1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.6 Benzina la A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de maxim87, 6 Feb 2009.

  1. bobbymotorman

    bobbymotorman 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 turbo 1996
    Salutare tuturor,
    Aam si eu un Audi A3 8L din 1999, benzina 1.6. Am tot citit pe forum sa vad daca cineva a rezolvat problema tremuratului la relanti si oscilatiile turometrului dar se pare ca nu am gasit raspuns. Aceeasi problema o am de cand am cumparat aceasta masina si nu sunt la primul audi.
    Oscilatii in relanti, un tremurat enervant si la rece si la cald. Pe tester nu imi da nimic. Am schimbat sonda Lambda care imi dadea eroare, filtre, bujii, nu mai stiu ce sa-i fac. :( sase mecanici acelasi raspuns si aceleasi teste. M-am saturat sa tot platesc testere degeaba.. Daca stie cineva concret si a patit-o va rog sa ma ajutati. Multumesc anticipat.
     
  2. adrianxyx

    adrianxyx 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6AKL 1998
    Salut!Si eu am cam acceasi problema a colegului de mai sus.Masina la rece se tureaza haotic,motorul da sa moara,daca plec de pe loc si moare.Pana nu incepe sa se incalzeasca puțin oscileaza foarte mult la telanti.si cand se incalzeste mai are foarte mici oscilatii dar tot are.Am o eroare pe sonda lambda dar nu e de vina sonda ca nu are nici 3 luni de cand am schimbat o.Am desfacut clapeta am curățat o dar nici o diferența(i am facut si sincronizarea).de asemenea vreau sa spun ca daca sterg eroarea cat e motorul cald si merg cu masina ea nu mai aparr.aparr doar la rece.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si nu e clar ca ai o problema cu sonda schimbata ?
    Noua/SH, OE/aftermarket ?
     
  4. adrianxyx

    adrianxyx 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6AKL 1998
    Noua pe Denso. Chestia ca o perioada a mers ok. Chiar atat de proaste pot fi ?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sondele Lambda se cumpara doar originale si atat. Bafta.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Originala este Bosch sau NGK din cate tin minte.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De obicei (90 %) este Bosch dar eu totdeauna la masinile pe benzina care le-am avut am cumparat originala chiar daca pretul era fenomenal de mare. Din pacate unele cheltuieli (indiferent de cost) trebuie sa le facem fara sa comentam. Bafta.
     
  8. adrianxyx

    adrianxyx 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6AKL 1998
    Poate cineva sa imi spuna va rog ordinea/corelarea fiselor de bujii si pistoane la motorul 1.6 akl 1998?
     
  9. adrianxyx

    adrianxyx 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6AKL 1998
    Am rezolvat problema. Nu este sonda Lambda de vina, ba chiar funcționează perfect.
    Problema la mine este bobina de inducție care pe cilindrul 4 respectiv litera A cam uita sa dea scanteie.
     
  10. pcbulai

    pcbulai 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 8l, 1.6i, 1997
  11. adrianxyx

    adrianxyx 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6AKL 1998
    pcbulai Da, facea ceva asemanator.
     
  12. pcbulai

    pcbulai 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 8l, 1.6i, 1997
    @adrianxyx Oki, mersi. Cu ce ai testat? Ceva in VAG-COM sau cu o sarma in fisa sa vezi scanteia?
     
  13. Christian BTZ

    Christian BTZ 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A3,1.6.1997
    Salut...am A3 1.6 din 97'...nu stiu cum sa mai merg cu ea...mi-a dat consum de 14% in oras schimbare trepte in 3000...am incercat si varianta de schimbare trepte in 2000-2200,totul ok pana ma ''ratzoiesc'' de 2-3 ori la ea si tot la 13-14% ajung...In afara orasului am scos si 6.75-7 % dar in oras ma mananca...Inca nu am fost sa-i fac o verificare mai amanuntita...Un sfat,o parere,cu ce sa incep ? Multumesc. O zi buna tuturor!
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, este un motor mic aspirat pe o masina grea, la ce te asteptai ?
    Cu schimbat in 2000-2200 rpm la ce consum ai ajuns ?
     
  15. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    pompa benzina,debimetru aer,sondele lambda...vezi tot ce tine de amestecul de benzina cu aer daca lucra in parametri normali.
     
