
     
  20. seliuc daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2010
    Locație:
    p-neamt
    Masina:
    tt 18t 2001
    salut, nu cred sa fie o problema, la mine pe climatronic sta la maxim 97(49) si 90(51). e oarecum bizar deoarece termocupla are prima trapta la 85 si a doua la 93 deci teoretic nu trebuie sa traca de 93 dar e cam aiurea cu termocuplele astea. eu ce constat la tt-ul meu ,dupa ce pornesc AC-ul scade temp la 70 osciland pana la 95-96 asta la rubrica 49 iar la 51 sta pe 90 grade indiferent de trafic-forja, etc. am achizitionat o termocupla toyota pe care intentionez sa o adaptez extra de cea existenta impreuna cu un ventilator montat suplimentar intre masca si radiator. termocupla de toyota cupleaza la 90 si scade pana la 88(o singura treapta)....indiferent de ce spun inginerii de la vw nu cred ca sunt motoare ca circule in parametri peste 90 de grade ori cat despre eficienta instrumentelor din bord cartea audi spune ceva de genul ca temperatura poate oscila stanga dreapta de la 90 grade lucru care nu prea e normal. am avut mitsubischi temperatura zici ca era fixata cu glue toyota la fel. oricum daca reusesc modificarea va tin la curent daca sunteti interesati eventual ceva poze. noroc....km multi.
     

Distribuie pagina asta