1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat cumparare AUDI A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de yotis, 24 Feb 2008.

  1. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Bun....asta vroiam sa aflu concret anii,din cunostintele mele 132kw ,euro 4 este bau-ul...
     
  2. zexxe

    zexxe 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad
    Atentie BAU nu este euro 4 , 100% este euro 3 !!!
    S-au fabricat intre 07-2003 si 12-2005 , toate motoarele BAU fiind cu 132KW adica 180Cp.
    In 2005 s-au fabricat cateva modele cu motoare euro 4 dar cu 163Cp iar motorul nu este BAU .
    Are un alt cod de motor pe care momentan nu mi-l aduc aminte !
     
  3. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    BAU - 180cp
    BDH - 163cp
    BKN - 155cp
    Sunt euro 4 conform VAG!
    În 2005 au fost fabricate numai BAU, montate pe Allroad pentru ca A6 (4BC5) Avant și Berlină au ieșit din fabricație, odată cu apariția noului A6 (4FC6) în 2004/10.
     
    Ultima editare: 19 Aug 2015
  4. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Salut colegi! Ce puteti sa-mi spuneti despre motorul AWX pe A6 C5? Pe aici nu ati povestit asa mult despre acest motor...
    Am fost zilele trecute sa vad masina asta si mi s-a parut ok.
    La o prima evaluare am observat ca nu ii merge incalzirea in scaune :)
    http://olx.ro/oferta/audi-a6-ID5p1eA.html#6162163cac
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am mers si cu AWX. Difera cutia, e doar in 5 trepte, dar diferenta o simti doar pe autostrazi (care ne cam lipsesc:)) si are ambreiajul mai mic putin fata de AVF . In rest, baza motorului e la fel, adica foarte buna. Daca are in jur de 300.000 km si a avut ulei bun si mentenanta pe masura, te mai duce lejer inca 200.000 fara sa-i faci nimic:hubbahubba: Masina e foarte comfortabila, sa n-ai pretentii sa fie vreun S, dar o mai poti ajuta putin din soft.Per ansamblu, o masina foarte ok (vorbesc despre model, nu neaparat de cea din anunt). Linistit poti face pasul, n-ai sa regreti nici o secunda. Bafta:o:
     
    coco_catalin apreciază asta.
  6. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Pentru cei care voi un A6 2.5 TDI Avant euro 4 motor BDH 132kw cutie tiptronic ZF5HP19FAD inmatriculat Romania si cu taxa achitata va rog sa evitati ACEASTA MASINA acesta este VIN-ul WAUZZZ4B24N091825 si AICI aveti PDF-ul de la Nucu
    istoricul ei: 3 proprietari (1 DE si 2 RO)
    KM la data la care am vazut-o eu 376.000km (22 ian 2016) cu urmatoarele probleme: gaze carter mult peste limita; turbo fluiera; nu trage ca pentru 132kw; xenoanele sunt AM; softarea a fost facuta dupa ureche; senzorii de parcare sunt AM si nu merg; scaunele fata au fost schimbate; cutia schimba bine; cred ca a fost lovita pe dreapta pentru ca se simte cam tare curentul de aer pe la cadrul usii.
    Pe mine nu m-a incantat!
     
  7. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Deci minte ala de rupe ...:)
     
  8. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Bixenon adaptativ:anbet::anbet::banghead::banghead:
    Cum poate mintii in falul asta?
    Pacat ca nu se pot pune comentarii in postul de vinzare pentru al da de gol pentru ca pina la urma sigur se va gasii un neinitiat care va lua teapa
     
