1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. FastGhost Junior Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A5 2.0 tfsi anul 2009
    audi a5

    Buna ziua am achizitionat un audi a 5 2.0 tfsi benzina , trebuie sa completez aproape la 1000 de km poate si mai putin cu 0,5 l ulei , am duso pe tester cauza arata ca ar fi dusi 2 segmenti, am si eu o intrebare daca schimb segmenti trebuie automat sa schimb si pistonele ?
     
  2. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Consum ulei
     
  3. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Inca nu am auzit de asa ceva:) Cum adica tester'ul ti-a spus ca problema este de la doi segmenti ?

    Lasand gluma la o parte , inteleg ca printr-o metoda sau alta ti s-a spus ca ai problema se regaseste la doua pistoane si este legata de segmenti :)
    Tester-ul era o camera video ???
     
  4. mariusph 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    vw golf 4 1.9 tdi atd 2002; audi a5 q 2.0 tfsi abt 2010
    Salut,
    Imi permit sa intervin pe subiect pentru ca am avut parte si eu de o astefel de testare pe masina mea, pentru determinarea consumului de ulei.
    Practic, colegul FastGhost face referire la 2 actiuni diferite: calculul consumului de ulei si determinarea cauzei.
    Calculul consumului: Se completeaza ulei pana la nivel maxim, se conecteaza testerul, se citesc anumiti parametrii (nivel ulei, numar de km, temperaturi, etc) dupa care se fac cei 1000 km duca care se conecteaza testerul si se masoara in timp real si cu acuratete destul de mare nivelul de ulei ramas dupa cei 1000 km. Dupa care in acel soft se mai introduc cateva date - procent de km parcursi pe autostrada/in oras, km la care s-a inceput testul si inca cateva date neimportante de care nu imi amintesc acum. Iar la final, softul respectiv da verdictul: consumul in ml/1000 km si daca se incadfreaza sau nu in marja producatorului.
    Probabil dupa aceasta calculul consumului, cei de la service au facut si o verificare vizuala (tevi esapament afumate, bujii afumate sau pline de ulei etc) si au ajuns la concluzia ca de vina pentru consumul de ulei respectil sunt segmentii de la pistoanele X si Y.
     
  5. AndrOR 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2012
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    audi A5 sportback
    Consuma ulei ok. Sa ma astept ca pe viitor sa consume ulei mai mult??? Sa se strice motorul? Sa adaug ulei nu ma deranjeaza numai ca in timp nu as vrea sa apara alte probleme.
     
  6. adyapo88

    adyapo88 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 Coupe 2.0 QUATTRO 2014
    Consum Ulei A5 1.8tfsi 160cp

    Salutare,

    sunt detinatorul unui A5 coupe 1.8tfsi 160cp din 2010 140.000km multitronic si ma ingrjoreaza consumul de ulei.Intre 1000-1050km se aprinde martorul de completare cu max 1L de ulei.:(Folosesc ulei OE Castrol 5 w 30 edge titanium.Pe ornamentul final al tobei de esapament se regaseste funingine iar daca ii dau cox lasa un norisor negru ca la diesel nu mereu :) am vb cu un tehnician de la porsche si in program pt remediere problemei spune ca ar trebuie schimbat piston with rings si con rod kit toata lucrarea costant vreo 2000E.Clar este f scump si am zis ca o sa merg asa cu ea dar el zice ca se va strica catalizator.

    voi ce parere aveti multumesc,
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ultima editare: 10 Sep 2015
  8. adyapo88

    adyapo88 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 Coupe 2.0 QUATTRO 2014
    Mersi Crisit !
     
  9. GeorgeA5 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A5 Sportback
    Audi a5 2.0 TDI sportback 2010
    Am constatat ca pierde ulei ..........
    L-am sters sa vad pe unde pierde , dar fara rezultat
    Imi poate spune cineva ce se intampla acolo ???


    12395397_455183538021020_299099434_n.jpg 12404542_455183504687690_1049571659_n.jpg 12421644_455183531354354_164484627_n.jpg 12399156_455183511354356_974332262_n.jpg 12431669_455183448021029_739747674_n.jpg 12421379_455183468021027_568156124_n.jpg 12380021_455183524687688_1119077767_n.jpg
     
  10. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Nu am motorul asta dar considerand zona pe unde pierde, e doar garnitura capacului superior ( valve cover gasket).
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se vede clar in poza dar uleiu pare a fi deasupra/pe capac. Nu cumva scapa pe la capacele injectoarelor ?
     
