1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de kysvaly, 12 Oct 2009.

  1. KRYSS481

    KRYSS481 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2016
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    Audi A4 AWX 2002
    Mda...ai mare dreptate...!
    Deci injectorul meu cu valoarea asta de 2,16...+ sau -,nu mai știu exact...cred ca plus,nu mai are nici o șansa de revenire?
    Nici-o soluție nu il mai salvează?
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Doar altul (sau o reconditionare la al tau, la un centru specializat in asa ceva).
     
    kojak13 apreciază asta.
  3. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Si-au batut joc de tine. Cum sa stranga cu mana surubul de reglaj????
    Se aduce pistonul in punctul maxim, se strange injectorul (cu CHEIE - cred ca imbus) cat te lasa surubul fara sa strangi ca "descreieratul" si apoi se "da inapoi" la 225, se strange piulita surubului si gata. In plus, din cate imi amintesc, era o regula 1-3-4-2. Daca gresesc rog cunoscatorii sa ma corecteze.
    De asta nu iti merge bine, nu trage si scoate fum. Pentru ca injectoarele tale sunt reglate prost.

    P.S: vad ca mesajul e mai vechi, sper ca nu ai mers de atunci cu ele asa.
     
  4. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Rezolvasem problema atunci,nu mersesem mult cu ea asa. Am pus mina și le-am reglat eu la 225 grade,căci la service lea reglat la 180 de grade.
    Am valori bune intre 0 și 0.4 doar prima o suspectez un pic ca am minus 0.6-0.7... În rest toate bune și frumoase...oricum dacă dau peste un meseriaș foarte bun din gama vag o să-l pun sa mi le regleze încă odată frumos asa cum scrie cartea,dar zic eu ca le'am reglat bine.
    Am făcut deja 40 000 km, masina merge brici, doar ca aștept sa ma treacă ploile acestea sa ma apuc de o curățare egr, galerie...în rest toate bune și frumoase

    Sunt persoana care mai bine îmi fac eu treaba la masina decit sa ma duc la alții să-și bata joc de ea sau doar la persoana foarte de încredere...

    Mulțumesc frumos pentru ajutorul acordat chiar și acum, și pentru implicarea ta în a ma ajuta sa nu stric bijuteria mea...
    Stima.
     
  5. KRYSS481

    KRYSS481 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2016
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    Audi A4 AWX 2002
    Salut!
    Nu mai este ala cu terminația Q pe stoc...
    Cică imi dau unul echivalent..cu AR..
    Ce sa fac? Multumesc!
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Dacă poți face retur, ia-l.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  7. KRYSS481

    KRYSS481 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2016
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    Audi A4 AWX 2002
    Da,e cu garanție...dar 30 zile!
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Poți sa dai și pe al tău jos sa il trimiti la Buzău la cei cu topic aici la prestări servicii sa ți-l recondiționeze. Te costa cam la fel.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  9. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Salut, in urma cu 2 saptamani mi-a apaut o problema la masina, A4 B5 1.9 TDI-PD de 115 CP, masina porneste la sfert dar la cateva secunde dupa pornire merge intrerupt , in momentul in care scade turatia scoate si ceva fum negru .....banuiesc ca unul dintre injectoare nu pulverizeaza motorina ci curge ca la robinet :) ....am scanat masina si am valorile urmatoare: inj 1: -2.28(-2.4 max afisat), inj 2 : 1,69, inj.3 : 0,42 iar injectorul 4 : 0,09 mg/stroke .....sa fie injectorul 1 cel cu probleme....injecteaza mai multa motorina ? Ma poate ajuta cineva cu un raspuns? Multumesc anticipat !
    PS: masina are aproape 340.000 km reali si sunt sigur ca nu s-a umblat la injectoare, sunt cele originale
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E cazul atunci sa umbli la ele si sa-l schimbi pe ala cu corectia 2,28. Vezi si oring-urile.
     
