1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Schema furtune Vacuum delcou si carburator pentru B3 benzina

Discuție în 'Modele clasice' creată de d_a_n_gerous, 1 Feb 2010.

  1. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Da,mea culpa,nu am vazut ce motor ai...daca face asa cu/fara vacuum,e ok.Ce am scris mai sus,era valabil pt carburator...scuzele mele.Ce ai putea sa incerci e la temperatura mare,cand e incins si baga fumul inecacios,sa ii scoti vacuum-ul si sa vezi daca mai da gaze...Cat despre injectie,nu ma bag,dar ar trebui sa aiba un reglaj de amestec.Numa bine!
     
  2. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    fumul inecacios il da mai putin dupa ce am reglat avansul. pai la injectia asta amestecul stiam ca il da sonda lambda spre ECU care controleaza benzina care intra in camera de amestec. eu totusi inclin ca daca as pune bujii noi as scapa de fumul acela innecacios 30-40% tinand cont ca nu am schimbat niciodata bujiile de cand am masina de 1 an si 7 luni + ca cine stie cat au mai mers si la fostul propietar...ele nu arata rau dar acum vreo juma de an am mai apropiat electrozii aia ca se facuse distanta cam mare....as merge pe bujii brisk sau champion....
     
  3. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    ngk bur6et nu vei regreta.sau daca te tine punga ceva iridium:arco:off:ai putea cu un multimetru sa verifici si sonda lambda,la 90 grade motorul,scoti mufa,masori,pui datele pe clubaudi,baietii te ajuta etc:)simplu nu?hai bafta si ne auzim de craciun maestre la un vin:drool:
     
  4. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    Tavi, m-am uitat si crede-ma ca nu ma tine punga nici macar pentru ngk bur6et care-s 25 de lei o bujie = 100 de lei setul, si da, am vazut ca astea sunt recomandarile a 80% din forum si aici si pe vwforum, apai ce sa mai zic de iridium...care sar la 40 de lei o bujie....da, ma gandesc si la sonda aia sa o masor, desi eu nu am avut probleme cu consumul , relanti instabil (sa rezolvat odata cu schimbarea delcoului) sau bujii negricioase, dar cand pun mana pe aparat nu-mi ia decat 5 min sa masor treaba acolo.
    sa vad poate gasesc niste bosch exact cum am acu eu pe masina sau ceva echivalenti de la champion sau brisk ca nu ma indur sa dau 1 baston pe 4 bujii.;)
     
  5. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    azi mi-am comandat bujiile. Bosch WR7DC, ca cele care m-au servit atata timp pe masina. si inca mai merg dar oricum daca nu acum, peste ceva timp tot trebuiau schimbate.

    Echivalentul la NKG BUR6ET este Bosch W7LTCR (ambele cu 3 electrozi) pentru cine interesaza sa schimbe bujiile iar ce am eu Bosch WR7DC sunt echivalentul la NKG BPR6ES (( http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/boschw5a-y6dc.htm )). au costat 7,5 lei bucata, am gasit cel mai ieftin iar in alte parti erau 10-12 lei, cumparate de la Melania Bv de pe Mihai Viteazul.

    sper sa o rezolv si cu aprinderea:) Numa bine
     
    Ultima editare: 16 Sep 2010
  6. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    sa rezolvat si cu aprinderea si cu vaccumul. odata cu bujiile noi masina nu mai scoate fum:)
     
  7. denzel

    denzel 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI 80 B4 AVANT 1994 MOTOR 1.9 TDI TIP 1Z 90 CP
    Salut. Cine ma poate ajuta cu o schema (originala) a furtunaselor de la carburator si cel de la declou (avans) ?

    Audi 80 B3 1.6 benzina + (gpl) 55 kw 1988
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Sep 2011
  8. denzel

    denzel 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI 80 B4 AVANT 1994 MOTOR 1.9 TDI TIP 1Z 90 CP
    nu are nimeni o scheme furtune vacum?
     
  9. 14jyn

    14jyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 100 quattro 2226 mc2
    cod motor ?


    L.E.

    vad ca e RN ! sper sa te ajute poza
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Sep 2011
  10. denzel

    denzel 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI 80 B4 AVANT 1994 MOTOR 1.9 TDI TIP 1Z 90 CP
    ms...frumos..
     
  11. andreiemil 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2012
    Locație:
    orastie
    Masina:
    audi 80 1,8s 1989
    Te rog frumos ajuta-ma si pe mine. Am un audi 80 din 89 pe carburator dublu corp motor 1.8 S nu stiu cum trebuie puse furtunurile de la vaccumuri. Da-mi te rog o adresa de mess sau un numar de telefon sa pot lua legatura cu tine pentru maniacu.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Mar 2012
  12. Tibiemin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi 1800cm3 1987
    Am si eu un Audi 80 B3 1987,1.8 benzina 90 CP. Sa cred ca aveti si pentru mine un desen de genul ? Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Mai 2012
  13. devils 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2009
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI, 2001 AJM
    salut
    pentru ca e vorba tot de vacuum, am si eu o intrebare pentru cine ma poate ajuta
    cele trei iesiri de la electrovalva de vacuum care unde merg? ca am impresia ca la mine sunt aiurea puse
    motorul este 1.9 TDI 1Z, Audi b4, 1993
    merci
     
  14. devils 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2009
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI, 2001 AJM
    sa stiti si voi
     
  15. nebunu_mircea@yahoo. 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 80 1988
    salutare

    Am si eu un Audi 80 B3 cu motor 1.8 s si nu imi deschide a doua camera de admisie. Mentionez ca nu are nici furtunele de vacuum puse. Ma poate ajuta cineva cu o schema la furtune de unde vin si unde duc in carburator sau sa imi spuna cineva de unde vin si unde duc de exemplu de la delcou duce la .... ? Carbutarorul este un solex. Multumesc.


    Nu se intelege prea clar poza
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Noi 2015

Distribuie pagina asta