  16. capricosti

    capricosti 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 1,6-75kw, 2001
    1__Curata clapeta de acceleratie, schimba filtrul de aer si bujiile.
    2__Menajeaza motorul cat este rece, schimba treptele de viteza la 2000-2500/rot min si nu te mai ''ratzoi'' la masina macar in primele 4-5 minute in sezonul rece. Dupa ce se incalzeste motorul macar la 60-70 grade C poti sa te ''razoiesti'' cat vrei. Daca ai avea CB la bord ai putea vedea diferenta foarte mare de consum la motor rece vs motor cald sau caldutz :yes:.
     
  17. adrianxyx

    adrianxyx 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6AKL 1998
    Revin si eu la problema cu relantiul putin.Am schimbat bobina,o ora doua a mers binisor dupa iar relantiul facea cum vroia el.Avand in vedere ca am lucrat ceva la masina mea,mai exact am schimbat pompa de apa,garnitura la chiuloasa,garnitura la capac si la evacuare,de asemenea am schimbat si kitul de ambreiaj si cutia de viteze din cauza ca s-a crapat am zis sa mai verific odata lucrarile mele.Fiind si eu la inceput in cariera mea de mecanic auto cand am facut lucrarea pe motor am omis sa schimb si alte garnituri importante,mai exact cele de la galeria de admisie.Ieri am hotarat sa dau admisia jos sa pot da si injectoarele pentru a le duce la curatat(ma gandeam ca poate e vreunul mai puturos deoarece o bujie era cam umeda).M am apucat de treaba,am dat decat jumatate din galerie jos,si cand sa dau si rampa de injectie am observat ca garnituricile mele nu prea mai aveau cum sa etanseze ca erau la fata cu galeria.Am dat fuga am luat un set de garnituri si am zis hai sa montez inca odata poate printr-o minune scap si asa a si fost.Masina merge perfect zici ca are relantiul batut in cuie si nu mai are nici erori pe sonda lambda sau regulator de relanti.
     
  18. Cristi Munteanu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 1.6 2002
    Salut,

    Am tot citit postarile membrilor posesori de A3 8L si raspunsul tau. Si eu am aceasi problema de turatie la relanti, ba chiar a inceput sa porneasca mai greu la cheie, am schimbat sonda lambda si am pus un Bosch, lucru care m-a costat 900 de lei aproximativ si bujiile au fost inlocuite intre timp. Tot nu pot depista sursa problemei.

    Problema asta e destul de comuna si totusi nu i se da de cap. Mie spre exemplu nu imi tremura dupa ce merg cu ea putin in schimb porneste greu la cheie si daca merg putin mai sportiv ma trezesc si la stop ca se accelereaza la relanti. M-am gandit sa ii fac o segmentare la motor.
    Cele bune
     
  19. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    cristi,aceasi problema o am si eu exact ca tine....sunt curios daca gasesti ceva...sa vii sa postezi sa stim si noi si eu mai ales sa mi-o fac si eu.
    Mersi

    mentionez ca in septembrie anul trecut motorul a fost segmentat,distributie schimbata,garnitura chiuloasa,garniturii galerie,garnitura colbutor schimbata,clapeta curata,bujii schimbate.acuma o saptamina am fost dat jos catalizatorul si sondele lambda sunt aproape impecabile,catalizatorul cit de cit curat.
    LA fel ca si la Cristi,porneste mai greu,tremura la relantii orice as face si dupa 100km sau 300km parcursi,daca ma opresc si sta la relantii,tot tremura.
    Mie imi tot apare eroarea Secondary air injection system bank 1 insufucient flow...de mult o am.multi nu iau data de cap.unu mi-a zis sa schimb sondele lambda amindoua,sa iau pe original,dar nu am eroare la ele si plus de asta sunt curate...nu am "chef" sa dau vreo 2000ron si dupa aia tot asa sa faca..
     
    Ultima editare: 28 Mar 2016
  20. Neamt Bogdan

    Neamt Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6 , 74 kw 1997
    Salutare tuturor,
    Am si eu o problema cu masina mea.am un audi a3 8l , din 97 cu motor de 1.6 la care se opreste motorul din mers. Dupa ce se opreste, porneste foarte greu, cam la a zecea cheie si miroase tare a benzina. Mecanicul a zis ca poate fi de la pompa de benzina. Am schimbat pompa de benzina + bujii dar problema nu s-a remediat. Astept pareri si raspunsuri la problema mea. Multumesc anticipat.
     

Distribuie pagina asta