1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A5 (B8) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Moldovan Dan, 28 Feb 2013.

  1. Aln 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    audi s5 2012
    am si eu o intrebare am un audi a5 sportback multitronic 2.7 . cutia are 8+1 trepte. aveti idee la ce interval se schimba uleiul ? si la ce pret ar fi schimbul ? multumesc
     
  2. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    la fiecare 60 de mii de km !
     
  3. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Cel original la 60000, dar la restul neoriginale sa nu mergeti mai mult de 30000. Eu am avut de la Valvoline pana ieri si acum am pus original, ca iese mai scump pe termen lung, chiar daca cel de la valvoline costa o treime din cel original.
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Este total contraindicat folosirea altui ulei decat cel original in cutiile automate. :no:
     
  5. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Pai l-am si dat jos dupa 20000. Acum nu intru in polemici, dar orsicum nu merita banii, mai ales ca hotii astia iau de la 300 ron in sus pt schimb. (desi bidonul ala costa 100 euro complet... practic cu 2 schimburi au amortizat investitia)
     
  6. Aln 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    audi s5 2012
    Si care e pretul? Cam la cat sa ma astept? E nevoie si de filtru?
     
  7. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    La filtru sa nu umblii decat daca se strica cutia, chiar daca unii o sa argumenteze asta. Recent am luat ulei de aici de pe forum cu 85 ron litrul (intra aproape 6 litri la schimb normal). La Bucuresti o sa te arda astia la schimb, desi dureaza 15 minute (practic un bidon agatat de capota si un furtun)
     
    Ultima editare: 26 Oct 2013
  8. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Nu stiu daca sunt pe subiect, dar eu stiu ca la tiptronic, filtrul se schimba de fiecare data...
     
  9. Aln 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    audi s5 2012
    Da numai ca la multitronic se schimba din 60
    In 60 de mii.
     
  10. agaricirazvan 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2000, 2010
    Va salut! Sunt posesorul unui A5 din 2010, pe care l-am achizitionat din Franta. De curand, am descoperit o asa zisa problema la cutie. Atunci cand urc un deal ceva, mai abrupt si ma opresc de tot, la eliberarea pedalei de frana, uneori masina nu pleaca singura, iar cand accelerez mai tare masina ma smuceste. Mentionez ca smuceste vreo 2 metri, cand reintra in normal, iar inainte de smucitura, imi da impresia unei patinari. In orice alta imprejurare, nu patesc acest lucru. E prima mea cutie automata, si nu stiu exact cum trebuie sa se comporte. Puteti sa ma ajutati cu un sfat?
     
  11. sabinsdn

    sabinsdn 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Vienna
    Masina:
    A5 sportback, 3.0 TDI, 2010
    ce cutie ai? Tiptronic in 6 trepte sau S-tronic in 7?

    Cand panta e foarte abrupta e posibil sa nu plece fara acceleratie, dar trebuie cel putin sa stea pe loc (sa nu scape in spate). Faza cu smucitul nu stiu cat de normal e. Nu cred ca ar trebui sa smuceasca
     
  12. agaricirazvan 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2000, 2010
    Salut! am gasit problema. Cutia este multitronic 8 trepte. Toata treaba era cauzata de o lipsa 150 g de ulei in cutie. Uitasem sa mentionez ca aveam 2 saptamani de cand facusem revizia la cutie la PBW.
     
  13. robyvrg

    robyvrg 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2013
    Locație:
    amsterdam
    Masina:
    audi a5, 3.0 tdi, 2008
    Salut,
    Am un audi A5 3.0 tdi din 2008. Nu mereu, dar cateodata cutia nu imi functioneaza normal. Masina merge normal doar cand se opreste complet se duce in treapta 1-a. In schimb de multe ori cand inca sunt in miscare nu ramane in treapta a 2-a cum ar fi normal, ci sare in treapta 1-a.
    Cand face acest lucru dupa ce opresc masina se porneste ventilatorul, semn ca masina se incinge foarte tare. Imi puteti supe careva daca a mai intalnit acest lucru si care ar fi problema ?

    Scria undeva in carte ce fel de cutie am ? Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Mar 2014
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poza 1 - Tiptronic
    Poza 2 - S-tronic
     
  15. sabinsdn

    sabinsdn 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Vienna
    Masina:
    A5 sportback, 3.0 TDI, 2010
    @audi66: nu neaparat. Doar maneta nu le distinge pe cele 2. la mine cu S-Tronic arata la fel ca prima ta poza.
     
  16. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Vezi ca difera si selectorul de viteze: PRND/PRNDS
     
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Din pacate cea ai specificat tu nu constituie o diferenta intre cele doua tipuri de cutii...
    "S" au toate cutiile automate, doar ca cele care au functia ADS au aceasta functie selectabila prin intermediul butoanelor de pe consola..atunci cand motorul este in modul dinamic.
     
    Ultima editare: 17 Mar 2014
  18. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    My Bad. :( Eu m-am luat strict dupa pozele lui Audi66
     
  19. Moldovan Dan 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    a5 sportback
    la 110.000 km am schimbat caseta de directie+bucse, brat,...
    acum am 115.000 km si aceeasi problema la cutie, dar nu mai am garantie;deci e mai rentabil sa schimb masina.
     
  20. Cristiano_official Junior Member

    Înscris:
    2 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a5 coupe an 2009 motor 2700cmc diesel
    Smucituri la cutia de viteze audi a5

    Am cumparat acum 14 zile un audi a5 coupe din 2009 motor 2700 diesel cutie de viteze 8+1 si de 2 zile imi da şuturi plec dupa loc si îi dau kick down iau piciorul dupa acceleratie si ai dau iar kick down imi da suturi se simte pana in cutie chiar daca masina e calda sau rece si + de asta eu nici nu sunt in tara spunetimi si mie ce poate fi ???
     

Distribuie pagina asta