  9. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Asta ar fi cel mai bun lucru la site-urile de profil, sa poti pune comentarii la anunt.
    Am vorbit si cu proprietarul anterior al masinii si a ramas mut cand a auzi ca este iar de vanzare masina cu km mai putini.
    Pe scurt un A6 4bc5 de 2.5 TDI nu are voie sa aibe gaze de carter, am vazut foarte multe in TM si doar 2 nu aveau gaze. Inteleg acei vapori dar nu gaze de furnal.
    Cei care doriti un astfel de motor, urmatoarele lucruri sa le verificati:
    1. gaze carter pe la buson si joja - nu are voie gaze doar vapori
    2. o scanare cu vag-ul pe injectoare si pe avans
    3. intrebat daca are "soft"
    4. pornirea din rece trebuie sa fie la prima cheie si electromotorul sa nu invarta mai mult de 4 sec la temperaturi negative si 2 sec la temperaturi peste +5C
    6. sa nu balbaie motorul deloc
    7. verificati vacuum-ul de la actuatoarele turbo si egr
    8. franarea din ralanti, dupa un parcurs bara la bara trebuie sa fie instant fata intarirea pedalei de frana
    9. fara fum negru in accelerare
    10. fara suierat la turbo cand se accelereaza cat si pe decelerare
    11. la plecarea de pe loc o manuala cu esp decuplat tre sa plece ca din tun, "stie" si automata asta dar nu e prea recomandat
    12. toata electrica masinii sa functioneze, defecte acceptate sunt doar contactele de usi
    13. sa aveti in vedere ca o schimbare a distributiei si a accesoriilor duce la aprox 800 euro numai piesele (sunt 5 nume Conti/Gates/Dayco, Ina, Hepu) iar termostatul numai AUDI OEM
    14. la manuale, un ambreiaj bun este pe la 2500-3000 lei si va recomand ATIX de la Odorhei
    15 la automate se schimba uleiul din 60.000km in 60.000km, daca nu a fost schimbat e cu cantec pentru ca poate merge perfect cu uleiul vechi dar cu cel nou sa inceapa problemele, o cutie noua ar fi undeva la 2500-3000 euro cam cat ar face masina
    16. un Audi NU rugineste iar daca exista sunt numai puncte de rugina de mici dimensiuni si apar la partea de jos a portbagajului avant si berlina la acea banda nichelata; pe plafon langa imbinarea cu parbrizul din cauza pietrelor, capota langa grila din acelasi motiv. Va spun asta pentru ca eu am luat un cazan de 16 ani de care s-a batut joc in ultimii ani si nu are rugina decat in zonele sus mentionate.
    17. motoarele de 2.5TDI V6 "plang" asa sunt ele, daca se vad pete mici de ulei asta e, nu se pot elimina complet.
    18. un aspect foarte important este pompa de ulei, restul sunt mituri, daca pompa de ulei are sorbul partial obturat din cauza depunerilor din ulei poti avea si axele lui "peste" ca tot se vor duce dracu sau cala motorul. Aceasta trebuie desfacuta si curatata si asa scapi de probleme.

    Cam astea ar fi, daca mai sunt de completat va rog.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aici discutam despre consiliere achizitie nu despre cum remediem anumite probleme. Mesajele care nu respecta ce am mentionat au fost sterse si vor fi sterse fara alte explicatii.
     
  11. dragos george

    dragos george 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2016
    Locație:
    popesti-leordeni
    Masina:
    audi a6 2.4 benzina
    Salut,
    Vreau sa achizitionez un audi A6 C5 2.4 benzina cutie automata din 2001 luna a-3-a si ma intereseaza ce norma de poluare are in conditiile in care proprietarul spune in anunt ca este Euro 4 si emisile Co2 230g.
    Taxa asa cum spune el ar fi de 640 Euro si ar fi chiar ok din punctul meu de vedere, dar daca nu este Euro 4 m-am cam ars ca taxa ar fi foarte mare. Daca stie cineva ce norma Euro este sau a intimpinat cineva aceasta problema sau a inmatriculat un A6 C5 cu un asemenea motor as dori un raspuns. Va multumesc
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi ce cod motor are si daca acesta apare in tabelul atasat la norma Euro IV. Gaseai asta in topicul dedicat.
     
  13. Dancapitan de plai 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2016
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    Audi a6 c6 2.0 blb 2006
    Buna ziua tuturor
    Ma gandesc serios sa devin proprietarul unu Audi A6 C5 din 2001 masina este full, piele, cutie automata 6 trepte
    Problema mea ar fi cutia,nu stiu cat de fiabila este,daca o sa cada ma rupe din ce am inteles pe alte site-uri.
    Are motor 2.4 benzina 170cp,si ma gandesc ca o sa am consum pe masura
    Rog pe cei care au sau au avut asemenea masina sa ma ajute cu niste sfaturi.
    Multumesc anticipat
     
  14. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    Nu-ti lua cu, cutie automata, iar motorul de2.4 nu are un consum de speriat daca mergi normal. Eu am facut 800 km cu un rezervor.
     
  15. Dancapitan de plai 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2016
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    Audi a6 c6 2.0 blb 2006
    E doar cu cutie automata
    Dar de ce sa nu iau cu cutie tiptronic?
     
  16. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    La varsta pe care o are, o cutie automata are o uzura majora.
    Service-urile care repara astfel de cutii sunt mai rare si este destul de costisitor
    Daca nu te deranjaza poti preciza ce pret are masina?

    Trimis de pe al meu GT-I9195 folosind Tapatalk
     
  17. Dancapitan de plai 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2016
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    Audi a6 c6 2.0 blb 2006
    Deci masina costa 1400€
    Nu are probleme la cutie,nu are probleme la motor deci masina este in stare perfecta
    Acum nu stiu ce sa zic,cu toate ca nici eu nu sunt sigur in legatura cu aceasta cutie
     
  18. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Nu are cine sa-ti repare cutia automata in Romania (un prieten, Audi A6 Allroad) a "reparat-o" de 3 ori si.in final, (dupa ce s-a chinuit 6 luni) a cumparat una din Germania de la o masina accidentata.
     
  19. Dancapitan de plai 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2016
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    Audi a6 c6 2.0 blb 2006
    Bun dar trebuie neaparat sa se strice?
     
  20. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Nimic nu este vesnic, dar in definitiv de ce a-i mai intrebat daca tot esti "chitit" sa o cumperi!?
     

Distribuie pagina asta