1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Menacesxt 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6, 3.0 tdi, 2012
    Salut,

    Mi-a aparut in ultimele zile o eroare la cutia de viteze S-tronic care nu sta decat cateva secunde, dupa care disparea. Face chestia asta destul de aleatoriu. La test, spune ca eroarea limiteaza puterea masinii din cauza temperaturii de la ambreiajul cutiei.
    A mai patin cineva chestia asta, sau stiti ceva de ea?

    Am auzit ca ar exista o rechemare pt A6 C7 pentru schimbare mecatronic din cutia de viteze automate.

    Ma poate ajuta cineva?
     
    Andrei 91 și Horumba apreciază asta.
  2. savulaur 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Campina
    Masina:
    A6 C7 3.0 TDI 2012
    salut

    Si eu am aceiasi problema la un a6 3.0 tdi q 2012 . Daca ne poate ajuta cineva . Eroarea apare aleatoriu si la mine !
     
    Andrei 91 și BAW apreciază asta.
  3. savulaur 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Campina
    Masina:
    A6 C7 3.0 TDI 2012
    A6 C7 3.0TDI Quattro Gearbox Overheating!

    Un pic de ajutor .

    De curant am cumparat un a6 c7 2012 3.0 tdi quattro din reprezentanta audi / stuttgart .

    Acum cateva zile mi-a aparut o eroare pe bord , timp de 2 3 secunde , Gearbox Overheating , adapt u re driving style ! dupa care dispare . Mentionez ca eroarea apare aleatoriu indiferent daca mergi brutal / normal sau stai pe loc.

    A mai patit careva , ma puteti ajuta cu un sfat va rog ( ca deja la service din 5 unde am fost fiecare m-a pus sa schimb ceva diferit , cu costuri de la 1000E in sus si mi s-a parut total absurd sa nu aibe aceiasi parere toti )
     
  4. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    savulaur Uleiul la cutie este uzat si trebuie schimbat, din ce am citit pe site-urile de profil.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Apr 2015
  5. savulaur 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Campina
    Masina:
    A6 C7 3.0 TDI 2012
    de principiu ...masina are 145 000km si a fost schimbat lla audi reprezentanta la 122000 ... oare sa fie uleiul ?! eu sper sa fie asa dar e cam putin sa se uzeze!
     
    Andrei 91 apreciază asta.
  6. mihai.gmd 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Oltenita, Calarasi
    Masina:
    A6, 3.0 TDI - 245hp/quattro - 2012
    Sa va spun si ce problema am avut eu recent...

    Am mers cu masina la Midocar Vitan pentru revizia de 60000 km care implica si schimbul de ulei al cutiei, am mai parcurs in jur de 10000 km.

    Intr-o seara, chiar inainte sa ajung acasa, opresc 1 minut masina pe dreapta sa coboare cineva iar dupa ce plec am simtit cum a smucit destul de puternic in treapta a 2-a.
    Imediat dupa mi-a aparut in bord eroare la marsarier. Am franat sa verific daca e totusi vreo problema si intradevar, nu mai actiona treapta R.
    Am oprit motorul dupa care si-a revenit. Am continuat sa merg spre casa timp in care din nou am sesizat ca smuceste foarte puternic in treapa a 2-a. Dupa ce am parcat masina am mai stat in jur de 3 minute in ea dupa care am coborat si m-am uitat sub ea. Am avut neplacuta surpriza de a vedea un lichid scurs de sub ea din jururl motorului/cutiei, mai mult spre partea soferului. Am testat cu mana, si am observat ca e ulei. In fine, dimineata eram decis sa merg la Midocar Vitan (era sambata, ei au program sambata doar pe vanzari). Am ajuns la masina, nu se vedea curs mai mult de 200-300 ml de ulei. Am plecat cu ea asa in continuare smucea puternic intr-a 2-a.

