1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. valer2013

    valer2013 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 2.7 TDI BPP an 2008
    Mulțumesc de răspuns.Am dibuit.o eu până la urmă.Astăzi am facut partea dreaptă,cele trei injectoare.Pentru un începător cred că am reuşit.o datorită simplului fapt că a pornit maşina.
    De folos mi.au fost toate informațiile pe care le.a postat @audi66 .
    Erau împuşcate două şaibe şi pe unul din injectoare era calamină în şanțul din partea de jos sub cel cu oringul parcă ar fi avut două oringuri.
    Mâine ,"expert" fiind de acum cu ghilimelele de rigoare am să desfac si partea stângă.Pe această parte poți să.mi spui @audi66 va trebui să dau jos clapeta accelerație?...Şi mai am o întrebare,cam cât de tare sau mai puțin tare trebuie strânse bridele ce țin injectoarele.Eu nu am exagerat,dar le.am strâns un pic mai tare față de cum erau.Probabil erau mai largi având în vedere uzura şaibelor de cupru.Apropo de şaibe am să pun mâine o poză cu felul cum arată.
    Un forum de real ajutor şi useri care vor şi pot să ajute.
    Zi bună tuturor
     
    audi66 apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, nu trebuie sa dai nimic jos. Parca am desfacut surubul vasului de expansiune si l-am mutat putin, nu sunt sigur ca numai tin minte exact. :)
    Tin minte sigur ca pe partea stanga am scos o brida ce tine un manunchi de cabluri, nu aveam loc sa invart capacul gri pentru a desface piulitele.
    Sper ca ai curatat locasul unde intra injectorul si marginea unde vine capacul gri. La montajul injectoarelor poti sa dai cu putin ulei sau motorina pe o-ring-urile de cauciuc (de pe mijlocul injectorului) pentru a intra mai usor, eu am apasat pe ele pana a facut un mic "clanc" dupa care am strans progresiv piulitele (cate putin pe fiecare) sa se fixeze bine injectorul.
    In ELSA probabil arata valoarea in Nm la cat trebuiesc stranse, nici eu nu am exagerat, le-am strans cu simt de raspundere, oricum cat de curand voi da capacele si le voi strange iar daca este necesar. Cum ti-am zis, eu cand le-am demontat am gasit piulitele la 2 injectoare slabite rau, cred ca de la deformarea placii si de la vibratii s-au desfacut.

    Cand le schimbi si pe celalalte 3, fa si o poza la capetele injectoarelor, sunt curios cum arata.
    Ce o-ring-uri ai folosit, OE sau aftermarket ? Placa si capacul injectorului stiu ca nu vin decat pe OE.
    Eu am inlocuit si toate piulitele si suruburile capacelelor.
     
    Ultima editare: 13 Apr 2016
    valer2013 apreciază asta.
  3. valer2013

    valer2013 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 2.7 TDI BPP an 2008
    Injectorul dinspre far era cel cu calamină in şlițul inferior. Probabil era cel care sufla foarte tare.Atat de concentrat am fost pe ceea ce fac încât am uitat să fac poze pas cu pas. Eram şi foarte murdar pe mâini şi am zis să nu fac şi telefonul praf.
    Dar la cealaltă parte am să fac poze mai detaliate.
    Acel injector cu probleme a ieşit doar cu o presă improvizată de mine. Un surub cu o țeavă pe el, la un capat filetul pentru injector dintr-o piulița veche tot de la un injector si la celălalt hexagonul surubului în care loveşti până iese. Am să-i fac o poză.
    Am schimbat doar şaibele şi oringurile pe original. Le-am găsit aici la o firmă de distribuție componente si piese auto.
    Ferestrele le-am făcut ca noi cu spray de curatat discuri frană. Locul în care se asează acestea l-am curațat ca nou.
    Bridele de prindere nu văd de ce ar trebui schimbate. Sunt foarte solide.
    Am pus vaselină specială roşie pe şaiba de cupru să fiu sigur că nu cade, am uns şi canalul oringului plus injectorul. Şi injectorul l-am curațat cu spray de curatat frâne din abundență. Apoi cu o tabliță moale am îndepărtat tot ce se depusese pe el fără a-l zgâria.
    Nu curge, nu lăcrimează conductele. Totul până acum pare ok.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Placile acelea pe care se fixeaza injectorul, care le vezi asa solide au tendinta de a se deforma de la caldura rezultata acolo.
    Capacele gri cu suruburile lor nu este obligatoriu sa le schimbi, decat daca supureaza pe langa capacele vechi. Eu le-am schimbat preventiv.
    Daca tot am umblat acolo am preferat sa schimb tot, chiar daca costa ceva mai mult.
    Fix acelasi injector imi sufla si mie, la fel, ramasese blocat. Tot cu o improvizatie l-am scos si eu, am luat din dezmembrari o conducta de injectoare pe care am infiletat-o in capul injectorului, dupa care am reusit sa ii fac putin jos si a iesit.
    Spor la treaba !
     
