1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inchidere centralizata din telecomanda After Market si Alarma After Market la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de TTs, 14 Feb 2009.

  1. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Orice inchidere cu cheie briceag merge pe audi. Problema e ca nu ai scapat complet de chin. Din descrierea ta, inteleg ca usa de pe dreapta nu primeste comanda de la modulul de inchidere. Asta inseamna ca ori incuietoarea este defecta, ori ori ai pierdere de pe vacum la usa respectiva (furtun spart, fisurat, rupt,etc.). Pentru a scapa de chin trebuie sa vezi ce se intampla acolo, altfel vei da de alt chin - se v-a distruge pompa din cauza functionarii indelungate. Ea trebuie sa incuie, respectiv descuie usile in doua - trei secunde si sa se opreasca din functionare in acest timp. Daca bazaie mai mult o sa se defecteze, garantat.
    PS
    Pretul inchiderii este corect, la manopera poti sa mai negociezi putin (50 - 60 ar fi ok)
     
  2. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
  3. dumy88 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Paris
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 2000
    Salutare tuturor,
    As avea o rugaminte de a ma ajuta cu sfaturi sa imi instalez un kit cu cheie briceag si cu inchidere din telecomanda briceag. Masina este un A4 B5 an 2000, 1.9tdi 116hp.
    Am scos pompa de vacuum din dreapta portbagaj si am incercat sa o conectez inainte de intrarea conexiunii in pompa dar nu functioneaza. Ce pot sa fac in cazul asta. Multumesc anticipat.
     
  4. andries_alex05 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 1995, 1.6 ADP, 74 kw
    De curand mi s-a intamplat o chestie. Probabil de la inghet sau nu stiu ce s-a intamplat, pana acum nu au existat probleme de genul. Azi cand sa dau sa inchid masina nu imi mai intra cheia, acolo la usa soferului. Am zis ca sigur a inghetat si am zis sa o incui de la usa pasagerului. Acolo a intrat dar nu a vrut sa se inchida. Se inchideau toate usile (cu exceptie cea a soferului ) ptr cateva secunde apoi se deschideau din nou. Precizez deci ca nu am cu alarma inchiderea, e doar centralizata cu cheie briceag. Cand incui usa soferului se incuie toate. Am ajuns acasa am dat cu un pic de degripant si am asteptat. A intrat cheia, dar acum nu se mai inchide usa, nu coboara siguranta aia de langa geam. La celelate usi cand inchid coboara, la cea a soferului nu. Cand dau sa inchid de la pasager, la fel, se inchid toate dar nu si la sofer. Care e problema si scuzati limbajul ambiguu, dar altfel nu am stiut sa ma exprim.
     
  5. andries_alex05 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 1995, 1.6 ADP, 74 kw
    Revin: cum banuiam, a fost inghetat ceva, nu stiu ce, dar ceva a inghetat. S-a rezolvat. Acum se inchide si deschide normal.
     
  6. stelios0032

    stelios0032 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    slobozia
    Masina:
    a4 1.6 1997
    salutare.de vreo doua zile tot planuiesc sa montez un modul de inchidere cu cheie briceag.am citit acest post de la inceput,problema este ca la masina mea [audi a4 b5 1.6 1997]difera culorile,numarul si asezarea firelor in mufe.ma puteti ajuta cu un sfat?am cunostinte medii de electrician si as vrea sa montez acasa acest modul.am atasat si cateva poze cu mufa roz si cea maro.va multumesc anticipat!
     
    Ultima editare: 30 Ian 2013
  7. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Singurul sfat este : daca te pricepi te apuci (nu are importanta culorile pentru ca oricum iti trebuie aparat de masura), daca doar asa si asa cauta un electrician auto.
     
  8. stelios0032

    stelios0032 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    slobozia
    Masina:
    a4 1.6 1997
    doar trei intrebari
    1firele pentru inchiderea centralizata sunt in mufa roz?
    2cum aflu care sunt firele de la semnalizare?
    3declansarea este pe negativ?
    multumesc
     
  9. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    doar un raspuns
    1 citeste topicul si vei afla!
     