  11. Luygy79 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2015
    Locație:
    Bologna
    Masina:
    A3 8P 2.0 140 hp BKD 2004
    Pe canalul 13 nu e relevant, vezi pe 18 și pe 22 ce valori ai !

    Inviato dal mio MotoG3 utilizzando Tapatalk
     
    KRYSS481 apreciază asta.
  12. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Multumesc pentru raspunsuri, o sa verifc valorile si pe canalele 18-22. Am comandat deja un injector de pe OLX din Bucuresti cica e nou azi trebuie sa-l primesc :) ... sper sa fie ok
     
    Ultima editare: 7 Iun 2016
  13. KRYSS481

    KRYSS481 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2016
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    Audi A4 AWX 2002
    Va salut...
    Am probleme cu injectorul 2 si am făcut o verificare pe canalul 013,speriindu-ma puțin...
    Iată valorile in foto! Scuze pt calitate!
    Risc si injectorul 3? Sa verific si pe 18 si 22?
    Azi imi sosește cel comandat..nr 2!
    Multumesc!
     
  14. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Salutare, am verificat cu VAG-Com-ul pe canalul 23....aici apar ceva valori pentru injectoare...stie cineva cat sunt valorile maxime peste care un injector este catalogat a fi cu probleme? Am citit pe un forum extern in care scriau ceva de max.60. In cazul meu la injectorul 4 aveam valoarea 85....dupa inlocuirea injectorului cu cel nou aceasta valoare a scazut la 3, motorul merge bine si s-au imbunatatit valorile afisate si pe canalul 13.
     
    Cristib880 apreciază asta.
  15. soby1974

    soby1974 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4,b6,1.9 tdi,awx
    Buna seara,
    Am si eu o problema cu unul dintre injectoare care este blocat pe +2,99 si da cu mult fum alb-gri cu miros intepator de motorina. Dupa ce am probat cu alte doua injectoare cu aceasi terminatie AN problema persista. Am schimbat intre ele injectoarele de pe cilindrul 3 pe 4 si s-a mutat si valoarea de 2,99.
    Intrebarea este: daca atunci cand se schimba injectorul trebuie facut resoftare sau altceva pentru ca am luat doua injectoare si ambele se blocheaza la + 2,99. Avansul este 0, schimbat o-ringuri, masina porneste la sfert dar trepideaza si da cu fum.
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ce cod ai avut înainte?

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  17. Luygy79 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2015
    Locație:
    Bologna
    Masina:
    A3 8P 2.0 140 hp BKD 2004
    Înseamnă că amândouă nu sunt bune, sau pune unul cu același cod ca si celelalte și vezi diferența....

    Inviato dal mio MotoG3 utilizzando Tapatalk
     
  18. soby1974

    soby1974 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4,b6,1.9 tdi,awx
    Eu nu sint in tara momentan am cumparat injectorul din tara de la o firma de dezmembrari,dupa ce mi-a trimis unul care era blocat mi l-au schimbat cu altul dar vad ca si acesta este cu probleme de aceea am intrebat daca mai trebuie facut alceva la schimbarea injectoarelor.Am reglat injectoarele toate dupa schimbare si numai cel schimbat este cu probleme celelalte sint in parametri sau il compenseaza pe cel cu probleme.Toate injectoarele de pe masina au aceasi terminatie AN
     
  19. Luygy79 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2015
    Locație:
    Bologna
    Masina:
    A3 8P 2.0 140 hp BKD 2004
    Atunci e bine, ai numai pe acela cu probleme care după mine rămâne blocat pe deschis, am pățit si eu la un BKD de 2.0, după ce l-am schimbat tot cu unul uzat, merge brici.
     
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Știți care e și dezavantajul la firmele care dezmembrează, ca în mod sigur nu au făcut diagnoza fiecărui motor deci habar nu au ce vând. Ei dezmembrează și le pun pe raft. Dacă plătești de 2 ori transport dus- întors și manopera... Te-ai scos.
    Ai degeaba garanție ca nu acoperă și deranjul.
    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
    soby1974 apreciază asta.

Distribuie pagina asta