    valer2013 apreciază asta.
  5. valer2013

    valer2013 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 2.7 TDI BPP an 2008
    Ți.a dat în perioada în care suflau injectoarele Limp Mode,mai concret să.ți taie accelerația doar dimineața până se dezmorțeşte motorul ?
    Plus că îmi face la pornire o pauză(nu învârte) apoi porneşte brusc(nu tot timpul).Multă lume vorbeşte de injectoare,dar nu cred că e cazul.Eu am 220k.Tu parcă ziceai ceva de 400k.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am masina de 6 ani, nu am trecut niciodata printr-un Limp Mode. Fie el din cauza injectoarelor sau altceva. Deci raspunsul este nu, nu mi s-a intamplat.

    Nu uita dupa ce termini de schimbat tot sa verifici valorile injectoarelor cu motorul la 90 grade.
     
  7. schitimus

    schitimus 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2008
    Locație:
    focsani
    Masina:
    AUDI A8 3.0 TDI
    problema cu pauza la pornire e de la injectoare. iti curge un injector
    uite aici o postare de-a mea http://www.clubaudi.ro/threads/moto...robleme-si-rezolvari.37990/page-5#post-640867
     
    Ultima editare: 14 Apr 2016
  8. valer2013

    valer2013 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 2.7 TDI BPP an 2008
    Am rezolvat si cealaltă parte a injectoarelor @audi66.Ceva mai greu pe partea stângă.Nu prea ai pozitie.
    Am făcut poze cum ți.am promis.Foarte multă calamină la un injector,celelalte două impecabile.
    Se văd şi şaibele cam cum arată.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bravo !
    Al meu arata mai rau, l-am curatat bine si n-am avut probleme cu el.
    Sa fii atent sa cureti insistent zona unde vine saiba de cupru, este si un mic sant acolo intre diuza si injector, la mine era plin de calamina.
    Ai curatat si capul injectorului, ai avut grija la orificiile acelea ?
     
    valer2013 apreciază asta.
  10. valer2013

    valer2013 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 2.7 TDI BPP an 2008
    Sprayul de frâne face minuni.Am facut bec injectoarele.La scaunul injectoarelor am curățat cu o tija pe care am pus servețele umede cu motorină.Am făcut curatenie si acolo.Unde se asează şaiba de cupru am scos tot ce era depus.
    Singura chestie pe care o observ,a început să.mi tremure la ralanti.Poate pană se aşează toate la locul lor.Nu mai suflă(avea un soi de țăcănit),nu mai scoate fum de nici o culoare.
    Vedem zilele acestea cum se comportă.

    schitimus nu cred să.mi curgă vreun injector. Nu am motorină în ulei. Verific asta zilnic. Ce am citit pe acel topic, e o problemă comună nedesluşită încă.
    Poate odată cu schimbarea oringurilor si a saibelor de cupru sa nu-mi mai facă. Vă țin la curent.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Motorina buna si talpa, e posibil sa fi deranjat putin depunerile din gaurelele pe unde sprituieste injectorul.
     
  12. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    am citit si eu ce ati scris voi despre inlocuirea setului de consumabile pentru injectoare si am decis ca este cazul sa schimb si eu tot mai ales ca am peste 150.000 km cu acest set de injectoare noi (cumparate tocmai de la Budapesta). pot sa va certific din nou care sunt reperele pe care le voi inlocui zilele acestea. sunt tare curios daca este vreo modificare in bine dupa schimbul lor. lista reperelor este asa:

    Capac injector 059 103 113 G - 6 buc.
    Suruburi capac injector N 904 275 02 - 16 buc.
    O-ring/garnitura/inel mijloc injector WHT 000 884 - 6 buc.
    Saiba cupru cap injector 059 130 519 - 6 buc.
    Placuta prindere injector (furculita) 059 130 216 C - 6 buc.
    Piulita prindere (furculita) injecto N 904 465 02 - 12 buc.

    cam asta cred ca ar fi de schimbat. dupa ce le voi schimba voi face si o proba pina la Oradea asa ca voi reveni atunci cu impresiile de rigoare. pina atunci va doresc numai bine domnilor.
     
  13. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    eu acum 2 saptamani am schimbat tot , in afara de 059 130 216 C. la mine injectoarelele erau perfecte, nu sufla nici unul. la mine garniturile del capacul de injector erau cam uscate si pierdea un pic de ulei. si cum am zis sa le schimb am schimbat si celalalte piese. lucru de 2,5 ore cu calm.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Valorile injectoarelor inainte si dupa curatarea cu Liqui Moly Diesel Purge.
     