    Am ajuns la reprezentanta unde am avut neplacuta surpriza de a vedea ca trebuie sa astept pana luni sa o preia cineva pentru ca nu a specificat nimeni pe site ca nu au program la service. Am lasat-o in parcarea lor unde a continuat sa curga ulei (probabil se incalzise pana acolo).

    Sa scurtez mai departe, am concluzionat cu schimbarea cutiei pe garantie (totul ar fi costat vreo 35 000 ron). Raspunsul lor: " a mers fara ulei in cutie"
    Parerea mea: "la schimbul de 60 000km, au uitat grosolan sa completeze uleiul pe care l-au scurs din cutie pentru ca NU mi-a curs atat ulei cat au spus ei ca ar fi lipsit. Nici macar cat a mai curs la ei in parcare nu a fost de ajuns pt.asta.

    P.S.:

    Momentan o am la Midocar Vitan iar pentru o actiune gratuita si schimbul parbrizului. Este vorba de o conducta de la EGR care se schimba preventiv la motorul asta. Asadar daca aveti acelasi motor dati o fuga pe la ei.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mai 2015
    vladmeister apreciază asta.
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ce cod de motor ai ? Multumesc
     
    Oana #*#* apreciază asta.
  8. savulaur 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Campina
    Masina:
    A6 C7 3.0 TDI 2012
    Am revenit cu o posibila rezolvare

    so..am fost azi la Audi Brasov . Un scurt test cu testerele lor indica prezenta eroarea mea GEARBOX OVERHEATING - ADAPT YOURE DRIVEING STYLE mai departe , tot pe acel sistem aparea rezolvarea problemei in cauza : trebuie schimbata connectica ( cablurile ) din Mecatronic ( doar daca masina nu se limiteaza sau "da in nas" sau face mai stiu eu ce zgomot - in cazul meu )

    Le-am comandat , costa in jur de 2500RON +- 100 dar cu mentiunea ca : daca problema va re-aparea se necesita schimbarea cutiei de viteze ( vreo 15000 ron cu tot )

    Sfat prietenesc : mai bine mergeti la reprezentanta , costa ce-i drept un pic mai mult dar stiti ce se intampla ( STATI LANGA EI SA FITI SIGURI CA SCHIMBA TOT CE TREBUIE / NOU etc.. sunt obligati de politica firmei sa va lase langa auto personal ) Stima si sa ne vedem pe drum nu pe forum :)

    Care mai aveti intrebari despre interactiunea cu cei de la AUDI lasati msg
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu sunt obligati de politica firmei sa te lase langa masina cand se efectueaza anumite operatiuni.
    Asta depinde de la reprezentanta la reprezentanta si de "bunavointa" celui de acolo.
     
  10. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Poti solcita asta sa stai langa masina. Ti se face un contrac si primesti drept de acces in aelier.
     
  11. Bubu2011 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2013
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI 2005
    cod eroare 8030

    Salut ,

    sunt nou si am si eu o problema :am un audi a6 4G 3.0 TDI 245 ps tiptronic , si acum doua zile mi s-a aprins in bord o roata dintata cu galben si i-mi spune eroare pe cutie , am fost la service si mi-a citit cu VAG-COM , EROARE ESTE 8030 SENZOR RACIRE ULEI CUTIE .


    ma puteti ajuta cu un sfat , ce-i de facut . merci
    :sorry:
     
  12. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    De verificat conectivitatea acelui senzor - adica fire - cu un electrician.
    In cazul in care totul este ok pe partea de fire, de schimbat sezorul defect!

    Eroarea poate fi:
    - cu semnal implauzibil - adica nu primeste curent deloc, caz in care probabilitatea mare este ca senzorul sa fie defect
    - cu semnal intermitent - asta inseamna ca este un contact imperfect - caz in care poate fi o problema de fire/mufa
     
    manole a4 apreciază asta.
  13. gabi a 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6, 3.0 tdi, 2012
    Acum circa o săptămana am pățit-o si eu: Gearbox overheating. Please adapt your driving style.

