1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. 30mil 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2015
    Locație:
    Londra
    Masina:
    audi a6 c6 2.0 tdi 2014 CHNA
    audi a6 2.7 tdi

    salut baieti sunt nou posesor de audi a6 2.7 tdi am si eu cam aceias problema cu injectoarele scote fum alb la relantiu trepidatii nivel ulei crescut probabil

    ce parere aveti de valorile mele de la injectoare

    canal 72 -34 -6 -4

    73 6 20 16

    74 -4 0 2

    75 -10 0 0

    76 10 42 28

    77 -30 -4 0
     
  2. 30mil 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2015
    Locație:
    Londra
    Masina:
    audi a6 c6 2.0 tdi 2014 CHNA
    injectoare

    Salut ma poate ajuta cineva cu o parere despre injectoarele mele mentionez ca masina trepideaza la turatii mici 1000-1400
    atasez cateva poze cu valorile injectoarelor

    Multumesc anticipat
     
  3. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Salut la voi da cu fum alb, la mine cu fum gri. E posibil sa fie de la altceva decat injectoare? Am inlocuit lichidul de frana si cand sa inlocuiesc lichidul de servo, borcanul era uscat. Am umplut pana la nivel si astept sa vad daca mai scade. Ulei nu este scurs pe la caseta. Trepidatie am din belsug. Am curatat injectoarele la un aparat cu motorul in functiune cu solutie wynn's si am sperat ca scap macar de fum dar nimic... Intreruperi aleatorii la pornirea la cald am si de asta...
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are cineva idee de unde D-zeu a aparut smoala aia acolo ? Nu este ulei, mi-a picurat si pe scut, e ca un fel de plastic topic, casant, daca incerc sa il curat se sfaramiteaza.
    S-a facut noapte si n-am mai avut timp sa demontez acolo sa vad despre ce e vorba.
     
  5. bysus 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a4 2002 avf
    Iti sufla unul sau mai multe injectoare.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Multumesc pentru raspuns, dar poti sa detaliezi putin ? :)
    Sufla sufla, schimb O-ringurile dar de unde a aparut mizeria aia acolo ?

    Are cineva idee cum pot sa scot injectoarele fara acea presa ?
     
  7. bysus 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a4 2002 avf
    Gaze evacuare+ ulei. In chiuloasa sunt prevazute gauri speciale pentru asa ceva . Trebuie inlocuit saiba cupru,o-ring, capac injector.Trebuie sa te grabesti pentru ca se pot ovaliza orificiile injectoarelor.
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Si cum pot sa imi dau seama daca este cazul sa umblu si eu la O-ring-uri ? Cand se observa uzura? Eu nu am fum si nici miros la motor, doar cel de la esapament.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru cei interesati cu motoare BMK BNG ASB BSG BPP.

    Capac injector 059 103 113 G - 6 buc. (9€/buc.)
    Suruburi capac injector N 904 275 02 - 16 buc. (0.5€/buc.)
    O-ring WHT 000 884 - 6 buc. (0.7€/buc.)
    Saiba cupru 059 130 519 - 6 buc. (3.5€/buc.)

    Eu am ales sa schimb si placa injectorului, are cod 059 130 216 C - 6 buc.(15€/buc.) si piulitele aferente aferente cod N 904 465 02 - 12 buc. (0.25€/buc.)

    Daca aveti probleme cu fum alb la ralanti + miros intepator al gazelor pana ajunge apa la 90 grade faceti un efort si schimbati toate piesele mentionate anterior.
    Eu am gasit 2 injectoare pline de carbon din cauza O-ring-ului de cupru.


    Marian pai, banuiesc ca nu iti ramane decat sa le dai jos si sa vezi in ce stare sunt injectoarele. Daca ai vreunul plin de carbon, e clar ca iti sufla.
    Eu nu aveam trepidatii, pierderi de putere, etc., masina mergea bine, tragea normal, consum normal, dar incepuse sa scoata fum alb la ralanti de cateva luni pana ajungea apa la 90 grade. Nu i-am dat importanta si cand am schimbat antigelul am observat mizeria aceea pe chiuloasa.
     