  12. GeorgeA5 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A5 Sportback
    O sa fac mai multe poze , interesant este ca nu scade nivelul la ulei !
    Nu stiu pe unde pierde si chiar e urat s-o vad in halul asta
    Nu cred ca are legatura cu injectoarele
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nivelul la ulei e ok probabil din cauza ca uleiul care este adunat acolo este in timp, deci scapa foarte putin, cateva zeci de ml.
    Oricum, fa niste poze mai detaliate sa incercam a localiza de unde vine scurgerea.
    Sfatul meu ar fi sa cureti perfect zona si sa te uiti dupa fiecare drum pe unde da sa iasa afara uleiul.
    Nu crezi tu ca are legatura cu injectoarele, altii cred. :)
     
  14. mariusisac

    mariusisac 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A5 2.0 TFSI 2009, Q8 3.0 TFSI 2023
    Salut, sunt posesorul unui vehicul audi A5 2.0 tfsi 2009 cu consum foarte mare de ulei si as vrea sa ii fac o resegmentare ca sa rezolv problema, a mai facut cineva asa ceva pe un asemenea motor ?. Daca da, la ce service?, cam cat a costat?, cum se comporta masina dupa (am inteles ca e posibil sa si piarda din putere)?

    Multumesc
     
  15. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Salut! Nu am facut operatiunea personal, dar am un prieten cu un a5 cabrio care a facut-o la reprezentanta. Costurile vreo 9000 lei (aproximativ), dupa operatiune masina nu mai consuma deloc ulei, iar ca putere se simte la fel.
     
  16. danicherciu

    danicherciu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.0TFSI 2010
    Astazi mi s-a luat rau de masina, in drum spre casa ma jucam cu navigatia si nu stiu cum am nimerit si am dat la nivelul uleiului. Il verificasem cu cateva zile inainte, si era la MAX, iar azi cand m-am uitat mai avea 20%. Dupa am ajuns acasa, stiind ca maine oricum ii schimbam tot filtre/ulei si am zis ca nu mai ma duc sa cumpar sa completez. Am mai plecat cu masina aproape 5km. Cand m-am intors acasa, surpriza. Era la MIN, nici o liniuta de ulei. Am fost am cumparat 1 litru si am completat, dar acum nu imi mai arata nivelul uleiului, imi zice sa astept 2 minute si nu stiu de ce, am asteptat 20 am dat si o tura. Tin sa mentionez ca am facut cu masina doar 350km de cand o am.

    Rog frumos persoanele care au patit asa ceva, sau care se pricep sa imi spuna si mie de la ce ar fii putut scade asa brusc. Stiu ca motoarele astea au probleme cu segmentii, dar nu stiu sigur. Aa si cand accelerez pe loc si tine cineva mana la toba ii se innegreste, este apa si nu stiu sigur cu ce, nu am cum sa explic.
    Multumesc frumos!
     
    Cătălin Ch apreciază asta.
  17. nmario

    nmario 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI, 2014, cod CGLC
    danicherciu E o problema serioasa a motoarelor 1.8 TFSI si 2.0 TFSI, fabricate intre 2008-2011, unde se ajunge si la un consum de ulei de 1 Litru la 100 km. Este un defect de fabricatie al motoarelor, ce se remediaza doar prin segmentarea si resoftarea motorului (cost aproximativ 2.000 Euro). Sunt unele cazuri in care masina poate fi facuta gratuit de catre Audi + dealer, in anumite conditii (service exclusiv audi, fara cip, etc). In US este chiar o sentinta judecatoreasca in acest sens, impotriva Audi. Si in UK si-au facut multi motoarele gratuit din aceasta cauza. Se face un test de consum de ulei la Porsche, in care se scoate uleiul, se umple cu ulei, se sigileaza si cand apare mesajul de completare se merge la service unde se masoara consumul de ulei (cost aproximativ 1.000 lei). E o problema generala a acestor motoare, ce apare chiar si dupa 20,000 km, problema ce s-a remediat la motoarele TFSI dupa 2011.
    Imi pare rau pt situatia ta, a fost cat pe ce sa iau si eu o teapa cu un motor TFSI, insa m-am informat inainte si am evitat-o. Poate ca asta e o lectie foarte utila ce o poti invata la 18 ani: informeaza-te inainte sa cumperi.
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Deci sa inteleg ca la un motor de 1.8 TFSI, un consum de 1l la 4000km, inca se incadreaza in parametri, sau mai bine face o segmentare?
     
  19. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Consumul asta e mers preponderent urban sau extraurban?
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Mai mult urban, si cu multe opriri si porniri. Este masina doctorului meu.
     

Distribuie pagina asta