  10. stelios0032

    stelios0032 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    slobozia
    Masina:
    a4 1.6 1997
    Am citit tot topicul, singurul raspuns se afla la pagina 12 (dat de colegul maruisik) dar nu ma ajuta cu nimic, firele nu se potrivesc iar pozele nu se pot vedea.
    Mai sunt alte doua imagini pe alt topic dar acolo mufa roz are doar doua fire care au culori si dispunere diferita iar cealalta imagine este cu o dioda care practic citind celelalte posturi am aflat ca este inutila. Multumesc anticipat pentru cine ma poate ajuta.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Ian 2013
  11. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Explicatiile date de colegul mariusik la pag. 11 sunt corecte. Cred ca nu ai fost tu prea atent. Unele alarme sau module de inchidere cu cheie briceag au doar un singur fir pentru semnalizare, la alea e nevoie de diode.
    Declansarea se face pe negativ asa cum ai spus tu. Mufa pentru inchidere e in partea de sus, sub relee, e ceva mai ascunsa si trebuie sa bagi capul sub volan, altfel nu o vezi, e singura mufa cu doua fire, uita-te bine pe acolo si o vei gasi.
     
  12. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Sunt mai multe scheme in functie de an si echipare. Aici:
    https://docs.google.com/folder/d/0B9D1k8BGIYpmNG1TUmhxdVZHS00/edit
    vei gasi variantele de scheme.
     
  13. remywilde

    remywilde 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2012
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    audi A4 1.8t 1996
    Salut,am si eu o intrebare in legatura cu cheia si cu inchiderea centralizata:(la masina mea Audi A4 B5 18T (1996),o perioada am mers inchiderea din singurul buton care il are cheia apoi ma lasat,am fost si am inlocuit bateriile,sunt 4 la numar (AG 12),dar surpriza:sadlike:nu se deschidea masina,am incercat cum scrie in cartea tehnica,cu cheia in portiera cu butonul apasat....30 de sec....rezultatul?NIMIC!!!:(am verificat beculetul de la cheie si razele IR nu functioneaza.....ce as dori sa-mi spuneti este:

    1)Se poate face alta cheie daca chipul de la cheia actuala imi este stricat?
    2)Sa montez un alt sistem de alarma cu 2 chei noi (briceag sau nu)?


    Care varianta vi se pare mai plauzibila si raportata calitate/pret!!


    Va multumesc!!!:):sos:
     
  14. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    remywilde, tu ce tip de cheie ai ? Ca inca nu stiu vreun B5 care sa aiba telecomanda cu IR. Pe de alta parte, "beculetul" de IR nu se aprinde. Deci, mi se pare mie sau tu nici nu ai inchidere centralizata cu telecomanda. Daca ai pune o poza ar fi si mai bine.
    :salute:
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Exista telecomanda cu IR pe primele B5-uri (TOATE din 1995-1996 cu remote au IR) si daca spune ca are 4 baterii in mod evident nu e cheia simpla cu bec.
    Spune-mi cate chei ai la masina, si cate din ele au butoanele pentru telecomanda.
    Sa stii ca daca ai o singura cheie, nu mai ai nici o sansa sa reinveti inchiderea, pentru ca e nevoie de minim 2 chei.
    Si inca ceva: dezavantajul remote-ului pe IR este acela ca daca scoti bateriile din cheie ori borna de la bateria masinii (ceea ce e aiurea), remote-ul necesita o reimperechere. Dupa cum iti dai seama, acest sistem de remote a fost inlocuit cu unul mai bun, pe unde radio.
     
  16. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    :shrug: Nu stiam ce spui mai sus Ovidiu ! Scuze daca am creat confuzii. Da' daca isi face o copie dupa cheie, transponder s-o puna in contact si pe cea cu telecomanda in usa, nici asa nu poate s-o reimperecheze ?
     