  15. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Valorile au scazut cu mult. Returul pe canelele 71-76 s-a imbunatatit?? Chiar face minuni Diesel Purge? Cum ai facut si ce ai procurat, gen furtune, filtru din acela mic si reductii pentru a te conecta la furtunele care ies din filtru?? Asteptam feedback. Multumesc.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe canalele 71-76 nu m-am uitat.
    Exact asa am facut, 2 furtune + un filtru (pe retur) si 2 reductii in capatul furtunelor pentru a le mufa.
    A mers motorul cam 15-20 minute, lasat la ralanti vreo 10 min si tinut turat (1-2min la 2000rpm, 1-2 min la 3000rpm in diferite reprize).
    Motorul este foarte silentios mergand doar pe LiquiMoly si nu scoate pic de fum.
    Ca sfat, turnati lichidul intr-un borcan, nu sticla de plastic (o sa se incalzeasca si e posibil sa topeasca/deformeze daca recipientul este din plastic), in plus, trebuie sa vedeti cand lichidul este pe terminate pentru a opri motorul.
     
  17. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    salutare domnilor. dupa cum am promis revin cu modificarile in bine constatate. in fine am reusit sa fac un "mic" tur de 900 km intr-o zi si jumatate si sincer am fost placut surprins datorita schimbarii pieselor conform listei din post #236. in afara listei de piese am mai fost nevoit sa schimb (tot inainte de plecare) si senzorul lambda inainte de DPF care era defect cred ca de ceva timp. costul acestuia a fost de 400 - 440 lei pe Bosch, nu pe original. pe original 800 - 840 lei. dar nu cred ca merita mai ales ca amindoua fac acelasi lucru. ce este bun dupa tot acest traseu: 900 km lungime totala a traseului; alimentat rezervor cu plin pina la refuz; aprins bec galben pentru realimentare - alimentat 75,7 l motorina; iar media km a fost de 94 prima zi, respectiv 96 km a doua zi. deci ce pot zice decat ca, sunt foarte multumit de rezultatul constatat dupa......acum sigur nu stiu daca piesele inlocuite au facut diferenta sau senzorul sau amindoua........!!! pot sa va sugerez doar ca sonda lambda trebuie sa fie schimbata in jur de maxim 250.000 km (asta nu zic eu - conform fabricant piesa). asa ca...............succes.
     
  18. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Va salut,
    Cred ca am si eu o problema cred ca cu injectoarele. Banuiesc ca am motorina in ulei deoarece nivelul de ulei a crescut pe joja. La ralanti mașina scoate un fum alb (albăstrui) cu un miros înțepător de motorina ne arsă, iar uneori când pornesc mașina, aceasta are o ezitare de 1-2 secunde in care motorul parca se chinuie sa pornească si in același timp se stinge bordul ca si cum nu as avea baterie la mașina iar in secunda următoare pornește mașina si totul revine la normal face acest lucru indiferent ca e frig cald etc
    Am înțeles ca este de la injectoare ca acestea nu mai închid si pisa motorina in capul pistonului pe care ulterior la următoarea pornire nu o poate arde pe toată din prima si de acolo reiese acea ezitare la pornire de o secunda si furatul curentului din bord. Eu am făcut o scanare la injectoare sper ca e bine nu prea ma pricep cu VCDS-ul. Va las poza.
    Vreau sa știu dacă valorile sunt bune ?\
    Dacă pot verifica si altfel injectoarelor inafara sa le dau jos după mașina
    Cum pot afla dacă un injector nu Închide cum trebuie ?
    Ce cauze mai pot fi pentru acel fum alb cu miros de motorina ne arsa ?

    PS: valorile acelea din poze sunt cu motorul pornit la ralanti .
     
    Covrig dorel apreciază asta.
  19. bogmol 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 2005 3.0 TDI 224 CP
    Valorile pe care le vezi tu acolo sunt doar asa, ca guide. Daca esti din buc, du te la bosch service, scoate injectorul 2 care vad ca are valori mai "mari" si vezi care e treaba cu el. Daca scapa motorina, e clara treaba. Eventual ca sa te asiguri, scoate si injectorul cu valoarea cea mai mica si vezi cum iese la test pe banc. Daca insa ai km pe masina, la un moment dat tot iti pica toate si decat sa bagi 7 drumuri la service sa mai schimbi un injector ca s-a dus, nu e combinatie. Ca sa nu mai vbsc de faptul ca daca pui 3 noi si ai 3 vechi care cu siguranta nu mai merg in parametri, ii obosesti si pe cei noi pt ca trebuie sa corecteze "oboseala" celorlalte. Eu le-am schimbat pe toate. Sunt foarte multumit de cum merge masina acum, dar mai ales de consum! 7.4/100 km mers in tara, mi se pare excelent.
     
    Magulicy apreciază asta.
  20. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    acum intrebarea mea e urmatoarea se poate daca un singur injector nu inchide bine si scapa motorina , sau daca un singur injector nu pulverizeaza bine si pisa motorina , motorul sa scoata acel fum la relanti ? intr-un cuvant este de ajuns sa fie un singur injector stricat ca masina sa scoata acel fum la relanti ?
     

Distribuie pagina asta