1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.6 Benzina la A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de maxim87, 6 Feb 2009.

  1. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Fa o diagnoza si vezi ce erori da.
     
  2. Neamt Bogdan

    Neamt Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6 , 74 kw 1997
    am facut.clapeta de acceleratie si sonda lambda sunt erorile care mi le da
     
  3. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Eu am patit sa mi se opreasca in mers si sa porneasca doar pentru 2-3 secunde dupa care murea motorul. Dupa ce murea, pornea numai dupa ce o lasam aproximativ 10 minute, dar nu statea pornita.
    Problema a fost memoria de la ECU.
     
  4. a3GL 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2015
    Locație:
    galati
    Masina:
    a3 8l, 1,6, 2001
    Am un A3 8L 1.6 benzina 2001, cod motor AVU si consuma foarte mult ulei, cam 1L / 1.000km.
    Am doua zile de cand am terminat cu segmentarea (cuzineti, rectificare chiulasa, garnituri, segmenti, semeringuri supape, etc.).
    Cei de la service au lasat-o vreo 3 ore pornita pentru rodaj. Ce trebuie sa fac eu in continuare pentru a pastra eficienta segmentarii in timp. Cati km sa o las cu 2000-3000 de turatii ? Intreb asta, pentru ca tare ma mananca talpa. :)
     
  5. capricosti

    capricosti 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 1,6-75kw, 2001
    Cauta pe forum Manual Audi A3, acolo la pagina 146 sunt cateva recomandari cu privire la rodajul masinii cana este noua.
    In primii 1500 km trebuie evitate solicitari prea mari pt motor, se vor folosi turatii reduse mai ales cand motorul este rece (temperatura sub 60-70 grade C), schimbarea treptelor la turatii ceva mai mici, acceleratii mai lente...
     
  6. comep 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2014
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a3, 1.6, 2002
    Cat te-a costat intreaba operatiune? Iti scade consumul de ulei? Ce alte efecte mai are aceasta operatiune?
     
  7. a3GL 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2015
    Locație:
    galati
    Masina:
    a3 8l, 1,6, 2001
    1700 de lei cu tot cu manopera si curatat EGR.
    Acum trage mult mai bine si deocamdata nu am observat sa pape vreun gram de ulei in 500 de km. Inainte aveam deja 500 ml de ulei consumati ceea ce era foarte mult. Eu zic ca merita.
     
  8. Ion George Florian 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    Ploiești, Prahova, Romania
    Masina:
    Audi A3, 1.6, 2002
    buna ziua, mi s-a rupt "gatul" care face legatura intre busonul de ulei si capacul motorului, este usor de schimbat, dar nu stiu cum se numeste ca sa il pot cauta
    stie cineva cum se numeste?

    [​IMG]
     
  9. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Ventil aerisire carter ii spune, 06A103465D asta e codul.
     
  10. Ion George Florian 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    Ploiești, Prahova, Romania
    Masina:
    Audi A3, 1.6, 2002
    multumesc mult
     
  11. Ion George Florian 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    Ploiești, Prahova, Romania
    Masina:
    Audi A3, 1.6, 2002
    ma scuzati, nu reusesc sa gasesc butonul edit pentru a nu face postare dubla

    inca o problema daca ma puteti ajuta
    uneori (de obicei cand e motorul "caldut"), daca opresc masina si o repornesc se accelereaza singura la 1400 rot/min si dupa oscileaza intre 1000 si 1400, se aprinde epc-ul si senzorul de sonda lambda ( sonda 2 da eroare) si nu pot accelera (nu raspunde la apasarea pedalei), daca opresc motorul, il las 2 minute si apoi pornesc din nou merge perfect, a mai patit cineva asta? (am inteles ca poate fi de la clapeta de acceleratie...si e cam 1400 de lei :)) )
     
  12. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Incearca sa cureti clapeta de acceleratie.
     
  13. burn_cj

    burn_cj 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi A3,1.6. 2001
    Salut,
    Am un audi A3 8L 1.6 benzina. In ralanti are mici smucituri si mai si oscileaza turometrul. La inceput facea foarte putin nu prea observai oscilatia. Mai nou de cand a venit vara si folosesc clima uneori cand las pornit motorul (si clima), cand opresc motorul, cand vreau sa il pornesc sare turatia chiar si pana la 1200 ceea ce nu a facut pana acum. De atunci am patit si fara sa las clima pornita.
    Vreau sa mentionez faptul ca la achizitionarea masini (2015 cam 7.000 km parcursi) avea aceasta oscilatie imediat ce a ajuns din Germania. Am schimbat filtre, ulei, distributie, mi-a dat eroare la somda Lambda care a fost si ea schimbata plus buji la recomandarea mecanicilor ziceau ca poate fi si de la aia si am curatat si clapeta de aceleratie. Nu stiu ce sa mai schimb mi-a mai zis cineva ca poate fi si de la EGR dar pe tester nu aparr nimic.
    Chiar nu stiu ce sa ii mai fac, masina merge bine in rest. Ulei am completa 1 Litru dupa 6.000 km trage bine dar ma cam deranjeaza chestia asta. Daca cineva are idee ce pot face ii multumesc.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  15. burn_cj

    burn_cj 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi A3,1.6. 2001
    Da, clapeta am curatat-o, dar nu s-a schimbat nimic.
     
  16. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Salutare!
    Am o problema la masina din semnatura ( Audi A3 8L 1.6 BFQ 2002). Cand motorul este rece, nu porneste tot timpul la prima cheie. Invarte, da sa porneasca, dupa care da rateuri si moare motorul. La a doua cheie porneste foarte bine. Daca o accelerez putin la prima cheie, nu moare motorul.
    Erori am doar de la sondele lambda. Motorul trage bine, nu scoate fum.

     
  17. mariusracean

    mariusracean 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A3, 1.6 AVU, 2002
    Salut Marius.

    La fel face si a mea. Dimineata la prima cheie da rateuri urate de tot. Nu raspunde la pedala de acceleratie pana nu se stabilizeaza (vreo 5-10 secunde). Cateodata mai moare. Dar daca o opresc repede si ii dau a doua cheie o ia perfect.
    Am schimbat bujiile si fisele, am facut test de compresie la motor, e perfect (13,9 - 14 pe toti cilindri).
    Am erori pe ambele sonde lambda. Asta o sa fie urmatorul pas la mine, peste o saptamana. Dupa ce le inlocuiesc o sa va mai tin la curent.
     
  18. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Ciudat este ca nu face asta tot timpul.
    Dupa ce o pornesc sta putin mai turata, pana in 1500rpm, dupa care revine la turatia normala.

    Sper sa reusesc sa schimb si eu sondele lambda cat de curand deoarece circul de ceva vreme cu check-ul aprins.
     
  19. mariusracean

    mariusracean 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A3, 1.6 AVU, 2002
    La mine dupa pornire sta la 1200 de ture cateva minute.
     
  20. dNj17

    dNj17 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2014
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    A3,1.6,2002
    Salutare stimati posesori de A3, am si eu o problema la un 1.6 avu, motorul nu se aude chiar rotund, are ceva intreruperi si uneori da sa se opreasca dar isi revine imediat.
    Pe aprindere este totul schimbat, clapeta de la acceleratie curatata, senzorul de turatie schimbat.
    Pe langa asta uneori se aud niste pocnituri, rateuri nu stiu cum sa ma exprim dar mai rar iar daca o repornesc dispar.
     

Distribuie pagina asta