    Dumitru Ionut Madalin și valer2013 apreciază asta.
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    In cazul asta trebuie sa dau capacul de la motor jos si sa ma uit. Nu cred ca am probleme, banuiesc ca ar fi spus cand am facut service - ul.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E destul de greu sa iti dai seama daca e ceva neinregula acolo daca nu demontezi. Ori astepti sa faca probleme, ori le faci tu din timp. Decat sa schimbi injectoare, mai bine schimbi cateva piese in valoare de 150-200€.
    Eu cu 2 injectoare invelite in carbon, aveam valori foarte bune la toate 6 pe VCDS. :)
     
  12. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    George cum se extrag injectoarele, ai ceva tutorial cum se face? merci.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, sigur. O sa pun un tutorial dupa care mi-am dat eu injectoarele jos.
    Este oarecum usor, ce este cel mai important aspect, incalziti motorul la 90 grade inainte sa va apucati de demontat. In felul acesta, chiar daca va sufla vreun injector si e plin de carbon, nu riscati sa ramana blocat. Eu am avut unul blocat si m-am chinuit cateva ore bune sa il scot. Daca incalziti motorul si demontati, va iesi numaidecat.
    Sfatul 2 : Nu desfaceti conducta injectorului decat de pe rampa, lasati-o prinsa de injector, dupa ce scoateti toate suruburile folositi conducta ca parghie, miscati usor stanga/dreapta pana isi face joc injectorul dupa care trageti-l afara.
    P.S Sa aveti o scula cu magnet, altfel se poate intampla sa scapati in motor piulitele care fixeaza injectorul.
    Pentru curatare recomand sa le lasati o noapte la inmuiat in motorina, dupa care in functie de grosimea carbonului va alegeti o scula (cazul meu - cutit). :) Eu am insistat si cu putin spray de discuri.
    Dupa montaj, 10 litri de cea mai scumpa motorina si 20-30 km pe cruise-control la 3000 rpm.

    http://www.audi-sport.net/xf/thread...3-0-tdi-injector-removal-installation.194985/
     
    Ultima editare: 22 Ian 2016
    lucaflo26 apreciază asta.
  14. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    merci mult
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cam astea sunt valorile injectoarelor acum, voi reveni zilele astea cu valorile dupa tratamentul cu Liqui Moly Diesel Purge. Sper sa fie diferente. :)
     
  16. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Arata-ne si canele 72-77 ca sa avem imaginea completa before and after cu amundoua. Succes.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Le pun in vreo ora si pe alea. :)
    Deocamdata caut un magazin on-line ce are pe stock Liqui Moly Purge.
     
  18. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Crezi in minuni cu LM? Din cate vad ai vlori ff ok pe varf, au fost mai rele inainte de Metabond?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De fapt, pana sa schimb O-ring-urile parca erau valori mai bune. :) Sunt foarte mici diferentele before/after Metabond, dar cu siguranta spre bine. Metabond-ul il folosesc pentru ungere/intretinere, pentru curatare sunt alte produse, dar aici e alta discutie pe alt topic. :)
    Posibil sa fi deranjat eu putin murdaria de pe ele la demontat/montat si sa fi ajuns in diuza. La cel cu 0.6 stiu sigur ca aveam undeva la 0.2-0.3.
    Eh, la 40-50 lei cat costa un flacon de Liqui Moly, nu pierd mare lucru ca incerc. Tocmai din cauza asta am pus valorile aici inainte, sa vad daca este vreo schimbare dupa tratament.
     
    Ultima editare: 26 Ian 2016
  20. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Te rog daca poti sa ne impartasesti experienta si cu un video, gen DIY, ar fi foarte util pentru noi cei care vrem sa incercam pe pielea noastra. Multumesc si succes,
     

Distribuie pagina asta