  17. remywilde

    remywilde 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2012
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    audi A4 1.8t 1996
    Va multumesc pentru raspunsuri si am sa va raspund si eu la intrebarile voastre poate reusim sa rezolvam aceasta dilema:( cand am luat masina mi-a dat 3 chei,una cu baterii si care mergea inchiderea cand apasam pe buton,una mai subtire cu un semn pe ea(semnul e ca o cheie franceza ceva de genul)si una la fel de subtire ca anterioarea si cu un breloc din plastic cu un cod inscriptionat.Cand inchideam masina din telecomanda sau acuma de o buna perioada de timp cand o inchid la cheie clipeste in butonul de ceata spate un triunghi de culoare rosie.Pe stalpul din stanga jos al masinii am un buton de reset al inchiderii centralizate (asa scrie si in cartea tehnica)Sper sa fie de folos ceea ce v-am spus mai sus si poate gasim o rezolvare:)Va multumesc!
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Asa... deci ai:
    - cheia principala cu telecomanda inchidere. Cate butoane are, 1 sau 2? Banuiesc ca 1.
    - cheia de service (cea cu cheia franceza pe ea)
    - cheia de copiere. Brelocul iti da dar impresia ca scrie ceva important pe el. In realitate nu te ajuta pe tine, doar le usureaza munca celor de la reprezentanta.

    In butonul de ceata este intradevar becul de confirmare al alarmei, care clipeste dupa activarea alarmei (si a inchiderii centralizate). Acesta este modelul vechi, ulterior el a fost pun pe usa soferului la baza geamului.

    Fa asa:
    - coboara la masina cu ambele chei, cea principala cu buton si cea de service.
    - introdu cheia de service in contact si invarte-o pana la ultima pozitia (fara sa pornesti masina).
    - iesi afara din masina si folosind cheia principala cu telecomanda incuie usa/usile cu cheia in yala.
    - acum indreapta cheia spre senzorul de pe stalpul central (ideal sa ai maxim 1 metru de stalp) si tine apasat butonul circa 5 secunde. E posibil sa auzi un beep.
    Deschide usa/usile tot asa cum le-ai inchis, introducand cheia in yala si invartind pentru descuiat. Intra in masina, ia contactul si scaote cheia de service din contact. Acum iesi din masina si folosind cheia principala indreapt-o spre senzorul de pe stalp si apasa pe buton. Ma anunti daca merge! Daca nu merge din prima poti incerca de mai multe ori, ba chiar ai putea incerca si la stalpul din dreapta, poate cel din stanga are o problema.
     
  19. maao 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 avant,1.9 tdi,ajm,85 kw,2001
    Buna ziua, am citit intreg topicul dar problema pe care o intampin eu nu am vazut sa o semnaleze nimeni, sa incepem:
    - In primul rand nu functioneaza telecomanda care e una after-market, nu am cunostinta daca a functionat vreodata,
    - in al 2-lea rand lumina de la plafoniera nu functioneaza la deschiderea usii soferului, la celelalte din pacate n-am remarcat,
    - in al 3 lea rand nu functioneaza decat broasca de la portbagaj iar aici minunea, cand invart de cheie spre deschis usa de la portbagaj se deschide iar celelalte usi se inchid si invers.
    Tot usa de la portbagaj se deschide numai din cheie daca apas unul sau cele 2 butoane aflate la haion pentru deschidere acestea nu si fac in niciun fel treaba.
    Expun toate aceste probleme deoarece cred ca sunt strans legate una de cealalta si nicidecum nu cred ca fac offtopic.
    Apropo: daca scot mufa ce alimenteaza pompa de vacuum si apoi o pun la loc pot inchide usile, aceasta se reseteaza probabil. In rest in mod normal dupa ce scot acea mufa si o pun la loc functioneaza normal inchiderea de la butonul din interior adica apas pe inchis usile si portbagajul se inchide iar daca apas pe deschis usile evident se deschid, daca insa pun contactul butonul de inchidere din interior nu mai raspunde decat la comanda deschis
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mar 2013
  20. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Maao , cred ca cel mai bine ar fi să revizui legăturile de la închiderea A.M. , ceva nu e in regulă acolo. Oricum, trebuie să desfaci la modulul de închidere. Poate are chiar ceva apă , contacte oxidate ...
     

Distribuie pagina asta