    Mi-a apărut acest mesaj vreme de vreo 15 km, pana am ajuns la Midocar Vitan.
    Masina mergea absolut normal, fără vreo limitare sau vreo smucitura. Întrucât nu a putut fi preluată imediat, am făcut o programare peste 5 zile, sa pună testerul pe ea si sa verifice problema.
    Imediat ce am plecat din service, masina a intrat in limitare si s-a târâit efectiv vreo 5 km, am oprit undeva vreo 2 ore iar când am revenit, eroarea dispăruse si mergea absolut normal.

    Ieri am mers la programare si surpriza: erau scurgeri de ulei vizibile pe lângă cutie dar nu abundente, mai degrabă superficiale. Am lăsat-o acolo, sa completeze cu uleiul lipsa si sa evalueze cât de gravă e scurgerea.
    Însă, din nou surpriza: uleiul din Mecatronic nu era mai puțin, ci mai mult cu vreo 2 litri!!!!! Explicația ar fi o scurgere a uleiului din cutie in Mecatronic, prin nu-știu ce șănțuleț...
    Acum tot ce sper este ca uleiul de cutie sa fi afectat mecatronicul ca intru la cheltuieli majore.
    Aștept zilele astea concluzia mecanicilor, sper sa fie ceva minor...

    Masina este 3.0 TDI quatro cu S-tronic
     
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ai schimbat recent uleiul , atltfel nu vad explicatia cum de sunt atat de multi L in plus ? Masina este achizitionata de noua ? Cati km sunt in bord ?
    De regula trebuie inlocuit mechatronicul, insa poate ai noroc :friends:
     
  15. gabi a 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6, 3.0 tdi, 2012
    Masina are 105.000 km iar uleiul a fost schimbat la 55.000 km in reprezentanta deci nu e posibil sa am simptome dupa atata timp....astept concluziile din service si revin.
    O cauza posibila ar fi o etansare necorespunzatoare a cutiei atunci cand a fost schimbat un senzor / s-a intervenit la cutie anul trecut inainte sa cumpar masina din germania din reprezentanta Audi. Deci tinand cont de asta, interventia ar fi trebuit sa fie corect executata. Daca nu, sper sa isi asume problema, mai ales ca este vorba de reprezentanta...
     
    catacalin apreciază asta.
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu inteleg prin termenul/piesa "mechatronic" sau "mecatronic" ca aceasta este calculatorul/TCM-ul cutiei. Citesc discutiile de mai sus si parca n-ar fi vorba de acel calculator. Intreb asta deoarece un amic are o problema cu aceeasi cutie DSG pe un C7 si unul dintre verdicte a fost inlocuire mechatronic.
    Poate sa confirme/infirme cineva daca mechatronic-ul reprezinta calculatorul cutiei ? Mersi fain.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, este calculatorul cutiei, format din 2 parti, partea electrica si partea mecanica, din nefericire nu le poti cumpara separat.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Sep 2015
  18. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    La ce interval este recomdat schimbul de ulei la S-tronic? Nu gasesc informatii nici aici nici la aria pentru A7... Se umbla fizic asupra cutiei sau doar se scurge vechiul ulei si se introduce noul ulei printr-un anumit orificiu?
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    la fiecare 60.000 km parcursi
     
    ska apreciază asta.
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Incerc ajut putin cu niste date tehnice privind cutiile S-tronic si Multitronic, poate va vor fi de ajutor. Din ce vad in Elsa, la cutia S-Tronic cu dublu ambreiaj nu se schimba uleiul la o anumita perioada, ca si la multitronic (60.000 km). Acesta doar se verifica si se completeaza, se schimba doar la interventia asupra ambreiajelor. Oricum sunt doua tipuri de ulei, unul la ambreiaje si unul la quattro/diferential. Cel putin asta am dedus eu, dar nu am studiat amanuntit aceste pdf-uri. Verificati mai exact, sa nu gresesc. Bafta.
     
    bobby1475 apreciază asta.

Distribuie pagina asta